Het is nu wel tijd voor een topic om awards te bedenken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:11 schreef onlogisch het volgende:
De VBL awards zijn ook niet ver weg meer.
#mooiedingen
quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu wel tijd voor een topic om awards te bedenken.
Jij krijgt sowieso de award voor de bijdrage die je hebt geleverd voor het promoten van het Hollandse lied op fok.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik WEER niet in de prijzen val post ik NOOIT meer in VBL!
Weet niet wat dat met VBL te maken heeftquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso de award voor de bijdrage die je hebt geleverd voor het promoten van het Hollandse lied op fok.
Op VBL dan. Promotie binnen de VBL.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet wat dat met VBL te maken heeft
Wie gaat dat organiseren dit jaar dan?quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:11 schreef onlogisch het volgende:
De VBL awards zijn ook niet ver weg meer.
#mooiedingen
topickillquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goffedomme JC! Het is nog vroeg. Je snapt me toch wel.
ik wederomquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie gaat dat organiseren dit jaar dan?
Daar is het nog wat vroeg voor. 1 december is een prima peildatum die volgens mij al jaren wordt gehanteerd. Na kerst stemmenquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu wel tijd voor een topic om awards te bedenken.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is het nog wat vroeg voor. 1 december is een prima peildatum die volgens mij al jaren wordt gehanteerd. Na kerst stemmen
Ik zie van de huidige mods niemand het initiatief nemen om het te organiseren dit jaar. Buiten de mods om wilde JC het vorig jaar doen maar die werd vakkundig opzij gezet.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is het nog wat vroeg voor. 1 december is een prima peildatum die volgens mij al jaren wordt gehanteerd. Na kerst stemmen
VBL / [VBL Awards 2016] Awardverzintopicquote:Op dinsdag 19 september 2017 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
European Song Festival ?quote:
Ik wil de categoriën wel verzinnen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie gaat dat organiseren dit jaar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |