abonnement Unibet Coolblue
pi_173870323
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Alsof je in je broek plast ;(
Dat dus :@
We have far more in common than that which devides us..
pi_173870347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

In die vacuum verpakte vis kan een bacterie zitten en als het er in zit kan het ongestoord vermeerderen geloof ik. Maar ik weet het ook niet zeker en als meer wilt weten over die adviezen (het waarom enzo) is het vrij lastig te vinden.

Anna probeert er zo goed mogelijk rekening mee te houden maar het is wel erg lastig af en toe.
Ooitt een bbc keuringdienst van waarden gezien waar de makreelvangst onderwerp was.

De makreel moet toch ook vervoerd worden oonder bepaalde condities wel of niet ingevroren of verpakt .
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:43:16 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173870369
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ooitt een bbc keuringdienst van waarden gezien waar de makreelvangst onderwerp was.

De makreel moet toch ook vervoerd worden oonder bepaalde condities wel of niet ingevroren of verpakt .
Listeria overleeft de vriezer.
pi_173870383
Maar overleeft het ook gerookt worden?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870405
Enfin, de broodjes zitten er nou al in en koter bokst vooralsnog goedkeurend tegen buikwand. :+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:45:33 #231
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173870408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:44 schreef minilot het volgende:
Maar overleeft het ook gerookt worden?
Het overleeft geen verhitting, dus dat is geen probleem lijkt mij :).
pi_173870419
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het overleeft geen verhitting, dus dat is geen probleem lijkt mij :).
Dat leek mij ook. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870430
Hoe voelt Anna zich verder? :*
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:48:01 #234
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173870448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:46 schreef minilot het volgende:
Hoe voelt Anna zich verder? :*
Erg moe. Dat is het eigenlijk. Af en toe wel wat last van krampen en een pijnlijke buik, meestal als ze heel moe is en een lange dag heeft gehad. Verder niets bijzonders. Vrijdag een controle in het ziekenhuis, dus we gaan het maar weer zien :)
pi_173870474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:33 schreef minilot het volgende:
(Mijn eveneens zwangere collega kreeg laatst zowat een rolberoerte toen ze zag dat ik een halfzachte eidooier op een broodje had. Die is er een tikkie strenger in dan ik. :))
van salmonella word jij alleen maar flink ziek, je baby niet. Omdat je zwanger bent is je weerstand lager, en ben je dus vatbaarder. Listirine zit in rauw vlees, daar kan je baby wel door beschadigd worden.
pi_173870518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

van salmonella word jij alleen maar flink ziek, je baby niet. Omdat je zwanger bent is je weerstand lager, en ben je dus vatbaarder. Listirine zit in rauw vlees, daar kan je baby wel door beschadigd worden.
Yup, daarom eet ik dus ook geen vacuüm verpakte vis en ook geen rauw vlees en wel gewoon druipende eidooiers. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870539
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:39 schreef minilot het volgende:
Wat rekening houden met uk betreft ben ik qua buikomvang intussen wel op het punt gekomen dat ik er de g-krachten van de meeste achtbanen liever niet op loslaat. Da's voor de meeste mensen iets waar ze de impact nauwelijks van merken, maar met mijn tweewekelijkse Eftelingbezoekjes moet ik juist dáár wel aan wennen! :D
Ik was daar twee weken terug :D om Symbolica te zien vooral.

Wat vind jij van Symbolica?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173870541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Erg moe. Dat is het eigenlijk. Af en toe wel wat last van krampen en een pijnlijke buik, meestal als ze heel moe is en een lange dag heeft gehad. Verder niets bijzonders. Vrijdag een controle in het ziekenhuis, dus we gaan het maar weer zien :)
We duimen. ^O^ :* Kus voor jullie beiden!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870570
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, daarom eet ik dus ook geen vacuüm verpakte vis en ook geen rauw vlees en wel gewoon druipende eidooiers. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, daarom eet ik dus ook geen vacuüm verpakte vis en ook geen rauw vlees en wel gewoon druipende eidooiers. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Dat meen je toch niet 8)7
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:57:25 #240
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173870581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

[..]

_O- Dat meen je toch niet 8)7
Is dat heel raar? Niet omdat ik graag heel openhartig over ons seksleven wil praten, maar wij hebben echt meerdere gesprekken gehad met de fertiliteit en gynaecoloog voordat wij het überhaupt weer durfde. En dan nog is het heel voorzichtig.
pi_173870612
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:54 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ik was daar twee weken terug :D om Symbolica te zien vooral.

Wat vind jij van Symbolica?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hmm. Nou.. Ik ben al twintig keer opnieuw begonnen aan een uitvoerige recensie voor op mijn site, maar het wil niet zo lukken.. :')

Ik loop al met al niet over van verrukking. Ik apprecieer dat er met veel liefde aan gewerkt is, er zitten een paar fraaie scčnes en elementen in, en ik vind het razend knap hoeveel ze met een heel bescheiden budget voor elkaar hebben gekregen. Maar de 'flow' in de attractie is beroerd, er is geen enkele spanningsopbouw (hoeft niet, maar was wel leuk geweest), de interactieve elementen zijn echt baggerslecht en de verschillende routes alleen maar een schamele gimmick. Dus. Tsja. Ik ben niet tot over mijn oren enthousiast, maar ik vind het op bepaalde punten wel een geslaagde, fraaie aanvulling op het attractieaanbod.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870644
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, hmm. Nou.. Ik ben al twintig keer opnieuw begonnen aan een uitvoerige recensie. Het wil niet zo lukken.. :')

Ik loop al met al niet over van verrukking. Ik apprecieer dat er met veel liefde aan gewerkt is, er zitten een paar fraaie scčnes en elementen in, en ik vind het razend knap hoeveel ze met een heel bescheiden budget voor elkaar hebben gekregen. Maar de 'flow' in de attractie is beroerd, er is geen enkele spanningsopbouw (hoeft niet, maar was wel leuk geweest), de interactieve elementen zijn echt baggerslecht en de verschillende routes alleen maar een schamele gimmick. Dus. Tsja. Ik ben niet tot over mijn oren enthousiast, maar ik vind het op bepaalde punten wel een geslaagde, fraaie aanvulling op het attractieaanbod.
^O^ Dan zijn we het helemaal eens. Was ook de mening van mijn gezelschap trouwens.

Het is erg mooi. Punt.
pi_173870655
Het is overwegend mooi. Punt. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870667
Overdag vind ik het exterieur overigens vrij matig, maar als de avond valt wel schitterend uitgelicht. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:02 schreef minilot het volgende:
Overdag vind ik het exterieur overigens vrij matig, maar als de avond valt wel schitterend uitgelicht. ^O^
Kan ik het mee eens zijn. De wachtrij kan echt veel beter.
pi_173870686
Oh, ik vind de wachtrij eigenlijk wel aardig geslaagd! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870704
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Is dat heel raar? Niet omdat ik graag heel openhartig over ons seksleven wil praten, maar wij hebben echt meerdere gesprekken gehad met de fertiliteit en gynaecoloog voordat wij het überhaupt weer durfde. En dan nog is het heel voorzichtig.
Ik denk dat het in jullie geval (rotwoord) niet raar is, logisch zelfs.
Maar dit kwam meer over als een soort "bakerpraat" met nul medische reden. Schaar ik meer in "van de eerste keer kan je ook niet zwanger raken".
We have far more in common than that which devides us..
pi_173870728
Deze week eerst maar eens een review doen van de nieuwe musical in het Efteling Theater (morgen naar de eerste try-out) en dan maar eens kijken of ik er daarna een keer een ellenlang stuk over Symbolica uit kan poepen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870795
Bij een reguliere, normaal verlopende zwangerschap in blakende gezondheid kun je echt zo vaak seks hebben als je wilt. De beeb zit veilig verpakt in een zak vruchtwater, met nog een hele baarmoeder eromheen en een puike slijmprop als barričre voor de uitgang. :9 Kan helemaal geen kwaad, plus: goeie seks is op allerlei manieren heilzaam voor je welbevinden, dus hoppa! :) Mijn dude kan de komende tijd wat mij betreft nog wat extra hard raggen om er alvast een beetje rek in te krijgen, want nog maar veertien weken tot uitgerekend. :o :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173870826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Is dat heel raar? Niet omdat ik graag heel openhartig over ons seksleven wil praten, maar wij hebben echt meerdere gesprekken gehad met de fertiliteit en gynaecoloog voordat wij het überhaupt weer durfde. En dan nog is het heel voorzichtig.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')