Ik dacht dat je als dagjestoerist ging. Dit kan wel leuk zijnquote:
Valt er weer van alles te regelen?quote:Op maandag 18 september 2017 15:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Tilburg zal ik vaak zijn komende tijd.
Familiezaken.quote:Op maandag 18 september 2017 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt er weer van alles te regelen?
ik zal naar je zwaaienquote:Op maandag 18 september 2017 15:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Tilburg zal ik vaak zijn komende tijd.
Familiezakken?quote:
Mijn moeke is op midweekse vakantie ergens bij Putten/Hardewijk. Samen met vriendin. Bijna 80 en de bloemetjes buiten zetten.quote:
Dat heb je al vaak genoeg laten blijken in het verledenquote:Op dinsdag 19 september 2017 10:40 schreef sacha het volgende:
oh wacht, dat soort dingen mag je niet zeggen
in oktober komt ze weer gezellig logerenquote:Op dinsdag 19 september 2017 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak genoeg laten blijken in het verleden
En wat doet ze dan zo de hele tijd ?/ Kent ze daar mensen ?quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:45 schreef sacha het volgende:
[..]
in oktober komt ze weer gezellig logeren
zeikenquote:Op dinsdag 19 september 2017 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat doet ze dan zo de hele tijd ?/ Kent ze daar mensen ?
Die komt ook nooit logeren, want ze woont in de buurtquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn moeder is lief, daar heb ik weinig last van.
Dat klopt, maar ik heb de eerste 23 jaar van mijn leven wel bij haar gewoond.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt ook nooit logeren, want ze woont in de buurt
Mijn moeder en ik zijn er wanneer we elkaar nodig hebben, en we laten eens in de zoveel tijd even een teken van leven horen/zien.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:36 schreef chufi het volgende:
Ik was op mn 18e het huis uit en kwam af en toe de weekeinde langs toen ik nog in Groningen studeerde. Het werd wel steeds minder.
Na de dood van mn vader nog minder ... en nu is zij er ook niet meer ..
Mijn moeder en ik bellen iedere dag. Even. Gewoon checken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik zijn er wanneer we elkaar nodig hebben, en we laten eens in de zoveel tijd even een teken van leven horen/zien.
Broertje heeft wel een paar maal per week contact met haar, maar ik ben nogal een loner wat dat betreft.
Daar hebben wij helemaal de tijd niet voor.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik bellen iedere dag. Even. Gewoon checken.
Ik ook niet. Maar maak er tijd voor tussen het FOK!en.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hebben wij helemaal de tijd niet voor.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt ook nooit logeren, want ze woont in de buurt
wow echt? binnen deze tien minuten is ze er niet mer?quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:36 schreef chufi het volgende:
Ik was op mn 18e het huis uit en kwam af en toe de weekeinde langs toen ik nog in Groningen studeerde. Het werd wel steeds minder.
Na de dood van mn vader nog minder ... en nu is zij er ook niet meer ..
Ik kwote Mo....quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:24 schreef drakin het volgende:
Of lees ik dit verkeerd/schreef jij iets anders dan je bedoelde?
Mijn moeder heb ik ook al ruim 30 jaar geen last van...quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn moeder is lief, daar heb ik weinig last van.
Ga dan gewoon zeuren om een voorproefje op de erfenisquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:47 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder gaat mij overleven. Dat is kut want ze zwelgt in antiek. Ik ga daar niet van profiteren
Zou ook gek zijn om het dan zo snel al hier te laten wetenquote:
Nou zal er van de siësta voorlopig niet veel meer komen.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
jaja het is daar niet altijd een pretje in die landen...
die dingen heeft mijn lijf al nodig sinds mijn twintigstequote:Op woensdag 20 september 2017 11:46 schreef tong80 het volgende:
Morgen naar de huisarts. Na een paar jaar aan tobben, met terugwerkende klachten, moet ik een steunkous gaan dragen. Ik word oud.
Ha ha haquote:Op woensdag 20 september 2017 12:04 schreef sacha het volgende:
[..]
die dingen heeft mijn lijf al nodig sinds mijn twintigste
Paar jarretelletjes erbij, en je bent weer sexy as ever.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:46 schreef tong80 het volgende:
Morgen naar de huisarts. Na een paar jaar aan tobben, met terugwerkende klachten, moet ik een steunkous gaan dragen. Ik word oud.
quote:Op woensdag 20 september 2017 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Paar jarretelletjes erbij, en je bent weer sexy as ever.
Ik draag vaak sportieve compressiekousen..quote:Op woensdag 20 september 2017 11:46 schreef tong80 het volgende:
Ik las party'squote:
Die moest ik tien-vijftien jaar terug al, alleen zijn ze gelukkig niet lang nodig geweest en loop ik weer zonder.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:46 schreef tong80 het volgende:
ik ben een huppelende hinde mét die shitquote:Op woensdag 20 september 2017 18:55 schreef Soury het volgende:
Wat ben ik toch een huppelende hinde zonder al die shit. En ik rook
Ja ja primaquote:Op woensdag 20 september 2017 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben een huppelende hinde mét die shit
quote:
Niet met mijn knieen meerquote:Op woensdag 20 september 2017 19:33 schreef chufi het volgende:
Wie huppelt er nog tegenwoordig ? Doen kinderen dat nog?
Heb weer 3 bakjes voer voor in de dv en 1 voor vandaag, en ben weer van mijn afval af, ben klaar voor vanavond.quote:
De mijne is weer met van alles gevuld...quote:
kringel pasta.quote:
Net uit de vriezer gezet. Uit moeders keuken.quote:
Nee, die slaapt alquote:Op woensdag 20 september 2017 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
OK alleen Sas dus maar zou aap kunnen huppen?
Straks Volkoren brood ham kaas uitje sla courgettequote:
Van de Lidl?quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:27 schreef Soury het volgende:
Ik heb een schweinshaxe op de planning met zuurkool. Hallo herfst
Ja er lag er nog maar éénquote:
Al een broodje met emethaler op. En Youhoe Exepidie robinson is binnenquote:Op vrijdag 22 september 2017 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de alpen week.. Ben nog niet wezen kijken..
Nee per postquote:
Ik vind het leuk.quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan de moeite waard ?
Ik kijk er niet naar ...
Nou neequote:Op vrijdag 22 september 2017 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag.. Bewaar je het ook als je alles bekeken hebt ?
Waarom zou je die troep bewarenquote:Op vrijdag 22 september 2017 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders waren de schijven al vol geweest neem ik aan
Ik heb wel wat films op de HD staan maar die kijk ook ook niet meer, er is genoeg ruimte dus primaquote:Op vrijdag 22 september 2017 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja![]()
rima
En anders download je het weer opnieuw... als het nog ergens staat...
Er is tegenwoordig steeds meer online content ....quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel wat films op de HD staan maar die kijk ook ook niet meer, er is genoeg ruimte dus prima
Ik spaar graag 3d films. Maar ze kijken doe ik zeldenquote:Op vrijdag 22 september 2017 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig steeds meer online content ....
Ik kijk ze nooit .. heb het in het begin een paar keer gedaan, maar vond het niet bijzonderquote:Op vrijdag 22 september 2017 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spaar graag 3d films. Maar ze kijken doe ik zelden
Ik ben afgehaakt bij de BNers. Eerste jaren waren geweldig.quote:
Ma was midweeks daar in huisje. Putten geloof ik. Gisteren naar Zwolle geweest. mooie en leuke stad vond ze.quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:03 schreef drakin het volgende:
Zo, ik heb een uitprobeerplank in een spirituele winkel in het centrum van Zwolle. Kijken hoe het verkoopt.
Met je spulletjes aan een haakje hangend of zo?quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:03 schreef drakin het volgende:
Zo, ik heb een uitprobeerplank in een spirituele winkel in het centrum van Zwolle. Kijken hoe het verkoopt.
Die shit is toch niet handigTopicreeks: Eindelijk: homeopathische onzin aan bandenquote:Op vrijdag 22 september 2017 18:03 schreef drakin het volgende:
Dat vlees was niet lekker, zo zoutquote:Op vrijdag 22 september 2017 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de alpen week.. Ben nog niet wezen kijken..
Das jammer.. Volgende keer niet meer kopenquote:Op zaterdag 23 september 2017 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vlees was niet lekker, zo zout
Nee de slager maar weer, moet ik het wel even melden. Ze hebben dat niet altijd op voorraadquote:Op zaterdag 23 september 2017 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Das jammer.. Volgende keer niet meer kopen
Noorwegen is sowieso mooi. Maat van me is er nu. Werkt voor Shimano. Schitterende foto's zet ie op FB.quote:Op zaterdag 23 september 2017 17:08 schreef chufi het volgende:
Ik zit wielrennen te kijken en dat Bergen in Noorwegen is best wel een mooi stadje als de zon schijnt
Ik veel geweest. lowlands Pinkpop etc. 2001 voor het laatst. Moet er nu niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 23 september 2017 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Pech gehad dus... Ik ben niet zo n festival ganger
quote:Op zaterdag 23 september 2017 18:39 schreef chufi het volgende:
Zo weer 3 porties pasta saus de vriezert in..
Net ook lekker pasta op.quote:Op zaterdag 23 september 2017 18:39 schreef chufi het volgende:
Zo weer 3 porties pasta saus de vriezert in..
Ken het niet.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, en hoe gaat het met jullie allemaal?
Muziekje voor erbij, gezelllig![]()
Van wie kloon je ?quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, en hoe gaat het met jullie allemaal?
Muziekje voor erbij, gezelllig![]()
Da's een mooie leeftijd..quote:Op zondag 24 september 2017 08:21 schreef Treehut362 het volgende:
Zaterdag groot feest moeder
[ afbeelding ]
op een plankquote:Op vrijdag 22 september 2017 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Met je spulletjes aan een haakje hangend of zo?
het zijn vooral kettingen, niks homeopathie, dat vind je dan ook niet in een spirituele winkel. Voor homeopathie kun je in de alternatieve geneeskunde terecht.quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die shit is toch niet handigTopicreeks: Eindelijk: homeopathische onzin aan banden
is idd wel leuk stadje. Ben er zelf nog niet veel geweest.quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma was midweeks daar in huisje. Putten geloof ik. Gisteren naar Zwolle geweest. mooie en leuke stad vond ze.
Alleen op werkbezoek en een keer op training, maar dat was outside de city...quote:Op zondag 24 september 2017 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
is idd wel leuk stadje. Ben er zelf nog niet veel geweest.
Op dat veld ging mijn carričre naar de kloten en verneukte ik mijn knie voor áltijd...quote:Op maandag 25 september 2017 06:59 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag weer iets nieuws: walking voetbal 9:30 uur aanwezig
Leuk. Kennis van me doet het ook.quote:Op maandag 25 september 2017 06:59 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag weer iets nieuws: walking voetbal 9:30 uur aanwezig
Waar? Ik ook thuis. Vier fucking woningen gestript vandaag. Joehoequote:
Villa Volta is kut, maar ook wel weer leuk als je weer buiten staatquote:Op maandag 25 september 2017 19:38 schreef sacha het volgende:
ik zit in het parallelle universum, genaamd Efteling
quote:Op maandag 25 september 2017 19:38 schreef sacha het volgende:
ik zit in het parallelle universum, genaamd Efteling
Ander veld.quote:Op maandag 25 september 2017 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat veld ging mijn carričre naar de kloten en verneukte ik mijn knie voor áltijd...
Ik bedoelde dus letterlijk dat veld.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ander veld.
Donderdagochtend ga ik weer.
Kijk uit!!!!! Een olifant.quote:
Hoe was het ?quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ander veld.
Donderdagochtend ga ik weer.
Zo ik heb netflix morgen even Orange is the new black bingenquote:
? Het hele seizoen staat toch al online.?? Ik heb er ff de zin niet in blijkbaar S5 A4 is next hierquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ik heb netflix morgen even Orange is the new black bingen
Hoe het de vorige keer was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
...
quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:44 schreef sacha het volgende:
Amuseert ie zich een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Die voorste 2 horen er niet bij of zouden het broertjes zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Met bril even later zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
die horen er niet bijquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die voorste 2 horen er niet bij of zouden het broertjes zijn?
Ik heb het over Netflix en nee het laatste seizoen is niet te downlaoadenquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
? Het hele seizoen staat toch al online.?? Ik heb er ff de zin niet in blijkbaar S5 A4 is next hier
Zitten je tanden er nog inquote:
ik had bril elastiekjes mee maar Aap was niet te houdenquote:
morgen komt mijn kleine broertje mini meetenquote:
Altijd gezzelli.. Doe hem de groetenquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had bril elastiekjes mee maar Aap was niet te houden
[..]
morgen komt mijn kleine broertje mini meeten
ja graag!quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:22 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ben je dan toe aan een kunstgebid?![]()
Ik bid niet voor tandenquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:22 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ben je dan toe aan een kunstgebid?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:27 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ik bid wel voor brune bonen
Oh ja dat was Bartje.
hij gaat binnenkort trouwenquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
op TV EO GHL .. waren op je eiland
Napasti.quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kijk => RTL Z Doc: Crossrail - De nieuwe metrolijn voor Londen, interessant.![]()
Nee, een nieuwe metrotunnel in Londen.quote:
Tis toch een en al tunnel...quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, een metrotunnel in Londen.
Heb je een syndroom of is dat het nieuwste sprookje waar je in gelooft?quote:
Hieroquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:52 schreef sacha het volgende:
KT heeft gepost in 40 plus, misschien ga ik binnenkort wel trouwen
Sas is een schat.... Maar wie niet ?quote:Op woensdag 27 september 2017 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je een syndroom of is dat het nieuwste sprookje waar je in gelooft?
ja, ik heb het naïviteits syndroomquote:Op woensdag 27 september 2017 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je een syndroom of is dat het nieuwste sprookje waar je in gelooft?
Goeiemorgen, ook namens Klinkhamerquote:Op woensdag 27 september 2017 07:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is alweer gehaktdag, gaat snel deze week.
Die zijn anders best handig in de Baron vandaag. Ga je er iig met goed vertrouwen inquote:Op woensdag 27 september 2017 07:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik heb het naïviteits syndroom
Wat eet jij vandaag ?quote:Op woensdag 27 september 2017 07:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is alweer gehaktdag, gaat snel deze week.
Ik heb nog een portie goulash, denk dat ik wat macaroni kook en wat Parmezaan erover rasp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
...
![]()
![]()
...
![]()
![]()
...
![]()
![]()
...
Spannend toch... een beetje leven in de brouwerijquote:Op donderdag 28 september 2017 00:13 schreef drakin het volgende:
Er zit ook op bijna elke foto dezelfde kerel in de buurt van sas, beetje creepy hoor.
ja ja dat begreep ikquote:Op dinsdag 26 september 2017 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus letterlijk dat veld.
Aanbevelingswaardig.quote:
Sas haar privé stalkerquote:Op donderdag 28 september 2017 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend toch... een beetje leven in de brouwerij
nooit langer dan 10 minutenquote:Op donderdag 28 september 2017 00:12 schreef drakin het volgende:
Hoelang heb je steeds in de rij gestaan?
Stalker vanaf het beginquote:Op donderdag 28 september 2017 08:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Fok! minimeet met mijn kleine broertje
Gisteren voor het eerst m'n "vaste" rekkousen tot aan m'n knie aangetrokken. Wel met hulp van de buurtzuster. Voet en enkel werden een stuk minder dik. Vanochtend opgestaan met veel dunnere voet. FF pielen om hem zelf aan te doen vanochtend. Maar het helpt wel. Hopen dat het zo blijft.quote:
Wat een leuke foto's. Je bent precies hoe ik me je voorstelde.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2017 08:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Fok! minimeet met mijn kleine broertje
Dan kan hij zelfs in 40+ je komen stalkenquote:
Volgens mij is al wel eens komen buurten hieroquote:Op donderdag 28 september 2017 13:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kan hij zelfs in 40+ je komen stalken
Als je dat nog lopen kan zijn je voeten nog niet pijnlijk genoegquote:Op donderdag 28 september 2017 14:30 schreef sacha het volgende:
mijn kleine broertje had gisteren ongeveer 10 kilometer op de stappen teller na een dagje Efteling, gisteravond ben ik nog naar de AH gelopen , 6 kilometer heen & weer, net het centrum van Kaatsheuvel bekeken en naar de Jumbo, 7 kilometer heen & weer, tis goftedomme de wandel 5 daagse![]()
. straks nog 2 molens bekijken in de buurt én naar het sprookjesbos
Aliensquote:Op donderdag 28 september 2017 00:13 schreef drakin het volgende:
Er zit ook op bijna elke foto dezelfde kerel in de buurt van sas, beetje creepy hoor.
Bestaan ze nog ? Die Sprookjes?quote:Op donderdag 28 september 2017 18:55 schreef sacha het volgende:
soep met brood en hartige taart, morgen weer naar huis!
Vroeg op morgen want F1 ...quote:Op donderdag 28 september 2017 19:32 schreef drakin het volgende:
Aardappelsalade met iets gepulled erin, niet lekker en zit nu in het prullebakje van de trein.
morgen is vrijdag, dus werken.quote:
ow, ik heb ze vandaag niet aangenomenquote:Op donderdag 28 september 2017 20:13 schreef drakin het volgende:
En het weekend weer naar Jumbo voor zegeltjes
Ja maar jij heb ook geen Jumbo op het eiland.. Dus ja wordt lastig sparenquote:Op donderdag 28 september 2017 21:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, ik heb ze vandaag niet aangenomen
Spaart Sas zelf niet dan ? Of gaat ie altijd naar de Appie?quote:Op donderdag 28 september 2017 20:13 schreef drakin het volgende:
En het weekend weer naar Jumbo voor zegeltjes
Vroeg opstaan...quote:Op donderdag 28 september 2017 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
morgen is vrijdag, dus werken.
Maar Sas kennende is het op mobiel F1 gewoon volgen.
jawel, maar toch heeft ie nu nog 14 zegels nodig.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaart Sas zelf niet dan ? Of gaat ie altijd naar de Appie?
wordt een dure taxi en roeibootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |