SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Gelukkig deed ADO het goed, mooi punt gepaktquote:Op zondag 17 september 2017 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat Feyenoord niet won vandaag.
Klopt, in de eerste helft was PSV beter. In de tweede helft hadFeyenoord de beste kansen. Is dat nu zo lastig toe te geven?quote:Op zondag 17 september 2017 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa. Beetje dezelfde reden waarom alle Feyenoorders na een halfuur al snakte naar het eindsignaal.
Zekerquote:Op zondag 17 september 2017 20:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gelukkig deed ADO het goed, mooi punt gepakt
Nickhguitar is de naam. Troller van beroep.quote:Op zondag 17 september 2017 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, in de eerste helft was PSV beter. In de tweede helft hadFeyenoord de beste kansen. Is dat nu zo lastig toe te geven?
Beetje dom en kinderachttig weer van die ene troller (naam weer ff kwijt) om Feyenoord onmachtig te noemen. Snap het ook niet van een PSV-supporter, want je doet je eigen prestatie gewoon tekort zo
ga lekker op je guitar tokkelen dan homeuxquote:Op zondag 17 september 2017 20:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nickhguitar is de naam. Troller van beroep.
Op het veld des te meer. Die Toornstra kan echt niet. El Ahmadi had een vrije dag, Vilhena idem. Haps nauwelijks aanspeelbaar. Diks wil ik niet eens bespreken. Die Jan Arie deed maar wat en laten we Kramer maar niet noemen. Zoals hierboven al werd gezegd: dat kinderhandje van Feyenoord is vlug gevuld. Dat eerste halfuur werd je dronken getikt en het overige uur vond PSV het wel best.quote:
Straks FC Rijnmond he.quote:Op zondag 17 september 2017 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk alleen dat de positie van Kramer na vandaag wel onhoudbaar is gebleken
Je speelt twee helften met 10 man maar wat een wereld van verschil was dat
Precies dit. Kramer kan gewoon niet. Dan liever 4-4-2 spelen. Anders Larsson met een vrije rol voorin (of Boetius).quote:Op zondag 17 september 2017 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk alleen dat de positie van Kramer na vandaag wel onhoudbaar is gebleken
Ik zie Kramer weer starten tegen ADO helaasquote:Op zondag 17 september 2017 20:02 schreef Caland het volgende:
Jij noemt het trollen, wij noemen het het syndroom van downquote:Op zondag 17 september 2017 20:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nickhguitar is de naam. Troller van beroep.
Oké Buitendamquote:Op zondag 17 september 2017 20:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het veld des te meer. Die Toornstra kan echt niet. El Ahmadi had een vrije dag, Vilhena idem. Haps nauwelijks aanspeelbaar. Diks wil ik niet eens bespreken. Die Jan Arie deed maar wat en laten we Kramer maar niet noemen. Zoals hierboven al werd gezegd: dat kinderhandje van Feyenoord is vlug gevuld. Dat eerste halfuur werd je dronken getikt en het overige uur vond PSV het wel best.
Karim El Ahmadi vs PSV:quote:Op zondag 17 september 2017 20:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het veld des te meer. Die Toornstra kan echt niet. El Ahmadi had een vrije dag, Vilhena idem. Haps nauwelijks aanspeelbaar. Diks wil ik niet eens bespreken. Die Jan Arie deed maar wat en laten we Kramer maar niet noemen. Zoals hierboven al werd gezegd: dat kinderhandje van Feyenoord is vlug gevuld. Dat eerste halfuur werd je dronken getikt en het overige uur vond PSV het wel best.
Hoe je het beestje noemt is mij worst. Ze happen heerlijk tot nu toe.quote:Op zondag 17 september 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij noemt het trollen, wij noemen het het syndroom van down
Matige zet van Gio ja.quote:Op zondag 17 september 2017 20:02 schreef Caland het volgende:
Zit in de lucht daar , allemaal geestelijk en lichamelijk gehandicapt.quote:Op zondag 17 september 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij noemt het trollen, wij noemen het het syndroom van down
Dat hoop ik ook. De invalbeurtjes van Vente stemmen mij hoopvol.quote:Op zondag 17 september 2017 20:02 schreef Caland het volgende:
PSV liet Feyenoord veel te veel terugkomen in de wedstrijd. Ze hadden het veel eerder al op slot moeten gooien omdat ze simpelweg beter waren. De rode kaart van Berghuis was eigenlijk heel kut voor PSV.quote:Op zondag 17 september 2017 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, in de eerste helft was PSV beter. In de tweede helft hadFeyenoord de beste kansen. Is dat nu zo lastig toe te geven?
PSV liet helemaal niets. PSV kon gewoon niet meer in de 2e helft.quote:Op zondag 17 september 2017 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV liet Feyenoord veel te veel terugkomen in de wedstrijd. Ze hadden het veel eerder al op slot moeten gooien omdat ze simpelweg beter waren. De rode kaart van Berghuis was eigenlijk heel kut voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |