Hij zit de hele middag al te klunzen en klooien - vraag me af of ze wat in zijn drankje hebben gedaan want dit is wel errrrrrrrrggggggquote:
Niks fout aan tochquote:
Zeker nietquote:
Deze ploeg kan nog wel een aantal jaartjes mee lijkt me.quote:Sunweb campeón del mundo CRE: Dumoulin (90), Matthews (90), Kelderman (91), Kragh Andersen (94), Oomen (95) y Kamna (96)
quote:Op zondag 17 september 2017 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaat Tom Dumoulin van 3 wereldtitels houden?
Een kop als een TLJ ploegleider. Zo'n platgetrapte uit de klei getrokken spruitjeshoofd.quote:
Maar hij heet wel Thorwaldquote:Op zondag 17 september 2017 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een kop als een TLJ ploegleider. Zo'n platgetrapte uit de klei getrokken spruitjeshoofd.
Nurnburgring of Sallanchesquote:Op zondag 17 september 2017 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
https://lasterketaburua.w(...)5/circuiti-mondiali/
Wat is jullie favoriet?
Doe mij Leo van Vliet maar.quote:Op zondag 17 september 2017 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een kop als een TLJ ploegleider. Zo'n platgetrapte uit de klei getrokken spruitjeshoofd.
quote:Op zondag 17 september 2017 17:41 schreef Mani89 het volgende:
Haha welke jandoedel van Sunweb gaat gewoon mee het podium op?
Bijna net zo matig als het Wilhelmus of de Brabançonne.quote:
Die laatste horen we vanavond weer als Mathieu wint.quote:Op zondag 17 september 2017 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bijna net zo matig als het Wilhelmus of de Brabançonne.
Eerder een halve belgquote:Op zondag 17 september 2017 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tom is natuurlijk een halve Duitser
Zelfde geldt voor de Russenquote:Op zondag 17 september 2017 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Alleen voor het volkslied moet elke ploeg een Italiaanse licentie krijgen
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 17 september 2017 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Alleen voor het volkslied moet elke ploeg een Italiaanse licentie krijgen
Dan hoop ik dat Murilo Fischer een comeback maakt.quote:Op zondag 17 september 2017 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat betreft het volkslied hoop ik dat de Tartaar zondag wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |