Je scherm zal wel wit zijn ondertussen.quote:Op zondag 17 september 2017 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Kijk dat guitig kopje van Sam daar in die slowmotion.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 17 september 2017 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij drie wereldtitels ploegentijdrit zo, zonder twijfel, inruilt voor een individuele titel bij de beloften.
Het grote Jinxen is begonnen. Nu is het natuurlijk wel bijzonder dat wij van een land waar we juichten voor een 14e plek van Stef Clement naar een land met 8 goede tijdrijders zijn gegaan.quote:Op zondag 17 september 2017 17:17 schreef Marcoss het volgende:
Vanmiddag een 1-2'tje, nu een ploeg wereldkampioen met 3 Nederlanders, dinsdag een 1-2-3'tje, woensdag een 1-2'tje..
Dit wordt leuk hoor
Val jij ook op mannen?quote:Op zondag 17 september 2017 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Waarbij het wel de vraag is of ze allemaal starten in de Tour natuurlijk, denk sowieso Kämna niet, SKA is ook de vraag en geen idee wat ze met Kelderman en Oomen willenquote:Op zondag 17 september 2017 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel goed met het oog op de ploegentijdrit van de Tour volgend jaar. Nou hopen dat er nog een flinke individuele tijdrit opgenomen wordt.
Lijkt me sterk, hij laat een welhaast zekere wereldtitel schieten om dit mee te maken. Vorig jaar moest het gebeuren, maar toen werd ie genekt door de aanzettende wind en een lollerende ambulance.quote:Op zondag 17 september 2017 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij drie wereldtitels ploegentijdrit zo, zonder twijfel, inruilt voor een individuele titel bij de beloften.
quote:Op zondag 17 september 2017 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
De #TimWellensHypequote:Op zondag 17 september 2017 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaat Tom Dumoulin van 3 wereldtitels houden?
En de drie grote rondes volgend jaarquote:Op zondag 17 september 2017 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Volgend jaar alle drie de grote ronden en alle monumenten.quote:Op zondag 17 september 2017 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Rohan Dennis iig van eentje.quote:Op zondag 17 september 2017 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Met de kanttekening dat je daar met acht (of nog steeds negen?) start en Sky nog vrolijk even Castroviejo aan het rijtje toevoegt, lekker man.quote:Op zondag 17 september 2017 17:24 schreef Aguero het volgende:
Ook een goed teken voor die TTT in de Tour volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |