Nee, de wet is de wet. Als je de wet overtreedt dan ben je een misdadiger. Het maakt niet uit wat voor wet. Zo simpel is het. Als morgen koffie wordt verboden, dan ben je een crimineel als je een kopje koffie drinkt en ga je de gevangenis in.quote:Op zondag 17 september 2017 15:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Iedere wet kent een achterdeur, die zullen toch niet op hun achterhoofd zijn gevallen die wat die geschreven hebben, of ben ik abuis?
Iedere computer is ook te benaderen of denk jij werkelijk dat men daar niks voor heeft?
Ik heb morfine en een bewijs dat ik het mag importeren en exporteren althans met mij mee mag dragen terwijl het verboden is.quote:Op zondag 17 september 2017 15:55 schreef noescom het volgende:
[..]
Nee, de wet is de wet. Als je de wet overtreedt dan ben je een misdadiger. Het maakt niet uit wat voor wet. Zo simpel is het. Als morgen koffie wordt verboden, dan ben je een crimineel als je een kopje koffie drinkt en ga je de gevangenis in.
Dan heeft de overheid jou dus toestemming gegeven zodat het wel mag. Wat absurd is, want men zou überhaupt niet in de positie moeten zijn om te verbieden wat voor substanties je bij je draagt. Ik mag jou dat niet verbieden, dus een ambtenaar ook niet.quote:Op zondag 17 september 2017 15:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb morfine en een bewijs dat ik het mag importeren en exporteren althans met mij mee mag dragen terwijl het verboden is.
Ik heb het nodig dat is de uitzondering en zal het op een vakantie niet minder nodig hebben. Wat is er Absurd aan dan?quote:Op zondag 17 september 2017 16:00 schreef noescom het volgende:
[..]
Dan heeft de overheid jou dus toestemming gegeven zodat het wel mag. Wat absurd is, want men zou überhaupt niet in de positie moeten zijn om te verbieden wat voor substanties je bij je draagt. Ik mag jou dat niet verbieden, dus een ambtenaar ook niet.
Het is absurd omdat het jouw zaak is wat voor spullen je meeneemt. Of vind jij dat jij persoonlijk willekeurige mensen op straat mag verbieden om een substantie mee te nemen en ze mag opsluiten in je kelder als ze dat doen?quote:Op zondag 17 september 2017 16:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb het nodig dat is de uitzondering en zal het op een vakantie niet minder nodig hebben. Wat is er Absurd aan dan?
Zal met koffie heus niet anders zijn hoor, zal wel iets op gevonden worden als het komt of zou komen, meestal is de achterdeur al in de maak voordat de deur gesloten wordt of niet?
Yep als het in kinderhanden komt is het eind zoek!quote:Op zondag 17 september 2017 16:05 schreef noescom het volgende:
[..]
Het is absurd omdat het jouw zaak is wat voor spullen je meeneemt. Of vind jij dat jij persoonlijk willekeurige mensen op straat mag verbieden om een substantie mee te nemen en ze mag opsluiten in je kelder als ze dat doen?
Gelukkig zijn er dan politiediensten die mensen beschermen tegen mafiose types zoals jij.quote:Op zondag 17 september 2017 16:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep als het in kinderhanden komt is het eind zoek!
Ik een mafiose type?quote:Op zondag 17 september 2017 16:07 schreef noescom het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er dan politiediensten die mensen beschermen tegen mafiose types zoals jij.
Ik wil niks. Die mensen willen dat. Zullen ze wel een reden voor hebben en daar doen ze niemand kwaad mee. En dan komt er zo'n mafiose lamlul die ze vastzet in hun kelder. De politie weet gelukkig wel raad met dat soort tuig.quote:Op zondag 17 september 2017 16:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik een mafiose type?
Jij wil mensen met wat ze willen over straat niet ik.
Prima. Kan op één A4 met hele grote letters. Het is niet de bedoeling dat je mensen aanvalt, steelt, vermoord, fraude pleegt, en mensen anderszins in hun vrijheid beperkt.quote:Op zondag 17 september 2017 16:11 schreef john2406 het volgende:
Als jij dat wil zul jij de normen en waardes moeten vastleggen op papier kerel niet meer of minder als dat!
Jij zei vastzetten in de kelder niet ik tevens beweerde jij naar de concurrentie gaan als de politie niet voldoet, wie is die concurrentie dan?quote:Op zondag 17 september 2017 16:11 schreef noescom het volgende:
[..]
Ik wil niks. Die mensen willen dat. Zullen ze wel een reden voor hebben en daar doen ze niemand kwaad mee. En dan komt er zo'n mafiose lamlul die ze vastzet in hun kelder. De politie weet gelukkig wel raad met dat soort tuig.
Die zijn er al de 10 geboden wie houdt zich eraan?quote:Op zondag 17 september 2017 16:12 schreef noescom het volgende:
[..]
Prima. Kan op één A4 met hele grote letters. Het is niet de bedoeling dat je mensen aanvalt, steelt, vermoord, fraude pleegt, en mensen anderszins in hun vrijheid beperkt.
Ik vroeg jou of je mensen die niemand kwaad doen mar wel een substantie bij zich hebben die jij niet zo leuk vindt mag opsluiten in je kelder. Jij zei: "ja, dat mag". Daarmee ben je dus een mafiose lamlul. Belletje naar mijn politiebedrijf en de boel is geregeld.quote:Op zondag 17 september 2017 16:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij zei vastzetten in de kelder niet ik tevens beweerde jij naar de concurrentie gaan als de politie niet voldoet, wie is die concurrentie dan?
De kelder of noem hem maar, de lolbroeken misschien?
Wie zich daar niet aan houdt maakt kennis met jouw verdedigingsmiddelen.quote:Op zondag 17 september 2017 16:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die zijn er al de 10 geboden wie houdt zich eraan?
Als jij dat zegt zal het wel zo wezen, lopen de dag ernaar niet vrij rond?quote:Op zondag 17 september 2017 16:14 schreef noescom het volgende:
[..]
Ik vroeg jou of je mensen die niemand kwaad doen met wel een substantie bij zich hebben die jij niet zo leuk vindt mag opsluiten in je kelder. Jij zei: "ja, dat mag". Daarmee ben je dus een mafiose lamlul. Belletje naar mijn politiebedrijf en de boel is geregeld.
quote:Op zondag 17 september 2017 16:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep als het in kinderhanden komt is het eind zoek!
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 17 september 2017 16:19 schreef john2406 het volgende:
Denk als de lolbroeken instelling er ooit zou komen dat het recht van de sterkste gaat gelden trouwens?
Zie je wel er staat niet JA dat mag, ik ging ervan uit van de lolbroeken instelling nogmaaals!quote:Op zondag 17 september 2017 16:18 schreef noescom het volgende:
Of vind jij dat jij persoonlijk willekeurige mensen op straat mag verbieden om een substantie mee te nemen en ze mag opsluiten in je kelder als ze dat doen?
[..]
Je denkt dat het recht van de sterkste gaat gelden omdat er teveel verschil is in de wereld. Ik begrijp er helemaal niks van.quote:Op zondag 17 september 2017 16:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Omdat het niet kan er is teveel verschil in de wereld.
Het is niet even eenvoudig om te polen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |