een volledige derde auto onderhouden kost meer dan enkele reserve onderdelen, die je sowieso moet hebben, zelfs als je een derde wagen hebt.quote:Op zondag 17 september 2017 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe veel kost zo’n geintje als bij Max en Raikonen qua reparaties? Dat zal toch ook duizenden euro’s zijn, of gaat dit chassis gewoon de afvalbak in?
We gaan de 61 ronden dan ook niet halen.quote:Op zondag 17 september 2017 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jeetje we zijn pas net over 1/3. Voor mij gevoel zijn we al veel langer bezig
Ik denk dat structural elements weggegooid worden, zoals suspension rods. Kappen en dergelijke zullen wel hergebruikt worden.quote:Op zondag 17 september 2017 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe veel kost zo’n geintje als bij Max en Raikonen qua reparaties? Dat zal toch ook duizenden euro’s zijn, of gaat dit chassis gewoon de afvalbak in?
Langste race van de kalenderquote:Op zondag 17 september 2017 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wehrlein rijdt op nieuwe banden ook als een krant.quote:Op zondag 17 september 2017 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
Wehrlein rijdt op versleten banden als een krant rond
Chassis is vaak nog wel goed, dat is het duurste onderdeel. Ze hebben vaak wel een compleet reserve chassis mee (in onderdelen).quote:Op zondag 17 september 2017 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja lange race is dit. Verwachting is ook dat ze de 61 rondes niet gaan halenquote:Op zondag 17 september 2017 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 17 september 2017 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
We gaan de 61 ronden dan ook niet halen.
Al gauw tien-tot honderdduizenden....quote:Op zondag 17 september 2017 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Never forget USA 2005quote:Op zondag 17 september 2017 14:55 schreef Zorro het volgende:
Dit moet echt de grootste kutrace zijn sinds USA 2005
Ja dat hoorde ik ook aan het begin van de racequote:Op zondag 17 september 2017 14:57 schreef Dos37 het volgende:
Niettus Mol jij zei dat er nog regen zou komne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |