Er is altijd wel ergens een PSB-connectie. Bij dit nummer is dat vrij direct: er bestaat namelijk een niet-uitgebrachte PSB remix van. Ik zal 'm wel een keer draaien.
quote:Op zondag 17 september 2017 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
Er is altijd wel ergens een PSB-connectie. Bij dit nummer is dat vrij direct: er bestaat namelijk een niet-uitgebrachte PSB remix van. Ik zal 'm wel een keer draaien.
ik zag het ook.. ziet er goed uitquote:Op zondag 17 september 2017 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vast een hele discussie gemist, maar wat is die nieuwe tool op de website? Geeft wel keurig de hoesjes weer, trouwens.
in welke machine doe je je was?quote:Op zondag 17 september 2017 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
Muziek terwijl u ontwaakt en was in de machine doet
Ohja, goed punt, de was. Thnx voor de reminderquote:Op zondag 17 september 2017 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
Muziek terwijl u ontwaakt en was in de machine doet
prachtig nummer, maar een triest verhaal eigenlijkquote:
The song's lyrics revolve around an older married couple who decide to leave their life behind by packing their things and going driving, without telling their children about their plans. Their car breaks down during the trip, forcing them to continue on foot. The chorus expresses the idea that the couple are achieving happiness by losing touch with the world, even though they may never see their home againquote:Op zondag 17 september 2017 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
prachtig nummer, maar een triest verhaal eigenlijk
het stel is niet levend teruggevonden, heb ik begrepen.quote:Op zondag 17 september 2017 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
The song's lyrics revolve around an older married couple who decide to leave their life behind by packing their things and going driving, without telling their children about their plans. Their car breaks down during the trip, forcing them to continue on foot. The chorus expresses the idea that the couple are achieving happiness by losing touch with the world, even though they may never see their home again
quote:Op zondag 17 september 2017 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet hardop, want voor je het weet krijg ik Trafassi voor m'n kiezen
Best bizar...quote:Op zondag 17 september 2017 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
het stel is niet levend teruggevonden, heb ik begrepen.
quote:Op zondag 17 september 2017 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
het stel is niet levend teruggevonden, heb ik begrepen.
hier is het hele verhaal te lezen:quote:Op zondag 17 september 2017 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Kwamen ze een bende killer clowns tegen?
quote:Op zondag 17 september 2017 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier is het hele verhaal te lezen:
http://www.signature-read(...)d-fastballs-the-way/
volume omhoog... moet lukken dan, toch?quote:Op zondag 17 september 2017 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of de muziek het gebonk en getimmer bij de nieuwe buren kan overstemmen. Het lijkt wel of ze het hele huis strippen, de vloer en de keuken van een paar jaar oud liggen al in de container
had ie maar niet zo lelijk moeten zijnquote:Op zondag 17 september 2017 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of de muziek het gebonk en getimmer bij de nieuwe buren kan overstemmen. Het lijkt wel of ze het hele huis strippen, de vloer en de keuken van een paar jaar oud liggen al in de container
Een foto posten van Tom McRae en mij die afgelopen donderdag is gemaakt.quote:Op zondag 17 september 2017 12:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu vragen we ons natuurlijk wel af wat je dan wilde...
quote:Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een foto posten van Tom McRae en mij die afgelopen donderdag is gemaakt.
echt een hele gave fotoquote:Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een foto posten van Tom McRae en mij die afgelopen donderdag is gemaakt.
zonde hoor.. leuk liedje!quote:
zo is het!quote:Op zondag 17 september 2017 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een helden toch, die Beach Boys
Zeker, maar kijk ook even naar de documentaire over The Wrecking Crew...quote:Op zondag 17 september 2017 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een helden toch, die Beach Boys
die moet ik nog steeds kijken iddquote:Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker, maar kijk ook even naar de documentaire over The Wrecking Crew...
https://www.npo.nl/het-uu(...)8-2017/VPWON_1277508
Ja die. Zo tof en hij was erg toegankelijk en nam uitgebreid de tijd. We hebben ook nog een setlist en elpee. De elpee is ook gesigneerd.quote:
iemand zijn was per vergissing in de oven gedaan?quote:Op zondag 17 september 2017 13:15 schreef Elfletterig het volgende:
Heel circus hier om de hoek... ik hoor allemaal gillende sirenes van brandweerwagens...
quote:Op zondag 17 september 2017 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
iemand zijn was per vergissing in de oven gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |