Of hij moest vroeg op.quote:Op zondag 17 september 2017 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk maat. Lag je er zo laat in?
Bij ons ookquote:Op zondag 17 september 2017 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die er werden er bij ons gewoon afgeschopt
Ik niet vandaag.quote:Op zondag 17 september 2017 09:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zitten wij in het stadion
Mevrouw Haags is jarig.quote:Op zondag 17 september 2017 09:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mis jij de wedstrijd van het jaar. Wat is er loos?
Rond middernacht maar sliep tegen vier ofzo pas. Was niet helemaal nuchterquote:Op zondag 17 september 2017 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk maat. Lag je er zo laat in?
Eigenlijk gewoon op iedere positie een betere spelerquote:Op zondag 17 september 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hun voorhoede is ook om te janken. Wij kunnen met een gerust hart Lord Nelom opstellen.
Hehe. Plafonddienst?quote:Op zondag 17 september 2017 09:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Rond middernacht maar sliep tegen vier ofzo pas. Was niet helemaal nuchter
Ik in een hotelquote:Op zondag 17 september 2017 09:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb geslapen als een roos vannacht. Oost West thuis best.
Dat klopt. Maar het is wel de leukste wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 17 september 2017 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Gister vierde mijn broer en schoonvader zijn verjaardag. Die zijn alle drie jarig vandaag.quote:Op zondag 17 september 2017 09:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had ze dat niet gisteren kunnen vieren?
Nee, dat vind ik Feyenoord uit+thuis.quote:Op zondag 17 september 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is wel de leukste wedstrijd van het jaar.
Stijn roept wel vaker vreemde dingenquote:Op zondag 17 september 2017 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn zei aan het begin van het seizoen op wzv dat Feyenoord de minste coach had van de top 3. Had gesnoven toen denk ik
Gewoon allemaal tegelijk. Zie je iedereen 2 dagen achter elkaar. Is toch ook niks.quote:Op zondag 17 september 2017 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister vierde mijn broer en schoonvader zijn verjaardag. Die zijn alle drie jarig vandaag.
In dit achterstands land duurt het 24 uur om een waterleiding in de straat te repareren in het weekendquote:Op zondag 17 september 2017 09:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom, ben je er uit geschopt?
Lekker manquote:Op zondag 17 september 2017 09:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Oogleden dienst
Had acid op dus de fractals waren nog flink aanwezig
Klopt.quote:Op zondag 17 september 2017 10:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon allemaal tegelijk. Zie je iedereen 2 dagen achter elkaar. Is toch ook niks.
Probeer je Klaasgod in de zeik te zetten?quote:Op zondag 17 september 2017 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. kk planner van de KNJB dit dat.
Echt hoor. Altijd de schuld van de joden.quote:Op zondag 17 september 2017 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat neem ik aan van wel.quote:Op zondag 17 september 2017 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Opper het leuk heeft vandaag op de eretribune.
quote:Op zondag 17 september 2017 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Betalen ze het hotel voor je?quote:Op zondag 17 september 2017 10:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In dit achterstands land duurt het 24 uur om een waterleiding in de straat te repareren in het weekend
Jaquote:Op zondag 17 september 2017 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Betalen ze het hotel voor je?
Ik vind de dood van iemand niet om te lachen.quote:Op zondag 17 september 2017 10:03 schreef onlogisch het volgende:
http://www.businessinside(...)ead-in-mexico-2017-9
(lol)
Als ik er bij was, had ik wel even naar je toe gekomen. Volgende keer maar weer dan.quote:
Zal niet best zijn dan. Was wel content met LSE. Toplocatie, uitgebreid ontbijtbuffet. Basic kamers en gedeeld sanitair, maar dat was nooit bezet als ik er gebruik van wilde maken.quote:
Altijd voor het hoogst haalbare gaan Haagsquote:Op zondag 17 september 2017 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk een gelijkspel.
Klopt, daarom denk ik 5-0.quote:Op zondag 17 september 2017 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd voor het hoogst haalbare gaan Haags.
Ajax is te pakken.
We zullen zien.quote:Op zondag 17 september 2017 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax is te pakken.
Heb gewoon zelf iets geboekt en zie wel hoever ze vergoeden.quote:Op zondag 17 september 2017 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal niet best zijn dan. Was wel content met LSE. Toplocatie, uitgebreid ontbijtbuffet. Basic kamers en gedeeld sanitair, maar dat was nooit bezet als ik er gebruik van wilde maken.
Dat is misschien net iets te optimistisch, maar dat kan ik wel waarderen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2017 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is misschien net iets te optimistisch, maar dat kan ik wel waarderen.
Bij 5-0 neem ik de rest van het seizoen een ADO - Ajax UI.
We zouden zomaar eens 6 punten los kunnen staan aan het eind van de avond.quote:Op zondag 17 september 2017 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax is te pakken.
Doe dat maar gewoon als ze winnen.quote:Op zondag 17 september 2017 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
debielquote:
Denk niet dat we zelf winnen in Eindhoven. Vanavond weer allemaal paniekerige mongolen in het Feyenoord topic, genotquote:Op zondag 17 september 2017 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zouden zomaar eens 6 punten los kunnen staan aan het eind van de avond.
Of niet en dan morgen in een goot wakker worden met een fles wodka in je hand.
Oh kut ik dacht dat we thuis speelden. In dat geval verander ik mijn voorspelling van 3-1 in 1-3quote:Op zondag 17 september 2017 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk niet dat we zelf winnen in Eindhoven. Vanavond weer allemaal paniekerige mongolen in het Feyenoord topic, genot
Je kunt hem nu alvast aanpassen. Is een formaliteit.quote:Op zondag 17 september 2017 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2017 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was nadat hij alle advertenties van Facebook weg klikte in de hoop advertentieloos te kunnen Facebooken.quote:Op zondag 17 september 2017 10:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)gJrYbxtfFM0GKyt0NUkU
Deze knul had waarschijnlijk niks beters te doen.
Jaloers op een joden-UI.quote:Op zondag 17 september 2017 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Jaloers dat jullie dit niet durven zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |