ja salarissen als die uit "jouw tijd" ga je nu als nieuwkomer niet echt makkelijk meer krijgen denk ik.quote:Op zondag 17 september 2017 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n ambities om daar hogerop te komen zijn 10 jaar terug al vernaggeld door manager destijds. Qua werk wordt het allemaal steeds smaller en werkt iedereen met teveel oogkleppen op.
Maar collega's zijn tof, ik krijg best aardig betaald, auto van de zaak, kinderen hebben het goed. Kortom ik moet niet zeiken
ik heb hem een keer aan de lijn gehad, had hij een verkeerd nummer gebeldquote:
quote:Op zondag 17 september 2017 02:04 schreef Molo het volgende:
Op 22 oktober 2015 ging een truc van Rostelli mis toen hij met een kruisboog geblinddoekt een student van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen in zijn kin schoot. De studenten waren in shock en de workshop werd meteen afgelast, al viel de wond mee. De organisatie zei niet van tevoren van de stunt te hebben geweten.
Hoe oud ben je Molo(n)wijk??quote:Op zondag 17 september 2017 02:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ja salarissen als die uit "jouw tijd" ga je nu als nieuwkomer niet echt makkelijk meer krijgen denk ik.
tijd uitzitten dan maar
yep, zal mijn tijd wel duren. Al zal het lastig worden tot pensioen in de IT wereld 'bij' te blijvenquote:Op zondag 17 september 2017 02:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ja salarissen als die uit "jouw tijd" ga je nu als nieuwkomer niet echt makkelijk meer krijgen denk ik.
tijd uitzitten dan maar
Niet haten op Rastiquote:Op zondag 17 september 2017 02:04 schreef Molo het volgende:
Op 22 oktober 2015 ging een truc van Rostelli mis toen hij met een kruisboog geblinddoekt een student van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen in zijn kin schoot. De studenten waren in shock en de workshop werd meteen afgelast, al viel de wond mee. De organisatie zei niet van tevoren van de stunt te hebben geweten.
soort zwarte clown Bassie, ook zo sadquote:
ikd acht dat je nog 32 wasquote:
Blijf volhouden Koen... Een maal er uit is heel andersquote:Op zondag 17 september 2017 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, zal mijn tijd wel duren. Al zal het lastig worden tot pensioen in de IT wereld 'bij' te blijven
Dus dan is het geen truc eigenlijk.quote:Op zondag 17 september 2017 02:04 schreef Molo het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2017 02:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Vervroegde midlife crisis?
Ik had deze op mijn 27ste al
ja dat lost veel op, vooral geldquote:Op zondag 17 september 2017 02:07 schreef Koen66 het volgende:
als het op mijn werk ergens minder gaat, denken ze dingen altijd alleen op te kunnen lossen door meer managers neer te zetten____________
bijna 35 zelfs alweerquote:Op zondag 17 september 2017 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ikd acht dat je nog 32 wasIk tel langzamer dan de jaren denk ik
oh nee hoor, vertelde gisteren nog tegen iemand dat ik het leven alleen maar leuker en makkelijker vind wordenquote:Op zondag 17 september 2017 02:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Vervroegde midlife crisis?
Ik had deze op mijn 27ste al
weinig van gemerkt op sommige vlakken, in de gezondheidszorg loopt alles wat anders jeweetzquote:Op zondag 17 september 2017 02:10 schreef DeZwabber het volgende:
Amateurs, met je goede jaren tussen crisissen in. Geen stamina.
Ik vind het leven alleen maar saaier worden door de jaren heenquote:Op zondag 17 september 2017 02:10 schreef Molo het volgende:
[..]
oh nee hoor, vertelde gisteren nog tegen iemand dat ik het leven alleen maar leuker en makkelijker vind worden
Ik bedoel persoonlijke crisissen, geen economische.quote:Op zondag 17 september 2017 02:11 schreef Molo het volgende:
[..]
weinig van gemerkt op sommige vlakken, in de gezondheidszorg loopt alles wat anders jeweetz
dan pak je het toch echt verkeerd aan jongemanquote:Op zondag 17 september 2017 02:11 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik vind het leven alleen maar saaier worden door de jaren heen
Het leven wordt nooit saaier, alleen jijzelf.quote:Op zondag 17 september 2017 02:11 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik vind het leven alleen maar saaier worden door de jaren heen
ohquote:Op zondag 17 september 2017 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel persoonlijke crisissen, geen economische.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |