al wel enig idee wat je met je tijd zou doen als je niet meer zou hoeven werken?quote:Op zondag 17 september 2017 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt, ook al vind ik m'n werk regelmatig kut met peren, ik zou er echt niet meer aan moeten denken iets anders te gaan zoeken. Die motivatie is bij mijn echt wel overleden
Aan z'n postaantal werken.quote:Op zondag 17 september 2017 01:58 schreef Molo het volgende:
[..]
al wel enig idee wat je met je tijd zou doen als je niet meer zou hoeven werken?
je had toch een hekel aan Antillianen?quote:Op zondag 17 september 2017 01:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jouw ogen?
ik kijk je diep in je ogen aan en hypnotiseer je net als rasti rostelli
ja we hadden het ook beetje boel laat gemaakt vannachtquote:Op zondag 17 september 2017 01:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu
[..]![]()
ik heb 3,5 uur geslapen geloof ik
zou kunnen, maar neequote:Op zondag 17 september 2017 02:00 schreef fukforce het volgende:
[..]
Kunnen wij binnenkort eens samen wat gaan drinken in de stad of Molenwijk
Ik doof je als een nachtkaars.quote:Op zondag 17 september 2017 01:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jouw ogen?
ik kijk je diep in je ogen aan en hypnotiseer je net als rasti rostelli
Dat was vroegerquote:Op zondag 17 september 2017 02:00 schreef Molo het volgende:
[..]
je had toch een hekel aan Antillianen?
nope. ik wil ook helemaal niet stoppen, ik heb iedere dag lol. Maar qua werk is het heilige vuur wel uitgeblazen daarquote:Op zondag 17 september 2017 01:58 schreef Molo het volgende:
[..]
al wel enig idee wat je met je tijd zou doen als je niet meer zou hoeven werken?
mister lovermannnnn sabbat!!!! mister lovermannnnnn, sabbat!!!!quote:Op zondag 17 september 2017 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat we sabbatregels hanteren voor pensioengerechtigden.
wat is het heilige vuur?quote:Op zondag 17 september 2017 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope. ik wil ook helemaal niet stoppen, ik heb iedere dag lol. Maar qua werk is het heilige vuur wel uitgeblazen daar
quote:Op zondag 17 september 2017 02:02 schreef Molo het volgende:
[..]
mister lovermannnnn sabbat!!!! mister lovermannnnnn, sabbat!!!!
Ik ook hoorquote:Op zondag 17 september 2017 02:02 schreef Molo het volgende:
[..]
wat is het heilige vuur?
ik zit zelf in mijn dertigerscrisis hoor, dus ben ookk tikkie zoekende
m'n ambities om daar hogerop te komen zijn 10 jaar terug al vernaggeld door manager destijds. Qua werk wordt het allemaal steeds smaller en werkt iedereen met teveel oogkleppen op.quote:Op zondag 17 september 2017 02:02 schreef Molo het volgende:
[..]
wat is het heilige vuur?
ik zit zelf in mijn dertigerscrisis hoor, dus ben ookk tikkie zoekende
die vent is echt zo nepquote:Op zondag 17 september 2017 02:04 schreef Molo het volgende:
Op 22 oktober 2015 ging een truc van Rostelli mis toen hij met een kruisboog geblinddoekt een student van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen in zijn kin schoot. De studenten waren in shock en de workshop werd meteen afgelast, al viel de wond mee. De organisatie zei niet van tevoren van de stunt te hebben geweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |