Wat moet je met een reisbureau?quote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja klopt, maar yuppen gebruiken geen reisbureaus
thuiszitten hoeft toch ook niet?quote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook niet mijn ding
Ook niet echt haar ding meer, maar ze moet toch wat, thuis zitten is niks voor d'r
daaromquote:Op zondag 17 september 2017 01:43 schreef Molo het volgende:
[..]
thuiszitten hoeft toch ook niet?
En dat is ook zelden goed voor iemand, zeker met psychiatrische issues
Jawelquote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja klopt, maar yuppen gebruiken geen reisbureaus
waar ken ik dat deuntje ook alweer van? zat ie in gta vc?quote:
Jaren 80 Ahmatquote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
waar ken ik dat deuntje ook alweer van?
als ik Mevr Koen mag geloven komt er inderdaad vrijwel niemand meer voor een simpel hotel of ticket, maar draaien ze grotendeels op mensen met ingewikkelde reizen die veelal veel te besteden hebbenquote:Op zondag 17 september 2017 01:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel![]()
Gebeurt best vaak dat ze een hele reis voor zich laten uitstippelen. Zelf geen zin om uit te zoeken etc.
True story.quote:Op zondag 17 september 2017 01:43 schreef Molo het volgende:
[..]
thuiszitten hoeft toch ook niet?
En dat is ook zelden goed voor iemand, zeker met psychiatrische issues
ik zei al, staat de deur soms openquote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
Jezus aan welke SC hebben we ineens als die bootvluchtelingen te danken.
dat is iets voor mijn tijd. zat in gta vc denk ikquote:
Yepquote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik Mevr Koen mag geloven komt er inderdaad vrijwel niemand meer voor een simpel hotel of ticket, maar draaien ze grotendeels op mensen met ingewikkelde reizen die veelal veel te besteden hebben
The portal to helllllquote:Op zondag 17 september 2017 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zei al, staat de deur soms open
oyquote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef -Miauw- het volgende:
alles beter dan thuis zitten dag in dag uit.
Hallo Koen kun je mij vertellen of Locomotion nog steeds open is?quote:Op zondag 17 september 2017 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zei al, staat de deur soms open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |