abonnement Unibet Coolblue
pi_173816924
Ik wil binnenkort een biefstuk friet maken maar twijfel welk vlees ik zal gebruiken, wat is jullie advies? Ossenhaas? Rib-eye? Zesrib of toch de klassieke entrecote?

Daarnaast wat zouden jullie erbij serveren? Saus? Groente? Salade?
speak only if it improves the silence.
pi_173817117
Ik hou het zelf graag simpel. Ik zou dus gaan voor de entrecote, een beetje barbecuesaus en wat truffelmayonaise. Als salade wat rucola met balsamico-dressing en misschien nog een verdwaalde olijf.
pi_173817381
Een lekker stuk paardekogelbief, bedolven onder een berg steppegras.

Lekker op z'n Belgisch.
pi_173817797
Wagyu.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:55:59 #5
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173817923
Wat is je budget, waar ga je je vlees kopen, wat vind je lekker?
pi_173817964
Zelf gesneden patat en een entrecote, lekker stukje vet voor de smaak, maar nog goed in een pan te bakken. Vetter vlees moet je grillen.
.
pi_173818274
T-Bone steak. Geen saus (ik vind het echt een doodzonde om biefstuk met saus te eten). Salade: kropsla, eikenbladsla, lollo rosso & rucola met kleine stukjes komkommer, groene olijven en witte kaasblokjes in olie (de olie gebruik je tevens als dressing).
pi_173829921
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:55 schreef RobinOok het volgende:
Wat is je budget, waar ga je je vlees kopen, wat vind je lekker?
Ik koop mijn vlees altijd bij siem van der gragt, budget is er niet, daarom dacht ik aan ossenhaas.
speak only if it improves the silence.
  zondag 17 september 2017 @ 14:43:03 #9
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173830100
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik koop mijn vlees altijd bij siem van der gragt, budget is er niet, daarom dacht ik aan ossenhaas.
Als je daar je vlees koopt, waarom lijkt het in de OP dan net alsof je nooit kookt?