Hij deed tijdens Brighton v Man City een beetje plagerig over een Brighton-speler maar nu loopt hij vooral te dollen met zijn teamgenoten. Vooral met Kyle Walker en Bernardo Silva. Vermakelijk om te lezen. Eergisteren tweette hij over zijn FIFA-rating.quote:
Klinkt als een toffe kerel.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed tijdens Brighton v Man City een beetje plagerig over een Brighton-speler maar nu loopt hij vooral te dollen met zijn teamgenoten. Vooral met Kyle Walker en Bernardo Silva. Vermakelijk om te lezen. Eergisteren tweette hij over zijn FIFA-rating.
Die jongen maakt wat mee. Niet verziekt door mediatranining dus dat is heel eng.
Spelen niet in de eredivisie. De Roon wordt ook altijd genegeerd terwijl Propper/ Ginkel/vilhena en zelfs van beek worden opgeroepenquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Janmaat en Hateboer, die kunnen toch onmogelijk meer teleurstellen dan Veltman en Tete?
Van de Beek vond ik op zich nog niet vreemd dat die werd opgeroepen, maar van het selectiebeleid valt inderdaad geen chocola te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelen niet in de eredivisie. De Roon wordt ook altijd genegeerd terwijl Propper/ Ginkel/vilhena en zelfs van beek worden opgeroepen. Assist Kevingod
Ik vind het vooral vreemd van Pietersquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelen niet in de eredivisie. De Roon wordt ook altijd genegeerd terwijl Propper/ Ginkel/vilhena en zelfs van beek worden opgeroepen. Assist Kevingod
Eens, 5 potjes in Ajax 1 moet toch wel voldoende zijn me dunkt.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Beek vond ik op zich nog niet vreemd dat die werd opgeroepen, maar van het selectiebeleid valt inderdaad geen chocola te maken.
Ajax blijft het hoogste podium in Nederland.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, 5 potjes in Ajax 1 moet toch wel voldoende zijn me dunkt.
Janmaat nooit meer oproepen na Tsjechië. Schande was datquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax blijft het hoogste podium in Nederland.
Maar Pieters, De Roon, Janmaat, Hateboer mogen ook weleens geselecteerd worden ja.
Zelfs dat al niet meerquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax blijft het hoogste podium in Nederland.
Hahaha, ja, dat was geen sterke wedstrijd van hemquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Janmaat nooit meer oproepen na Tsjechië. Schande was dat
Dan kunnen we vrijwel alle spelers gaan afschrijvenquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Janmaat nooit meer oproepen na Tsjechië. Schande was dat
Ajax is in alles de grootste club van Nederland, met in ieder geval de meeste druk.quote:
ditquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hé, dat is dit AZ ijslander.
Einde bericht.
Sorry, ik was even een paar spelers de hemel in aan het prijzen.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sorry, ik was even een paar spelers de hemel in aan het prijzen.
Komen nog een paar lachwekkend goede Brazilianen aan.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..].
Heerlijk voetballertje man, gaat City nog heel veel plezier van beleven.
Zo koelbloedig ook voor zijn leeftijd.
Dat zou vreemd zijnquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:46 schreef Toto69 het volgende:
Ik zweer dat ik Noel Gallagher in het publiek zag bij Watford - City.
Wie?quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Komen nog een paar lachwekkend goede Brazilianen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |