Dan is Chevy content met de huidige situatie.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sommige users hebben geen haxball kwaliteiten, dus die kunnen er ook niks van als er wel haxball zou zijn.
Dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan is Chevy content met de huidige situatie.
Oh. Als jij het ook leuk vindt neem ik mijn woorden terug. Jij bent geen idioot namelijkquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh. Als jij het ook leuk vindt neem ik mijn woorden terug. Jij bent geen idioot namelijk. Ik zit er naast.
Nou ja, je moet wel in een bepaalde bui zijn natuurlijk, maar op zijn tijd kan ik er smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh. Als jij het ook leuk vindt neem ik mijn woorden terug. Jij bent geen idioot namelijk. Ik zit er naast.
OpieOPquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
slechte keuze
ik pak een Sprite.
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 15 september 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
slechte keuze
ik pak een Sprite.
Ik ken die films alleen maar van de basisschool en vond het altijd heel raar dat 99% van mijn klas helemaal in een deuk lag terwijl ik niet eens moest glimlachen. Wat vind je van Jim Carrey dan?quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel in een bepaalde bui zijn natuurlijk, maar op zijn tijd kan ik er smakelijk om lachen.
Suiker is een sluipmoordenaar.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
slechte keuze
ik pak een Sprite.
Alleen leuk in Ace Ventura en Dumb & Dumber.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken die films alleen maar van de basisschool en vond het altijd heel raar dat 99% van mijn klas helemaal in een deuk lag terwijl ik niet eens moest glimlachen. Wat vind je van Jim Carrey dan?
Gast, ik verniel je 1v1.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan is Chevy content met de huidige situatie.
Superkut.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken die films alleen maar van de basisschool en vond het altijd heel raar dat 99% van mijn klas helemaal in een deuk lag terwijl ik niet eens moest glimlachen. Wat vind je van Jim Carrey dan?
jaja en van roken krijg je kanker, alcohol is slecht voor je gezondheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |