twitter:arielhelwani twitterde op zondag 01-10-2017 om 19:57:36Tomorrow on #themmahour: @DominickCruz @Alistairovereem @Showtimepettis @frankshamrock @volkan_oezdemir… https://t.co/kWK2qCiKis reageer retweet
UFC Filtered's Jim Nortontwitter:arielhelwani twitterde op zondag 01-10-2017 om 20:05:11Forgot to add that @rafaelsaponatal will be in studio tomorrow! #themmahour reageer retweet
wat een baas, van mij mag deze persoon tegen Miocic, als ik hem zo diverse capriolen zie uithalen.quote:
Als ze vrijdag en zaterdag maar interesse hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:15 schreef THEFXR het volgende:
Niemand in Vegas is geïnteresseerd in de UFC op dit moment
Maar hij is niet lang genoeg!quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat een baas, van mij mag deze persoon tegen Miocic, als ik hem zo diverse capriolen zie uithalen.
Je bedoelt dat ie niet dik/gespierd genoeg is, want hij is even lang als DC. En DC won al zijn gevechten op HW.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar hij is niet lang genoeg!
Echt een vette card. Benieuwd naar Ferguson. Duquesnoy, Groovy Lando. Toch wel mijn 3 favorieten van deze cardquote:
iddquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Jim Norton deed alsof hij Tony was. Serra trapte er volledig in.
Yes!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 05:30 schreef Aethereal het volgende:
Holloway - Edgar als headliner voor UFC 218 op 2 december
Ik vind haar sowieso een beetje irritant op social media. Altijd haar username veranderen in gevechten die ze wil; ook al is het niet eens bevestigd. Zo pusherig naar anderen om het gevecht met haar aan te gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:10 schreef THEFXR het volgende:
Cyborg wil niet tegen Holly, denk dat niemand een hol geeft.
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat denk je van al die jaren drama die ze heeft met de ufc en zichzelf altijd het slachtoffer rol aanmeet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:42 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso een beetje irritant op social media. Altijd haar username veranderen in gevechten die ze wil; ook al is het niet eens bevestigd. Zo pusherig naar anderen om het gevecht met haar aan te gaan.
Haha. Ik had haar omslagfoto nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat denk je van al die jaren drama die ze heeft met de ufc en zichzelf altijd het slachtoffer rol aanmeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |