abonnement Unibet Coolblue
pi_173799207
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:35 schreef Infection het volgende:

[..]

Na een mislukte aanslag is de kans groot dat ze terugkomen om het over te doen, dus zo gek is het niet om het dreigingsniveau op te voeren.
Maar het kan ook duiden op een zekere paniekreactie.
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:39:10 #202
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173799267
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

True.

Voornamelijk op Canary Wharf.
Heel Tower Hamlets is een multiculturele puinhoop. Grootste percentage moslims van heel Engeland, maar tegelijkertijd op 1 na hoogste percentage werklozen in Londen en ook enorme percentages vroege sterfgevallen en langdurig zieken :')

https://en.wikipedia.org/(...)Hamlets#Demographics
pi_173799297
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Heel Tower Hamlets is een multiculturele puinhoop. Grootste percentage moslims van heel Engeland, maar tegelijkertijd op 1 na hoogste percentage werklozen in Londen en ook enorme percentages vroege sterfgevallen en langdurig zieken :')

https://en.wikipedia.org/(...)Hamlets#Demographics
Bestaan daar veel hoge woontorens die af kunnen fikken?
pi_173799330
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Heel Tower Hamlets is een multiculturele puinhoop. Grootste percentage moslims van heel Engeland, maar tegelijkertijd op 1 na hoogste percentage werklozen in Londen en ook enorme percentages vroege sterfgevallen en langdurig zieken :')

https://en.wikipedia.org/(...)Hamlets#Demographics
1901 578,143 −1.2%
1911 571,438 −1.2%
1921 529,114 −7.4%
1931 489,956 −7.4%
1941 337,774 −31.1%
1951 232,860 −31.1%
1961 195,883 −15.9%
1971 164,699 −15.9%
1981 139,989 −15.0%
1991 167,985 +20.0%
2001 196,121 +16.7%
2011 254,096 +29.6%
2014 284,015 +11.8%
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_173799405
Zijn wel allemaal amateurs en losers en knullige sukkels, die IS aanhangers, weer een aanslag die zo goed als mislukt,een steekvlam ipv een ontploffing :')
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:45:04 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173799408
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:40 schreef Hdero het volgende:

[..]

Bestaan daar veel hoge woontorens die af kunnen fikken?
Geen idee, maar het zullen vast geen vrijstaande woningen zijn daar.
pi_173799660
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Heel Tower Hamlets is een multiculturele puinhoop. Grootste percentage moslims van heel Engeland, maar tegelijkertijd op 1 na hoogste percentage werklozen in Londen en ook enorme percentages vroege sterfgevallen en langdurig zieken :')

https://en.wikipedia.org/(...)Hamlets#Demographics
Eerste moslimburgemeester, traditioneel Labourbolwerk, vol met pakis en bengalen, lekker buurtje...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173799851
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:53 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Eerste moslimburgemeester, traditioneel Labourbolwerk, vol met pakis en bengalen, lekker buurtje...
Wat is daar mis mee? Amerika heeft ook al haar eerste zwarte president gehad.
pi_173800043
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:01 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Amerika heeft ook al haar eerste zwarte president gehad.
Het probleem is dat meneer een moslim is. Je weet wel, iemand die gelooft in Allah, de Koran, de profetieën van Mohammed. Niet een hoek waar morele hoogtepuntjes vandaan komen, zeg maar.
pi_173800080
Het verschil tussen een variabel kenmerk als religie en een invariabele als ras, is Hdero nog niet helemaal duidelijk, zo blijkt...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173800113
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Voor TATP wordt zelden een detonator gebruikt, omdat het zo makkelijk DDT (deflagration to detonation transition) ondergaat. (heel wat youtube filmpjes te vinden waar TATP zelf als detonator gebruikt wordt om detonatie van ANFO mengels te initiëren). Het volstaat dat het een beetje "confined" is of de hoeveelheid groot genoeg is.

[..]

http://www.academia.edu/1(...)etriperoxide_diamine
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van droog TATP is prima een slagpijpje te maken, het gaat al over tot detonatie bij geringe opsluiting inderdaad. Vochtig TATP is veilinger in gebruik, zeker in grotere hoeveelheden maar dan moet je wel een goed werkend slagpijpje gebruiken. Gelukkig zijn de meeste terroristen hierin onvoldoende ervaren of onderlegt.

De weblink die je hebt vermeld gaat trouwens over HMTD en niet over Tri Acetone Tri Peroxide (TATP)
HMDT is een {broertje} van RDX&HMX (RDX&HMX zijn een nitro derivaat van hexamethyleentetramine, HMTD is er een peroxide derivaat van) en is ook brisanter dan TATP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 15-09-2017 22:31:12 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_173800303
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:11 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Het verschil tussen een variabel kenmerk als religie en een invariabele als ras, is Hdero nog niet helemaal duidelijk, zo blijkt...
Het ras van de verminkte piemel misschien. Maar die valt dan ook weer op te delen in minstens twee subcategorieën.
pi_173800582
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:01 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Amerika heeft ook al haar eerste zwarte president gehad.
Een van zijn eerste acties was vrouwenlichamen verbergen op reclame.
pi_173800904
Er wordt nog onderzoek gedaan naar beelden van bewakingscamera's. Ook worden resten van de bom geanalyseerd. Volgens de Londense politie is het explosief waarschijnlijk gemaakt aan de hand van instructies op het internet en waren de kosten ervan niet meer dan zes euro.
https://www.nu.nl/terrori(...)-aanslag-londen.html

Met zes euro UK terroriseren.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_173801245
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:42 schreef alilami het volgende:
Er wordt nog onderzoek gedaan naar beelden van bewakingscamera's. Ook worden resten van de bom geanalyseerd. Volgens de Londense politie is het explosief waarschijnlijk gemaakt aan de hand van instructies op het internet en waren de kosten ervan niet meer dan zes euro.
https://www.nu.nl/terrori(...)-aanslag-londen.html

Met zes euro UK terroriseren.
Met een mes van 6 euro hadden ze er meer om kunnen leggen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 23:08:48 #217
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_173801401
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:01 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Amerika heeft ook al haar eerste zwarte president gehad.
En die heeft het grandieus verneukt.

*Hosselcopter*
pi_173801501
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:11 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Het verschil tussen een variabel kenmerk als religie en een invariabele als ras, is Hdero nog niet helemaal duidelijk, zo blijkt...
Na ja zeg, Europa heeft een nogal zwarte geschiedenis op het gebied van de uitroeiing van een bepaale religie en haar aanhangers. Vroeger de Joden nu de Moslims?
pi_173801512
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een van zijn eerste acties was vrouwenlichamen verbergen op reclame.
Fake news.
pi_173801580
Soldiers on the streets and extra armed police on patrol as Theresa May raises terror level to CRITICAL after ISIS claim Tube bucket-bomb attack was carried out by a cell of several jihadis

* Scotland Yard have identified the suspect behind the rush hour blast on District Line train at Parsons Green
* Manhunt underway for bomber amid fears he may have left other devices and could be armed with knives
* IED had timer attached meaning terrorist probably exited at an earlier station but bomb failed to detonate
* Bloodied and burned commuters 'ran for their lives' after explosion on London Underground this morning
´
pi_173801641
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:12 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Van droog TATP is prima een slagpijpje te maken, het gaat al over tot detonatie bij geringe opsluiting inderdaad. Vochtig TATP is veilinger in gebruik, zeker in grotere hoeveelheden maar dan moet je wel een goed werkend slagpijpje gebruiken. Gelukking zijn de meeste terroristen hierin onvoldoende ervaren of onderlegt.
Ik denk niet dat ze slaghoedjes gebruiken, en de beschrijving van de vuurbal suggereert dat het minstens vrij droog moet geweest zijn. Heel wat amateurs gebruiken TATP op die manier, en terroristen zullen voor de meest effectieve methode kiezen, niet de veiligste. (gok ik, heb geen manuals van IS of Al qaida gezien, misschien de edities van Inspire eens doornemen. (lol, het wikipedia artikel had begin vorige maand nog links naar alle edities, maar die zijn nu ge-REVDEL'd )

Het EU-funded Prevail project (Precursors of explosives: Additives to inhibit their use including liquids') liep van 2009 tot 2013, en focuste op TATP.
quote:
The first area of research is focused on inhibiting the production of triacetone triperoxide (TATP) and of concentrated HP. TATP is a terrorist explosive used by suicide bombers and the so-called shoe bomber among others. Scientists now have candidate substances that chemically inhibit the production of TATP and concentrated HP when added to the precursors.
In 2010 verscheen een impact assessment van de EC over regulering van precursors ("on the marketing and use of explosives precursors"). Aceton is moeilijk van de markt te halen, maar om verfresten etc. te verwijderen moet het niet zuiver zijn. De aanbeveling om additieven toe te voegen verscheen ook omstreeks die tijd. De EC produceert heel wat aanbevelingen die jarenlang blijven liggen, maar na de eerste aanslagen was er allicht bereidheid om iets te doen. En de industrie heeft ook reden om mee te werken, die willen restricties op de verkoop vermijden. Sinds 2 jaar ben ik geen pure aceton meer tegengekomen, wel minstens 4 variëteiten, één met een bruine tint, één met een gele, en twee kleurloze met typische afwijkende geuren. Geuren die aanwezig blijven nadat de aceton verdampt is (ook na verhitten tot 140°C).
quote:
De weblink die je hebt vermeld gaat trouwens over HMTD en niet over Tri Acetone Tri Peroxide (TATP)
HMDT is een {broertje} van RDX/HMX (RDX/HMX is een nitro derivaat van hexamethyleenteramine, HMTD is er een peroxide van) en is ook brisanter dan TATP.
Weet ik, ging me enkel om de quote (dat TATP een primair explosief is).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173801860
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:21 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze slaghoedjes gebruiken, en de beschrijving van de vuurbal suggereert dat het minstens vrij droog moet geweest zijn. Heel wat amateurs gebruiken TATP op die manier, en terroristen zullen voor de meest effectieve methode kiezen, niet de veiligste. (gok ik, heb geen manuals van IS of Al qaida gezien, misschien de edities van Inspire eens doornemen. (lol, het wikipedia artikel had begin vorige maand nog links naar alle edities, maar die zijn nu ge-REVDEL'd )

Het EU-funded Prevail project (Precursors of explosives: Additives to inhibit their use including liquids') liep van 2009 tot 2013, en focuste op TATP.

[..]

In 2010 verscheen een impact assessment van de EC over regulering van precursors ("on the marketing and use of explosives precursors"). Aceton is moeilijk van de markt te halen, maar om verfresten etc. te verwijderen moet het niet zuiver zijn. De aanbeveling om additieven toe te voegen verscheen ook omstreeks die tijd. De EC produceert heel wat aanbevelingen die jarenlang blijven liggen, maar na de eerste aanslagen was er allicht bereidheid om iets te doen. En de industrie heeft ook reden om mee te werken, die willen restricties op de verkoop vermijden. Sinds 2 jaar ben ik geen pure aceton meer tegengekomen, wel minstens 4 variëteiten, één met een bruine tint, één met een gele, en twee kleurloze met typische afwijkende geuren. Geuren die aanwezig blijven nadat de aceton verdampt is (ook na verhitten tot 140°C).

[..]

Weet ik, ging me enkel om de quote (dat TATP een primair explosief is).
Een slaghoedje is wat anders dan een echte detonator en juist in geval van twijfel of het explosief wel tot detonatie komt en geen deflagatie moet je die gebruiken.

Aceton van de markt halen is weinig zinvol lijkt me. Je kunt zelf aceton maken door droge destilatie van natriumacetaat. Natriumacetaat kan je maken door soda te laten reageren met azijn. Ik heb eens geprobeerd of je aceton ruikt als je natriumacetaat flink verwarmt en dat is inderdaad het geval.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_173801873
Heeft IS de claim ook al geclaimd?
pi_173802163
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:34 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Een slaghoedje is wat anders dan een echte detonator en juist in geval van twijfel of het explosief wel tot detonatie komt en geen deflagatie moet je die gebruiken.
Ik bedoelde slagpijpje (een woord dat ik zelf nooit gebruik, vandaar de vergissing)
quote:
Aceton van de markt halen is weinig zinvol lijkt me. Je kunt zelf aceton maken door droge destilatie van natriumacetaat. Natriumacetaat kan je maken door soda te laten reageren met azijn. Ik heb eens geprobeerd of je aceton ruikt als je natriumacetaat flink verwarmt en dat is inderdaad het geval.
Vrij omslachtig. Ik gebruik aceton enkel als solvent (om m'n "poeder" te cleanen). Vrij irritant als er een residue met sterke geur achterblijft, maar ik vertrouw erop dat ze geen (te) schadelijke stoffen gebruiken..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173802891
Maar meer OT:

Blijkbaar heeft het Amerikaans MINBuZa een waarschuwing afgegeven tegen Europareizen.

realJakeBailey twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 22:56:30 @realDonaldTrump Why is it that our state department must issue travel warnings for Americans going to Europe? Unsa… https://t.co/03OYl4Pi7T reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')