abonnement Unibet Coolblue
pi_173784025




Trainer Henk Fraser van Vitesse moet het donderdag in de eerste groepswedstrijd tegen Lazio in de Europa League doen zonder middenvelder Thulani Serero. De voormalige Ajacied moet wegens een knieblessure aan de kant blijven.



De Zuid-Afrikaan viel afgelopen zaterdag in de gewonnen uitwedstrijd tegen Excelsior (0-3) in de zeventigste minuut uit. Zijn vervanger Mukhtar Ali miste woensdag wegens ziekte eveneens de training en is mogelijk evenmin van de partij.

Fraser moet verdediger Arnold Kruiswijk opnieuw missen. Hij is nog niet hersteld van een rugblessure. Verdediger Guram Kashia en aanvaller Milot Rashica keren terug in het Arnhemse basisteam. Zij kregen tegen Excelsior rust, al viel Rashica in Rotterdam na ruim een uur nog wel in. Aanvaller Luc Castaignos begint tegen Lazio op de bank.

Fraser gaf zonder voorbehoud zijn opstelling prijs voor het openingsduel. Volgens de oud-Feyenoorder zou het weinig zin hebben om zijn basisteam nog even geheim te houden. De Italianen liggen daar toch niet wakker van, aldus Fraser. Een beetje onderschatting bij Lazio zou Vitesse in elk geval goed uitkomen. Dat zou de kleine kans op een positief resultaat weer wat groter maken.

Lazio is met zeven punten uit drie duels sterk begonnen aan de Italiaanse competitie. De thuiszege afgelopen zondag op AC Milan (4-1) was ronduit indrukwekkend. International Ciro Immobile was de gevierde man met drie treffers. Hij begint tegen Vitesse mogelijk als reserve.

Trainer Simone Inzaghi wil in Arnhem waarschijnlijk nog meer vaste basisspelers rust geven, onder wie ook international Stefan de Vrij. De Braziliaan Wallace, zijn landgenoot Felipe Anderson en de Portugees Nani ontbreken sowieso vanwege fysieke ongemakken.

Vermoedelijke opstelling Vitesse: Pasveer; Dabo, Kashia, Van der Werff, Miazga, Büttner; Bruns, Linssen, Foor; Rashica, Matavz.



Lazio Roma mag dan de favoriet zijn voor de ontmoeting met Vitesse, van onderschatting is geen sprake bij de Italiaanse topclub. Trainer Simone Inzaghi is onder de indruk van de Arnhemmers en wil goed beginnen aan de Europa League-campagne.



"Het is prachtig om terug te zijn in Europa en het zal moeilijk worden vanaf het begin", is de verwachting van Inzaghi. "Vitesse is in goede vorm en de ploeg presteert goed in Nederland. Het worden zes lastige groepsduels voor ons. We willen goed presteren in Europa, omdat we daar vorig seizoen hard voor hebben gewerkt. Wij zijn één van de favorieten in de groep, maar zullen de juiste mentaliteit moeten laten zien."

Lazio zit in de groep bij OGC Nice, Zulte Waregem en dus Vitesse. De ploeg uit Arnhem kwam bij de loting uit Pot 4 rollen. "Ik heb vanaf het begin gezegd dat Vitesse de sterkste ploeg uit de pot is. We hebben wat dat betreft geen geluk gehad bij de loting", aldus Inzaghi, die middenvelder Lucas Leiva in Arnhem waarschijnlijk in het hart van de defensie posteert. De kans is groot dat Stefan de Vrij rust krijgt.



Donderdag 14 september 2017 21:00 - 23:00 RTL7

w/

:P
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173784220
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 00:09:46 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_173784233
Mooie OP Caland. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 15 september 2017 @ 01:07:17 #4
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173784707
Net weer thuis. Jammer van het resultaat. Vooraf had ik voor 2-3 getekend maar nu blijf je denken dat er meer in zat. Die kans van Bruns na de 2-1...maar ja, kwaliteit en Almelo, tja...

Overigens wel typisch sommige commentaren hier. Vitesse liet zien er wel voor te willen vechten en liet meer zien dan Feyenoord gisteren. Daarnaast 20000 man en een fantastische sfeer. Nu hopen op een stunt over twee weken in Nice. Die Belgen pak je wel twee keer als ik die uitslag van vandaag zo hoor...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173784849
verassend : een nederlandse club die op een lullige manier verliest in europa terwijl er meer in had gezeten

wat een loser competitie
pi_173785074
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 01:28 schreef PSVCL het volgende:
verassend : een nederlandse club die op een lullige manier verliest in europa terwijl er meer in had gezeten

wat een loser competitie
Beetje jammer idd.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 08:39:14 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173786245
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:31 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Het gebeurd alleen niet
gebeurt
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173786446
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 01:28 schreef PSVCL het volgende:
verassend : een nederlandse club die op een lullige manier verliest in europa terwijl er meer in had gezeten

wat een loser competitie
Echt Nederlands weer idd. Zelfs tegen een B team dat geen fuck geeft lukt het niet.
pi_173786646
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echt Nederlands weer idd. Zelfs tegen een B team dat geen fuck geeft lukt het niet.
Mwah was niet een volledig b-team als ik die opstelling zag, wel een paar wissels idd.

Vitesse was wel gewoon gelijkwaardig aan dit 'b-team', en gezien het geen volledig b-team was vind ik dat toch wel knap.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173786823
Prima pot van Vitesse gisteren, wel zuur hoe simpel ze tegendoelpunten incasseren.
#12 is not for sale!
pi_173786910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mwah was niet een volledig b-team als ik die opstelling zag, wel een paar wissels idd.

Vitesse was wel gewoon gelijkwaardig aan dit 'b-team', en gezien het geen volledig b-team was vind ik dat toch wel knap.
Die backs waren van het niveau W2. Die Raschia was wel erg goed
  vrijdag 15 september 2017 @ 09:32:25 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173786984
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echt Nederlands weer idd. Zelfs tegen een B team dat geen fuck geeft lukt het niet.
Lazio ging pas lopen toen ze er 3 toppers in zetten. Verder viel dat b team ook erg mee, er stonden gewoon 7 vaste basisspelers in de basis en er kwamen 3 toppers invallen. Wat dat betreft heeft Vitesse gewoon gedaan wat ze konden en verliezen we uit niet lollig van een nietszeggende Portugese club zoals Heracles.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173787019
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:32 schreef yats het volgende:

[..]

Lazio ging pas lopen toen ze er 3 toppers in zetten. Verder viel dat b team ook erg mee, er stonden gewoon 7 vaste basisspelers in de basis en er kwamen 3 toppers invallen. Wat dat betreft heeft Vitesse gewoon gedaan wat ze konden en verliezen we uit niet lollig van een nietszeggende Portugese club zoals Heracles.
Petrolul altijd lastig he Yats?
pi_173787038
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die backs waren van het niveau W2. Die Raschia was wel erg goed
Rashica is duidelijk de beste speler bij Vitesse ja, die zou wel meekunnen in de Europese subtop uiteindelijk denk ik. (Nu nog wel wat te licht, maar is nog niet zo oud meen ik)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173787192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rashica is duidelijk de beste speler bij Vitesse ja, die zou wel meekunnen in de Europese subtop uiteindelijk denk ik. (Nu nog wel wat te licht, maar is nog niet zo oud meen ik)
Wel slim om je beste pot ooit te spelen tegen zo'n club.
pi_173787567
"Waarom moet het mij nou overkomen?"

Teringdebiel.
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:27:23 #17
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173787929
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:32 schreef yats het volgende:

[..]

Lazio ging pas lopen toen ze er 3 toppers in zetten. Verder viel dat b team ook erg mee, er stonden gewoon 7 vaste basisspelers in de basis en er kwamen 3 toppers invallen. Wat dat betreft heeft Vitesse gewoon gedaan wat ze konden en verliezen we uit niet lollig van een nietszeggende Portugese club zoals Heracles.
Hoe kom jij in godsnaam aan zeven? Maak er maar vier van, namelijk Strahoska, de Vrij, Parolo en Luis Alberto. Er zaten al vijf vaste basisspelers (Immobile, Lucas, Milinkovic-Savic, Radu, Lulic) op de bank en Wallace, Felipe Anderson en Basta zaten thuis in de zetel.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173789294
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hoe kom jij in godsnaam aan zeven? Maak er maar vier van, namelijk Strahoska, de Vrij, Parolo en Luis Alberto. Er zaten al vijf vaste basisspelers (Immobile, Lucas, Milinkovic-Savic, Radu, Lulic) op de bank en Wallace, Felipe Anderson en Basta zaten thuis in de zetel.
Alsof hij ze kent :') Die yats is qua nieuws brengen de Doland Trump van fok.
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:24:20 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173790851
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Petrolul altijd lastig he Yats?
Dat is ook de enige echte blunder van ons de laatste jaren. Verder troffen we vooral zware tegenstanders met o.a. Southampton. Overigens werd petrolul dat jaar gewoon 2e in Roemenië, dus voetbal zat er wel in...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:25:25 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173790872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:50 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Alsof hij ze kent :') Die yats is qua nieuws brengen de Doland Trump van fok.
Grapjurk, zeker over mijn eigen club weet ik denk ik iets meer dan een roeptoeter als jou.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173791955
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:25 schreef yats het volgende:

[..]

Grapjurk, zeker over mijn eigen club weet ik denk ik iets meer dan een roeptoeter als jou.
*jij
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:20:44 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173807566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

*jij
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313256

Je zei iets over rashica en dat ik onzin vertelde?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173808150
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:20 schreef yats het volgende:

[..]

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313256

Je zei iets over rashica en dat ik onzin vertelde?
Jij bent echt de koning van het verzinnen en draaien :D

quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:02 schreef yats het volgende:

[..]

Toch gek dan dat de Italiaanse top al een aantal keer op Rashica geboden heeft. En zeker niet voor kleine bedragen, Vitesse heeft een bod van 6 miljoen afgewezen.
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Bron?
Je bent nog steeds niet met een bron gekomen. Daarnaast is Lazio geen top, maar subtop. Daarnaast negeer je koffieplanter, omdat hij je de feiten onder je neus legt. :{
  zaterdag 16 september 2017 @ 16:38:16 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173811575
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij bent echt de koning van het verzinnen en draaien :D

[..]


[..]

Je bent nog steeds niet met een bron gekomen. Daarnaast is Lazio geen top, maar subtop. Daarnaast negeer je koffieplanter, omdat hij je de feiten onder je neus legt. :{
Lees je ook even verder dan de kop van het artikel? Eerder heeft napoli al een flink bod neergelegd, wat afgewezen werd. En dat is wel degelijk de top in Italië. Iets wat overigens uitgebreid in de media geweest is. Maar dat negeer je voor het gemak maar even omdat je me dan gelijk moet geven. Het is dat ik niet op mijn pc zit nu, maar even googlen zou verstandig zijn voordat je me hierover een leugenaar noemt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173811583
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij bent echt de koning van het verzinnen en draaien :D

[..]


[..]

Je bent nog steeds niet met een bron gekomen. Daarnaast is Lazio geen top, maar subtop. Daarnaast negeer je koffieplanter, omdat hij je de feiten onder je neus legt. :{
Lazio is ook geen subtop
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173811595
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:38 schreef yats het volgende:

[..]

Lees je ook even verder dan de kop van het artikel? Eerder heeft napoli al een flink bod neergelegd, wat afgewezen werd. En dat is wel degelijk de top in Italië. Iets wat overigens uitgebreid in de media geweest is. Maar dat negeer je voor het gemak maar even omdat je me dan gelijk moet geven. Het is dat ik niet op mijn pc zit nu, maar even googlen zou verstandig zijn voordat je me hierover een leugenaar noemt.
Nogmaals, bron?
pi_173811609
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Lazio is ook geen subtop
:')
pi_173811611
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:')
Europees gezien? Zeker niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173811618
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Europees gezien? Zeker niet.
Daar ging het ook niet over.
pi_173811624
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Daar ging het ook niet over.
Dan las ik het verkeerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')