Ze hebben toch ook netjes gewacht op Neymar voordat ze hem écht gingen presenteren daar in Parijs?quote:Op donderdag 14 september 2017 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, verantwoordelijk zijn voor de vertraging van de opening?
quote:Op donderdag 14 september 2017 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook netjes gewacht op Neymar voordat ze hem écht gingen presenteren daar in Parijs?
Ja! Niet posten, boodschappen doen!quote:Op donderdag 14 september 2017 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook netjes gewacht op Neymar voordat ze hem écht gingen presenteren daar in Parijs?
Hoiquote:Op donderdag 14 september 2017 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Niet posten, boodschappen doen!
Yvonne in de VBL SCquote:Op donderdag 14 september 2017 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu JC een kans krijgt om te overtuigen is hij er niet.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yvonne in de VBL SC
Welke rel is er nu?
Yvonnel in de SCquote:Op donderdag 14 september 2017 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wachten is op Typisch.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik kan dat jodenforum nog niet in
ik ben gepasseerdquote:Op donderdag 14 september 2017 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu JC een kans krijgt om te overtuigen is hij er niet.
Goedquote:
Ik kom hier ook weleens buurten zonder rel hoorquote:Op donderdag 14 september 2017 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yvonne in de VBL SC
Welke rel is er nu?
misschien kun je de SC sluiten voor een relletje.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom hier ook weleens buurten zonder rel hoor
Hehe, weet ik. Was grapje, uiteraardquote:Op donderdag 14 september 2017 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom hier ook weleens buurten zonder rel hoor
Yvonne en Danny willen niet luisteren naar mijn subforum Kermis ideequote:
quote:Op donderdag 14 september 2017 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, weet ik. Was grapje, uiteraard. Als er een rel was, had ik het vast wel geweten
.
Dat soort dingen heb ik al eens gedaan, niet voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 14 september 2017 19:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
misschien kun je de SC sluiten voor een relletje.
Ik vind het een super idee.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yvonne en Danny willen niet luisteren naar mijn subforum Kermis idee
[POL]EN ter vervanging van [POL]ITIEKquote:Op donderdag 14 september 2017 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yvonne en Danny willen niet luisteren naar mijn subforum Kermis idee
Ja dat blijkt maar weer. Op Yvonne kun je gelukkig altijd bouwenquote:Op donderdag 14 september 2017 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Danny wilt het dus niet Napo. Helaas pindakaas
Die kleine of die mega?quote:Op donderdag 14 september 2017 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet een mergpijp. Wat zijn die dingen toch goddelijk lekker.
Misschien wel AHquote:Op donderdag 14 september 2017 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kleine of die mega?
Jumbo of LIDL.
ik hoorde vandaag dat er een nieuwe attractie is maar ik snapte niet wat het wasquote:
Megaquote:Op donderdag 14 september 2017 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kleine of die mega?
Jumbo of LIDL.
Gefeliciteerd ouwe dibbesquote:Op donderdag 14 september 2017 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zoiets, het is niet zo snel met iets te vergelijken.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag dat er een nieuwe attractie is maar ik snapte niet wat het was
is het een soort nieuwe droomvlucht ofzo?
hallo?quote:Op donderdag 14 september 2017 19:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
[POL]EN ter vervanging van [POL]ITIEK
Is er een jodenforum?quote:Op donderdag 14 september 2017 19:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik kan dat jodenforum nog niet in
Doe eens iets aan dat weer trouwensquote:Op donderdag 14 september 2017 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zoiets, het is niet zo snel met iets te vergelijken.
quote:
Ja die heb ik hier niet.quote:
Je kan er gerust 35x in gaan en nog ontdek je nieuwe dingen oid?quote:Op donderdag 14 september 2017 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zoiets, het is niet zo snel met iets te vergelijken.
*klik*quote:Op donderdag 14 september 2017 19:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe eens iets aan dat weer trouwens
jij hebt de leiding toch
jep! Die karretjes rijden iedere keer een andere route, die je zelf kunt kiezen.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan er gerust 35x in gaan en nog ontdek je nieuwe dingen oid?
Hier is het droogquote:
ah dat is wel tof.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
jep! Die karretjes rijden iedere keer een andere route, die je zelf kunt kiezen.
kijk app makkerquote:Op donderdag 14 september 2017 19:51 schreef JanCees het volgende:
ga j
[..]
ga jij vaak naar de kermis
[CHRI] ook goed forum CHRISTENDOMquote:Op donderdag 14 september 2017 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Inso in het jodenforum met een hele discussie over maria en jezus
genot
quote:Op donderdag 14 september 2017 19:51 schreef JanCees het volgende:
ga j
[..]
ga jij vaak naar de kermis
[FAT] Een forum over Jihadquote:Op donderdag 14 september 2017 19:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
[CHRI] ook goed forum CHRISTENDOM
quote:Op donderdag 14 september 2017 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een natte yvonne in de SC zou ook te veel van het goede zijn.
Ik neem aan dat er een tijdelijk subforum komt voor de WYDquote:Op donderdag 14 september 2017 19:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
[CHRI] ook goed forum CHRISTENDOM
Hé!quote:
Is dat beter dan een goede NOORD-HOLLANDSE kermis?quote:Op donderdag 14 september 2017 19:52 schreef yvonne het volgende:
[..]Kermis
J moet eens in Spanje naar de kermis gaan, liefst in Andalusië
best snel al hequote:Op donderdag 14 september 2017 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een tijdelijk subforum komt voor de WYD
Oh, neequote:Op donderdag 14 september 2017 19:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dat beter dan een goede NOORD-HOLLANDSE kermis?
Vaak goedkope vluchten die kant op. En goed eten daar.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
best snel al he
moet nog vliegtickets boeken
Vlieg liever niet via de VS alleen.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vaak goedkope vluchten die kant op. En goed eten daar.
Ik ga naar de tweedequote:Op donderdag 14 september 2017 19:53 schreef JanCees het volgende:
Yvonne ga je vaak naar een eerste deun?
Je vliegt toch met JC?quote:Op donderdag 14 september 2017 19:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vlieg liever niet via de VS alleen.
Dan moet je via Madrid met Iberia.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja die alleen staat eigenlijk voor echter
Wat is er met jullie gebeurd?quote:
Nee zijn mensen zonder persoonlijkheid die vallen voor een marketingverhaaltje.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:56 schreef KingRoland het volgende:
jezus bijna iedereen die ik ken eet Skyr yoghurt. Is het zo goed?
Bij tandpasta zeggen ze ook altijd dat het wordt geadviseerd door de meeste tandartsen. Ik weet niet of ze liegen René.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat toch echt op de verpakking.
Nee, achterlijke dwaas.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker met een smaakje he, vieze zeug
Call me 4 out of 5 dentists cause I agreequote:Op donderdag 14 september 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij tandpasta zeggen ze ook altijd dat het wordt geadviseerd door de meeste tandartsen. Ik weet niet of ze liegen René.
Als student die marketing studeert maak ik aantekeningen.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee zijn mensen zonder persoonlijkheid die vallen voor een marketingverhaaltje.
wel oneworld, dus kan ik upgraden met milesquote:Op donderdag 14 september 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet je via Madrid met Iberia.
Ik ben nog nooit een tandarts tegengekomen die me adviseerde geen tandpasta te gebruiken.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij tandpasta zeggen ze ook altijd dat het wordt geadviseerd door de meeste tandartsen. Ik weet niet of ze liegen René.
Skyrquote:
Jij gaat ver komenquote:Op donderdag 14 september 2017 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als student die marketing studeert maak ik aantekeningen.
Dat is ongezond.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Skyr
Gezond.
Wat is er mis met bier en snacks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |