abonnement Unibet Coolblue
pi_173769789


Wat is Radio 49?
Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

SPOILER: F.A.Q.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak :)



We hebben ook een Facebookpagina: klik

DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's


Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink

Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer *G*
http://www.radio49.ga/player.html
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173769825
Ik wilde "Water water everywhere and all the boards did shrink / Water water everywhere nor any drop to drink" als TT, maar ik denk niet dat dat past }:|
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173770582
Goedemiddag :W
pi_173770757
Hier kan geen paraplu tegenop.
I reject reality and substitute my own
pi_173770910
Na zeker tien pogingen kreeg ik eindelijk een handtekening op papier gezet bij de ING waarvan men vond dat hij leek op die op mijn idkaart, op dat apparaat lukte het echt niet. Kramp in mijn vingers, lieve medewerkster heeft er een heel briefje bijgedaan dat ik vanwege een reumatische aandoening niet zo goed een pen kan vasthouden en dat ik het dus niet goed voor elkaar krijg om steeds eenzelfde handtekening te zetten.
Nu maar hopen dat de juiste afdeling het zo accepteert, want ik weet zeker dat die handtekening niet overeenkomt met wat ik vorige week op dat formulier gekrabbeld heb.
Ik heb er eens wat dingen bijgepakt, mijn idkaart, rijbewijs, meerdere bankpasjes, officiele papieren die ik hier heb liggen en mijn handtekening is echt nergens hetzelfde.
Adem in, adem uit.
pi_173771076
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb er eens wat dingen bijgepakt, mijn idkaart, rijbewijs, meerdere bankpasjes, officiele papieren die ik hier heb liggen en mijn handtekening is echt nergens hetzelfde.
Jij bent gewoon heel veel verschillende personen ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173771197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jij bent gewoon heel veel verschillende personen ;)
ah, dat is het. Ik heb ook meerdere handschriften, heel soms kan ik best netjes schrijven, meestal niet.
Ik zou een verklaring van een arts kunnen regelen en dan komt er een aantekening op mijn identiteitsbewijs dat ik niet elke keer dezelfde handtekening kan zetten, maar dat lijkt me echt onzinnig, ik ben verder nog nooit tegen dit probleem aangelopen terwijl mijn handtekening dus eigenlijk nooit hetzelfde is.
pi_173771223
Ik ga voortaan maar gewoon een kruisje zetten ofzo, dat zal toch wel elke keer ongeveer hetzelfde zijn?
pi_173771249
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
ah, dat is het. Ik heb ook meerdere handschriften, heel soms kan ik best netjes schrijven, meestal niet.
Ik zou een verklaring van een arts kunnen regelen en dan komt er een aantekening op mijn identiteitsbewijs dat ik niet elke keer dezelfde handtekening kan zetten, maar dat lijkt me echt onzinnig, ik ben verder nog nooit tegen dit probleem aangelopen terwijl mijn handtekening dus eigenlijk nooit hetzelfde is.
Die van mij is ook nooit hetzelfde, maar ik ben, gelukkig, nog nooit op de vingers getikt dat ik mijn handtekening niet kan zetten.
Misschien moeten banken maar eens over op een irisscan of vingerafdruk. Da's wat minder fraudegevoelig dan een handtekening.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173771259
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga voortaan maar gewoon een kruisje zetten ofzo, dat zal toch wel elke keer ongeveer hetzelfde zijn?
Ik zou ermee oppassen... ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173771344
Weet je wat het is? Ik heb al genoeg aan mijn hoofd en dan komt er zulk geneuzel bij. Terwijl ze bij die bank precies weten wie ik ben, ze scannen steeds mijn idkaart, ik kan me identificeren met mijn pasje en pincode en ook via internetbankieren. En dan gaan ze in zo'n situatie zeuren dat de handtekening niet overeen komt, het is om te janken.
pi_173771453
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet je wat het is? Ik heb al genoeg aan mijn hoofd en dan komt er zulk geneuzel bij. Terwijl ze bij die bank precies weten wie ik ben, ze scannen steeds mijn idkaart, ik kan me identificeren met mijn pasje en pincode en ook via internetbankieren. En dan gaan ze in zo'n situatie zeuren dat de handtekening niet overeen komt, het is om te janken.
Het is ook belachelijk. Die mensen aan de balie weten heel goed dat jij bent wie je zegt dat je bent. Je kunt het op meerdere manieren bewijzen. Het probleem ligt bij de banken: klanten zijn geen mensen, maar objecten. En als alles niet precies volgens hun protocollen gaat, wordt het afgekeurd. Maar in zo'n geval als de jouwe zijn die protocollen dus gewoon fout. Die moeten herschreven worden. Maar daar kan een baliemedewerker natuurlijk niks aan doen.
Wat volgens mij vrij simpel te implementeren is, is een een vinkje toevoegen in het systeem waarbij de baliemedewerker de identiteit van de klant voldoende heeft vastgesteld.
Maar nee, het probleem wordt bij de klant gelegd. Ja, dahag. }:|
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173771489
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is ook belachelijk. Die mensen aan de balie weten heel goed dat jij bent wie je zegt dat je bent. Je kunt het op meerdere manieren bewijzen. Het probleem ligt bij de banken: klanten zijn geen mensen, maar objecten. En als alles niet precies volgens hun protocollen gaat, wordt het afgekeurd. Maar in zo'n geval als de jouwe zijn die protocollen dus gewoon fout. Die moeten herschreven worden. Maar daar kan een baliemedewerker natuurlijk niks aan doen.
Wat volgens mij vrij simpel te implementeren is, is een een vinkje toevoegen in het systeem waarbij de baliemedewerker de identiteit van de klant voldoende heeft vastgesteld.
Maar nee, het probleem wordt bij de klant gelegd. Ja, dahag. }:|
als ik ze moet bellen gaat er iets monsterlijk fout...
Juin uit Eigen Tuin!
pi_173771610
Ook zo'n leuke: met een verklaring van erfrecht bij de bank aankomen en dan moeten ze perse de akte van overlijden hebben. Nou, de notaris die die verklaring heeft opgesteld, die heeft die akte gezien en gecontroleerd om die verklaring op te stellen is dat niet officieel genoeg? Nee, de akte is ook erbij nodig.
pi_173771661
De baliemedewerker heeft het ook voldoende vastgesteld, maar ja, op het aanvraagformulier staat een andere handtekening, dus misschien is dat dan wel door iemand anders ingevuld en gaat diegene straks ook de andere opdrachten tekenen. Welke andere opdrachten? Alles gaat via internetbankieren, zelfs het opzeggen tzt. Maar voor nu ligt dus alles stil, ik hoop maar dat er geen incasso's nu niet door kunnen gaan.
pi_173771674
Maar Klant is Koning, hoor!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173772033
Nu maar eens onderuit op de bank onder een fleecedekentje een paar uurtjes tv kijken, hoofd leegmaken
  donderdag 14 september 2017 @ 16:16:08 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173774317
Gelijk heb je Doedezemaar. Wij hebben ook zoiets gehad met mijn zoon. Die heeft pas leren lezen en schrijven toen hij in groep 7 zat. Dus toen was hij al 10. Wij wilden voor hem een paspoort aanvragen maar dan moest hij zijn handtekening zetten. Je hebt de mogelijkheid 'unable to sign' in te geven, maar de gemeente weigerde dat. En toen waren we gewoon uitgepraat.

En over mijn livegang: Tot nog toe vlekkeloos! Van mijn collega's een fles champagne gekregen dus ik ben niet meer helemaal helder.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173774947
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:16 schreef livelink het volgende:
Gelijk heb je Doedezemaar. Wij hebben ook zoiets gehad met mijn zoon. Die heeft pas leren lezen en schrijven toen hij in groep 7 zat. Dus toen was hij al 10. Wij wilden voor hem een paspoort aanvragen maar dan moest hij zijn handtekening zetten. Je hebt de mogelijkheid 'unable to sign' in te geven, maar de gemeente weigerde dat. En toen waren we gewoon uitgepraat.

En over mijn livegang: Tot nog toe vlekkeloos! Van mijn collega's een fles champagne gekregen dus ik ben niet meer helemaal helder.
Die champagne was voor vanavond thuis! _O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_173775241
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 14 september 2017 @ 17:15:13 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173775315
quote:
4s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:49 schreef Melting het volgende:

[..]

Die champagne was voor vanavond thuis! _O-
Ja, ik ben zo bang dat ik elk moment toch nog het bericht krijg dat er nog iets helemaal fout gaat, dat ik hem meteen maar op mijn werk open heb getrokken. Dan heb ik die champagne maar alvast op.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 september 2017 @ 17:15:38 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173775326
quote:
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173775480
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:15 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, ik ben zo bang dat ik elk moment toch nog het bericht krijg dat er nog iets helemaal fout gaat, dat ik hem meteen maar op mijn werk open heb getrokken. Dan heb ik die champagne maar alvast op.
vind ik ook
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2017 @ 17:42:38 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_173775647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:15 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, ik ben zo bang dat ik elk moment toch nog het bericht krijg dat er nog iets helemaal fout gaat, dat ik hem meteen maar op mijn werk open heb getrokken. Dan heb ik die champagne maar alvast op.
:o geniet er nu maar van en maak je geen zorgen!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_173775672
  donderdag 14 september 2017 @ 17:44:48 #26
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173775678
quote:
*O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2017 @ 17:46:43 #27
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_173775717
quote:
_O_ _O_
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_173775720
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:44 schreef livelink het volgende:

[..]

*O*
Nu nog nadenken over een leuke invulling van die show :P :@
Sowieso ga ik mijn #1 aller tijden eindelijk eens draaien...
pi_173775723
quote:
Had dan ook even elk afwijkende UI die je had per show gedaan :{w

:+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173775796
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Had dan ook even elk afwijkende UI die je had per show gedaan :{w

:+
Dat zijn er stiekem best veel. :@ Ik heb lange tijd een rode UI gehad, maar ook babyblauw (kleur van het vinkje), een speciale D-UI en drie speciale N-UI's :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2017 17:51:18 ]
pi_173776001


_O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173776080
quote:
:') :P
pi_173776390
Getver, ik kom bijna dagelijks door deze tunnel. Er is wel vaker gezeik.

http://m.rtvoost.nl/nieuw(...)ietstunnel-in-zwolle
I reject reality and substitute my own
pi_173776520
quote:
15s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:34 schreef CindieY het volgende:
Getver, ik kom bijna dagelijks door deze tunnel. Er is wel vaker gezeik.

http://m.rtvoost.nl/nieuw(...)ietstunnel-in-zwolle
:{

Wat triest dat dit nog zo vaak gebeurd.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_173776540
Ik zit er klaar voor! *O*
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 18:46:22 #36
74056 crew  ToT
pi_173776556
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:45 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik zit er klaar voor! *O*

Ik ook!
pi_173776564
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:46 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ook!
:{w
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
pi_173776598
Tune alvast in, ben ik in ieder geval op tijd.
pi_173776612
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Tune alvast in, ben ik in ieder geval op tijd.
Gezellig! *O*
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 18:54:28 #40
74056 crew  ToT
pi_173776757
:o enjoy bleach? -O-
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
pi_173776827
Daar gaan we! *O*
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
pi_173776854
:B :B :B
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
pi_173776861
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
pi_173776874
Tok tok tok :W
Juin uit Eigen Tuin!
pi_173776881
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:02 schreef Symphonic het volgende:
Tok tok tok :W
Symph. :D *O*
Zing je ook mee? :D
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
pi_173776884
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:46 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ook!
burp
Juin uit Eigen Tuin!
pi_173776885
quote:
15s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:34 schreef CindieY het volgende:
Getver, ik kom bijna dagelijks door deze tunnel. Er is wel vaker gezeik.

http://m.rtvoost.nl/nieuw(...)ietstunnel-in-zwolle
* OscarMopperkont stalken gaat :+

Maar even serieus, die jongens moeten gewoon volgens volwassenen recht gestraft worden. Leuk voor je toekomst.
Bent u ooit in aanraking geweest met justitie?
Ja.
Oh, waarom dan?
Ja, toen ik 14/15 was vond ik het leuk om zonder reden een vrouw in elkaar te slaan.
U hoort nog van ons.

Oh en uiteraard geen recht op bijstand/uitkering. :W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173776886
Ben benieuwd of ik ook maar een nummer ga kennen van deze sessie :+
pi_173776887
w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')