Tnxquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
12.00 uur en 15.00 uur. Dat klopt verder wel.
Alleen vandaag is verkeerd. Moet 10.30 en 14.30 zijn.
Je bent niet de enige, dat stond ook in de OP en mijn F1 calendar zei hetzelfde. Tijd is gewijzigd blijkbaar.quote:
*gebeurdquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:43 schreef Sjemmert het volgende:
Vaag danbijna hele training gemist. Nog wat gebeurt ?
De app die ik altijd gebruik gaf ook 12 uu aan. Zal idd wel gewijzigd dan ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:44 schreef Justevo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, dat stond ook in de OP en mijn F1 calendar zei hetzelfde. Tijd is gewijzigd blijkbaar.
Yep! In het FIA overzicht (pdf) staat ook nog 12.00 uur. Op Formula1.com staat 10.30 uur.quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:44 schreef Justevo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, dat stond ook in de OP en mijn F1 calendar zei hetzelfde. Tijd is gewijzigd blijkbaar.
Nico heeft natuurlijk nog altijd sterke banden met Williams, dus ik hoop dat hij Kubica in de Williams kan helpen volgend jaarquote:Op vrijdag 15 september 2017 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:nico_rosberg twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 10:23:03Excited to be working with Robert and his return to F1. He and Lewis were the fastest I raced against 👊🏼 https://t.co/94MiwyZJC7 reageer retweet
Denk niet dat hij letterlijk de vraag bedoelt maar dat hij verrast is dat er ineens een nieuwe redelijk onbekende opduikt in de training.quote:
zou top zijn inderdaadquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nico heeft natuurlijk nog altijd sterke banden met Williams, dus ik hoop dat hij Kubica in de Williams kan helpen volgend jaar
twitter:SkySportsF1 twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 12:18:05"There will be another announcement coming soon that isn't Porsche or Honda. We have a relationship with a car firm" https://t.co/cF9uZVScGc reageer retweet
twitter:SimonLazenbySky twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 12:21:16Fascinating from Christian Horner. Aston Martin to become F1 engine supplier? Took us by surprise. reageer retweet
zal toch een klantenmotor worden met een andere badge, kan me niet voorstellen dat er iemand nog instapt voor 2 jaarquote:Op vrijdag 15 september 2017 12:23 schreef zoem het volgende:
twitter:SkySportsF1 twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 12:18:05"There will be another announcement coming soon that isn't Porsche or Honda. We have a relationship with a car firm" https://t.co/cF9uZVScGc reageer retweet
twitter:SimonLazenbySky twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 12:21:16Fascinating from Christian Horner. Aston Martin to become F1 engine supplier? Took us by surprise. reageer retweet
quote:
Lijkt me de meest voor de hand liggende kandidaat ja. De torpedo zal ook wel een nieuw jaarcontract krijgenquote:Op vrijdag 15 september 2017 12:51 schreef ondeugend het volgende:
Nou wie hopt er in de Torro Rosso volgend jaar?
Gasly?
Enorm goede zaken wil ik niet zeggen. Het kan goed uitpakken met Honda, maar zo niet dan hebben ze eenrobleem als Renault idd de samenwerking opzegt.quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me de meest voor de hand liggende kandidaat ja. De torpedo zal ook wel een nieuw jaarcontract krijgen
Sainz dus pas vanaf 2018 in de Renault. Palmer mag dus zijn seizoen afmaken. Op zich wel netjes van Renault.
Ik had alleen niet verwacht dat Sainz op leenbasis naar Renault zou gaan, dus grote kans dat hij in 2019 alsnog in de RBR zit als Ricciardo of Verstappen besluiten om naar Ferrari of Mercedes over te stappen.
Red Bull heeft echt enorm goede zaken gedaan hiermee.
Mclaren behoudt zo Alonso die na een podium volgend jaar gewoon met een opgeheven hoofd met pensioen kan.
Smaakt absoluut niet lekker. Enige manier waarop de Zweden het zelf wegkrijgen is met tunnbrot, aardappelsalade en een flinke slok schnapps.quote:Op vrijdag 15 september 2017 08:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals Surstromming (gefermenteerde haring)? Dat stinkt ook maar smaakt best lekker
Die samenwerking is al opgezegd. Red Bull krijgt waarschijnlijk Aston Martin motoren (beetje vreemd aangezien Mercedes een aandeel in Aston Martin heeft maargoed). Mocht dat een drama worden dan hebben ze Honda als backup.quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:04 schreef aesop het volgende:
[..]
Enorm goede zaken wil ik niet zeggen. Het kan goed uitpakken met Honda, maar zo niet dan hebben ze eenrobleem als Renault idd de samenwerking opzegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |