quote:Op donderdag 21 september 2017 12:38 schreef NothingHappened het volgende:
de inzamelactie is op initiatief van John Klink (oud-chauffeur) volgens het AD
https://www.ad.nl/show/ou(...)e-actie-br~aac34f23/
Oh...en Arnie, waar blijft dat interview nou? Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor
Vertel eens, over dat laatste? Wat weet je van hem?quote:Op donderdag 14 september 2017 19:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hmmm. Dus karma straft wél altijd. Duurde alleen deze keer even wat langer.
Misschien moet ik toch maar eens dat pijnlijk rare interview uit 'Monte Carlo' met hem en zijn zoon uploaden, net na de beschuldigingen rondom de ontucht. Hij ontkent het, maar het is zó vreemd en raar... Je krijgt oprecht rillingen bij dat gesprek.
Bij die vent kleeft sowieso bloed aan zijn handen. Sjalalalie, sjalalala.
Dat gaat hem niet helpen met een tumor bij zijn alvleesklier, dat is bijna altijd einde verhaal.quote:Op woensdag 13 september 2017 17:52 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Precies. Reguliere zorg zit gewoon in je pakket. Ik ken Gert een beetje via via en vermoed dat hij graag ingestraalde kristallen, geëgaliseerde zeewier en meer van dat soort Joamandameuk wil. En nee dat zit niet in je zorgverzekering.
Ja maar gekke Gertje en z’n Babs denken daar heul anders over hoor. Eng, wereldvreemd volk is het. Het hele dorp negeert ze ondertussen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet helpen met een tumor bij zijn alvleesklier, dat is bijna altijd einde verhaal.
Verrrrtel. Jemig mensen, geef eens wat details!quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:27 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja maar gekke Gertje en z’n Babs denken daar heul anders over hoor. Eng, wereldvreemd volk is het. Het hele dorp negeert ze ondertussen.
Oh dus hij is hartstikke gek. Wat een zot.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:00 schreef Mrmime het volgende:
ze zijn heel “spiritueel” ingesteld en geloven in de vreemdste alternatieve geneeswijzen en geloifsovertuigingen. Het dorp waar ze wonen is het ultieme voorbeeld van “doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg”. Toch hebben ze lang geprobeerd zieltjes te winnen maar dat werd niet geaccepteerd.
Niemand zegt het hardop maar iedereen denkt dat ie schuldig is. Zijn ene dochter met wie die geen contact meer heeft (Sheila?) is overigens ook wel beetje bekend in de regio en volkomen normaal weldenkend mens.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dus hij is hartstikke gek. Wat een zot.
Bijzonder dat hij een vrouw heeft getroffen die ook zo ver heen is.
Is er in dat dorp een algemeen oordeel over de vermeende incest, trouwens?
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2017 05:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, doe maar! Je maakt me nieuwsgierig.
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2017 12:38 schreef NothingHappened het volgende:
(...)
Oh...en Arnie, waar blijft dat interview nou? Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor
quote:Op donderdag 21 september 2017 19:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja Arnie, kom op! Gert is bijna d00d en dan wordt het zo'n RIP-topic, dan is verkneukelen lang niet meer zo leuk.
FOK!'er delivers! Van een ouwe tape, dus de kwaliteit is niet overal éven optimaal. Kijk en gruwel.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
FOK!'er delivers! Van een ouwe tape, dus de kwaliteit is niet overal éven optimaal. Kijk en gruwel.
Mochten jullie eens een wederdienst willen bewijzen, ik zoek nog genoeg ouwe TV-meuk;
FHF / Oude videobanden met TV-beelden? Niet weggooien svp!
[/offtopic]
Wat een engerd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
FOK!'er delivers! Van een ouwe tape, dus de kwaliteit is niet overal éven optimaal. Kijk en gruwel.
Mochten jullie eens een wederdienst willen bewijzen, ik zoek nog genoeg ouwe TV-meuk;
[/offtopic]
Thanks. Altijd interessant, dit soort dingen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:54 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Niemand zegt het hardop maar iedereen denkt dat ie schuldig is. Zijn ene dochter met wie die geen contact meer heeft (Sheila?) is overigens ook wel beetje bekend in de regio en volkomen normaal weldenkend mens.
Jottumquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[/offtopic]
Compleet losstaand van dit alles; ik herinner me ooit in een roddelblaadje een artikel te hebben gelezen met stills uit een lokaal/regionale TV-repo rondom Thomas Berge, in zijn beginjaren. Als kindsterretje zong hij voor Gert wat van één van zijn liedjes voor, waarna die op televisie in huilen uitbarstte. Was allemaal zó vaag en raar.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thanks. Altijd interessant, dit soort dingen.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Compleet losstaand van dit alles; ik herinner me ooit in een roddelblaadje een artikel te hebben gelezen met stills uit een lokaal/regionale TV-repo rondom Thomas Berge, in zijn beginjaren. Als kindsterretje zong hij voor Gert wat van één van zijn liedjes voor, waarna die op televisie in huilen uitbarstte. Was allemaal zó vaag en raar.
shit ja, datquote:
En zo helpen wij, FOK!kers, elkaar de herfst doorquote:Op woensdag 27 september 2017 00:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
shit ja, datHad niet gedacht dat het online zou staan.
Daar hebben we een hele topicreeks over gehad, inclusief posts van de dochter en een andere betrokkene.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh dus hij is hartstikke gek. Wat een zot.
Bijzonder dat hij een vrouw heeft getroffen die ook zo ver heen is.
Is er in dat dorp een algemeen oordeel over de vermeende incest, trouwens?
Het is géén donatietopic. Dit topic is een discussieplek om het nieuws ván deze verdachte inzameling te bespreken.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:00 schreef svann het volgende:
[..]
Daar hebben we een hele topicreeks over gehad, inclusief posts van de dochter.
Zoekt en gij zult vinden -hoop ik.
Ben daarom nogal verbaasd hier op Fok! een soort van donatie-topic te zien.
Ik las de kritische opmerkingen wel, maar toch... die topictitel alleen al.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is géén donatietopic. Dit topic is een discussieplek om het nieuws ván deze verdachte inzameling te bespreken.
Topictitel komt oorspronkelijk van misdaadjournalist Henk Jan Korterink, zie vorige pagina.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:07 schreef svann het volgende:
[..]
Ik las de kritische opmerkingen wel, maar toch... die topictitel alleen al.
Super bedankt!quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[/offtopic]
Die ga ik zo even kijken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Compleet losstaand van dit alles; ik herinner me ooit in een roddelblaadje een artikel te hebben gelezen met stills uit een lokaal/regionale TV-repo rondom Thomas Berge, in zijn beginjaren. Als kindsterretje zong hij voor Gert wat van één van zijn liedjes voor, waarna die op televisie in huilen uitbarstte. Was allemaal zó vaag en raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |