Dank je wel!quote:Op woensdag 13 september 2017 12:18 schreef Bunsburger het volgende:
[..]
Dan klopt het. Bericht naar Horsemen gestuurd.
nu Horsemen voorzien is: Als er nog iemand een eerste investering bij SiG overweegt, mag je mij ook een pm sturenquote:Op woensdag 13 september 2017 11:17 schreef Horsemen het volgende:
Als er nog meer nieuwe investeerders zijn die van de zomeractie van SiG gebruik willen maken en een mede investeerder willen helpen graag natuurlijk. Stuur mij dan even een privébericht met daarin je e-mail adres wat je gebruikt hebt of gaat gebruiken bij je aanmelding bij SiG. Bedankt alvast!
Dan mag uiteraard maar het is tot maximaal 10 nieuwe klanten per investeerder, dus voorlopig kan iedereen nog gewoon bij mij terecht hoorquote:Op woensdag 13 september 2017 12:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
nu Horsemen voorzien is: Als er nog iemand een eerste investering bij SiG overweegt, mag je mij ook een pm sturen
Als het platform hier reclame zou maken wel ja, nu niet in mijn ogen.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:11 schreef Mijnenveger het volgende:
Is dit niet gewoon verkapte spam?
quote:Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dan mag uiteraard maar het is tot maximaal 10 nieuwe klanten per investeerder, dus voorlopig kan iedereen nog gewoon bij mij terecht hoor![]()
het is daar complete chaos, ik ben er maanden geleden al gestopt met investeren en hoop dat het goed komt met mijn lopende investeringen.quote:Op woensdag 13 september 2017 13:17 schreef bleyenburg het volgende:
en ze sturen dit vandaag terwijl ik hiervan de betaling al binnen heb
C
Nieuwe Touringbus
ID: 330508626
Gefinancierd: ¤ 400.00 | Openstaand : ¤ 351.25
Wij hebben deze kredietnemer gesproken. Hij was op dat moment in het buitenland uit hoofde van zijn bedrijfsvoering. De kredietnemer heeft de betaling toegzegd, maar deze is nog niet ontvangen. Zodra wij deze hebben ontvangen, wordt dit aan u overgemaakt. Zekerheidshalve zijn wij al wel gestart met het formele aanmaningsproces.
Misschien gaat het nu over augustus 2018quote:Op woensdag 13 september 2017 13:15 schreef bleyenburg het volgende:
ze sturen met droge ogen dezelfde update als een maand geleden:
D
Onderhoud aan Eigen Vastgoed
ID: 888119086
Gefinancierd: ¤ 400.00 | Openstaand : ¤ 292.95
Deze kredietnemer heeft te maken gehad met liquiditeitskrapte deze maand. Wij kwamen met hem overeen dat in augustus twee keer een betaling wordt gedaan, zodat de kredietnemer eind augustus weer helemaal bij is.
deze? 40k 5jaar C 12.99% . Zakelijk krediet voor de uit de hand gelopen hobby!quote:Op woensdag 13 september 2017 16:02 schreef bleyenburg het volgende:
nieuwe op FNC
Ik heb een hoop bedrijfscijfers gezien in mijn leven.
Komt niet vaak voor, maar van deze kan ik werkelijk geen chocola maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2017 16:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
deze? 40k 5jaar C 12.99% . Zakelijk krediet voor de uit de hand gelopen hobby!
30k negatief EV. BrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit aangevuld met een winst van ¤ 7.281 in 2016 voor de eenmanszaak gebaseerd op tussentijdse cijfers !!!!, een maandbedrag voor de lening van ¤ 909 = ¤ 10.908 per jaar en een bruto marge van slechts 16,6% geeft bij FNC een risicoklasse van "C". De logica hiervan ontgaat mij in het geheel. Zal FNC om opheldering vragen.quote:
Er zit meestal één of twee hele grote investeerders bij (niet ikquote:Op woensdag 13 september 2017 22:17 schreef TisIk het volgende:
SiG "Achter het Verguld Harnas" is al bijna vol.
Dat is snel gegaan (voor een SiG project van deze grootte)!
Meer dan ¤1000 gemiddeld per investeerder.
Ik heb hem nog snel even meegepakt, toch weer eens wat anders dan Rotterdam. Nog 1.200 euro nodig.quote:Op woensdag 13 september 2017 22:17 schreef TisIk het volgende:
25 van de 103 investeerders hebben bij hun motivatie "Fok" gezet.quote:Op woensdag 13 september 2017 22:17 schreef TisIk het volgende:
Wat zie jij trouwens als grote bedragen?quote:Op woensdag 13 september 2017 22:35 schreef obligataire het volgende:
[..]
Er zit meestal één of twee hele grote investeerders bij (niet ik)
Edit: iedere keer een ander, dat wel..........
Ik zie wel eens investeerders die tussen de 10 en 15% van het totaal inleggen. Ervan uitgaande dat ook zij goed spreiden, hebben ze een leuk budgetquote:Op woensdag 13 september 2017 22:49 schreef dyna18 het volgende:
En het project is vol. Volgestort door de laatste 2 van FoK.
Toch mooi dat ook zo'n wat groter project vol komt, maar de zekerheden waren dan ook gewoon erg goed. Laat de volgende maar komen.
[..]
Wat zie jij trouwens als grote bedragen?
Mooie vergelijking.quote:Op woensdag 13 september 2017 22:51 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik zie wel eens investeerders die tussen de 10 en 15% van het totaal inleggen. Ervan uitgaande dat ook zij goed spreiden, hebben ze een leuk budget![]()
Inderdaad terecht dat deze zo snel vol komt. SIG heeft er dan ook alles aan gedaan om deze zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Alsof je een brok kaas klaar legt in een pand vol hongerige muizen, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |