abonnement Unibet Coolblue
pi_173750535
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind de 8 op papier naast de X een slap aftreksel.
Dat mag, smaken verschillen. Maar buiten het uiterlijk en OIS in de tweede camera (wat echt een cheape actie is van Apple), doet de iPhone X niets wat de iPhone 8 Plus niet kan.

Ik vind de iPhone X een slap aftreksel van de iPhone X die het had kunnen zijn.
pi_173750548
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat mag, smaken verschillen. Maar buiten het uiterlijk en OIS in de tweede camera (wat echt een cheape actie is van Apple), doet de iPhone X niets wat de iPhone 8 Plus niet kan.

Ik vind de iPhone X een slap aftreksel van de iPhone X die het had kunnen zijn.
Wat had jij toegevoegd dan?
pi_173750638
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Duur omdat je betaalt voor het best van het beste, maar Apple verzuimd heeft daadwerkelijk het beste van het beste erin te stoppen. Duur, omdat de iPhone 8 vrijwel alles hetzelfde doet voor honderden euro's minder.
:').

Vrijwel alles hetzelfde. Uhu.
pi_173750644
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat had jij toegevoegd dan?
Een 120hz scherm waar geen hond op zit te wachten.
pi_173750726
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat had jij toegevoegd dan?
1. Op zijn minst het Pro Motion Display wat Apple een half jaar geleden zo gehyped heeft in de nieuwe iPad Pro. Als je iOS met 120 fps gebruikt hebt, verwacht je dat op zijn minst in een 1300 euro kostende Godphone.

2. Quickcharge 4.0, een eigen implementatie van draadloos laden van Apple, of op zijn minst quickcharge 3.0. Niet quickcharge 2.0, een techniek uit 2014, in veruit het duurste toestel van 2017.

3. Keramische achterkant, in plaats van dat "hardest glass ever in a smartphone", of het saffier waarvan Apple twee jaar geleden riep dat het de toekomst was.

4. Ik had de diafragma's groter gemaakt, van beide camera's. Dit is niet beter of slechter dan de concurrentie, en er zijn andere toestellen die (op papier) betere specs bieden. Dat is niet typerend voor een toestel wat claimt de toekomst in te luiden.

5. Ik had iOS anders aangepast aan de uitsnede, waardoor je niet elke developer forceert om twee aparte versies van een app te maken (een iPhone X versie en een 'gewone' versie).

6. Ik had een manier gezocht om TouchID te behouden, zeker gezien het ook in de iPhone 8 zit. Leuk, dat Face ID, maar het is niet sneller, het is niet praktischer en als ik 1300 euro aan een toestel uitgeef, wil ik het Touch ID dat zo belangrijk is volgens Apple, dat ze het in hun "professionele" laptops hebben gestopt.

Ik heb er geen problemen mee geld te betalen voor een smartphone. Het is mijn meest gebruikte apparaat, en ik betaal liever extra voor het beste van het beste, dan dat ik concessies accepteer om maar wat geld te besparen. Maar de iPhone X vraagt je om concessies te accepteren EN 1300 euro te betalen. Daar pas ik voor.
pi_173750811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:').

Vrijwel alles hetzelfde. Uhu.
Lezen. De iPhone 8 Plus doet bijna alles hetzelfde. Even snel? Check. Zelfde nieuwe camera functies? Check. Even veel RAM? Check. Even veel geheugen? Check. Dual camera? Check, ook al hebben ze op de tweede camera bezuinigd. De iPhone 8 Plus heeft zelfs een grotere accu en gaat (volgens Apple) langer mee op een lading. Draadloos laden? Check. Quick charge? Check. 4K 60fps video? Check.

Ja, de X ziet er futuristischer uit, en heeft naar alle waarschijnlijkheid een mooier scherm. Maar buiten dat, welke gigantische verschillen in daadwerkelijke functionaliteit zijn er volgens jou?
pi_173750828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een 120hz scherm waar geen hond ik niet op zit te wachten.
Fixed it for ya. Je hebt de iPad Pro met Pro Motion nooit gebruikt zeker?
pi_173750892
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:38 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Fixed it for ya. Je hebt de iPad Pro met Pro Motion nooit gebruikt zeker?
Nee, moet dat dan? Er zit gewoon geen hond op te wachten behalve een zeer marginaal (ZEER marginaal) deel van de doelgroep. Volkomen begrijpelijk dat men dus niet dat soort dingen inbouwt waardoor de prijs voor de massa nóg hoger zou worden.
pi_173750901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, moet dat dan? Er zit gewoon geen hond op te wachten behalve een zeer marginaal (ZEER marginaal) deel van de doelgroep. Volkomen begrijpelijk dat men dus niet dat soort dingen inbouwt waardoor de prijs voor de massa nóg hoger zou worden.
Ja, want nu lul je dus uit je nek over iets wat nooit ervaren is.

En nee, dat zou de prijs niet hoger moeten maken. Het ding kost fucking 1329 euro! Een iPad Pro die de helft kost heeft de techniek ook.
pi_173750915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

5. Ik had iOS anders aangepast aan de uitsnede, waardoor je niet elke developer forceert om twee aparte versies van een app te maken (een iPhone X versie en een 'gewone' versie).
Visualiseer nou eens wat je hier mee bedoelt, want gister had je het hier ook over, maar ik kan nog steeds niet bevatten wat een app ontwikkelaar nou moet doen.
pi_173750943
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, want nu lul je dus uit je nek over iets wat nooit ervaren is.

En nee, dat zou de prijs niet hoger moeten maken. Het ding kost fucking 1329 euro! Een iPad Pro die de helft kost heeft de techniek ook.
Wat een logica in die laatste zin _O-. Totaal verschillende producten, vooral qua scherm. Je kan toch zelf ook wel bedenken dat een scherm met die specs in een kleiner formaat produceren een stuk moeilijker en dus duurder kan worden?

En waarom moet ik iets ervaren om te weten dat ik het niet nodig ben?
pi_173750986
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een logica in die laatste zin _O-. Totaal verschillende producten, vooral qua scherm. Je kan toch zelf ook wel bedenken dat een scherm met die specs in een kleiner formaat produceren een stuk moeilijker en dus duurder kan worden?

En waarom moet ik iets ervaren om te weten dat ik het niet nodig ben?
Doei :W
pi_173751003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Doei :W
Ik begin spotnaam te begrijpen waarom jij hier altijd het mikpunt bent van allerlei drama.
  woensdag 13 september 2017 @ 13:51:59 #264
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_173751068
Ik wil de X :Y . Maar dan wel voor meerdere jaren en niet zoals nu elk jaar/2 jaar een nieuwe, maar er net als mijn MBP 5 jaar mee doen. Hoop dat me dat ook gaat lukken in de praktijk :X .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_173751211
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik begin spotnaam te begrijpen waarom jij hier altijd het mikpunt bent van allerlei drama.
Ik wil best de discussie met je aan gaan, maar niet als je op voorhand toch niet open staat voor argumenten. Dat heb je nu al een paar keer geillustreerd. Prima dat jij de iPhone X wel koopt. Het is een fantastische smartphone, dus je zult er ongetwijfeld tevreden mee zijn. Ik ben er persoonlijk enigszins in teleurgesteld, dus ik kijk elders.

Beiden blij dan toch?
pi_173751241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik begin spotnaam te begrijpen waarom jij hier altijd het mikpunt bent van allerlei drama.
spotnaam
  woensdag 13 september 2017 @ 14:14:19 #267
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173751409
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_173751589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik wil best de discussie met je aan gaan, maar niet als je op voorhand toch niet open staat voor argumenten. Dat heb je nu al een paar keer geillustreerd. Prima dat jij de iPhone X wel koopt. Het is een fantastische smartphone, dus je zult er ongetwijfeld tevreden mee zijn. Ik ben er persoonlijk enigszins in teleurgesteld, dus ik kijk elders.

Beiden blij dan toch?
Ik vraag gewoon bij 1 van je punten een onderbouwing omdat ik hem niet snap. Dat is alles. Ik ga hem namelijk ook (nog) niet kopen want ik vind hem te duur.
pi_173751629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon bij 1 van je punten een onderbouwing omdat ik hem niet snap. Dat is alles. Ik ga hem namelijk ook (nog) niet kopen want ik vind hem te duur.
pi_173751752
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

1. Op zijn minst het Pro Motion Display wat Apple een half jaar geleden zo gehyped heeft in de nieuwe iPad Pro. Als je iOS met 120 fps gebruikt hebt, verwacht je dat op zijn minst in een 1300 euro kostende Godphone.

2. Quickcharge 4.0, een eigen implementatie van draadloos laden van Apple, of op zijn minst quickcharge 3.0. Niet quickcharge 2.0, een techniek uit 2014, in veruit het duurste toestel van 2017.

3. Keramische achterkant, in plaats van dat "hardest glass ever in a smartphone", of het saffier waarvan Apple twee jaar geleden riep dat het de toekomst was.

4. Ik had de diafragma's groter gemaakt, van beide camera's. Dit is niet beter of slechter dan de concurrentie, en er zijn andere toestellen die (op papier) betere specs bieden. Dat is niet typerend voor een toestel wat claimt de toekomst in te luiden.

5. Ik had iOS anders aangepast aan de uitsnede, waardoor je niet elke developer forceert om twee aparte versies van een app te maken (een iPhone X versie en een 'gewone' versie).

6. Ik had een manier gezocht om TouchID te behouden, zeker gezien het ook in de iPhone 8 zit. Leuk, dat Face ID, maar het is niet sneller, het is niet praktischer en als ik 1300 euro aan een toestel uitgeef, wil ik het Touch ID dat zo belangrijk is volgens Apple, dat ze het in hun "professionele" laptops hebben gestopt.

Ik heb er geen problemen mee geld te betalen voor een smartphone. Het is mijn meest gebruikte apparaat, en ik betaal liever extra voor het beste van het beste, dan dat ik concessies accepteer om maar wat geld te besparen. Maar de iPhone X vraagt je om concessies te accepteren EN 1300 euro te betalen. Daar pas ik voor.
Ik mis eigenlijk waarom het in de praktijk beter is. Hogere specs waar ik in de praktijk niets van merk kunnen mij gestolen worden.

Die 120 fps bijvoorbeeld: wat biedt dat. En ik vraag mij ook af of die techniek nu al in dat formaat kon worden geboden... dat de iPad pro dat heeft wil immers niet zeggen dat het ook in de iPhone realistisch haalbaar is.
pi_173751774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik mis eigenlijk waarom het in de praktijk beter is. Hogere specs waar ik in de praktijk niets van merk kunnen mij gestolen worden.

Die 120 fps bijvoorbeeld: wat biedt dat. En ik vraag mij ook af of die techniek nu al in dat formaat kon worden geboden... dat de iPad pro dat heeft wil immers niet zeggen dat het ook in de iPhone realistisch haalbaar is.
Het zijn stuk voor stuk dingen die je in het dagelijks gebruik merkt. Dusdanig, dat de iPhone X voor mij persoonlijk af valt. Waar heb je het over?
pi_173752012
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik mis eigenlijk waarom het in de praktijk beter is. Hogere specs waar ik in de praktijk niets van merk kunnen mij gestolen worden.

Die 120 fps bijvoorbeeld: wat biedt dat. En ik vraag mij ook af of die techniek nu al in dat formaat kon worden geboden... dat de iPad pro dat heeft wil immers niet zeggen dat het ook in de iPhone realistisch haalbaar is.
Die 120fps is leuk met scrollen, maar waar het eigenlijk een grote winstpakker is, is als je de pencil gebruikt. En wat doe je niet met een iphone... juist.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 13 september 2017 @ 14:48:38 #273
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_173752043
Wat een tegenvaller dit. Dacht de de X de 'nieuwe iphone' zou worden met de daarbij behorende prijs. No way dat ik 1000+ euro ga neerleggen voor een telefoon. Binnenkort de Samsung s8 maar bestellen na 8 jaar trouw te zijn geweest aan apple.
  woensdag 13 september 2017 @ 14:49:58 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173752065
quote:
13s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:48 schreef Knuck-les het volgende:
Wat een tegenvaller dit. Dacht de de X de 'nieuwe iphone' zou worden met de daarbij behorende prijs. No way dat ik 1000+ euro ga neerleggen voor een telefoon. Binnenkort de Samsung s8 maar bestellen na 8 jaar trouw te zijn geweest aan apple.
Waarom, je kan toch gewoon de 8 nemen? Ook gewoon een prima toestel voor een iets normalere prijs. Ik snap echt dat je geen 1160 euro voor een telefoon neer wil tellen, maar ik neem de meerprijs van de gewone iPhone voor lief om geen Android te hoeven gebruiken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173752081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:46 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Die 120fps is leuk met scrollen, maar waar het eigenlijk een grote winstpakker is, is als je de pencil gebruikt. En wat doe je niet met een iphone... juist.
En waarom niet? Waarom niet die ondersteuning toevoegen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')