abonnement Unibet Coolblue
pi_173733312
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Leuke speler hoor, al vind ik dat van Frenkie de Jong ook, die mag van mij ook wel wat vaker starten
Vind ik ook, in wedstrijden waar je gewoon 70% balbezit hebt kan je hem prima opstellen ipv Schöne dit seizoen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 12 september 2017 @ 16:28:02 #27
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173733400
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vind ik ook, in wedstrijden waar je gewoon 70% balbezit hebt kan je hem prima opstellen ipv Schöne dit seizoen.
In vrijwel elke wedstrijd dus
pi_173733617
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

In vrijwel elke wedstrijd dus
Ja, met uitzondering van potjes als Utrecht, AZ, PSV, Feyenoord en Vitesse denk ik dat De Jong ipv Schöne opstellen je weinig punten gaat kosten. Dus dat zou ik gewoon doen, dan pakt hij toch rond de 20 wedstrijden dit seizoen en kan hij volgend jaar Schöne definitief vervangen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 12 september 2017 @ 16:45:33 #29
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_173733836
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, met uitzondering van potjes als Utrecht, AZ, PSV, Feyenoord en Vitesse denk ik dat De Jong ipv Schöne opstellen je weinig punten gaat kosten. Dus dat zou ik gewoon doen, dan pakt hij toch rond de 20 wedstrijden dit seizoen en kan hij volgend jaar Schöne definitief vervangen.
Schöne zakt er juist door tegen sterkere tegenstand, zie EL vorig jaar. En Schöne heeft sowieso niet heel veel gespeeld de laatste wedstrijden. Ik denk dat Frenkie steeds meer gaat spelen en Schöne een reservelkracht wordt.
pi_173733905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:45 schreef Ascorbinezuur het volgende:

[..]

Schöne zakt er juist door tegen sterkere tegenstand, zie EL vorig jaar. En Schöne heeft sowieso niet heel veel gespeeld de laatste wedstrijden. Ik denk dat Frenkie steeds meer gaat spelen en Schöne een reservelkracht wordt.
Ja, maar toen speelde Van de Beek op zijn plek, niet De Jong, en had je Klaassen die het middenveld kon leiden. Ik denk dat Schöne op ervaring in dat soort wedstrijden momenteel iets meer brengt dan De Jong, ook qua aansturen van het middenveld. Dat hij dan zelf eens een foutje meer maakt, soit.

Maar goed, dat is meer gevoel dan dat ik het helemaal zeker weet natuurlijk, dus wie weet zitten we na de eerste wedstrijd uit dat rijtje te smeken om De Jong op 6.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173734000
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, met uitzondering van potjes als Utrecht, AZ, PSV, Feyenoord en Vitesse denk ik dat De Jong ipv Schöne opstellen je weinig punten gaat kosten. Dus dat zou ik gewoon doen, dan pakt hij toch rond de 20 wedstrijden dit seizoen en kan hij volgend jaar Schöne definitief vervangen.
Juist tegen de toppers zou ik Schone niet opstellen, dan speelt hij meestal verstoppertje
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 september 2017 @ 16:53:35 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173734029
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Juist tegen de toppers zou ik Schone niet opstellen, dan speelt hij meestal verstoppertje
hij mist gewoon handelingssnelheid, heeft nog wel een goeie trap
pi_173734073
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Juist tegen de toppers zou ik Schone niet opstellen, dan speelt hij meestal verstoppertje
In de eredivisie deed hij het afgelopen seizoen ook in die wedstrijden prima in mijn herinneringen, tegen Schalke / Lyon viel hij wel tegen ja.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173734141
Je hebt ze beide nodig. Maak me meer zorgen om de verdediging. Die is dramatisch en is weinig keus. Sanchez wist ook veel fouten van andere spelers te corrigeren. Nu heb je dat niet meer ben je gelijk de sjaak.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 17:39:14 #35
186611 Haags
pi_173734949
knvb: Scheveningen-ajax definitief in stadion van Ado.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 12 september 2017 @ 18:33:09 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173735992
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Valt ook wel mee, gemiddeld geeft hij 65 passes per wedstrijd waarvan er 15 niet aankomen. Voor iemand op die plek valt dat niet tegen, aangezien hij én veel vooruit speelt (3.5 key passes per wedstrijd) én (na Viergever en vd Beek) het meeste passes per wedstrijd geeft.
Er zijn manieren om de bal te verliezen zonder te passen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173736008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
knvb: Scheveningen-ajax definitief in stadion van Ado.
:')
pi_173736072
Mooi man. Al jaren geen serieuze problemen geweest en nog moet het zo :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173736162
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:38 schreef franklop het volgende:
Mooi man. Al jaren geen serieuze problemen geweest en nog moet het zo :')
Het grappige is dat als Ajacieden nu gaan protesteren in Den Haag het sowieso mis gaat en dan kunnen ze dat weer als argument gebruiken

Vicieuze cirkelgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173736200
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Het grappige is dat als Ajacieden nu gaan protesteren in Den Haag het sowieso mis gaat en dan kunnen ze dat weer als argument gebruiken

Vicieuze cirkelgod
Maar gelukkig mogen alle supporters (behalve die van Feyenoord) wel gewoon naar Amsterdam komen! Zelfs die van ADO en Utrecht.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173736274
Wij mogen ook gewoon naar Utrecht.
pi_173736300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:49 schreef Leonos het volgende:
Wij mogen ook gewoon naar Utrecht.
Ja ok, maar levert genoeg gezeik op altijd.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173736418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:46 schreef franklop het volgende:

[..]

Maar gelukkig mogen alle supporters (behalve die van Feyenoord) wel gewoon naar Amsterdam komen! Zelfs die van ADO en Utrecht.
Moet je ook maar willen, meest onvriendelijke club van Nederland voor uitsupporters. Als zelfs Sparta al niet meer wil komen _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173736464
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Het grappige is dat als Ajacieden nu gaan protesteren in Den Haag het sowieso mis gaat en dan kunnen ze dat weer als argument gebruiken

Vicieuze cirkelgod
Een protest van supporters zal daarbij natuurlijk nooit worden toegestaan door de burgemeester. Die eer is alleen weggelegd voor vredelievende demonstranten als bij het pro ISIS protest van een paar jaar geleden.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 19:02:24 #45
186611 Haags
pi_173736555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:46 schreef franklop het volgende:

[..]

Maar gelukkig mogen alle supporters (behalve die van Feyenoord) wel gewoon naar Amsterdam komen! Zelfs die van ADO en Utrecht.
Ja, alleen ADO wilt dat zelf niet. :')
Zonder wrijving geen glans
pi_173736607
Met verbazing lees ik elke keer weer dat Younes zo ter discussie staat. Hoewel ik zelf nooit iets zie waarom je Kluivert/Neres/Cerny zou verkiezen boven Younes (nou ja, tenzij Kluivert elke wedstrijd speelt zoals in de eerste helft tegen Nice) toch maar een statische analyse op loslaten.

Younes is de aanvaller, inclusief centrumspitsen, die zich verreweg het meeste aanspeelbaar maakt (wat ook blijkt uit het aantal balcontacten) en, nog belangrijker, ook de aanvaller is met de meeste keypasses. Daarnaast is dribbelen statistisch gezien zijn grootste strength en ondanks dat scoort hij ook hoog op 'holding on to the ball'. Er moet wel gezegd worden dat Neres een hoger succespercentage heeft bij zijn dribbels. Kluivert scoort dan weer heel veel minder succespercentage (met minder aangegane dribbels), net als Cerny die er nog minder aangaat.

Uit de cijfers blijkt ook nog, wat ik zelf niet verwacht had, dat hij de grootste verdedigende bijdrage (tackles, interceptions, clearances, blocks) heeft van alle aanvallers, uiteraard afgezet tegen het aantal minuten dat die in actie zijn gekomen.

Blijft als zwak punt van Younes over het afmaken en het aantal goals. Als we daarnaar kijken dan scoort Younes 0,2 goals per 90 minuten. Neres doet dat een stuk beter met 0,5 goals per 90 minuten. Kluivert en Cerny scoren echter niet beter dan Younes (beiden ook 0,2 goals per 90 minuten).

Concluderend is Younes ook statistisch gezien de beste vleugelaanvaller, gevolgd door Neres. Een heel stuk daarachter pas Kluivert en Cerny.
pi_173736700
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:04 schreef wimderon het volgende:
Met verbazing lees ik elke keer weer dat Younes zo ter discussie staat. Hoewel ik zelf nooit iets zie waarom je Kluivert/Neres/Cerny zou verkiezen boven Younes (nou ja, tenzij Kluivert elke wedstrijd speelt zoals in de eerste helft tegen Nice) toch maar een statische analyse op loslaten.

Younes is de aanvaller, inclusief centrumspitsen, die zich verreweg het meeste aanspeelbaar maakt (wat ook blijkt uit het aantal balcontacten) en, nog belangrijker, ook de aanvaller is met de meeste keypasses. Daarnaast is dribbelen statistisch gezien zijn grootste strength en ondanks dat scoort hij ook hoog op 'holding on to the ball'. Er moet wel gezegd worden dat Neres een hoger succespercentage heeft bij zijn dribbels. Kluivert scoort dan weer heel veel minder succespercentage (met minder aangegane dribbels), net als Cerny die er nog minder aangaat.

Uit de cijfers blijkt ook nog, wat ik zelf niet verwacht had, dat hij de grootste verdedigende bijdrage (tackles, interceptions, clearances, blocks) heeft van alle aanvallers, uiteraard afgezet tegen het aantal minuten dat die in actie zijn gekomen.

Blijft als zwak punt van Younes over het afmaken en het aantal goals. Als we daarnaar kijken dan scoort Younes 0,2 goals per 90 minuten. Neres doet dat een stuk beter met 0,5 goals per 90 minuten. Kluivert en Cerny scoren echter niet beter dan Younes (beiden ook 0,2 goals per 90 minuten).

Concluderend is Younes ook statistisch gezien de beste vleugelaanvaller, gevolgd door Neres. Een heel stuk daarachter pas Kluivert en Cerny.
En het percentage qua afmaken? Dus het aantal kansen afgezet tegen goals?

Dat is natuurlijk het voornaamste wat blijft hangen bij Younes. Zo vaak komt ie naar binnen, vaak creëert hij ruimte, of wordt hij nog vrijgespeeld, maar valt de afronding gewoon tegen. Alsof hij al zijn kruit in de actie ervoor heeft verschoten.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173736953
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:04 schreef wimderon het volgende:
Met verbazing lees ik elke keer weer dat Younes zo ter discussie staat. Hoewel ik zelf nooit iets zie waarom je Kluivert/Neres/Cerny zou verkiezen boven Younes (nou ja, tenzij Kluivert elke wedstrijd speelt zoals in de eerste helft tegen Nice) toch maar een statische analyse op loslaten.

Younes is de aanvaller, inclusief centrumspitsen, die zich verreweg het meeste aanspeelbaar maakt (wat ook blijkt uit het aantal balcontacten) en, nog belangrijker, ook de aanvaller is met de meeste keypasses. Daarnaast is dribbelen statistisch gezien zijn grootste strength en ondanks dat scoort hij ook hoog op 'holding on to the ball'. Er moet wel gezegd worden dat Neres een hoger succespercentage heeft bij zijn dribbels. Kluivert scoort dan weer heel veel minder succespercentage (met minder aangegane dribbels), net als Cerny die er nog minder aangaat.

Uit de cijfers blijkt ook nog, wat ik zelf niet verwacht had, dat hij de grootste verdedigende bijdrage (tackles, interceptions, clearances, blocks) heeft van alle aanvallers, uiteraard afgezet tegen het aantal minuten dat die in actie zijn gekomen.

Blijft als zwak punt van Younes over het afmaken en het aantal goals. Als we daarnaar kijken dan scoort Younes 0,2 goals per 90 minuten. Neres doet dat een stuk beter met 0,5 goals per 90 minuten. Kluivert en Cerny scoren echter niet beter dan Younes (beiden ook 0,2 goals per 90 minuten).

Concluderend is Younes ook statistisch gezien de beste vleugelaanvaller, gevolgd door Neres. Een heel stuk daarachter pas Kluivert en Cerny.
`je heb een hoop zinloze statistieken

De enige statistieken voor vleugelaanvallers is het aantal assist en goals.....

Ik vind Younes niet echt een slechte speler maar ik heb betere linksbuitens gezien bij ajax....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173736980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:08 schreef franklop het volgende:

[..]

En het percentage qua afmaken? Dus het aantal kansen afgezet tegen goals?

Dat is natuurlijk het voornaamste wat blijft hangen bij Younes. Zo vaak komt ie naar binnen, vaak creëert hij ruimte, of wordt hij nog vrijgespeeld, maar valt de afronding gewoon tegen. Alsof hij al zijn kruit in de actie ervoor heeft verschoten.
Dat is lastig uit de statistieken af te leiden. Dan moet je kijken naar het aantal shots per 90 minutes denk ik. Als je daarnaar kijkt:
Younes 2,2 shots per 90 minutes
Cerny 1,5
Kluivert 2,0
Neres 3,1

Maar dat Neres een neusje voor de goal lijkt te hebben en Younes moeite heeft met afronden dat zal iedereen kunnen constateren. Dat dit de zwakte is van Younes is inderdaad vrij jammer aangezien Younes zichzelf naar mijn idee vaak in die positie brengt middels een dribbel of loopactie.
pi_173737013
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:04 schreef wimderon het volgende:
Met verbazing lees ik elke keer weer dat Younes zo ter discussie staat. Hoewel ik zelf nooit iets zie waarom je Kluivert/Neres/Cerny zou verkiezen boven Younes (nou ja, tenzij Kluivert elke wedstrijd speelt zoals in de eerste helft tegen Nice) toch maar een statische analyse op loslaten.

Younes is de aanvaller, inclusief centrumspitsen, die zich verreweg het meeste aanspeelbaar maakt (wat ook blijkt uit het aantal balcontacten) en, nog belangrijker, ook de aanvaller is met de meeste keypasses. Daarnaast is dribbelen statistisch gezien zijn grootste strength en ondanks dat scoort hij ook hoog op 'holding on to the ball'. Er moet wel gezegd worden dat Neres een hoger succespercentage heeft bij zijn dribbels. Kluivert scoort dan weer heel veel minder succespercentage (met minder aangegane dribbels), net als Cerny die er nog minder aangaat.

Uit de cijfers blijkt ook nog, wat ik zelf niet verwacht had, dat hij de grootste verdedigende bijdrage (tackles, interceptions, clearances, blocks) heeft van alle aanvallers, uiteraard afgezet tegen het aantal minuten dat die in actie zijn gekomen.

Blijft als zwak punt van Younes over het afmaken en het aantal goals. Als we daarnaar kijken dan scoort Younes 0,2 goals per 90 minuten. Neres doet dat een stuk beter met 0,5 goals per 90 minuten. Kluivert en Cerny scoren echter niet beter dan Younes (beiden ook 0,2 goals per 90 minuten).

Concluderend is Younes ook statistisch gezien de beste vleugelaanvaller, gevolgd door Neres. Een heel stuk daarachter pas Kluivert en Cerny.
Zo is het ook. Zonde dat hij in de eindfase nog wel eens het overzicht verliest maar als ie dat ook nog zou hebben dan had ie wel bij een topclub gevoetbald.
Meeste gevaar bij Ajax komt van Younes, dat lijkt me wel duidelijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')