Dit houdt mij ook bezigquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:45 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ok maar de hamvraag. Heeft Netflix weer rechten om seizoen 4 de dag na uitzending te streamen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat ja. Niet briljant, maar wel een prima seizoensopener.quote:
Een klein vogeltje hier op het balkon had een briefje aan z'n pootje met een link naar een torrentquote:Op maandag 11 november 2019 22:40 schreef Marsenal het volgende:
Hoe kijken jullie ? Ik heb altijd op netflix gekeken en weet nu niet hoe ik het makkelijkst dit kan zien
torrentmagnets overtypen vanaf papier, irritant lijkt me datquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Een klein vogeltje hier op het balkon had een briefje aan z'n pootje met een link naar een torrent
Ik heb daar een app voor gemaakt.quote:
quote:
quote:
Ik zat ook al te kijkenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:39 schreef Aestivate het volgende:
Late reactie hoezo maar 5 afleveringen. Vroeg me af waar de nieuwe aflevering bleef, heeft dit seizoen er maar 5.
Dit is pas de helft van het seizoen, de rest komt later dit jaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:39 schreef Aestivate het volgende:
Late reactie hoezo maar 5 afleveringen. Vroeg me af waar de nieuwe aflevering bleef, heeft dit seizoen er maar 5.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit is pas de helft van het seizoen, de rest komt later dit jaar.
Of volgend jaar.... of het jaar daarop.... of het.....quote:Op maandag 13 januari 2020 22:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit is pas de helft van het seizoen, de rest komt later dit jaar.
I might have a biiiiig old Santa beard by thenquote:Op woensdag 15 januari 2020 05:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Of volgend jaar.... of het jaar daarop.... of het.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Zodra het hele seizoen op Netflix staat weerquote:Op maandag 28 juni 2021 19:38 schreef Tegan het volgende:
Kick. Aflevering 2 van het nieuwe seizoen is al te vinden. Kijkt niemand meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |