Nu sta ik wel even voor lul zegquote:Op zondag 17 september 2017 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We zullen het zien Ties. Als VVV gelijkt speelt dan ben jij een domme koe.
:¤quote:Op zondag 17 september 2017 19:46 schreef Caland het volgende:
Ook Vitesse heeft volgende week iets goed te maken
Haha ja ik zag het interview met FresiaGodinquote:Op zondag 17 september 2017 19:49 schreef Caland het volgende:
Mogtar
Het is wachten op de eerste commentator die hip wil zijn en Ziyech goed gaat uitspreken
Deze vraag kan alleen Koffieplanter(Cavaliers) beantwoorden.quote:Op zondag 17 september 2017 19:50 schreef Ties02 het volgende:
Is het trouwens Griezman of Griejezman?
EXPOSEDquote:Op zondag 17 september 2017 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze vraag kan alleen Koffieplanter(Cavaliers) beantwoorden.
Johannes staat bekend om zijn daden, dus hopelijk komt hij gewoon.quote:Op zondag 17 september 2017 19:52 schreef Ties02 het volgende:
Groningen Twente lijkt mij een leuke wedstrijd om weer bij te wonen.
Helaas laat johannes_vermeer het afweten
Hij vertelde mij laatst in vertrouwen dat dat hele Groningen hem niet meer boeitquote:Op zondag 17 september 2017 19:52 schreef KingRoland het volgende:
al heeft Pax zijn clubkaart weggegooid heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen
jammer, zorg je wel dat het verder met hem goed gaat? pax lijkt me de laatste tijd heel depressief of het komt door school.quote:Op zondag 17 september 2017 19:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij vertelde mij laatst in vertrouwen dat dat hele Groningen hem niet meer boeit
Ik heb ooit een post geplaatst dat als Weghorst ooit oranje haalt ik stop met het kijken van voetbalquote:Op zondag 17 september 2017 19:51 schreef Ties02 het volgende:
Wout Weghorst topscorer
Gooi jezelf weg eredivisie
Zal ik doenquote:Op zondag 17 september 2017 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer, zorg je wel dat het verder met hem goed gaat? pax lijkt me de laatste tijd heel depressief of het komt door school.
Oei dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 17 september 2017 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit een post geplaatst dat als Weghorst ooit oranje haalt ik stop met het kijken van voetbal
Je snapt dat ik hem aardig begin te knijpen Ties
Helaas niet, een volle Kuip zal in de 90ste minuut feest vieren.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
Oh, Feyenoord moet thuis tegen NAC?
Jammer, ik had gehoopt op nieuw puntverlies van Feyenoord.
Stijn Vrevenquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:34 schreef tralalala het volgende:
Stijn Vreven woonde 2 huizen verderop in zijn FC Utrecht tijd en had echt regelmatig een indianentent in zijn tuin staan.
#leukefeitjes
Dit heb je al wel eens verteld.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:34 schreef tralalala het volgende:
Stijn Vreven woonde 2 huizen verderop in zijn FC Utrecht tijd en had echt regelmatig een indianentent in zijn tuin staan.
#leukefeitjes
Je zou er zo een nakkie van in je neus stoppen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:38 schreef Ties02 het volgende:
Heb je een hele week in de haven gewerkt, krijg je dit voorgeschoteld
Hij blijft het gewoon doenquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk een les voor alle keepers die week op week aanvallers proberen uit te kappen
Wel meer nietquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:53 schreef Ties02 het volgende:
Jeroen Grueter snapt niet wat een assist is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |