Hebben jullie al geneukt?quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zargon, ben heel dankbaar wat ik in Nederland had. Dat is het punt niet. Ik ben met hem getrouwd omdat hij ook uit Europa komt. Het is geen Marokkaan uit Marokko. Hij woont sinds zijn 14e in Europa en heeft overal en nergens gewoond en nu dus in Marbella. Dit had ik niet voorzien. Hij gaf aan modern te zijn en nu merk ik dingen die gewoon niet van mij zijn...
zarGon is goed in allesquote:Op dinsdag 12 september 2017 00:27 schreef mootie het volgende:
Zargon is wel goed in dit soort samenvattingen.
Typisch Nederlands aan jezelf denken. In andere culturen komt je familie op de eerste plaats. Dat is wij, niet ik.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:58 schreef zarGon het volgende:
En weer merk je dus dat Maghrebijnse het vooral op haar eigen manier wil doen.
Iedereen heeft hier unaniem dezelfde mening: laat wat je hebt in Marokko achterwege in Marokko, kom naar Nederland en regel je shit vanaf een veilige plek hier.
En waar is zij mee bezig? Nog steeds uitleggen wat er allemaal gebeurd en waar ze allemaal mee zit. Dat is echt een gepasseerd station; je moet vooruit kijken.
Alleen die foto's geven het nog enige legitimiteit. Anders had ik echt nul twijfels gehadquote:Op dinsdag 12 september 2017 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik denk eigenlijk nog steeds troll/fantast.
Tsja... Dat is de troll/het boek/de fantast (meest waarschijnlijk, levert lekker veel aandacht op) of een idiote trots oid (weinig waarschijnlijk).quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:58 schreef zarGon het volgende:
En weer merk je dus dat Maghrebijnse het vooral op haar eigen manier wil doen.
Iedereen heeft hier unaniem dezelfde mening: laat wat je hebt in Marokko achterwege in Marokko, kom naar Nederland en regel je shit vanaf een veilige plek hier.
En waar is zij mee bezig? Nog steeds uitleggen wat er allemaal gebeurd en waar ze allemaal mee zit. Dat is echt een gepasseerd station; je moet vooruit kijken.
Geef het een tijdje, in een nieuwe relatie (in jou geval huwelijk) moet je aan elkaar wennen. Eerst tijdens het verliefde en relatie fase gaat het om kleine dingen. Later als je gaat samenwonen komen er weer nieuwe dingen bij. Bij jou is het nu allemaal tegelijk in zéér korte tijd.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hij gaf aan modern te zijn en nu merk ik dingen die gewoon niet van mij zijn...
Dat is toch verplicht in de huwelijksnacht?quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie al geneukt?.
Dat zou deze soap echt zoveel sappiger maken.
In het userfotoforum bedoel je?quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen die foto's geven het nog enige legitimiteit. Anders had ik echt nul twijfels gehad
Ja, de "hij is een bruut maar ik ben zwanger an hem/heb een kind van hem"-component komt vast nog..quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie al geneukt?.
Dat zou deze soap echt zoveel sappiger maken.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de "hij is een bruut maar ik ben zwanger an hem/heb een kind van hem"-component komt vast nog..
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, hij wil gelijk kinderen. Zegt ook dat ik volgend jaar augustus een baby heb. Hahaha.
Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, gaat niet om geld. Kan ticket boeken. Maar mijn ouders... een scheiding? Verdriet? Mijn ouders zijn nota bene die zeuren dat ik oud ben en niet getrouwd. Ze hebben enorme druk gelegd
Daar moet je toch niet aan denken. Oh nee, niet die fout, kinderen voelen álles. Los eerst je eigen problemen op, kinderen doen dat niet.quote:
Wat apart, je kende hem al zeker een week toen je trouwde. En nu kom je er achter dat je niet alles van hem weet. Onvoorstelbaar!quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zargon, ben heel dankbaar wat ik in Nederland had. Dat is het punt niet. Ik ben met hem getrouwd omdat hij ook uit Europa komt. Het is geen Marokkaan uit Marokko. Hij woont sinds zijn 14e in Europa en heeft overal en nergens gewoond en nu dus in Marbella. Dit had ik niet voorzien. Hij gaf aan modern te zijn en nu merk ik dingen die gewoon niet van mij zijn...
Ik denk nog steeds dat dit fake is, hopelijk heb ik gelijk. Geen zorgen over evt kinderen dan iigquote:Op dinsdag 12 september 2017 01:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar moet je toch niet aan denken. Oh nee, niet die fout, kinderen voelen álles. Los eerst je eigen problemen op, kinderen doen dat niet.
Volgens mij mocht je (met toestemming) best iemand beter leren kennen alvorens te trouwen.quote:Ja, ik hoef niet elke date te melden en al helemaal niet als ik weet dat het gewoon voor de fun is. Mijn relatie met mijn ex heb ik gewoon gemeld thuis en dat wisten ze, maar dat was dan ook een relatie met als doel huwelijk.
Lekker kapot gaan zodat je iig niet je familie teleursteltquote:Op dinsdag 12 september 2017 00:59 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Typisch Nederlands aan jezelf denken. In andere culturen komt je familie op de eerste plaats. Dat is wij, niet ik.
This is your wakeupcall, girlquote:en toen zei; als je nog een keer het lef hebt je stem te verheffen geef ik je klap waardoor je een week in coma ligt.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 02:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
I see what you did there....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |