En wat zou zo'n gozer met TS moeten?quote:Op dinsdag 12 september 2017 03:03 schreef Andromache het volgende:
In hoeverre kun je nog van hem af? Serieus, ik geef je de LinkedIn van die leuke, zachtaardige, hoogopgeleide Nederlander met Marokkaanse ouders. 'Nederland is echt mijn land.' Zat geen greintje kwaad bij voorzover ik het tijdens de dates kon beoordelen. Reislustig ook, wetenschapper, niets crimineels, goed gekleed, mooie ogen.
Nou ja, hij heeft met mij gedatet en ik herken soms iets van mezelf in Maggie. Volgens mij is ze ook hoger opgeleid, net ietsje onder hem, in zekere zin ambitieus als ik haar LinkedIn mag geloven, verder weet ik idd weinig van haar hobby's. Wat voer je eigenlijk uit behalve Fokken?quote:Op dinsdag 12 september 2017 03:04 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat zou zo'n gozer met TS moeten?
Je gaat toch niet een random gast willen koppelen aan een enigszins behoorlijk geflipt wijf?quote:Op dinsdag 12 september 2017 03:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft met mij gedatet en ik herken soms iets van mezelf in Maggie. Volgens mij is ze ook hoger opgeleid, net ietsje onder hem, in zekere zin ambitieus als ik haar LinkedIn mag geloven, verder weet ik idd weinig van haar hobby's. Wat voer je eigenlijk uit behalve Fokken?
Dat heet gezond verstand, sommige mensen hebben dat écht niet. Seriously.quote:Op dinsdag 12 september 2017 03:07 schreef probeer het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als wanneer ik een horror-film zit te kijken, en de personages gaan in de schuur / op zolder / in het bos kijken waar die vreemde geluiden toch vandaan komen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw ouders willen ook niet dat je mishandeld wordt toch? Want dat is dit, geestelijke mishandeling en vrijheidsbeknotting.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, gaat niet om geld. Kan ticket boeken. Maar mijn ouders... een scheiding? Verdriet? Mijn ouders zijn nota bene die zeuren dat ik oud ben en niet getrouwd. Ze hebben enorme druk gelegd
Zo'n maagdenvliesoperatie is zo gepiept joh.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie al geneukt?.
Dat zou deze soap echt zoveel sappiger maken.
Ja, dit dus. Ik kan geen medelijden hebben met TS als zij van haar leven een 'Not without my daughter'-kopie wil maken. Ze zou de Marokkaanse cultuur moeten kennen en moeten weten waar ze in verzeild zou raken.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker weten. Het is gewoon fijn om te zien dat ze keihard op haar bek gaat.
En dan geniet ik dus niet van haar persoonlijke ellende, maar ik geniet ervan om iemand met haar karakter/eigenschappen, iemand die het wel beter weet, alles doet zoals zij het wil, iemand die adviezen niet tot zich neemt, en noem het maar op, om zo iemand onderuit te zien gaan.
Voor haar is het triest; maar een geval als zij valt niet te redden. Wat zij heeft gedaan is niet een foutje of zo, maar het is echt een opeenstapeling van domme zetten; iedereen met een beetje verstand zag al hoe het zou verlopen.
Ik bedoel, wees nou even serieus. Je woont het overgrote deel van je leven in Nederland; je bent het Nederlandse standaard gewend. Of je je nou thuisvoelt of niet, je hebt hier in Nederland bepaalde zaken waar je godverdomme dankbaar moet zijn. En dan ga je naar Marokko, en ga je daar met iemand trouwen die je maar een weekje of hooguit twee weken kent. WAT VERWACHT JE NOU DAN?
"Tikkeltje naïef", noemde ze haar eigen gedrag net in dit topic. "Tikkeltje".
Maar goed; ik heb al heel wat vaker in topics van Maghrebijnse gepost; ze weet hoe ik erover denk. Ik lees vooral mee.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:35 schreef Mojo.jojo het volgende:
Doe niet schreeuwen. Daar gaat hij alleen maar meer van op je letten. Beter doe je goed luisteren, win je zijn vertrouwen dat hij ervan op aan kan dat je weet hoe je je in Afrika moet gedragen, en zal hij minder zorgen over je maken.
Met wat!? Gehoorzaam en meewerkend zijn? Tot welk punt? Tot er alleen een broedmachine in een laken over is?quote:
Na wat? twee maanden relatie? Ik herinner mij de topics dat je single was nog goed... En dat je aansluiting miste met je vriendinnen die al kinderen en een man hadden. En dat dat jullie uit elkaar dreef.quote:Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben getrouwd. Maar los daarvan, misschien onzekerheid? In begin is alles nog nieuw en onzeker? En ja hij kent de mentaliteit van de mannen hier. Hij zei namelijk wel dit is geen nederland. Als je in Nederland hakken zou dragen zeg ik niks... maar dit is Afrika.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 07:54 schreef oganesson het volgende:
[..]
Na wat? twee maandenweken relatie?
Doe maar niet. Uitkeringstrekkers hebben we al genoeg.quote:Op dinsdag 12 september 2017 07:37 schreef nietzman het volgende:
Als het waar is; serves you fucking right.
Kom maar gewoon terug. Voordat je niet meer te redden bent.
Ongekend. Stort je maar op een andere kerel, echt zoiets voor de wanhopigen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 03:03 schreef Andromache het volgende:
In hoeverre kun je nog van hem af? Serieus, ik geef je de LinkedIn van die leuke, zachtaardige, hoogopgeleide Nederlander met Marokkaanse ouders. 'Nederland is echt mijn land.' Zat geen greintje kwaad bij voorzover ik het tijdens de dates kon beoordelen. Reislustig ook, wetenschapper, niets crimineels, goed gekleed, mooie ogen.
Dat is niet in een week. Het is echt zo hard onzin en ik kan gewoon niet begrijpen dat niet iedereen dat lijkt in te zienquote:Op dinsdag 12 september 2017 07:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]
Met wat!? Gehoorzaam en meewerkend zijn? Tot welk punt? Tot er alleen een broedmachine in een laken over is?
Je trouwt een zelfstandige, moderne vrouw, met een opleiding, carrière en een leven, waarom zou je dat in een week tijd willen reduceren tot afgesloten huismus? Dat wil je toch niet? En waarom sta jij dit aan te moedigen als een cheerleader? Heb je zelf ook iemand thuis zitten die verstoken is van familie en vrienden?
Het zou ook heel goed echt kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 08:11 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
Dat is niet in een week. Het is echt zo hard onzin en ik kan gewoon niet begrijpen dat niet iedereen dat lijkt in te zien.
Dat verhaal van TS verwacht ik binnenkort terug te zien in de boekwinkels.quote:Op dinsdag 12 september 2017 08:11 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Dat is niet in een week. Het is echt zo hard onzin en ik kan gewoon niet begrijpen dat niet iedereen dat lijkt in te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |