abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2017 @ 03:03:12 #226
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173724990
In hoeverre kun je nog van hem af? Serieus, ik geef je de LinkedIn van die leuke, zachtaardige, hoogopgeleide Nederlander met Marokkaanse ouders. 'Nederland is echt mijn land.' Zat geen greintje kwaad bij voorzover ik het tijdens de dates kon beoordelen. Reislustig ook, wetenschapper, niets crimineels, goed gekleed, mooie ogen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 12 september 2017 @ 03:04:38 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173724993
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 03:03 schreef Andromache het volgende:
In hoeverre kun je nog van hem af? Serieus, ik geef je de LinkedIn van die leuke, zachtaardige, hoogopgeleide Nederlander met Marokkaanse ouders. 'Nederland is echt mijn land.' Zat geen greintje kwaad bij voorzover ik het tijdens de dates kon beoordelen. Reislustig ook, wetenschapper, niets crimineels, goed gekleed, mooie ogen.
En wat zou zo'n gozer met TS moeten?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173725000
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als wanneer ik een horror-film zit te kijken, en de personages gaan in de schuur / op zolder / in het bos kijken waar die vreemde geluiden toch vandaan komen ...
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 12 september 2017 @ 03:12:34 #229
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173725007
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 03:04 schreef Molo het volgende:

[..]

En wat zou zo'n gozer met TS moeten?
Nou ja, hij heeft met mij gedatet en ik herken soms iets van mezelf in Maggie. Volgens mij is ze ook hoger opgeleid, net ietsje onder hem, in zekere zin ambitieus als ik haar LinkedIn mag geloven, verder weet ik idd weinig van haar hobby's. Wat voer je eigenlijk uit behalve Fokken?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 12 september 2017 @ 03:15:11 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173725009
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 03:12 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft met mij gedatet en ik herken soms iets van mezelf in Maggie. Volgens mij is ze ook hoger opgeleid, net ietsje onder hem, in zekere zin ambitieus als ik haar LinkedIn mag geloven, verder weet ik idd weinig van haar hobby's. Wat voer je eigenlijk uit behalve Fokken?
Je gaat toch niet een random gast willen koppelen aan een enigszins behoorlijk geflipt wijf?
Tussen jullie werd het niets, dus dan maar naar de volgende loony?

TS is echtgenote nu hè, dus ik gok dat ze nu geen baan meer gaat hebben en vooral moet gaan varen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 september 2017 @ 03:15:26 #231
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_173725010
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 03:07 schreef probeer het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als wanneer ik een horror-film zit te kijken, en de personages gaan in de schuur / op zolder / in het bos kijken waar die vreemde geluiden toch vandaan komen ...
Dat heet gezond verstand, sommige mensen hebben dat écht niet. Seriously.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 september 2017 @ 05:36:28 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173725337
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, gaat niet om geld. Kan ticket boeken. Maar mijn ouders... een scheiding? Verdriet? Mijn ouders zijn nota bene die zeuren dat ik oud ben en niet getrouwd. Ze hebben enorme druk gelegd
Jouw ouders willen ook niet dat je mishandeld wordt toch? Want dat is dit, geestelijke mishandeling en vrijheidsbeknotting.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 september 2017 @ 06:41:55 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173725418
Dus je manoeuvreert jezelf in no time een huwelijk met iemand die je amper kent 'omdat we dat allebei wilden', je vindt het verschrikkelijk maar ja, het is je man.

Erken dan tenminste dat je een enorm domme fout hebt gemaakt, al dan niet onder druk van je ouders. ENORM DOM.

En ga dan eens nadenken of je je verdere leven gaat leiden op basis van deze enorm domme actie of niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173725453
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hebben jullie al geneukt? :D.

Dat zou deze soap echt zoveel sappiger maken.
Zo'n maagdenvliesoperatie is zo gepiept joh.
pi_173725458
Kort huwelijkje dus.
Kun je er nog onderuit?
  dinsdag 12 september 2017 @ 07:08:01 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173725471
Ah, hoe totaal onverwacht en niet te voorspellen dit.

Goed bezig, TS ^O^.

Eigenlijk is het gewoon triest hoe naïef je bent te denken dat het bij jou wel anders gaat. Sterkte dan maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173725549
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zeker weten. Het is gewoon fijn om te zien dat ze keihard op haar bek gaat.

En dan geniet ik dus niet van haar persoonlijke ellende, maar ik geniet ervan om iemand met haar karakter/eigenschappen, iemand die het wel beter weet, alles doet zoals zij het wil, iemand die adviezen niet tot zich neemt, en noem het maar op, om zo iemand onderuit te zien gaan.

Voor haar is het triest; maar een geval als zij valt niet te redden. Wat zij heeft gedaan is niet een foutje of zo, maar het is echt een opeenstapeling van domme zetten; iedereen met een beetje verstand zag al hoe het zou verlopen.

Ik bedoel, wees nou even serieus. Je woont het overgrote deel van je leven in Nederland; je bent het Nederlandse standaard gewend. Of je je nou thuisvoelt of niet, je hebt hier in Nederland bepaalde zaken waar je godverdomme dankbaar moet zijn. En dan ga je naar Marokko, en ga je daar met iemand trouwen die je maar een weekje of hooguit twee weken kent. WAT VERWACHT JE NOU DAN?

"Tikkeltje naïef", noemde ze haar eigen gedrag net in dit topic. "Tikkeltje".

Maar goed; ik heb al heel wat vaker in topics van Maghrebijnse gepost; ze weet hoe ik erover denk. Ik lees vooral mee.
Ja, dit dus. Ik kan geen medelijden hebben met TS als zij van haar leven een 'Not without my daughter'-kopie wil maken. Ze zou de Marokkaanse cultuur moeten kennen en moeten weten waar ze in verzeild zou raken.

Trouwen met een man die je vervolgens verbiedt om links en rechts te kijken. En dan nog denken dat hij het goed met je voor heeft. |:(
pi_173725569
Ik sta hier werkelijk van te kijken.
  dinsdag 12 september 2017 @ 07:37:07 #239
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_173725590
Als het waar is; serves you fucking right.

Kom maar gewoon terug. Voordat je niet meer te redden bent.
Ik ga naar huis.
pi_173725631
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:35 schreef Mojo.jojo het volgende:

Doe niet schreeuwen. Daar gaat hij alleen maar meer van op je letten. Beter doe je goed luisteren, win je zijn vertrouwen dat hij ervan op aan kan dat je weet hoe je je in Afrika moet gedragen, en zal hij minder zorgen over je maken.
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:51 schreef Mojo.jojo het volgende:

Allah zal haar helpen.
Met wat!? Gehoorzaam en meewerkend zijn? Tot welk punt? Tot er alleen een broedmachine in een laken over is?

Je trouwt een zelfstandige, moderne vrouw, met een opleiding, carrière en een leven, waarom zou je dat in een week tijd willen reduceren tot afgesloten huismus? Dat wil je toch niet? En waarom sta jij dit aan te moedigen als een cheerleader? Heb je zelf ook iemand thuis zitten die verstoken is van familie en vrienden?
  dinsdag 12 september 2017 @ 07:54:19 #241
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173725705
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben getrouwd. Maar los daarvan, misschien onzekerheid? In begin is alles nog nieuw en onzeker? En ja hij kent de mentaliteit van de mannen hier. Hij zei namelijk wel dit is geen nederland. Als je in Nederland hakken zou dragen zeg ik niks... maar dit is Afrika.
Na wat? twee maanden relatie? Ik herinner mij de topics dat je single was nog goed... En dat je aansluiting miste met je vriendinnen die al kinderen en een man hadden. En dat dat jullie uit elkaar dreef.

Dit klinkt als een grote fout... Maar dat is mijn standpunt gebaseerd op een paar posts.
  dinsdag 12 september 2017 @ 08:03:29 #242
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173725778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 07:54 schreef oganesson het volgende:

[..]

Na wat? twee maandenweken relatie?
:|W
pi_173725795
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 07:37 schreef nietzman het volgende:
Als het waar is; serves you fucking right.

Kom maar gewoon terug. Voordat je niet meer te redden bent.
Doe maar niet. Uitkeringstrekkers hebben we al genoeg.
pi_173725799
Ik wil je veel geluk wensen als getrouwde vrouw ma crepe!
pi_173725800
Godverdomme _O- dit moet een troll zijn. :')
pi_173725831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 03:03 schreef Andromache het volgende:
Ongekend. Stort je maar op een andere kerel, echt zoiets voor de wanhopigen.
pi_173725842
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 september 2017 07:44 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

[..]

Met wat!? Gehoorzaam en meewerkend zijn? Tot welk punt? Tot er alleen een broedmachine in een laken over is?

Je trouwt een zelfstandige, moderne vrouw, met een opleiding, carrière en een leven, waarom zou je dat in een week tijd willen reduceren tot afgesloten huismus? Dat wil je toch niet? En waarom sta jij dit aan te moedigen als een cheerleader? Heb je zelf ook iemand thuis zitten die verstoken is van familie en vrienden?
Dat is niet in een week. Het is echt zo hard onzin en ik kan gewoon niet begrijpen dat niet iedereen dat lijkt in te zien :').
pi_173725859
Gewoon geen kinderen krijgen.
Dus pil slikken en evt morning after pil halen als je twijfelt.
Dan wil hij na n tijdje van je af en kun je zonder schande weggaan ^O^
compact en kleverig.
pi_173725868
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:11 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Dat is niet in een week. Het is echt zo hard onzin en ik kan gewoon niet begrijpen dat niet iedereen dat lijkt in te zien :').
Het zou ook heel goed echt kunnen zijn.
pi_173725890
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:11 schreef Voetbalmeisje het volgende:

Dat verhaal van TS verwacht ik binnenkort terug te zien in de boekwinkels. :P

Vond het enthousiasme, van de user die ik aansprak, om jezelf volledig te onderwerpen wel wat ziekelijk, vandaar mijn vraag. *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')