Wat zou jij ervan vinden als KingRoland weer het modschap oppakt?quote:Op maandag 11 september 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik wilde nét gaan,maar nu blijf ik totdat ik weet wat dit betekent.
Een goede training heb je meer aan dan twee slechte met achterhaalde methoden.quote:Op maandag 11 september 2017 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens het seizoen hebben die clubs niet eens tijd om te trainen joh, uitlopen, 1 wedstrijdgerichte training en de volgende pot staat alweer voor de deur
Las cocuquote:Op maandag 11 september 2017 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als KingRoland weer het modschap oppakt?
Oei, lastig.quote:Op maandag 11 september 2017 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als KingRoland weer het modschap oppakt?
Zoek het lekker uit, met je hele handel.quote:Op maandag 11 september 2017 20:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
VI vond bijna zijn Waterloo in een ruzie om Heerenveen
quote:
quote:Op maandag 11 september 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik wilde nét gaan,maar nu blijf ik totdat ik weet wat dit betekent.
quote:Op maandag 11 september 2017 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd nu
Nou hier komt ie danquote:
Ik ook, terwijl ik het bij AZ best aardig vond.quote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft 6,5 miljoen geboden op Luckassen
Ik ben nog elke dag dolblij dat dat niet doorging
Onsympathieke kneus die er eigenlijk geen flikker van kan maar meent dat ie de nieuwe Ronaldo is. Ik kots op dat soort volk.quote:
God ja, dat was ik bijna vergeten. Wat een opluchting.quote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft 6,5 miljoen geboden op Luckassen
Ik ben nog elke dag dolblij dat dat niet doorging
Dit is echt een verrassing!quote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou hier komt ie dan
Ik eet dit keer geen paprika, naturel of wokkels chips maar ik eet nu..
Lays CHEESE & ONION
Niks mis mee.quote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou hier komt ie dan
Lays CHEESE & ONION
DAT DIT KANquote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou hier komt ie dan
Lays CHEESE & ONION
Surprise!quote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou hier komt ie dan
Lays CHEESE & ONION
Geniet ervan Koning. Je zal het vast verdienenquote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou hier komt ie dan
Lays CHEESE & ONION
Schoon slankquote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou hier komt ie dan
Lays CHEESE & ONION
kingfloplandquote:Op maandag 11 september 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou hier komt ie dan
Lays CHEESE & ONION
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |