Alleen als ie maandag vrijgesproken wordt anders is ie voor a.s. zondag sowieso geschorst.quote:Op zondag 10 september 2017 18:48 schreef Morendo het volgende:
Zolang Chucky maar speelt komende zondag.
watquote:Op zondag 10 september 2017 19:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen als ie maandag vrijgesproken wordt anders is ie voor a.s. zondag sowieso geschorst.
Als PSV in beroep gaat dan wordt het a.s. donderdag behandeld (en dan zal het waarschijnlijk meer gaan over het aantal wedstrijden schorsing).
Met Locadia, De Jong en Bergwijn / Pereiro winnen ze ook wel volgende week.
quote:Op zondag 10 september 2017 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Anti PSVer Blom PSV mag blijven fluiten na al zijn naaistreken.
Daar ben ik niet zeker van. Als er een eis komt wat psv gaat aanvechten om te rekken heb je kans dat het over het weekend wordt getild. Dat is wel vaker voorgekomen.quote:Op zondag 10 september 2017 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is sowieso zondag geschorst
Volgens mij hebben ze dat na het Vilhena-debacle vorig seizoen maar aangepastquote:Op zondag 10 september 2017 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zeker van. Als er een eis komt wat psv gaat aanvechten om te rekken heb je kans dat het over het weekend wordt getild. Dat is wel vaker voorgekomen.
quote:Op zondag 10 september 2017 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat na het Vilhena-debacle vorig seizoen maar aangepast
Mwa, ik denk dat het op een paar punten tussen knvb en het corps scheidsrechters wel anders moet worden geregeld. Dit schiet niet erg op.quote:
Bij Fox hadden ze het er vanavond over dat een evt. beroepszaak a.s. donderdag zal worden behandeld. Dus voor a.s. zondag is er een definitieve uitspraak.quote:Op zondag 10 september 2017 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zeker van. Als er een eis komt wat psv gaat aanvechten om te rekken heb je kans dat het over het weekend wordt getild. Dat is wel vaker voorgekomen.
Sow, koekoek. Heel scherp dit.quote:Op zondag 10 september 2017 21:49 schreef Caland het volgende:
Oh wacht, PSVtopic, jullie zien er natuurlijk weer een of ander complot in
quote:Op zondag 10 september 2017 21:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij Fox hadden ze het er vanavond over dat een evt. beroepszaak a.s. donderdag zal worden behandeld. Dus voor a.s. zondag is er een definitieve uitspraak.
Zuur dittwitter:RikElfrink twitterde op zondag 10-09-2017 om 20:13:19Dus: Als de aanklager van de KNVB én tuchtcommissie de actie van Lozano een schorsing waard vinden, mist hij #PSV - Feyenoord van zondag. reageer retweet
Illuminati. New world order.quote:Op zondag 10 september 2017 21:49 schreef Caland het volgende:
Oh wacht, PSVtopic, jullie zien er natuurlijk weer een of ander complot in
Je verwacht het niet met een volleyballer als directeur die de hele dag boeken schrijft en met hobby projecten bezig is.quote:
Zo makkelijk ditquote:Op maandag 11 september 2017 00:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet met een volleyballer als directeur die de hele dag boeken schrijft en met hobby projecten bezig is.
Als Locadia niet geschorst wordt. Krijg nu pas net dat spuugincident mee. Als dat geen onderzoekje met zware schorsing wordt weet ik het ook niet meer. Fucking smerig gewoon. Lozano ben je gewoon kwijt. Ik vond het ook niet meer dan geel maar er is gewoon net iets teveel voor die kaart te zeggen om het te seponeren.quote:Op zondag 10 september 2017 22:14 schreef PSVCL het volgende:
Die vinden de actie van Lozano 100% rood waard.
Volgende week dus geen Chucky tegen Feyenoord,dat wordt Locadia vanaf links en Luuk in de spits
Dan heb je niet meegekregen dat hij ons al afgelopen weekend floot waar hij het naliet 2 100% strafschoppen aan Feyenoord toe te kennen en ook nog eens een bizarre gele kaart gaf aan Tonny. Maarja, complot-Blom natuurlijk. Kan je één ding zeggen, als ik aan één scheidsrechter slechte herinneringen heb is dat Blom, die gaat écht niet even bewust Feyenoord helpen.quote:Op zondag 10 september 2017 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgende week fluit jullie 12e man ,Makkeli
Let maar op
Had je die twee voor die bedragen kunnen verkopen met nog een week transfertijd te gaan, dan klopt dat.quote:Op maandag 11 september 2017 09:00 schreef vincenzo78 het volgende:
Ze konden 11 krijgen voor Loca-dia.
10 voor Mirin.
Die twee had je makkelijk kunnen missen.
Je verhaal sloeg nog ergens op, tot de laatste zin..quote:Op maandag 11 september 2017 09:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Had je die twee voor die bedragen kunnen verkopen met nog een week transfertijd te gaan, dan klopt dat.
Maar als je geen vervangers kunt halen, verzwak je jezelf nog verder. Dan doe je echt niet meer mee in de subtop van de Eredivisie. Nu ga je in het slechtste geval in ieder geval nog om plek drie kunnen strijden.
Maar toch, in april kampioen.
Ik mag toch blijven dromen?quote:Op maandag 11 september 2017 12:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je verhaal sloeg nog ergens op, tot de laatste zin..
Labyad zou niet zo veel toevoegen, denk ik zelf. Niet op het middenveld in elk geval, misschien op de flank ipv Bergwijn.quote:Op maandag 11 september 2017 13:39 schreef Ciscus het volgende:
Best een gênante vertoning gisteren. Ik heb FC Utrecht gezien (stadion), dat is echt genieten qua passie, hoog druk zetten, plezier. Etc etc. Labyad en Emanuelsson zij echt zo sterk aan het spelen, dat is een klasse verschil met Hendrix en Ramselaar. Op dit moment dan.
Wel belangrijk om je hoofd nu koel te houden en één en ander aan te passen. Lammers erin voor Locadia, Obispo voor Isimat?
Sturing is wel hetgeen we vooral nodig hebben en dat haal je niet uit de jeugd.quote:Op maandag 11 september 2017 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Labyad zou niet zo veel toevoegen, denk ik zelf. Niet op het middenveld in elk geval, misschien op de flank ipv Bergwijn.
Emmanualson zou Paal natuurlijk eenvoudig kunnen vervangen, al vind ik dat uiteindelijk ook geen PSV niveau.
Lammers kan er net zo weinig van als Locadia en Obispo is misschien beter dan Isi, maar brengt ook niet de nodige sturing.
moet in Mei zijnquote:Op maandag 11 september 2017 12:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je verhaal sloeg nog ergens op, tot de laatste zin..
Omdat spugenquote:Op maandag 11 september 2017 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat?
Zegt hier niet veel verkeerds:
Locadia woest na verlies: "Ik ga geen namen noemen"
Wat?quote:
Pas 54. Kan best nog een jaartje mee.quote:Op maandag 11 september 2017 13:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Sturing is wel hetgeen we vooral nodig hebben en dat haal je niet uit de jeugd.
Edward halen?
Goed artikel weer ja. De frustratie spat er de laatste tijd van af bij Rikkert. Ik vraag me af wat er deze zomer gebeurt is maar hij durft eindelijk zijn arm uit de reet van de directie te halen en kritisch te schrijven.quote:Op maandag 11 september 2017 08:29 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/psv/psv(...)gn=socialsharing_web
Rikkie heeft er ook genoeg van. Die heeft sinds de zomer ook overal schijt aan. Goede zaak. Begint spontaan beter te schrijven.
Locadia heeft richting een speler van Heerenveen zitten spugen (schijnt, en er schijnen beelden van te zijn maar heb ze zelf nog niet bekeken).quote:
True maar als je mij een beetje kent weet je dat ik nooit veel vertrouwen in topsport Toon heb gehad. Vind het al jaren een directeur van niks. Heeft ook 0.0 incasseringsvermogen. Zodra er een beetje kritiek wordt geleverd is onze Toon op zijn pik getrapt. Ook de manier waarop hij telkens zijn eigen supporters naait wanneer er ergens een muntje wordt gegooid of iets anders voorvalt is gewoon triest. Iedereen weet dat in Madrid bijvoorbeeld die groep bedelaars een oplichtersbende is. Totaal uit zijn verband getrokken reactie van ome Toon om als een no nonsense tough guy over te komen. PSV onwaardig. Ik heb 10x liever Tiny Sanders terug.quote:Op maandag 11 september 2017 07:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit. PSV gaat door een mindere fase, toon is kut. Huntelaar maakt zijn eerste 2 doelpunten in 5 jaar tijd, Klaas Jan in oranje, hele jaar schreeuwen om locadia om volgens na 3 wedstrijden hem weer af te branden. Welkom in Nederland.
Zitten spugen. Zo zo, die heeft een sterke rochel dan, dat je vanuit een zitpositie dit kan... dan is alles mogelijk! Zelfs 9x scoren.quote:Op maandag 11 september 2017 14:11 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Locadia heeft richting een speler van Heerenveen zitten spugen (schijnt, en er schijnen beelden van te zijn maar heb ze zelf nog niet bekeken).
Grappigquote:Op maandag 11 september 2017 14:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zitten spugen. Zo zo, die heeft een sterke rochel dan, dat je vanuit een zitpositie dit kan... dan is alles mogelijk! Zelfs 9x scoren.
Haha ga toch weg man.quote:Hirving Lozano heeft van de aanklager van de KNVB een schikkingsvoorstel gekregen van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. De aanvaller van PSV wordt ernstig gemeen spel verweten.
Totaal niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 11 september 2017 14:21 schreef Caland het volgende:
Zelfe als met Vilhena vorig jaar, je kan hem geven.
Persoonlijk vond ik het wel meevallen.
Feyenoord - PSV vergeten? Hoe Berghuis met twee benen gestrekt inkwam en van Ginkel blesseerde? Niet zo hypocriet doen. Dit was niet eens opzet van Lozano maar gewoon ongelukkig.quote:
En Mané had ook geen intentie om de keeper van City tegen zijn hoofd te schoppen terwijl hij alleen maar een bal uit de lucht wil pakken. Nogmaals, ik vond het ook geen rood, maar het is geen blunder van Blom. Wat wel een blunder was is die gemiste lama van Locadia, dat moet mijns inziens een staartje krijgen. Dat vind ik persoonlijk nog erger dan een elleboogje.quote:Op maandag 11 september 2017 14:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV vergeten? Hoe Berghuis met twee benen gestrekt inkwam en van Ginkel blesseerde? Niet zo hypocriet doen. Dit was niet eens opzet van Lozano maar gewoon ongelukkig.
Die overtreding kon achteraf niet meer beoordeeld wordenquote:Op maandag 11 september 2017 14:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV vergeten? Hoe Berghuis met twee benen gestrekt inkwam en van Ginkel blesseerde? Niet zo hypocriet doen. Dit was niet eens opzet van Lozano maar gewoon ongelukkig.
Dit inderdaad. Geen rood en als Blom het goed had gezien had hij hem ook niet gegeven. Waarschijnlijk dacht Blom dat Lozano vol met de noppen op de enkel ging.quote:Op maandag 11 september 2017 14:25 schreef Keyos het volgende:
Ik vond het geen rood doch ook weer niet seponeringswaardig. Seponeren doe je bij een blunder van de scheidsrechter, hier is er nog wel reden tot discussie door dat inkomen. Die beroepszaak is kansloos.
Wees iig blij dat je hem in de beker mist en niet tegen Utrecht.
Of het natrappen van Hendrix.quote:Op maandag 11 september 2017 14:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
En Mané had ook geen intentie om de keeper van City tegen zijn hoofd te schoppen terwijl hij alleen maar een bal uit de lucht wil pakken. Nogmaals, ik vond het ook geen rood, maar het is geen blunder van Blom. Wat wel een blunder was is die gemiste lama van Locadia, dat moet mijns inziens een staartje krijgen. Dat vind ik persoonlijk nog erger dan een elleboogje.
Het is toch 2 en 1 voorwaardelijk? Of zit Rik er weer eens naast?quote:Op maandag 11 september 2017 14:37 schreef Scarface88 het volgende:
Toch is drie wedstrijden en een voorwaardelijk een lachwekkend voorstel. Ernstig gemeen spel slaat sowieso nergens op. Lozano zal ook denken in wat voor achterlijke competitie ben ik beland? In zuid Amerika en Engeland is dit gewoon geel.
Maargoed Zeist is sowieso een kleuterbende wat elkaar allemaal de hand boven t hoofd houdt.
Drie volgens alle bronnen en een voorwaardelijk.quote:Op maandag 11 september 2017 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is toch 2 en 1 voorwaardelijk? Of zit Rik er weer eens naast?
Gewoon slikken dit. Dan is hij er tegen Utrecht weer bij. De laatste tijd komt er in beroep regelmatig een wedstrijd bij....
Is het ook, alleen de mening van de voetbalfan is subjectief. Hoeveel mensen vonden niet dat Feyenoord gestoord was om die schorsing van Tonny aan te vechten en dat hij wedstrijden moest brommen? Weet niet of dat voor jou geldt maar weet wel dat er een hoop zure PSV'ers waren. Zo schiet dat nooit op natuurlijk om tot een normale tuchtcommissie te komen.quote:Op maandag 11 september 2017 14:37 schreef Scarface88 het volgende:
Toch is drie wedstrijden en een voorwaardelijk een lachwekkend voorstel. Ernstig gemeen spel slaat sowieso nergens op. Lozano zal ook denken in wat voor achterlijke competitie ben ik beland? In midden/zuid Amerika en Engeland is dit gewoon geel.
Maargoed Zeist is sowieso een kleuterbende wat elkaar allemaal de hand boven t hoofd houdt.
Ik vond dat Tonny moest spelen. Wilde uiteraard niet dat Ajax kampioen werdquote:Op maandag 11 september 2017 14:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is het ook, alleen de mening van de voetbalfan is subjectief. Hoeveel mensen vonden niet dat Feyenoord gestoord was om die schorsing van Tonny aan te vechten en dat hij wedstrijden moest brommen? Weet niet of dat voor jou geldt maar weet wel dat er een hoop zure PSV'ers waren. Zo schiet dat nooit op natuurlijk om tot een normale tuchtcommissie te komen.
Lekker dan. Kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 11 september 2017 14:11 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Locadia heeft richting een speler van Heerenveen zitten spugen (schijnt, en er schijnen beelden van te zijn maar heb ze zelf nog niet bekeken).
Calimeroquote:Op maandag 11 september 2017 14:49 schreef PSVCL het volgende:
PSV'ers krijgen gemiddeld altijd hoge straffen ,3 wedstrijden verbaasd mij dus niks
quote:Op maandag 11 september 2017 14:49 schreef PSVCL het volgende:
PSV'ers krijgen gemiddeld altijd hoge straffen ,3 wedstrijden verbaasd mij dus niks
Euh, nee, dat zie je niet. Ik denk dat je nog eens goed moet kijken...quote:Op maandag 11 september 2017 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap deze discussie niet echt. Je ziet in de herhaling toch vrij duidelijk dat hij trapt op het scheenbeen van de Heerenveen speler. Dat is ernstig gemeen spel, en dus rood, en dus een schorsing.
Ja, en ik denk dat jij nog eens goed moet kijken. Hij trapt overduidelijk (oke, niet op het scheenbeen, maar hij trapt wel).quote:Op maandag 11 september 2017 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh, nee, dat zie je niet. Ik denk dat je nog eens goed moet kijken...
Hij trapt helemaal niet op het scheenbeen. Dat hij wat lomp inkomt prima, maar hij trapt helemaal nergens op.
Hahaha. Hij glijdt weg man. Kijk eens goed.quote:Op maandag 11 september 2017 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat jij nog eens goed moet kijken. Hij trapt overduidelijk (oke, niet op het scheenbeen, maar hij trapt wel).
[ afbeelding ]
Die 2e herhaling, daar zie je toch duidelijk dat hij met zijn voet trapt op de enkels van die gast? Ik zat mis wat betreft scheenbeen.
Nee joh, hij trapt niet. Hij komt bijzonder dom in.quote:Op maandag 11 september 2017 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat jij nog eens goed moet kijken. Hij trapt overduidelijk (oke, niet op het scheenbeen, maar hij trapt wel).
[ afbeelding ]
Die 2e herhaling, daar zie je toch duidelijk dat hij met zijn voet trapt op de enkels van die gast? Ik zat mis wat betreft scheenbeen.
Hij is uit balans en raakt hooguit gras, dat dat gebeurt omdat hij dom inkomt en daarna met het been van zijn tegenstander omvalt (wat behoorlijk vervelend kan aflopen, weet ik uit ervaring) is een tweede.quote:Op maandag 11 september 2017 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ten eerste raakt hij hem niet.quote:Op maandag 11 september 2017 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kan je het groter bekijken. (zie ong. 0:37)twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 10-09-2017 om 13:13:12🔴 | Lozano krijgt rood. PSV met tien man verder en zonder de Mexicaan tegen Feyenoord volgende week. #heepsv… https://t.co/XkcBXhc9hg reageer retweet
Dat had 6 wedstrijden moeten zijn. Echt walgelijk. Maar laten we nu niet elke schop sinds 2011 er bij gaan halen, want dat is echt zinloos.quote:Op maandag 11 september 2017 15:01 schreef tja77 het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd wat erger.
https://www.voetbalprimeu(...)jke-overtreding.html
Je hebt altijd baas boven baas. Blijft erbij dat Cocu gewoon ff normaal moet doen aangezien Hendrix wegkomt zonder rood en het maar afwachten is of de KNVB een onderzoek instelt naar die Locadia.quote:Op maandag 11 september 2017 15:01 schreef tja77 het volgende:
De kamikaze actie van Peersman op Cassierra dan. Kreeg dezelfde straf. Drie wedstrijden een voorwaardelijk. Bij Zeist is het een grote kleuterbende van willekeurigheid.quote:Op maandag 11 september 2017 15:01 schreef tja77 het volgende:
Ach gossie tochquote:Op maandag 11 september 2017 15:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De kamikaze actie van Peersman op Cassierra dan. Kreeg dezelfde straf. Drie wedstrijden een voorwaardelijk. Bij Zeist is het een grote kleuterbende van willekeurigheid.
Volgens mij moet je terug naar de basisschool om te leren lezen. Man man man, wat een Calimero.quote:Op maandag 11 september 2017 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden en Feyenoorders vinden het allemaal terecht ,die zijn natuurlijk allemaal objectief net als de Ajacieden in Zeist
Dat laatste beweert letterlijk niemand. Het stond toen al 2-0 en ook met Lozano was dat niet meer goed gekomen. Sterker nog, PSV speelde met 10 man een stuk geconcentreerder.quote:Op maandag 11 september 2017 15:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Blijft erbij dat Cocu gewoon ff normaal moet doen aangezien Hendrix wegkomt zonder rood en het maar afwachten is of de KNVB een onderzoek instelt naar die Locadia.
Maar het is grotendeels de schuld van Blom natuurlijk dat PSV verloor in Friesland.
Log jezelf uit, idioot. Je bent een schande voor de club.quote:Op maandag 11 september 2017 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden en Feyenoorders vinden het allemaal terecht ,die zijn natuurlijk allemaal objectief net als de Ajacieden in Zeist
Geloof jij maar dat ze daar objectief zijnquote:Op maandag 11 september 2017 15:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Log jezelf uit, idioot. Je bent een schande voor de club.
Ze werken daar gewoon met standaardschorsingen. De strafeis van Tonny sloeg ook nergens op (3+1) voor een actie waar hij niet bewust een speler een elleboog geeft (de straf van Zlatan die iemand een bewuste poffert gaf was volgens mij net zo hoog in Engeland toentertijd).quote:Op maandag 11 september 2017 15:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De kamikaze actie van Peersman op Cassierra dan. Kreeg dezelfde straf. Drie wedstrijden een voorwaardelijk. Bij Zeist is het een grote kleuterbende van willekeurigheid.
Beroepszaak ga je inderdaad niet winnen. Toen met Strootman kwam er ook telkens een wedstrijd extra bij. Je hebt gewoon te maken met een stel egotrippers in Zeist die geen tegenspraak dulden. Je kunt er een principekwestie van maken maar dat kost je inderdaad een wedstrijd extra.quote:Op maandag 11 september 2017 15:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste beweert letterlijk niemand. Het stond toen al 2-0 en ook met Lozano was dat niet meer goed gekomen. Sterker nog, PSV speelde met 10 man een stuk geconcentreerder.
Feit is wel dat een speler als Lozano in een wedstrijd tegen Feyenoord of Utrecht het verschil kan maken. Dat hij er niet bij is is gewoon jammer en daar maken mensen zich druk om. Maar je kunt je er beter gewoon bij neerleggen, want zwaar bestraft of niet, hij gaat er gewoon niet bij zijn tegen Feyenoord en als je dat niet accepteert is hij er waarschijnlijk ook tegen Utrecht niet bij.
Mwah, volgens mij heeft Bethemgod juist aangetoond dat er best wat ruimte is voor onderhandeling.quote:Op maandag 11 september 2017 15:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Beroepszaak ga je inderdaad niet winnen. Toen met Strootman kwam er ook telkens een wedstrijd extra bij. Je hebt gewoon te maken met een stel egotrippers in Zeist die geen tegenspraak dulden. Je kunt er een principekwestie van maken maar dat kost je inderdaad een wedstrijd extra.
Dat is pas erna, dombo.quote:Op maandag 11 september 2017 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hahaha. Hij glijdt weg man. Kijk eens goed.
Dat. En dat heeft niets met de club te maken, dat is bij Feyenoord of Ajax precies hetzelfde.quote:Op maandag 11 september 2017 15:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Beroepszaak ga je inderdaad niet winnen. Toen met Strootman kwam er ook telkens een wedstrijd extra bij. Je hebt gewoon te maken met een stel egotrippers in Zeist die geen tegenspraak dulden. Je kunt er een principekwestie van maken maar dat kost je inderdaad een wedstrijd extra.
Eens ja.quote:Op maandag 11 september 2017 15:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze werken daar gewoon met standaardschorsingen. De strafeis van Tonny sloeg ook nergens op (3+1) voor een actie waar hij niet bewust een speler een elleboog geeft (de straf van Zlatan die iemand een bewuste poffert gaf was volgens mij net zo hoog in Engeland toentertijd).
Mijns inziens moet er meer ruimte zijn voor maatwerk aan de hand van de overtreding. In het geval van Lozano had je gewoon 1+1 moeten eisen, bij Tonny misschien 2+1. Maar zo werkt het gekgenoeg niet. Zo forceer je ook nog eens dat clubs in beroep gaan omdat gevoelsmatig de straf te hoog is.
natuurlijkquote:Op maandag 11 september 2017 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat. En dat heeft niets met de club te maken, dat is bij Feyenoord of Ajax precies hetzelfde.
Voorste linie Bergwijn - De Jong - Pereeerowquote:Op maandag 11 september 2017 15:13 schreef PSVCL het volgende:
Locadia mogen ze wel schorsen ,kan er toch niks van.
Nee.quote:Op maandag 11 september 2017 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat. En dat heeft niets met de club te maken, dat is bij Feyenoord of Ajax precies hetzelfde.
Einde seizoen , en dat in September.quote:Op maandag 11 september 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorste linie Bergwijn - De Jong - Pereeerow
0 uit 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |