Haha dwergjequote:
Jaquote:Op zondag 10 september 2017 00:57 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als je wat korter bent ben je automatisch onzeker?
Ligt aan je omgeving. In vrijwel alle westerse landen is zijn lengte gemiddeld.quote:
Sommige wel ja, maar sommige meiden hebben wel een mooi figuur met zo'n lengte.quote:Op zondag 10 september 2017 00:45 schreef kaulopopo het volgende:
Nederlandse wijven zijn sowieso vies lomp
Ik ben trouwens voor veel europese landen nog bovengemiddeld kwa lengtequote:Op zondag 10 september 2017 01:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ligt aan je omgeving. In vrijwel alle westerse landen is zijn lengte gemiddeld.
Vrouwen over de grens zijn wat ook kleiner. Verbaast me ook altijd weer, 160-170 en slank vooral. Die zie je hier amper meer.
Iddquote:Op zondag 10 september 2017 01:01 schreef N0Lif3 het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar sommige meiden hebben wel een mooi figuur met zo'n lengte.
Ja ik heb het dan ook specifiek over nederlandse meiden.quote:Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gelukkig groeien marokaanse/oosterse chicks niet zo. Dus onterechte klacht.
Pleonasmequote:Op zondag 10 september 2017 01:17 schreef N0Lif3 het volgende:
[..]
Ja ik heb het dan ook meer specifiek over puur nederlandse meiden.
Ik heb je liefde gevonden: KLB / Hey Amaranthaquote:Op zondag 10 september 2017 01:17 schreef N0Lif3 het volgende:
[..]
Ja ik heb het dan ook meer specifiek over puur nederlandse meiden.
ga naar Azie,quote:
Jammer dat je zulke vrouwen zo belachelijk weinig ziet hier in NL. En als je er al een tegenkomt is het voor 99% van de mannen niet relevant, onbereikbaar.quote:
Beetje meer respect graag voor onze vrouwen. Behoren tot de mooisten van de wereld.quote:Op zondag 10 september 2017 00:45 schreef kaulopopo het volgende:
Nederlandse wijven zijn sowieso vies lomp
Oh daarom wou je het weten.quote:Op zondag 10 september 2017 01:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb je liefde gevonden: KLB / Hey Amarantha
dan moet je ook je puntmuts afzettenquote:Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben trouwens voor veel europese landen nog bovengemiddeld kwa lengte
quote:Op zondag 10 september 2017 01:34 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Beetje meer respect graag voor onze vrouwen. Behoren tot de mooisten van de wereld.
Sommigen hebben een kont ter hoogte van mijn navelquote:Op zondag 10 september 2017 10:09 schreef Fer het volgende:
Terechte klacht, zag er gister een lopen. Serieus der kont gewoon ter hoogte van mijn pens, niet normaal en dan natuurlijj nog stevig ook.
Hey respect voor klederdrachtquote:Op zondag 10 september 2017 07:37 schreef bonke het volgende:
[..]
dan moet je ook je puntmuts afzetten
ja goede theoriequote:Op zondag 10 september 2017 11:35 schreef Hamzoef het volgende:
Zie je vooral bij autochtone vrouwen. Denk dat het komt door al die groeihormonen in varkensvlees.
Ik vind dat ze juist gemiddeld genomen kleiner zijn geworden. Allemaal van die Nikkie Plessen/Sylvie Meiss klonen..quote:Op zondag 10 september 2017 00:43 schreef N0Lif3 het volgende:
Valt het jullie ook zo op dat de meiden van tegewoordig ook zo lang zijn? En dan heb ik het over 1.85m lang en soms wel langer. Wat denken jullie ervan?
Maakt echt geen zak uit. Je potentiële lengte is al vanaf dag 0 bepaald. Slechte voeding, veel stress en een zwakke gezondheid kan er toe leiden dat je er iets onder gaat zitten.quote:Op zondag 10 september 2017 11:35 schreef Hamzoef het volgende:
Zie je vooral bij autochtone vrouwen. Denk dat het komt door al die groeihormonen in varkensvlees.
Ik was volgens mij 1.90 voorspeldquote:Op zondag 10 september 2017 12:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Maakt echt geen zak uit. Je potentiële lengte is al vanaf dag 0 bepaald. Slechte voeding, veel stress en een zwakke gezondheid kan er toe leiden dat je er iets onder gaat zitten.
Lange mannen/vrouwen hebben lange ouders. Oftewel vrouwen zoeken doorgaans een lange partner.
" Slechte voeding, veel stress en een zwakke gezondheid kan er toe leiden dat je er iets onder gaat zitten."quote:Op zondag 10 september 2017 12:15 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 1.90 voorspeld
Ja zoiets was het ook.quote:Op zondag 10 september 2017 10:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Sommigen hebben een kont ter hoogte van mijn navel
Weet ik. Maar kan nou niet zeggen dat ik daar echt last van had. Wel een zwakke gezondheid, ben/was chronisch verkouden. Oh ja, ik at/dronk zeer weinig zuivelquote:Op zondag 10 september 2017 12:18 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
" Slechte voeding, veel stress en een zwakke gezondheid kan er toe leiden dat je er iets onder gaat zitten."
Kabouter gespotquote:Op zondag 10 september 2017 12:41 schreef Zwolsboy het volgende:
Jongens boven de 1,85![]()
Meiden boven de 1.75![]()
Doe eens normaal en volg het gemiddelde van de aardkloot ipv flink erboven zitten
Geloof hier geen ene flikker van, waarschijnlijk schat je dan ook meisjes van 1.75 of zo in als langer dan jou.quote:Op zondag 10 september 2017 03:13 schreef Puntenjager het volgende:
Mjah idd, de helft van de cassieres bij de appie zijn langer dan ik (1.83m).
Voor de rest kom ik geen vrouwen tegen in mijn leven.
Als zijn appie in Friesland staat geloof ik het best eigenlijk.quote:Op zondag 10 september 2017 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Geloof hier geen ene flikker van, waarschijnlijk schat je dan ook meisjes van 1.75 of zo in als langer dan jou.
Boven de 1,83 ja? 1,75+ wil ik nog wel geloven.quote:Op zondag 10 september 2017 13:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als zijn appie in Friesland staat geloof ik het best eigenlijk.
Ik heb het idee dat zeker de helft van de jonge vrouwen rond de Friese meren boven de 1.80 is, dus dan zal er vast wel ergens een supermarkt zijn waar zo ongeveer alle cassieres dat zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Boven de 1,83 ja? 1,75+ wil ik nog wel geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |