Weddenschap verloren.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom heb je een gewoon Feyenoord avatar?
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_het_fijn_zijn.html
Moest lachen.
190 posts in 5 jaar. En vandaag presteer je het om meerdere posts te maken in een livetopic.quote:
Kloonquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
190 posts in 5 jaar. En vandaag presteer je het om meerdere posts te maken in een livetopic.
Hoezo dan vraag ik mij altijd af.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_het_fijn_zijn.html
Moest lachen.
Ik post inderdaad zelden, lees wel vaak mee in dit soort topics.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
190 posts in 5 jaar. En vandaag presteer je het om meerdere posts te maken in een livetopic.
Hoezo dan vraag ik mij altijd af.
90 +3 1-1quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wel tijd voor een doelpunt
Dat vond Matavs ookquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wel tijd voor een doelpunt
Geen enkel probleem maatquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik post inderdaad zelden, lees wel vaak mee in dit soort topics.
Vandaag post ik dus wel even, als je het niet erg vindt.
Terecht dat ze fluiten, het is waanzinnig slecht.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Fluiters
Wat een sneu volk zit daar toch altijd.
Je fluit je eigen ploeg niet uit, nooit.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht dat ze fluiten, het is waanzinnig slecht.
Pannenkoek.gifquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je fluit je eigen ploeg niet uit, nooit.
Het voetbal is bij lange na niet aantrekkelijk genoeg om 90 minuten naar de tv te staren, dit is altijd wel leuk om de tijd te doden.quote:
Wat een onzin zeg. Als het slecht is kan je dat toch best kenbaar maken.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wat een gelulquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Achter de ploeg staan is ook zo'n holle termquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Ze kunnen beter voor wat extra sfeer zorgen en achter de ploeg gaan staan.
Maarja, extra sfeer en ajax...
Ja, loop maar weg.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin is net thuisgekomen met een lekkere vriendin. Ik voorzie een trio. Tot later.
Lol, ok. Blijkbaar kennen ze dat niet bij ajaxquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achter de ploeg staan is ook zo'n holle term
Ajacieden zijn wat minder snel tevreden inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik post in een verkapt ajax topic. Logische reacties
Er is niet een club waar nog nooit gefloten is.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik post in een verkapt ajax topic. Logische reacties
Dat was een propagandabericht.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Dolberg is echt slecht. 50 miljoen voor geweigerd jongens
Ajacieden supporten inderdaad alleen bij succes, daar staan ze om bekend. En als ze ontevreden zijn, dan wordt het fluiten. Niks nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajacieden zijn wat minder snel tevreden inderdaad.
Het zit wel verbazingwekkend vol vanavond.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden supporten inderdaad alleen bij succes, daar staan ze om bekend. En als ze ontevreden zijn, dan wordt het fluiten. Niks nieuws onder de zon
Feyenoorders roepen dat meestal met elkaar zodat ze daarna weer kunnen zelfpijpen hoe geweldig dat Legioen is (die vaak ook gewoon stilvallen). Nou joequote:Op zaterdag 9 september 2017 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden supporten inderdaad alleen bij succes, daar staan ze om bekend. En als ze ontevreden zijn, dan wordt het fluiten. Niks nieuws onder de zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn niet alleen Feyenoorders die dat roepen en je zegt net zelf dat je als het slecht is niet moet supporten maar fluiten. Rare post ditquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoorders roepen dat meestal met elkaar zodat ze daarna weer kunnen zelfpijpen hoe geweldig dat Legioen is (die vaak ook gewoon stilvallen). Nou joe
tl;drquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Feyenoorders die dat roepen en je zegt net zelf dat je als het slecht is niet moet supporten maar fluiten. Rare post dit
Dat het niet gek is als ze kritisch zijn, maar Ajacieden zijn niet allemaal successupporters. Of althans niet meer als bij andere clubs, toen Feyenoord weer eens succes had kwamen ze daar ook ineens op af.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Feyenoorders die dat roepen en je zegt net zelf dat je als het slecht is niet moet supporten maar fluiten. Rare post dit
Je reageert op JR.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet alle Ajacieden zijn successupporters. Er zijn vast ook supporters die hun club nog supporten ipv uitfluiten. Zelfs bij Ajax zijn er liefhebbersquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het niet gek is als ze kritisch zijn, maar Ajacieden zijn niet allemaal successupporters. Of althans niet meer als bij andere clubs, toen Feyenoord weer eens succes had kwamen ze daar ook ineens op af.
Penalty versieren < assistquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
Kluivert bereikt in 1 minuut meer dan Neres.
Juist liefhebbers fluiten als het spel ontzettend slecht is, want die willen verbetering.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet alle Ajacieden zijn successupporters. Er zijn vast ook supporters die hun club nog supporten ipv uitfluiten. Zelfs bij Ajax zijn er liefhebbers
quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Siem heeft de vloek mee naar Amsterdam genomen
Nee, beter spelen van fluiten doen ze wel, dat zien wequote:Op zaterdag 9 september 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist liefhebbers fluiten als het spel ontzettend slecht is, want die willen verbetering.
Alsof een ploeg beter gaat spelen als je wat liedjes gaat zingen, kom op.
Omdat het rommelt binnen ajax. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Marokko miste hij ook al. Waarom geen KJH
Daley Blind ging er wel beter van spelen nadat hij uitgefloten werd.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, beter spelen van fluiten doen ze wel, dat zien we
Zijn vader ging er helaas niet beter van coachenquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daley Blind ging er wel beter van spelen nadat hij uitgefloten werd.
Fluitconcerten hebben hem zelfs de transfer naar United opgeleverd.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daley Blind ging er wel beter van spelen nadat hij uitgefloten werd.
Goede hoek is goede hoek.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon ontzettend slecht geschoten
Ik snap het sowieso niet echt. Bij feyenoord fluiten ze ook redelijk vaak.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist liefhebbers fluiten als het spel ontzettend slecht is, want die willen verbetering.
Er was een hype?quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Maar is de Ziyech-hype nu over met die kutpenal?
Tot hij weer scoort dan mag hij naar Barca.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Als er al een hype was gaat dat sowieso niet over door één gemiste penaltyquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Ziyech zou al enkele seizoenen de beste speler van de Eredivisie zijn als we diverse experts moeten gelovenquote:
Ik hoop niet dat ik je de psychologie van een positieve benadering of een negatieve benadering hoef te onderwijzen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord. Vorig jaar was dat sws Sanchezquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ziyech zou al enkele seizoenen de beste speler van de Eredivisie zijn als we diverse experts moeten geloven
Een wisselwerking werkt nog beterquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik je de psychologie van een positieve benadering of een negatieve benadering hoef te onderwijzen.
Moet ik dat wel dan zijn we wel uitgepraat denk ik
Hij scoorde zojuist.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ziyech zou al enkele seizoenen de beste speler van de Eredivisie zijn als we diverse experts moeten geloven
Trustequote:Op zaterdag 9 september 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Bij de 2-0 ga ik naar bed, hopen dat ie niet komt
Ach zelfs de Telegraaf verkiest drie Feyenoorders boven Ziyech...quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben tot nu toe best tevreden. Alleen achterin echt wankel.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is nog niet eens zo slecht van PEC. van 't Schip
Nou nou nou.... Eerste helft had Ajax er al minstens 3 in moeten leggenquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is nog niet eens zo slecht van PEC. van 't Schip
De bekende terugval, niks aan het handje joh.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Dolberg is een koele kikker maar die zit nu toch wel tegen een kleine depressie aan.
Volgende wedstrijd gewoon Freire erin gooien.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben tot nu toe best tevreden. Alleen achterin echt wankel.
Daarna is PEC sterker geworden. Had een walk-over verwacht en dat valt nu nog wel mee.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou nou nou.... Eerste helft had Ajax er al minstens 3 in moeten leggen
Jojo heeft wijn gedronken en een bbq achter de rug.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reageren op Bronson
Sowieso reageren
quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
De bekende terugval, niks aan het handje joh.
Ach, weet je, het is zaterdagavond.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jojo heeft wijn gedronken en een bbq achter de rug.
Wat vinden wij leanfood goeroe's daarvan?
Iemand gifje??quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:17 schreef Tchock het volgende:
Soww die van Linssen is echt heel erg mooi
Hij had tenminste wel rendement, al ben je wel slecht als je uit de basis wordt gespeeld door Younes.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://twitter.com/PimRoelofs/status/906612739837227009
twitter:PimRoelofs twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 22:18:15Linssen #excvit https://t.co/NfKGDNrk1v reageer retweet
Zo'n gefaald SBS programma.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor infantiele zooi?
Nice.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://twitter.com/PimRoelofs/status/906612739837227009
Wat mis ik Boszquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat duurt deze wedstrijd toch ellendig lang
Younes heeft om de een of andere reden status, en Neres heeft de dochter van Keizer verkracht.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:23 schreef Smoofie het volgende:
Waarom neres er eigenlijk uit en niet younes
quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes heeft om de een of andere reden status, en Neres heeft de dochter van Keizer verkracht.
Bij de bomgordelshop ?quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:25 schreef Zipportal het volgende:
Younes krijg je bij een kar met boodschappen.
Of die van Bergkampquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes heeft om de een of andere reden status, en Neres heeft de dochter van Keizer verkracht.
Helaas is hij niet sterk genoegom die boodschappen te dragenquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:25 schreef Zipportal het volgende:
Younes krijg je bij een kar met boodschappen.
Inderdaad. En niet 'nog'.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Er zijn mensen in het Ajaxtopic die nog geloven in Younes.
Puur gebaseerd op dat hij er soms leuk langs kan dribbelen, alleen de eindpass of het schot is daarna vrijwel altijd belabberd.quote:
Waarom zou je nadat je hebt gezegd dat je het gaat doen met de groep die er staat toch nog vuurwerk op de transfermarkt verwachten?quote:
Ogen openhouden voor het buitenkansjequote:Op zaterdag 9 september 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je nadat je hebt gezegd dat je het gaat doen met de groep die er staat toch nog vuurwerk op de transfermarkt verwachten?
Hihahihahoquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je nadat je hebt gezegd dat je het gaat doen met de groep die er staat toch nog vuurwerk op de transfermarkt verwachten?
Ik weet het ook niet eigenlijk .quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje slaat NERGENS opquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet eigenlijk .
En terechtquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech heeft geen zin meer om de bal aan Dijks te geven
Ik zie Ziyech gerust nog een keer voor de camera zeggen dat Younes en Dijks gewoon bizar slecht zijnquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech heeft geen zin meer om de bal aan Dijks te geven
quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit had natuurlijk niets meer met ajax voetbal te maken
het was het slechtste ajax spel wat ik in 30 jaar heb gezien
Hij mag het ook tegen Keizer gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie Ziyech gerust nog een keer voor de camera zeggen dat Younes en Dijks gewoon bizar slecht zijn
Dan gaat die klikken bij zijn baasquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mag het ook tegen Keizer gewoon zeggen.
Ziyech terug naar het tweede, Siem neemt zijn plek in.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaat die klikken bij zijn baas
nee, maar in deze wedstrijd werdt er nog geprobeerd het ajax spel te spelen....quote:
Hoe oud ben je, Klaas?quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee, maar in deze wedstrijd werdt er nog geprobeerd het ajax spel te spelen....
ajax is ajax niet meer waarom het wereldberoemd is vanaf de jaren zestig en zeventig
tsja ik ben dan ook nog iemand die de periode van tsjeu la ling, jesper olsen lerby tahamata enzovoorts heb mee gemaakt bij ajax
dit heeft er echt helemaal geen klote meer mee te maken....
dit is gewoon excelsior voetbal.....
Moet nog even wennen aan het Ajax-systeem onder leiding van grootlip en een idiootquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech terug naar het tweede, Siem neemt zijn plek in.
Genot
madquote:
Blijft pijn doen hè, elke keer weer.quote:
Dat is ook pijnlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Blijft pijn doen hè, elke keer weer.
Misschien krijgt Siem de band nog dit seizoen
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,quote:Op zondag 10 september 2017 12:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Weer dat mensonterende Friesche volkslied.
Kan er geen touw aan vast knopen.quote:Op zondag 10 september 2017 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Refrein:
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen,
Oerâlde, leave Fryske grûn,
Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen,
Dy't Friezen oan har lân ferbûn.
Ajax was de eerste twintig minuten prima, daarna sloeg het nergens meer op.quote:Op zondag 10 september 2017 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe waren Ajax en Feyenoord gisteren?
Blauwe pettenquote:Op zondag 10 september 2017 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeeeeeedemiddag allemaal, team blauw is gearriveerd
Beter dan bruinhemden, jatog.quote:
Wie zijn dat?quote:Op zondag 10 september 2017 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter dan bruinhemden, jatog.
De SAquote:
Ajax blijft wel kwetsbaar (hoewel je dat in een samenvatting ook weer niet zal zien). Feyenoord was in de eerste helft wel stabiel, beetje hetzelfde als vorig jaar, tweede helft niet gezienquote:Op zondag 10 september 2017 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe waren Ajax en Feyenoord gisteren?
Feyenoord kampioen dus.quote:Op zondag 10 september 2017 12:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax blijft wel kwetsbaar (hoewel je dat in een samenvatting ook weer niet zal zien). Feyenoord was in de eerste helft wel stabiel, beetje hetzelfde als vorig jaar, tweede helft niet gezien
zou kunnenquote:Op zondag 10 september 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen dus.
2-0
Feyenoord kan naar de Coolsingel als er sneeuw ligt.quote:Op zondag 10 september 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen dus.
2-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |