Weddenschap verloren.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom heb je een gewoon Feyenoord avatar?
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_het_fijn_zijn.html
Moest lachen.
190 posts in 5 jaar. En vandaag presteer je het om meerdere posts te maken in een livetopic.quote:
Kloonquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
190 posts in 5 jaar. En vandaag presteer je het om meerdere posts te maken in een livetopic.
Hoezo dan vraag ik mij altijd af.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_het_fijn_zijn.html
Moest lachen.
Ik post inderdaad zelden, lees wel vaak mee in dit soort topics.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
190 posts in 5 jaar. En vandaag presteer je het om meerdere posts te maken in een livetopic.
Hoezo dan vraag ik mij altijd af.
90 +3 1-1quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wel tijd voor een doelpunt
Dat vond Matavs ookquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wel tijd voor een doelpunt
Geen enkel probleem maatquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik post inderdaad zelden, lees wel vaak mee in dit soort topics.
Vandaag post ik dus wel even, als je het niet erg vindt.
Terecht dat ze fluiten, het is waanzinnig slecht.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Fluiters
Wat een sneu volk zit daar toch altijd.
Je fluit je eigen ploeg niet uit, nooit.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht dat ze fluiten, het is waanzinnig slecht.
Pannenkoek.gifquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je fluit je eigen ploeg niet uit, nooit.
Het voetbal is bij lange na niet aantrekkelijk genoeg om 90 minuten naar de tv te staren, dit is altijd wel leuk om de tijd te doden.quote:
Wat een onzin zeg. Als het slecht is kan je dat toch best kenbaar maken.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wat een gelulquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Achter de ploeg staan is ook zo'n holle termquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Ze kunnen beter voor wat extra sfeer zorgen en achter de ploeg gaan staan.
Maarja, extra sfeer en ajax...
Ja, loop maar weg.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin is net thuisgekomen met een lekkere vriendin. Ik voorzie een trio. Tot later.
Lol, ok. Blijkbaar kennen ze dat niet bij ajaxquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achter de ploeg staan is ook zo'n holle term
Ajacieden zijn wat minder snel tevreden inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik post in een verkapt ajax topic. Logische reacties
Er is niet een club waar nog nooit gefloten is.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik post in een verkapt ajax topic. Logische reacties
Dat was een propagandabericht.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Dolberg is echt slecht. 50 miljoen voor geweigerd jongens
Ajacieden supporten inderdaad alleen bij succes, daar staan ze om bekend. En als ze ontevreden zijn, dan wordt het fluiten. Niks nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajacieden zijn wat minder snel tevreden inderdaad.
Het zit wel verbazingwekkend vol vanavond.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden supporten inderdaad alleen bij succes, daar staan ze om bekend. En als ze ontevreden zijn, dan wordt het fluiten. Niks nieuws onder de zon
Feyenoorders roepen dat meestal met elkaar zodat ze daarna weer kunnen zelfpijpen hoe geweldig dat Legioen is (die vaak ook gewoon stilvallen). Nou joequote:Op zaterdag 9 september 2017 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden supporten inderdaad alleen bij succes, daar staan ze om bekend. En als ze ontevreden zijn, dan wordt het fluiten. Niks nieuws onder de zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn niet alleen Feyenoorders die dat roepen en je zegt net zelf dat je als het slecht is niet moet supporten maar fluiten. Rare post ditquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoorders roepen dat meestal met elkaar zodat ze daarna weer kunnen zelfpijpen hoe geweldig dat Legioen is (die vaak ook gewoon stilvallen). Nou joe
tl;drquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Feyenoorders die dat roepen en je zegt net zelf dat je als het slecht is niet moet supporten maar fluiten. Rare post dit
Dat het niet gek is als ze kritisch zijn, maar Ajacieden zijn niet allemaal successupporters. Of althans niet meer als bij andere clubs, toen Feyenoord weer eens succes had kwamen ze daar ook ineens op af.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Feyenoorders die dat roepen en je zegt net zelf dat je als het slecht is niet moet supporten maar fluiten. Rare post dit
Je reageert op JR.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet alle Ajacieden zijn successupporters. Er zijn vast ook supporters die hun club nog supporten ipv uitfluiten. Zelfs bij Ajax zijn er liefhebbersquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het niet gek is als ze kritisch zijn, maar Ajacieden zijn niet allemaal successupporters. Of althans niet meer als bij andere clubs, toen Feyenoord weer eens succes had kwamen ze daar ook ineens op af.
Penalty versieren < assistquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
Kluivert bereikt in 1 minuut meer dan Neres.
Juist liefhebbers fluiten als het spel ontzettend slecht is, want die willen verbetering.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet alle Ajacieden zijn successupporters. Er zijn vast ook supporters die hun club nog supporten ipv uitfluiten. Zelfs bij Ajax zijn er liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |