Waren die er?quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die 5-6 miljoen teveel geld vonden voor deze speler
Feyenoord is kampioen geworden door de extreem slechte arbitrage en blunderende tegenstanders.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord domineert inderdaad weer.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:04 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Feyenoord is kampioen geworden door de extreem slechte arbitrage en blunderende tegenstanders.
Najah, ik blijf vinden dat het grootste deel (eerste half jaar) van vorig seizoen hij te weinig gebracht heeft, en ik was geen voorstander van huren. Nu draait hij direct mee, en is eigendom, dat is gewoon heerlijk, want voetballen kan ie.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, al heb ik geen namen en rugnummers helaas.
Jij bent al een tijdje om he?
Ahaquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:04 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Feyenoord is kampioen geworden door de extreem slechte arbitrage en blunderende tegenstanders.
Madquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:04 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Klopt ja, dat heb jij fantastisch gezien.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:04 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Of de Eredivisie is gewoon lachwekkend zwak geworden. Het zal beide wel een beetje zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:05 schreef Qarrad het volgende:
Berghuis is het mannetje hoor. Maar Boëtius stijgt ook steeds verder in mijn achting. Ik vond het geen slimme aankoop, maar hij bewijst nu al een paar weken mijn ongelijk. Echt een kerel geworden, meer overzicht en slimmigheid gekregen en goed constant tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |