Negers kunnen niet voetballen. Come at me bro (uitgezonderd Fransen)quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mané vind ik ook wel een god, maar niet wereldtop nee.
Heel vergelijkbaar jaquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:25 schreef Karzai het volgende:
naja ik kan me nog een wedstrijd herineren waarin liverpool bij 3-0 nog terug kwam
het kan nog
George Weahquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Negers kunnen niet voetballen. Come at me bro (uitgezonderd Fransen)
Soow.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het centrale duo van Liverpool is bij lange na niet goed genoeg voor de top van de Premier League. Daarnaast hebben ze ook geen échte topkeeper.
Sereroquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Negers kunnen niet voetballen. Come at me bro (uitgezonderd Fransen)
Ja, ik miste de quote naar het vorige topic haha. Waar werd gezegd dat Liverpool 'onzinaankopen' deed. Klavan is daar een voorbeeld van.quote:
Durven ze niet uit te spreken de favoriet voor het kampioenschap te zijn?quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat feyenoord topic zit echt vol mensen die de broek wekelijks volschijten he?
Dat kan je gerust doen, het is nog 70km 'vlak'quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer beginnen de eerste klimmetjes? Ben van plan om pas na MCI-LIV in te schakelen.
En ze wilden dus heel graag Van Dijk hebben maar toen die niet haalbaar bleek was er dus ook geen andere goede optie lolquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het centrale duo van Liverpool is bij lange na niet goed genoeg voor de top van de Premier League. Daarnaast hebben ze ook geen échte topkeeper.
Ze dekken zich allemaal in voor Heracles uit die 3 basisspelers missen en er 5 verkocht hebben LOL. En als je Feyenoord dan een matig elftal noemt worden ze boos.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Durven ze niet uit te spreken de favoriet voor het kampioenschap te zijn?
Dat trauma van 7 keer verliezen is niet zomaar weggepoetst, ook niet met een kampioenschap.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze dekken zich allemaal in voor Heracles uit die 3 basisspelers missen en er 5 verkocht hebben LOL. En als je Feyenoord dan een matig elftal noemt worden ze boos.
Feyenoord heeft het wel vaker lastig op kunstgras en Ajax verloor er ook. Dus opzich niet heel gek.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze dekken zich allemaal in voor Heracles uit die 3 basisspelers missen en er 5 verkocht hebben LOL. En als je Feyenoord dan een matig elftal noemt worden ze boos.
Zet het om 16:00 wel over op een streampje zodat ik ook Everton v Spurs kan kijken.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan je gerust doen, het is nog 70km 'vlak'
Kuwas is geblesseerd, waar maken ze zich druk om.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat trauma van 7 keer verliezen is niet zomaar weggepoetst, ook niet met een kampioenschap.
Ja maar Ajax heeft een mongool als trainer en Veltmanquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het wel vaker lastig op kunstgras en Ajax verloor er ook. Dus opzich niet heel gek.
Het is Heracles, waar maken ze zich druk om.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuwas is geblesseerd, waar maken ze zich druk om.
Gelukkig is Siem de Jong er nu, kan niks meer misgaanquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar Ajax heeft een mongool als trainer en Veltman
Achja ik verwacht ook wel een lastig potje, maar moeten gewoon winnen uiteraardquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat feyenoord topic zit echt vol mensen die de broek wekelijks volschijten he?
Dit gaat veel verder terug dan die 7 wedstrijdenquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat trauma van 7 keer verliezen is niet zomaar weggepoetst, ook niet met een kampioenschap.
Lekker billenknijpen, je raakt er aan gewend.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja ik verwacht ook wel een lastig potje, maar moeten gewoon winnen uiteraard
Heracles is echt niks tot nog toe. Waardeloze opstellingen ook. Alleen als ze de bus parkeren geef ik ze een kansquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja ik verwacht ook wel een lastig potje, maar moeten gewoon winnen uiteraard
Preciesquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Lekker billenknijpen, je raakt er aan gewend.
Ook dat, maar als er al spelers waren waarvoor je je bang moest maken.quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is Heracles, waar maken ze zich druk om.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 14:47:34Seems to me a correct decision. Voor mij terecht rood. #mciliv #mane https://t.co/tlVT4y2igw reageer retweet
twitter:MiguelDelaney twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 14:43:36Ederson not concussed, not going to hospital. Going to medical institute beside City campus to check for fracture. reageer retweet
ik mis louis ook welquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:51 schreef dvdfreak het volgende:
https://www.ziggosport.nl(...)ist-ziggo-sport.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:51 schreef dvdfreak het volgende:
https://www.ziggosport.nl(...)ist-ziggo-sport.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2017 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier moest ik wel om lachen.
Aan de ene kant goed dat dat gehypte Liverpool een pak slaag krijgt aan de andere kant zeer vervelend dat het poen club City is.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:14 schreef Dos37 het volgende:
Toch wel lekker
Ondanks dat het City is
Niet getreurd. Everton - Spurs dadelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Pijnlijk, pijnlijk
Had echt meer gehoopt van deze middag
Kan ook best wat wordenquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet getreurd. Everton - Spurs dadelijk.
Welke club in linkerrijtje PL is geen poenclub dan?quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:18 schreef franske19 het volgende:
[..]
Aan de ene kant goed dat dat gehypte Liverpool een pak slaag krijgt aan de andere kant zeer vervelend dat het poen club City is.
Leicester City -Chelsea kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Evertonquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
twitter:tomwfootball twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 15:24:24Ederson applauded as he reappears by the dugout. Big bandage across left side of his face. reageer retweet
De meeste clubs geven niet heel veel meer uit dan er binnen komt hoor. Ze hebben alleen heel veel geld over vanwege al dat TV geld, sponsoring en al dat soort shit. Zelfs City heeft steeds meer eigen vermogen om die aankopen te betalen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welke club in linkerrijtje PL is geen poenclub dan?
Ze hebben gewoon een kut elftal vol met grijze middenmoot.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Everton heeft geen snelheid in hun elftal, daarom is het zo vreselijk om hun te zien.twitter:tomwfootball twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 15:24:24Ederson applauded as he reappears by the dugout. Big bandage across left side of his face. reageer retweet
Ben ik ook zeker met je eens welquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meeste clubs geven niet heel veel meer uit dan er binnen komt hoor. Ze hebben alleen heel veel geld over vanwege al dat TV geld, sponsoring en al dat soort shit. Zelfs City heeft steeds meer eigen vermogen om die aankopen te betalen.
Guardiola zei op de persco's dat ze geld tekort kwamen om nieuwe CV's binnen te halen. De backposities waren door vier vertrekkenden belangrijker om te halen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meeste clubs geven niet heel veel meer uit dan er binnen komt hoor. Ze hebben alleen heel veel geld over vanwege al dat TV geld, sponsoring en al dat soort shit. Zelfs City heeft steeds meer eigen vermogen om die aankopen te betalen.
City is gewoon een club zonder ziel, overgenomen door een vuile Arabier. Hoe kun je dat vergelijken met een Arsenal of Liverpool??quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker met je eens welMaar als City een poenclub is dan is zo'n beetje het hele linkerrijtje dat imo ook
Je kunt niet met geld strooien als je niet overgenomen bent of wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
City is gewoon een club zonder ziel, overgenomen door een vuile Arabier. Hoe kun je dat vergelijken met een Arsenal of Liverpool??
Als hij voor een 4-1-4-1 gaat; Agüero. Jesus is veel te belangrijk voor zijn aanvalsspel.quote:
Dat zit meestal gewoon in je kop. Net als dat gezeur over kunstgrasquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:37 schreef Karzai het volgende:
ik snap nooit echt wat het nadeel is van uit spelen, je speelt toch gewoon op een veld
quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zit meestal gewoon in je kop. Net als dat gezeur over kunstgras
Als hij soa's oploopt is hij misschien niet meer zo fit om te voetballen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Wat is Koeman toch een serieus figuurWat boeit het dat Rooney buiten de deur neukt
Bah wat ordinair. Ik las trouwens dat GOT pas in Augustus klaar was met filmen enzovoortquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij soa's oploopt is hij misschien niet meer zo fit om te voetballen.
Was voor seizoen 7 of is voor seizoen 8?quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bah wat ordinair. Ik las trouwens dat GOT pas in Augustus klaar was met filmen enzovoort![]()
Huh 7 is toch al klaar? 8 gewoon. Dan komt het ook nooit in 2018 uit denk ik. Scheen heel veel werk in visueel effecten te zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was voor seizoen 7 of is voor seizoen 8?
Jawelquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:59 schreef hafcfan het volgende:
Dat is toch niet de Martina van Twente?
Je had het over verleden tijdquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huh 7 is toch al klaar? 8 gewoon. Dan komt het ook nooit in 2018 uit denk ik. Scheen heel veel werk in visueel effecten te zitten.
Als er maar een uitleg komt over die NK en het niet gewoon goed vs kwaad isquote:Op zaterdag 9 september 2017 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had het over verleden tijd![]()
Maar laat ze maar de tijd nemen voor een beter resultaat en ijsspinnen.
Bran = NK confirmedquote:Op zaterdag 9 september 2017 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als er maar een uitleg komt over die NK en het niet gewoon goed vs kwaad is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |