Niet iedereen hoorquote:Op donderdag 14 september 2017 20:37 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen zal wel in het Expeditie Robinson topic zitten
Gelukkigquote:
Ik herinner me er helemaal niets van; begin jaren '90 keek ik nog naar B&A en Telekidsquote:Op donderdag 14 september 2017 20:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Nu oude VHS banden kijken over zijn carriere vroegerdie shows ken ik nog wel
Deze sluiten en maar naar dat andere topic gaan?quote:Op donderdag 14 september 2017 20:42 schreef static het volgende:
SHO / Frank Masmeijer in de cel voor drugshandel
Hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2017 20:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Echt snugger komen die dochters niet over.
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 14 september 2017 20:49 schreef Razor21 het volgende:
Meer mensen bij wie Ziggo Go (via de website) er om de paar minuten uitklapt? Heel irritant.
En weerquote:
Ik krijg code 503quote:Op donderdag 14 september 2017 20:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En weer
De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.
De video kan op dit moment niet worden afgespeeld.
Die Thijs vind ik sowieso al een irritante kwal.quote:Op donderdag 14 september 2017 20:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik snapte zijn irritatie wel. Wat een sneue vragen.
Ja dit dusquote:Op donderdag 14 september 2017 21:06 schreef potjecreme het volgende:
Waarom hoort hij dit niet van zijn advocaat?
Misschien komt dat meer in het 2e deel aan de orde vanavond. Ik weet niet of ik hem geloof. Heb zo mijn twijfels. Hij antwoord in mijn ogen veel te correct en makkelijk op de vragen ( weet ik niet, nee heb ik niet gedaan etc). Zal ook wel in opdracht van zijn advocaat zijn.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind het best wel jammer dat men niet gedetailleerder op de zaak ingaat. Nu heb ik nog steeds geen idee of Masmeijer uit z'n nek lult of dat hij daadwerkelijk is genaaid...
We hebben nog 10 minuten. ik denk dat het op de oppervlakte blijft.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien komt dat meer in het 2e deel aan de orde vanavond. Ik weet niet of ik hem geloof. Heb zo mijn twijfels. Hij antwoord in mijn ogen veel te correct en makkelijk op de vragen ( weet ik niet, nee heb ik niet gedaan etc). Zal ook wel in opdracht van zijn advocaat zijn.
Nee hoor om 2130 uur krijg je deel 2 tm 2230 uur. Zie OP.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We hebben nog 10 minuten. ik denk dat het op de oppervlakte blijft.
Ik zie het!quote:Op donderdag 14 september 2017 21:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor om 2130 uur krijg je deel 2 tm 2230 uur. Zie OP.
Ik hoop het. Maar SBS kenende zal het weer zo'n anticlimax worden op het einde.quote:
Bovendien is hij door die geldzorgen (veel te dure villa en slecht lopende bedrijven) misschien wel gevoelig zich in te laten met dit soort zaakjes. Ben tot nu toe niet overtuigd van zijn onschuld.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Die Frank lijkt mij trouwens geen lieverdje. Hij straalt wel iets uit van een crimineel (uiterlijk / gedrag en zijn leven).
Sowieso, 25k cash in een tasquote:Op donderdag 14 september 2017 21:41 schreef Razor21 het volgende:
Ok dit blijft wel vaag. Italiaanse pas gevonden in zijn tas wat hij was vergeten? En heeft het niet meer over die 25.0000 euro..
Is wisselgeld voor Floyd Mayweather. Die heeft wel meer bij zich in een tas.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sowieso, 25k cash in een tas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |