Ramenlikkersquote:
Dat is ze ook...quote:Op zaterdag 9 september 2017 00:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Toen ik die foto zag dacht ik dat zij een van die gehandicapten was
trololol loloooquote:Op zaterdag 9 september 2017 00:48 schreef slashdotter3 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2017 00:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Arbeidsgehandicapten zijn gewoon mensen die door omstandigheden, zoals een slechte rug, moeilijk aan een baan komen, het zijn geen "echte" gehandicapten. De Melkert baan was ooit in het leven geroepen voor dit soort gevallen waarvan het altijd risicogevallen zijn ivm ziekteverzuim . Het is vrij logisch dat vooral kleine ondernemers niet op dit soort werknemers zitten te wachten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 00:40 schreef karr-1 het volgende:
Dus de overheid gaat dan een boete opleggen aan de overheid? En gaat die dan aan zichzelf betalen of zo?
Sowieso snap ik dat hele voorkeursbeleid niet zo. Ik snap dat je als gehandicapte wat lastiger aan het werk komt, maar moeten we dit nu echt gaan afdwingen met harde cijfers en maatregelen?
Zijn echter wel de verstandelijk gehandicapten, waar geen enkel weldenkend of hoogbegaafd mens iets mee kan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 07:19 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Lelijke mensen gehandicapt noemen gaat wel een beetje ver hoor.
"Klijnsma is licht gehandicapt; ze is geboren met spastische benen en leerde pas op haar dertiende lopen."quote:Op zaterdag 9 september 2017 07:19 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Lelijke mensen gehandicapt noemen gaat wel een beetje ver hoor.
Downies en brownies enzo heeft anders bij veel mensen een gunfactor terwijl het waarschijnlijk gewoon hun dagbesteding is zoals een zorgboerderij.quote:Op zaterdag 9 september 2017 07:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Zijn echter wel de verstandelijk gehandicapten, waar geen enkel weldenkend of hoogbegaafd mens iets mee kan.
Ach, dubbel gehandicaptquote:Op zaterdag 9 september 2017 08:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Klijnsma is licht gehandicapt; ze is geboren met spastische benen en leerde pas op haar dertiende lopen."
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jetta_Klijnsma
Vroeger had de overheid een "arbeidsbureau", voor zowel gezonde als gehandicapte mensen, en werkgevers konden daar hun vacatures aanmelden.quote:Op zaterdag 9 september 2017 09:54 schreef Farenji het volgende:
Kan de overheid geen werving & selectie bedrijfje opzetten voor gehandicapten, dan kan ze de gehandicapten zelf zoeken en aan zichzelf leveren, en dan kan ze ook een wervingsfee aan zichzelf betalen als iemand succesvol geplaatst wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |