abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173671026
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

En jij bent ook niet dom om te begrijprn dat het hier allemaal over mensen en gebouwen gaat, maar dat er een verschil is tussen een direct persoonlijke aanval (dus het doel van de aanval met naam en toenaam is Thierry Baudet) of een aanval waar een azc het doel is.

het is in ene geval een aanval op één persoon en in andere geval een aanval op een groep personen. Voor de rest is er geen verschil.
  zaterdag 9 september 2017 @ 08:54:32 #77
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173671071
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het is in ene geval een aanval op één persoon en in andere geval een aanval op een groep personen. Voor de rest is er geen verschil.
Volgens mij stelde je zojuist nog dat er geen enkel verschil was.
Dan richt jij vervolgens in jouw verklaring op het aanvallen van de bewoners, maar dan kan er niet anders dan de erkenning dat in het geval van de azc niemand van de bewoners specifiek het doel van de aanval is in tegenstelling tot de aanval op de bewoner Thierry Baudet vanwege zijn politieke opvattingen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173671075
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:26 schreef AgLarrr het volgende:
Waarom mogen dit soort kutclubs nog bestaan? Extremisme is extremisme, of het nou islamitisch, rechts of links is. Oppakken die eikels. En als we dan bezigzijn: joop op zwart, de subsidie aan de Vara stop. Ze zijn (wederom) bezig de context te creëren waarbinnen de volgende politieke moord mogelijk wordt. Die gasten hebben dadelijk weer bloed aan hun handen terwijl ze de zogenaamde democratische hoogmis preken in strijd tegen het 'fascisme'.
De VARA beschouw ik steeds meer als een linkse extremistische organisatie. Ze vormen een uitlaadklep voor foute linkse ideeën en worden hiervoor ook nog eens gesubsidieerd. Dat is natuurlijk ontoelaatbaar en de irritatie als het verzet vanuit het volk groeit.
pi_173671084
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

op beide plekken wonen mensen, dus ik zie het verschil niet zo.
:')
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:06:22 #80
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173671193
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

:')
Het downplayen van deze actie.

'Stelt eigenlijk niet zoveel voor. Bovendien vraagt-ie er zelf om.'

Ik heb het gisteren al gesteld dat dit weerspiegelt de lelijkheid van het linkse gedachtegoed.
Het framen, name calling, dehumaniseren, intimidatie en uiteindelijk het vinden van een rechtvaardiging om fysiek geweld te gebruiken.
Want mensen intimideren en (fysiek) de mond snoeren, omdat ze afwijkende meningen hebben, is geoorloofd 'want Hitler' en 'want fascisme'.
Wij bepalen waar de morele meetlat wordt gelegd desnoods met terreur en geweld dwingen we dit af.

Maar mijn mening het typische lelijke trekje van het linkse gedachtegoed.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_173671384
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:06 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het downplayen van deze actie.

'Stelt eigenlijk niet zoveel voor. Bovendien vraagt-ie er zelf om.'

Ik heb het gisteren al gesteld dat dit weerspiegelt de lelijkheid van het linkse gedachtegoed.
Het framen, name calling, dehumaniseren, intimidatie en uiteindelijk het vinden van een rechtvaardiging om fysiek geweld te gebruiken.
Want mensen intimideren en (fysiek) de mond snoeren, omdat ze afwijkende meningen hebben, is geoorloofd 'want Hitler' en 'want fascisme'.
Wij bepalen waar de morele meetlat wordt gelegd desnoods met terreur en geweld dwingen we dit af.

Maar mijn mening het typische lelijke trekje van het linkse gedachtegoed.
Het is gelukkig wel een goede zaak dat die lelijkheid steeds zichtbaarder wordt voor het grote publiek, alsmede het gezicht van een mediazender als de VARA die deze lelijkheid promoot en het een uitlaadklep biedt. Want het gaat hier wel om extremistische denkbeelden.

Voorheen waren mensen zich daar veel minder van bewust en je ziet daarin nu een kentering optreden.
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:21:41 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173671399
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:56 schreef NaOmi100 het volgende:
Zo zielig, maar goed blijkbaar de dood op Fortuyn niet belangrijk
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:57 schreef NaOmi100 het volgende:
Domme mensen
Vertel mij wat!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:24:20 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173671426
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:20 schreef Elzies het volgende:

Het is gelukkig wel een goede zaak dat die lelijkheid steeds zichtbaarder wordt voor het grote publiek, alsmede het gezicht van een mediazender als de VARA die deze lelijkheid promoot en het een uitlaadklep biedt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173671434
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is leuk. _O-
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:37:29 #85
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_173671553
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wat lul je :')
Lijkt me vrij helder.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_173671637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Toch is het mogelijk dat het NL volk destijds net zo tegen deze nieuwkomers aankijkt dan nú tegen de huidige nieuwkomers. Kijk maar hoe men in de 70 er jaren tegen molukkers aankeek. Veel negatiever dan nu. En toen had je veel meer terreur van deze minderheidsgroep (denk maar aan de treinkapingen). In vroegere eeuwen werden Joden ook veel negatiever bejegend dan nu.
Men heeft altijd de neiging om de huidige tijd heel bijzonder te vinden en niet in een historisch kader.
Men heeft het altijd over "onze" Joods Christelijke geschiedenis, en dat het nú ineens heel anders is met de komst van de moslims. Men vergeet dat tussen de Christelijke groepen het ook altijd oorlog was (reformatie) en tussen Christenen en Joden (Holocaust bv). Als eeuwen geleden de Moslims waren gekomen en nú de Joden, zouden we hebben gezegd: De Joden zijn een bedreiging voor onze Islamitisch-Christelijke geschiedenis.
Je stelt dat migratie een culturele/religieuze transformatie en conflict/oorlog kan opleveren. Daartegenover plaats je dat men in staat is te wennen aan dat wat na de transformatie (het verchristelijken, islamiseren) volgt. Is dat laatste gegeven (de mens went aan alles, behalve aan verandering) een argument om het dan maar toe te staan? ''Islamisering is oké, want je had net zo goed al islamitisch i.p.v. christelijk/liberaal/etc kunnen zijn. Check je historische context.''

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2017 09:56:06 ]
pi_173672076
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je stelt dat migratie een culturele/religieuze transformatie en conflict/oorlog kan opleveren. Daartegenover plaats je dat men in staat is te wennen aan dat wat na de transformatie (het verchristelijken, islamiseren) volgt. Is dat laatste gegeven (de mens went aan alles, behalve aan verandering) een argument om het dan maar toe te staan? ''Islamisering is oké, want je had net zo goed al islamitisch i.p.v. christelijk/liberaal/etc kunnen zijn. Check je historische context.''
Net zo goed dat iedere religieuze stroming een fanatieke fundamentalistische kant heeft, heeft het ook een verlichte kant. Dat staat of valt niet met een Franse Revolutie die wij in "onze" geschiedenis weten te ontdekken. Het bewijs hiervoor is Aboutaleb, Ali B, etc. En ik ken in mijn omgeving wel meer van deze "verlichte" moslims. De bijbel is bv even "gewelddadig/vredelievend" als de Koran. Sommigen beweren van niet maar iedereen die de bewuste "omstreden" soera's naleest zal dit beamen. Men heeft altijd de neiging om de huidige tijd als "heel bijzonder" te vinden en "uniek in de geschiedenis". Het is onmiskenbaar een feit dat het huidige terrorisme voor een groot deel vanuit de islam komt, maar het is voor een groot deel ook "selectieve waarneming". Want naast deze verfbeurt bij Thierry's deur heb je ook de brandstichting bij Groen Links kamerlid Halewijn. En brandstichting is natuurlijk wel meer gericht op een aanval op het leven van de aangevallen persoon. Verf kan niet leiden tot brand.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173672099

Gelukkig zijn er ook nog mensen die de kern van het probleem weten aan te pakken.
Het is maar goed dat Thierry's ideaal van een blank Nederland nog niet is doorgevoerd. Anders zaten we nu nog met een vieze deur.
  zaterdag 9 september 2017 @ 10:38:43 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173672143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er ook nog mensen die de kern van het probleem weten aan te pakken.
Het is maar goed dat Thierry's ideaal van een blank Nederland nog niet is doorgevoerd. Anders zaten we nu nog met een vieze deur.
Heb je ook een bron voor zijn ideaalbeeld?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173672155
quote:
Zo te zien is slavernij springlevend in nederland. Belachelijk gewoon. Er moet hiervoor kamervragen gesteld worden. En baudet moet hiervoor verantwoorden.
pi_173672165
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:39 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Zo te zien bestaat slavernij nog in nederland. Belachelijk. Er moet hiervoor kamervragen gesteld worden. En baudet moet hiervoor verantwoorden
Die oranje pakken doen wel ergens aan denken...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173672224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dit bedoel je?

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173672231
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bij 41 seconde: Ik wil dat Europa dominant blank blijft.
Hij heeft het echt over blank.
  zaterdag 9 september 2017 @ 10:50:55 #94
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173672283
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we het er over eens worden dat het niet buitensporig is om te veronderstellen dat de twee mannen op de foto die jij zojuist hier plaatst Nederlanders zijn?
Ik vind het daarom een tikkeltje racistisch dat jij niet verder lijkt te willen kijken dan hun huidskleur. En zeker omdat je een verband legt tussen dit gegeven en de werkzaamheden van deze mannen.
Ik hoop dat je dit zelf nu inziet en anders hoop ik dat anderen hier een goed beeld krijgen over de suggestie die jij hier maakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 09-09-2017 11:05:50 ]
Crooked Hillary
  zaterdag 9 september 2017 @ 10:56:30 #95
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173672354
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Bij 41 seconde: Ik wil dat Europa dominant blank blijft.
Hij heeft het echt over blank.
De zin is 'ik wil dat Europa dominant blank en cultureel blijft zoals het is'. En dit ook nog eens in relatie tot een immigratiediscussie.

Wel feitelijk blijven, aub!
Crooked Hillary
pi_173672441
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

De zin is 'ik wil dat Europa dominant blank en cultureel blijft zoals het is'. En dit ook nog eens in relatie tot een immigratiediscussie.

Wel feitelijk blijven, aub!
Als je het woord "blank" noemt, heb je het over de huidskleur, en niet over een culturele groep. Overwegend blank, niet het feit of iemand Nederlands is, of islamitisch of cultureel verbonden met Nederland. Thierry heeft het puur over blank zijn. Dat is dus een raskenmerk dat je vanaf de geboorte nooit kunt veranderen. Als je eenmaal niet-blank bent kun je het bij Thierry dus nooit meer goed doen.
Nu zul je zeggen: Thierry bedoelt met "blank" de westerse cultuur. Hij heeft best wel oog voor de "goede zwarte", al is dat dan een uitzondering. Hij heeft immers zelf een donkere kandidaat in de top van de FvD.
Echter: op het moment dat mensen die het ras als wezenlijk kenmerk aan de macht zijn, zal ook voor de "goede niet-blanken" de bijl vallen.

Ziehier de toespraak van Himmler over "der gute Jude"

quote:
Ich meine die "Judenevakuierung": die Ausrottung des jüdischen Volkes. Es gehört zu den Dingen, die man leicht ausspricht. "Das jüdische Volk wird ausgerottet", sagt Ihnen jeder Parteigenosse, "ganz klar, steht in unserem Programm drin, Ausschaltung der Juden, Ausrottung, machen wir, pfah!, Kleinigkeit".

Und dann kommen sie alle, alle die braven 80 Millionen Deutschen, und jeder hat seinen anständigen Juden. Sagt: alle anderen sind Schweine, und hier ist ein prima Jude.

Und zugesehen, es durchgestanden hat keiner. Von Euch werden die meisten wissen, was es heisst, wenn 100 Leichen beisammen liegen, wenn 500 daliegen oder wenn 1000 daliegen. Und dies durchgehalten zu haben, und dabei -- abgesehen von menschlichen Ausnahmeschwächen -- anständig geblieben zu sein, hat uns hart gemacht und ist ein niemals genanntes und niemals zu nennendes Ruhmesblatt.

"und jeder hat seinen anständigen Juden. Sagt: alle anderen sind Schweine, und hier ist ein prima Jude"

http://www.go2war2.nl/art(...)oznan-04-10-1943.htm
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:08:31 #97
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173672464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Als je het woord "blank" noemt, heb je het over de huidskleur, en niet over een culturele groep. Overwegend blank, niet het feit of iemand Nederlands is, of islamitisch of cultureel verbonden met Nederland. Thierry heeft het puur over blank zijn. Dat is dus een raskenmerk dat je vanaf de geboorte nooit kunt veranderen. Als je eenmaal niet-blank bent kun je het bij Thierry dus nooit meer goed doen.
Nu zul je zeggen: Thierry bedoelt met "blank" de westerse cultuur. Hij heeft best wel oog voor de "goede zwarte", al is dat dan een uitzondering. Hij heeft immers zelf een donkere kandidaat in de top van de FvD.
Echter: op het moment dat mensen die het ras als wezenlijk kenmerk aan de macht zijn, zal ook voor de "goede niet-blanken" de bijl vallen.

Ziehier de toespraak van Himmler over "der gute Jude"

[..]

http://www.go2war2.nl/art(...)oznan-04-10-1943.htm
Er is feitelijk een verschil tussen de de bevolking van Afrika die dominant zwart is en de bevolking van Europa die dominant blank is. Dit is helemaal geen afschuwelijke constatering, lijkt me.
En het is in mijn beleving niet bizar om in een immigratiediscussie een standpunt in te nemen.
Crooked Hillary
pi_173672533
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:08 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is feitelijk een verschil tussen de de bevolking van Afrika die dominant zwart is en de bevolking van Europa die dominant blank is. Dit is helemaal geen afschuwelijke constatering, lijkt me.
En het is in mijn beleving niet bizar om in een immigratiediscussie een standpunt in te nemen.
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:08 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die constatering is juist. Maar wat is het belang om te pleiten voor "overwegend blanke dominantie". Wat is het belang daarbij. Was het een probleem dat de schoonmakers bij de deur van Thierry een "overwegend donkere dominantie" lieten zien. Het gaat toch om de kwaliteit van de schoonmaakactie. Waar of niet?
En als je eenmaal begint met mensen te beoordelen op ras ipv kennis/kunde/kwaliteit/mening/fundamentalistisch of niet/terrorist dan is het hek dan de dam, en zie ik geen verschil meer met de mening van Himmler.
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:24:29 #99
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173672613
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[..]

Die constatering is juist. Maar wat is het belang om te pleiten voor "overwegend blanke dominantie". Wat is het belang daarbij. Was het een probleem dat de schoonmakers bij de deur van Thierry een "overwegend donkere dominantie" lieten zien. Het gaat toch om de kwaliteit van de schoonmaakactie. Waar of niet?
En als je eenmaal begint met mensen te beoordelen op ras ipv kennis/kunde/kwaliteit/mening/fundamentalistisch of niet/terrorist dan is het hek dan de dam, en zie ik geen verschil meer met de mening van Himmler.
Nu je toch aan de haal gaat met retorische vragen doe ik ook eentje. Waarom kun je op het thema immigratie een standpunt innemen als politicus?
Veder lijkt me in dit verband ook belangrijk te onderkennen dat economische immigratie vrijwel enkel eenrichtingsverkeer is en dat Thierry Baudet in de clip die jij (of was het iemand anders?) hier zojuist heb geplaatst niet wil dat Europa 'Afrikaniseert'.
Met dit standpunt kun je het oneens zijn, maar ik vind de manier waarop politieke tegenstanders moeten laten merken dat zij het oneens zijn in dit geval (en soortgelijke gevallen) gebruik maken van abjecte tactieken.
Crooked Hillary
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:25:50 #100
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173672624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[..]
Die constatering is juist. Maar wat is het belang om te pleiten voor "overwegend blanke dominantie".
Het is de status quo. Zo is het hier altijd geweest in dit werelddeel. Maar zoals ik je gisteren reeds vroeg: heb jij het hier liever andersom dan?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')