quote:Op maandag 11 september 2017 17:52 schreef hafcfan het volgende:
Niet weer GJV![]()
![]()
![]()
Is er ooit een topshow met die man geweest?
Allebei aids . Maar Jan-Joost die de tv-kijker wil wijsmaken dat er meer mensen kijken naar De Treffers-Spakenburg dan naar Arsenal-Man Utd is helemaal treurig .quote:
genotquote:Op maandag 11 september 2017 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allebei aids . Maar Jan-Joost die de tv-kijker wil wijsmaken dat er meer mensen kijken naar De Treffers-Spakenburg dan naar Arsenal-Man Utd is helemaal treurig .
Leedvermaakquote:
Valse nicht gespot.quote:Op maandag 11 september 2017 19:54 schreef VeX- het volgende:
Ik kan echt heerlijk genieten van die steken onder water naar Fox, Toine, Jan Joost en Cheque.
Lees het nu weer. Is daar een linkje van ?quote:Op maandag 11 september 2017 20:17 schreef groenen het volgende:
Hopelijk analyseren ze vandaag uitgebreid de topshow van Rondo.
quote:Op maandag 11 september 2017 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees het nu weer. Is daar een linkje van ?
Heerlijk ongemakkelijk.quote:Op maandag 11 september 2017 20:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig net aan het kijken
Ik pak een broodje en wat tapenadequote:Op maandag 11 september 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Ik zit er klaar voor met een kopje thee en twee kiwi's
Wat gezondquote:Op maandag 11 september 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Ik chocoladekruidnoten #kanjerdikquote:Op maandag 11 september 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Wat praat je verstandig Calliequote:Op maandag 11 september 2017 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik ben het wel eens met Gijpie
Je wordt nooit zo snel ontslagen door alleen de uitslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |