Of hij voelt vandaag nog in zijn benen en parkeert volledig in de slotfase op de Angliru..quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Contador gaat morgen die dikverdiende zege binnen harken en naar het podium rijden.

De voornaamste kandidaten om te parkeren zijn de Tartaar en MALquote:Op vrijdag 8 september 2017 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of hij voelt vandaag nog in zijn benen en parkeert volledig in de slotfase op de Angliru..![]()
(maar het oogde vandaag wel weer heel goed ja, Zaka Zaka kwam geen centimeter dichterbij)

Dan moet hij morgen al voor de Angliru punten pakken én nog winnen op de Angliru.. Dat is normaal binnen voor Villellaquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Miguelletje gaat dit nog pakken (hoop ik)

quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik gok morgen op een vlucht van Breakaway Bert. Vandaag keurig op 23 minuten binnengekomen
#samenvallenquote:“We hebben gevochten voor wat we waard waren, maar we moeten genoegen nemen met een vijfde en tiende plaats. Met deze jonge renners mogen we trots daarop zijn. Helaas kwamen echter Stef Clement en Bert-Jan Lindeman in de finale ten val. Hopelijk valt de schade mee.”

Ik heb hem wel eens vaker zien instorten.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vanwege gisteren? Dan ken je Nibali niet.

En hij heeft nog nachtmerries van een rare bejaarde Amerikaan van de laatste keer dat ze de Angliru op fietstenquote:Op vrijdag 8 september 2017 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens vaker zien instorten.

Ik heb er geen vertrouwen in eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Contador gaat morgen die dikverdiende zege binnen harken en naar het podium rijden.

De LBL van Iglinskiy was vooral een faal van Nibali ja. Maar deze Vuelta zijn de gebreken van de haai redelijk consequent. Contrast tussen lange en korte inspanningen is bij Lopez ook groot.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens vaker zien instorten.

Heeft Pistolero ooit al eens in hondenweer gewonnen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar ik doe uiteraard wel mee aan de hype.
[ afbeelding ]

Niet gewonnen, maar: https://www.procyclingsta(...)14_Stage_8_Gerardmerquote:Op vrijdag 8 september 2017 19:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heeft Pistolero ooit al eens in hondenweer gewonnen?
Zeg maar zoiets

slippen op de Angliruquote:Op vrijdag 8 september 2017 19:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heeft Pistolero ooit al eens in hondenweer gewonnen?
Zeg maar zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |