Soms loopt hij 400m voor de meet nog in zijn oortje te schreeuwen. Die man heeft geen instinct.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die gek zit zelfs in de laatste vlakke 500 meter nog 80% van de tijd naar z'n stuur te staren, wat een deb.
Die rit met de Polen was prima, en verder ook aardig werk gedaan voor DLC. Beloftenleeftijd nog, dat is dus knap.quote:
Waarom zou je op instinct en zelf nadenken koersen als technologie en andere renners alles voor je op kunnen lossen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms loopt hij 400m voor de meet nog in zijn oortje te schreeuwen. Die man heeft geen instinct.
Dat valt niet onder 'absolute smaakmaker' wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die rit met de Polen was prima, en verder ook aardig werk gedaan voor DLC. Beloftenleeftijd nog, dat is dus knap.
Ja leuk. Maar als ik jouw posts moet geloven zou hij elke dag in aanval gaan...quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die rit met de Polen was prima, en verder ook aardig werk gedaan voor DLC. Beloftenleeftijd nog, dat is dus knap.
Dat klopt, had er misschien ietsje meer van verwacht. Morgen is er nog een dag, zou niet onlogisch zijn mocht ie zich daar dan wel weer tonen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar als ik jouw posts moet geloven zou hij elke dag in aanval gaan...
Hij rijdt goed voor een jongere maar ook weer niet outstanding
Tsja, alleen Miguel en Contador proberen actief aan de macht te toornen. Nibali is ook maar een onzekere jongen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je op instinct en zelf nadenken koersen als technologie en andere renners alles voor je op kunnen lossen?
Om een ploeggenoot te laten sprinten, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms loopt hij 400m voor de meet nog in zijn oortje te schreeuwen. Die man heeft geen instinct.
Sky is nog geen seconde bezig geweest met Miguelquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, alleen Miguel en Contador proberen actief aan de macht te toornen. Nibali is ook maar een onzekere jongen.
Ik neem aan 0, want Bert is op de klim al wegquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:49 schreef Aguero het volgende:
Wat zijn de odds voor een aanval van Wivco op de Angliru?
Minder dan 0.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:49 schreef Aguero het volgende:
Wat zijn de odds voor een aanval van Wivco op de Angliru?
KSA dan?quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:51 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Sunweb zou gewoon een mannetje mee moeten sturen in de ontsnapping, stel Contador gaat moet je meezitten en dan kan je samen afdalen. Maar ik betwijfel of Kelderman een gok durft te nemen.
Ze zijn ook nog maar met weinig he. Denk net dat ze dat doenquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:51 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Sunweb zou gewoon een mannetje mee moeten sturen in de ontsnapping, stel Contador gaat moet je meezitten en dan kan je samen afdalen. Maar ik betwijfel of Kelderman een gok durft te nemen.
Froome wordt 's nachts badend in het zweet wakker van Miguel. Alweer zo'n Colombiaan die mij het leven zuur komt maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sky is nog geen seconde bezig geweest met Miguel
Op Angliru heb je toch helemaal niets aan ploegmaats.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog maar met weinig he. Denk net dat ze dat doen
Wordt Tom 2015 all over again
Zitten nog 2 klimmen voor.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op Angliru heb je toch helemaal niets aan ploegmaats.
Miguelletje gaat dit nog pakken (hoop ik)quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:54 schreef Aguero het volgende:
1. ITAVILLELLA Davide 98 CANNONDALE DRAPAC PROFESSIONAL CYCLING TEAM 67 pts
2. COLLOPEZ MORENO Miguel Angel 136 ASTANA PRO TEAM 47 pts
3. ESPROJAS José Joaquin 58 MOVISTAR TEAM 33 pts
4. BELDE GENDT Thomas 143 LOTTO SOUDAL 30 pts
5. GBRFROOME Christopher 21 TEAM SKY 29 pts
Blijkt Villela de beste klimmer te zijn in deze Vuelta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |