Alles voor de rode nummersquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En nu gaat De Gendt weer rijden.
Wat een deb.
Die zit alweer in het peloton.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:15 schreef franklop het volgende:
Misschien dat Lobato ook wel weer kan aansluiten
wordt wel tijdquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:13 schreef franklop het volgende:
Moet Meintjes zijn ploegmaats niet op kop zetten inmiddels?
"El quinto eterno"quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:18 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zou er op die arm van Rojas staan?
"We must secure the existence of our people and a future for white children."quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:18 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zou er op die arm van Rojas staan?
Aangezien Oscar Sevilla nooit een rit een grote ronde gewonnen heeft lijkt me dat wel ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Zou Antwan, als hij wint, de jongste ritwinnaar in een grote ronde ooit zijn?
Ja, van zijn passiviteit snap ik niet veel. Of hij moet orders hebben om bij Lopez en Aru te blijven.quote:
Dat heeft hij.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, van zijn passiviteit snap ik niet veel. Of hij moet orders hebben om bij Lopez en Aru te blijven.
Ja, de Froome show. Dat wordt leuk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb enorm zin in morgen.
Johanderksenhandenwrijf.gif
zijn er morgen wat eerder op de dag al beelden?quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb enorm zin in morgen.
Johanderksenhandenwrijf.gif
Laat me nou even in die waan.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, de Froome show. Dat wordt leuk.
kans op regenquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, de Froome show. Dat wordt leuk.
Nou nee.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:33 schreef Columbiafan het volgende:
Trentin is nu wel binnen voor groen.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Als je alleeen zit, zit je alleen. aldus het orakel de Cauwer
Bob gaat profiterenquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:37 schreef Columbiafan het volgende:
Als die Trentin deze rit ook nog eens wint word ik #viesmad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |