Rijdt gewoon op kop hoorquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:06 schreef Columbiafan het volgende:
Jungels probeert de boel lam te leggen.
Alles voor de rode nummersquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En nu gaat De Gendt weer rijden.
Wat een deb.
Die zit alweer in het peloton.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:15 schreef franklop het volgende:
Misschien dat Lobato ook wel weer kan aansluiten
wordt wel tijdquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:13 schreef franklop het volgende:
Moet Meintjes zijn ploegmaats niet op kop zetten inmiddels?
"El quinto eterno"quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:18 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zou er op die arm van Rojas staan?
"We must secure the existence of our people and a future for white children."quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:18 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zou er op die arm van Rojas staan?
Aangezien Oscar Sevilla nooit een rit een grote ronde gewonnen heeft lijkt me dat wel ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Zou Antwan, als hij wint, de jongste ritwinnaar in een grote ronde ooit zijn?
Ja, van zijn passiviteit snap ik niet veel. Of hij moet orders hebben om bij Lopez en Aru te blijven.quote:
Dat heeft hij.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, van zijn passiviteit snap ik niet veel. Of hij moet orders hebben om bij Lopez en Aru te blijven.
Ja, de Froome show. Dat wordt leuk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb enorm zin in morgen.
Johanderksenhandenwrijf.gif
zijn er morgen wat eerder op de dag al beelden?quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb enorm zin in morgen.
Johanderksenhandenwrijf.gif
Laat me nou even in die waan.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, de Froome show. Dat wordt leuk.
kans op regenquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, de Froome show. Dat wordt leuk.
Nou nee.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:33 schreef Columbiafan het volgende:
Trentin is nu wel binnen voor groen.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Als je alleeen zit, zit je alleen. aldus het orakel de Cauwer
Bob gaat profiterenquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:37 schreef Columbiafan het volgende:
Als die Trentin deze rit ook nog eens wint word ik #viesmad
Wat vind je eigenlijk zo geweldig aan jonge renners?quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:42 schreef Columbiafan het volgende:
De op één na jongste renner in koers dit.![]()
pedoquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk zo geweldig aan jonge renners?
Toch mooi man, de jeugd.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk zo geweldig aan jonge renners?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:37 schreef Columbiafan het volgende:
Als die Trentin deze rit ook nog eens wint word ik #viesmad
Vijfde plaats moet nog lukkenquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekke band voor Costa, niet echt een ideaal moment.
Walgelijk parcours inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Lol gaan ze in die Tour of Engeland ook nog eens iets anders doen dan sprinten?
Gisteren hadden ze nog tijdritquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Die arme jongen gaat gigantisch parkeren zometeen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, Garcia gaan ze niet meer terugzien.
Gast, doseer nou eens.quote:
Ik word hier echt enthousiast van.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, doseer nou eens.
Maar je hoeft niet iedere hersenscheet met ons te delen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik word hier echt enthousiast van.
Jij wordt al enthousiast als een renner van 22 een keer top 20 ergens rijdt. Dan is het meteen een toekomstig rondewinnaar of wereldkampioenkandidaatquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik word hier echt enthousiast van.
Zoiets heb ik nooit beweerd.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij wordt al enthousiast als een renner van 22 een keer top 20 ergens rijdt. Dan is het meteen een toekomstig rondewinnaar of wereldkampioenkandidaat
quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:17 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat Cortina wereldkampioen gaat worden in Bergen.
Zeg dat erbij danquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wereldkampioen bij de beloften (dit jaar).
Dit snap ik ook niet inderdaad. Verwachten ze zelf nou dat ze zo met de eersten boven komen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel knap hoe Djumbo met vier renners het voor elkaar krijgt om op geen enkele manier initiatief te tonen.
Tolhoek zat eerder ook prima mee.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet inderdaad. Verwachten ze zelf nou dat ze zo met de eersten boven komen?
Koentje Bouwman moest er op de vorige klim al af, die zet je dan in dat vlakke stuk toch op kop om in ieder geval nog een halve kans te maken met Tolhoek?quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet inderdaad. Verwachten ze zelf nou dat ze zo met de eersten boven komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |