abonnement Unibet Coolblue
pi_173656138



Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2, Teen Mom 3 en inmiddels Teen Mom OG! Teen Mom OG is het vervolg op Teen Mom.
Inmiddels heeft 16 & Pregnant het vijfde (en laatste?) seizoen gehad. Van Teen Mom OG wordt nu seizoen vijf uitgezonden en van Teen Mom 2 wordt het zesde seizoen op dit moment opgenomen. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meekijken? Hier het uitzendschema van MTV US
Op dit moment geen Teen Mom OG :Y).
Teen Mom 2 iedere maandag!
pi_173656194
laatste post uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 07:20 schreef DonnaRush het volgende:
The Ashley kwam vannacht ook weer met een massive nieuwsbericht.
Ensley (van Jenelle) testte positief op THC (marihuana) bij haar geboorte. :'(
Uiteraard stond CPS voor de deur, maar die heeft Jenelle weten te omzeilen door bij 1 of andere shady dokter een papiertje te halen dat ze om medische redenen marihuana gebruikt. David heeft nu ook zo'n papiertje. Belachelijk.

|:( |:(
ik mag toch hopen dat de moeder van nathan idd de voogdij over kaiser krijgt
jenelle leert t gewoon nooit en helaas komt ze er steeds mee weg
en mtv die haar en de anderen maar de hand boven t hoofd blijft houden zodat ze niet stoppen
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:38:32 #3
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173656272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
laatste post uit het vorige topic:

[..]

ik mag toch hopen dat de moeder van nathan idd de voogdij over kaiser krijgt

Dat wist ik niet eens, is dat gaande ja?
Dacht dat Nathan alles zo over had gedragen aan Jenelle tijdje terug.

Ik vind overigens dat ze niet erg aardig over en naar Kaiser doet.
pi_173656338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat wist ik niet eens, is dat gaande ja?
Dacht dat Nathan alles zo over had gedragen aan Jenelle tijdje terug.

Ik vind overigens dat ze niet erg aardig over en naar Kaiser doet.
dat ensley met thc in haar bloed is geboren is naar buiten gekomen doordat het vermeld staat in de voogdijaanvraag die de moeder van nathan heeft ingediend

mtv en de andere moeders en vaders waren al op de hoogte maar hielden hun mond

http://www.theashleysreal(...)e-exclusive-details/
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:15:56 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173656881
Wat een domme trut ben je ook als je blijft gebruiken terwijl je zwanger bent :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173656912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:15 schreef Leandra het volgende:
Wat een domme trut ben je ook als je blijft gebruiken terwijl je zwanger bent :r
MAAR HET IS MEDICIJN!!!!!!!!!!!

Hoewel ik een grootgrootgroot voorstander van zelfbeschikking ben, zie ik toch wel voordelen van staatsgereguleerde onvruchtbaarheidsprogrammas :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173661205
Brianna vind ik niets aan en spoel ik grotendeels door. Met name haar zus kan ik niet uitstaan. En Javi die kinderalimentatie vraagt van Kailyn? Ik snap dat niet, ze delen de voogdij en het lijkt mij dat ze van MTV hetzelfde bedrag krijgen.
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 17:47:23 #8
382129 crew  Donna
pi_173662177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:05 schreef Mylene het volgende:
Brianna vind ik niets aan en spoel ik grotendeels door. Met name haar zus kan ik niet uitstaan. En Javi die kinderalimentatie vraagt van Kailyn? Ik snap dat niet, ze delen de voogdij en het lijkt mij dat ze van MTV hetzelfde bedrag krijgen.
De mannen krijgen bij lange na niet hetzelfde als de vrouwen. Ook niet als ze gewoon samen zijn.
pi_173662314
Ik vind mannen die kinderalimentatie vragen van de vrouwen niet meer dan normaal wanneer de vrouwen veel meer verdienen dan zij :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173662471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:15 schreef Leandra het volgende:
Wat een domme trut ben je ook als je blijft gebruiken terwijl je zwanger bent :r
Ik heb echt een gruwelijke bloedhekel aan dat wijf.. Die geeft echt alleen maar om zichzelf..
pi_173662564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:38 schreef SacreCoeur het volgende:


Ik vind overigens dat ze niet erg aardig over en naar Kaiser doet.
Ik heb niet alles gezien, maar dat is dan ook echt het typische jongetje in een peuter-kleuterleeftijd waar je echt 4 handen voor nodig hebt :X

En dan is ze er moe van, maar het lege nest syndroom roept, geen van haar kinderen heeft ze thuis, dus ze blijft maar doorfokken.
Als die vriend van haar vertrekt zoekt ze wel weer een jongen voor kind nummer 4.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173662576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

MAAR HET IS MEDICIJN!!!!!!!!!!!

Hoewel ik een grootgrootgroot voorstander van zelfbeschikking ben, zie ik toch wel voordelen van staatsgereguleerde onvruchtbaarheidsprogrammas :@
Eens!!
pi_173662598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

MAAR HET IS MEDICIJN!!!!!!!!!!!

Hoewel ik een grootgrootgroot voorstander van zelfbeschikking ben, zie ik toch wel voordelen van staatsgereguleerde onvruchtbaarheidsprogrammas :@
Ik hoop dat Jenelle en Amber in aanmerking komen. Allebei labiel, depressies, borderline, weet ik het wat allemaal. Alle factoren om labiel als moeder te zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173662676
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoop dat Jenelle en Amber in aanmerking komen. Allebei labiel, depressies, borderline, weet ik het wat allemaal. Alle factoren om labiel als moeder te zijn.
Amber hoort niet in dit rijtje thuis, die is zich juist heel bewust van het feit dat ze (voorlopig) beter geen meer kinderen kan krijgen.
pi_173662731
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:10 schreef Poes. het volgende:

[..]

Amber hoort niet in dit rijtje thuis, die is zich juist heel bewust van het feit dat ze (voorlopig) beter geen meer kinderen kan krijgen.
Precies..
pi_173662742
Ik zou dan eerder Caitlynn noemen..
pi_173662952
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:10 schreef Poes. het volgende:

[..]

Amber hoort niet in dit rijtje thuis, die is zich juist heel bewust van het feit dat ze (voorlopig) beter geen meer kinderen kan krijgen.
Als ze dat dan ook maar doet, dan heb ik niks gezegd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173662955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:13 schreef Poes. het volgende:
Ik zou dan eerder Caitlynn noemen..
Eens.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173662968
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ze dat dan ook maar doet, dan heb ik niks gezegd.
Ik denk dat Matt er nog wel een paar in had willen stoppen :')
Matt :r
  vrijdag 8 september 2017 @ 18:57:46 #20
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173663565
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gezien, maar dat is dan ook echt het typische jongetje in een peuter-kleuterleeftijd waar je echt 4 handen voor nodig hebt :X

Ja, dat snap ik wel. Been there done that :D, maar als ik zie hoe ze Kaiser aan 1 arm uit zn eetstoel slingerd, het een straf vindt om met hem op 1 hotelkamer te zitten terwijl David aan het verhuizen is en hij naar de woonkamer (vanuit de open keuken) verbannen wordt met zijn speelgoed zwaard (terwijl ze dan doodleuk met Ensley samen in de keuken zitten te zeiken over alles en nog wat, vind ik dat zielig :P maar misschien ben ik heel soft.
pi_173663596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:28 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik denk dat Matt er nog wel een paar in had willen stoppen :')
Matt :r
Gelukkig had ze nog genoeg commin sense om dat niet te laten gebeuren. ..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173664328
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:57 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel. Been there done that :D, maar als ik zie hoe ze Kaiser aan 1 arm uit zn eetstoel slingerd, het een straf vindt om met hem op 1 hotelkamer te zitten terwijl David aan het verhuizen is en hij naar de woonkamer (vanuit de open keuken) verbannen wordt met zijn speelgoed zwaard (terwijl ze dan doodleuk met Ensley samen in de keuken zitten te zeiken over alles en nog wat, vind ik dat zielig :P maar misschien ben ik heel soft.
Ze is gewoon echt een waardeloze moeder.. Ze denkt alleen maar aan zichzelf..
pi_173664754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:57 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel. Been there done that :D, maar als ik zie hoe ze Kaiser aan 1 arm uit zn eetstoel slingerd, het een straf vindt om met hem op 1 hotelkamer te zitten terwijl David aan het verhuizen is en hij naar de woonkamer (vanuit de open keuken) verbannen wordt met zijn speelgoed zwaard (terwijl ze dan doodleuk met Ensley samen in de keuken zitten te zeiken over alles en nog wat, vind ik dat zielig :P maar misschien ben ik heel soft.
Oh die beelden met de baby heb ik nog niet gezien. Ik geloof je meteen verder.

Dat van dat hotel tijdens die verhuizing. Ik weet niet of ze fysiek ook uitgeblust was en dus niet met dikke buik achter hem aan wilde.
Ze is gewoon superlabiel als dingen tegenzitten.
En tja zoveel kinderen bij zoveel jongens, daar voel je je toch niet stabiel bij. Elke X tijd een ander. Geen vrienden, afhankelijk van haar vriend. Ik moet er niet aan denken. En dan is ze nu pas 25 met 3 kinderen :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173664788
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gelukkig had ze nog genoeg commin sense om dat niet te laten gebeuren. ..
Ik denk dat zij er zelf ook niet op zat te wachten om 24/7 voor een baby te zorgen. Zij ligt toch ook wel eens, net als Catelynn, onder een deken te huilen en wil dan niet uit bed.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:05:29 #25
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173664796
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh die beelden met de baby heb ik nog niet gezien. Ik geloof je meteen verder.

Dat van dat hotel tijdens die verhuizing. Ik weet niet of ze fysiek ook uitgeblust was en dus niet met dikke buik achter hem aan wilde.
Ze is gewoon superlabiel als dingen tegenzitten.
En tja zoveel kinderen bij zoveel jongens, daar voel je je toch niet stabiel bij. Elke X tijd een ander. Geen vrienden, afhankelijk van haar vriend. Ik moet er niet aan denken. En dan is ze nu pas 25 met 3 kinderen :{
Bij Kailyn precies hetzelfde, 3 bij 3 mannen... maar toch een totaal andere moeder.
pi_173664935
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:05 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij Kailyn precies hetzelfde, 3 bij 3 mannen... maar toch een totaal andere moeder.
En Kail heeft ook niet bepaald een moederfiguur gehad. Dronk die ook niet regelmatig?

Toen met Isaac als baby vond ik haar al een bikkel. Had weinig mensen om terug te vallen. Ze is ook streng voor zichzelf.
Petje af hoe ze het doet. En die derde baby, tja... Geen idee.
Maar met Javi en Jo heeft ze het uiteindelijk ook goed, voor zover mogelijk, weten te regelen. (Ik blijf het jammer vinden, die scheiding, ik vond Javi en Kail echt een leuk stel).
Jenelle eindigt altijd in oorlog. En bovenal gebruikt ze van alles.

Ik loop achter hoe het met Nathan zit. Kan Kaiser daar niet wonen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:14:38 #27
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173664978
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En Kail heeft ook niet bepaald een moederfiguur gehad. Dronk die ook niet regelmatig?

Toen met Isaac als baby vond ik haar al een bikkel. Had weinig mensen om terug te vallen. Ze is ook streng voor zichzelf.
Petje af hoe ze het doet. En die derde baby, tja... Geen idee.
Maar met Javi en Jo heeft ze het uiteindelijk ook goed, voor zover mogelijk, weten te regelen. (Ik blijf het jammer vinden, die scheiding, ik vond Javi en Kail echt een leuk stel).
Jenelle eindigt altijd in oorlog. En bovenal gebruikt ze van alles.

Ik loop achter hoe het met Nathan zit. Kan Kaiser daar niet wonen?
Ja, haar moeder is raar.

Javi heb ik altijd wel leuk gevonden eigenlijk, Kailyn niet.

Geen idee hoe het met die Nathan zit, is niet echt goed naar voren gekomen in de afleveringen. Ik weet wel dat hij ook nog een dochter heeft, die hij niet/nauwelijks ziet.
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:44:59 #28
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173665571
Ik loop achter maar zag van de week kailyn met Jo praten over haar 3e zwangerschap. En Jo zei dat hij er voor haar was en dr steunt waar mogelijk. Dat vond ik een mooi moment. Dat ze inmiddels zoveel jaar later zo met elkaar om kunnen gaan. Ondanks dat Jo ook heus het zijne er vast wel van denkt met kind 3 bij man 3.
Zou fijn zijn als ze met Javi ook tot zo'n verstandhouding kan komen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173665644
Jo komt altijd onzettend together op me over. De normaalste in teenmom mogelijk..? Maar kan ook komen doordat ik niet zo veel over hem weer :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173665687
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:44 schreef laziness het volgende:
Ik loop achter maar zag van de week kailyn met Jo praten over haar 3e zwangerschap. En Jo zei dat hij er voor haar was en dr steunt waar mogelijk. Dat vond ik een mooi moment. Dat ze inmiddels zoveel jaar later zo met elkaar om kunnen gaan. Ondanks dat Jo ook heus het zijne er vast wel van denkt met kind 3 bij man 3.
Zou fijn zijn als ze met Javi ook tot zo'n verstandhouding kan komen.
Wat mooi O+

Ook toen Jo zijn dochter kreeg zag ik Kail daar in huis en zag je gewoon dat ze toch respect voor elkaar hebben. Zo tof.

Als ik zie dat Kail Javi belt om te vertellen dat de scheiding rond is, ik heb toch ook goeie hoop dat ze ooit heel tof door één deur gaan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173665829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:57 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel. Been there done that :D, maar als ik zie hoe ze Kaiser aan 1 arm uit zn eetstoel slingerd, het een straf vindt om met hem op 1 hotelkamer te zitten terwijl David aan het verhuizen is en hij naar de woonkamer (vanuit de open keuken) verbannen wordt met zijn speelgoed zwaard (terwijl ze dan doodleuk met Ensley samen in de keuken zitten te zeiken over alles en nog wat, vind ik dat zielig :P maar misschien ben ik heel soft.
en dat ze toestaat hoe david soms hardhandig met hem omgaat en hem uitmaakt voor 'whiney little bitch just like your daddy'
pi_173665989
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en dat ze toestaat hoe david soms hardhandig met hem omgaat en hem uitmaakt voor 'whiney little bitch just like your daddy'
Whut? :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 21:15:00 #33
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173666103
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en dat ze toestaat hoe david soms hardhandig met hem omgaat en hem uitmaakt voor 'whiney little bitch just like your daddy'
O ja, dat was tijdens zo'n stress moment in de auto.
Waar Jenelle vast weer 100x 'dude stop' gezegd zal hebben.
pi_173666262
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Whut? :{
[/quote]was in de auto idd, kaiser had een driftbui

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:15 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

O ja, dat was tijdens zo'n stress moment in de auto.
Waar Jenelle vast weer 100x 'dude stop' gezegd zal hebben.
laten we t hopen, maar van wat we konden zien reageerde ze niet of nauwelijks
  vrijdag 8 september 2017 @ 21:30:16 #35
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173666413
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 8 september 2017 21:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Whut? :{
was in de auto idd, kaiser had een driftbui

[..]

laten we t hopen, maar van wat we konden zien reageerde ze niet of nauwelijks
[/quote]

Ik bedoelde naar Kaiser, dat ze dat constant naar Kaiser roept.

Stop dude, go away dude, what are u doing dude.
Alsof het een volwassen gozer is :')
pi_173666500
Ja dat Dude vind ik ook altijd lachwekkend :D

Maar ik vind in NL 'kleine man, kleine vriend' ook tenenkrommend.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173667365
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:

Ik bedoelde naar Kaiser, dat ze dat constant naar Kaiser roept.

Stop dude, go away dude, what are u doing dude.
Alsof het een volwassen gozer is :')

Dat deed ze ook al bij Jace.. Ze kan totaal niet met kinderen omgaan..
pi_173667552
Jenelle. Defuq.

Trash. Maar ook hoe zij en David omgaan met haar moeder. True, Barb heeft ook niet alles op een rijtje - maar jezus. Direct alles filmen en doen. En dat eeuwige getouwtrek om Jace.

Inmiddels wil Jace toch ook niet meer bij Jenelle wonen omdat hij bang is voor David? Zoiets hoorde ik tijdens een aflevering. Maar echt, lekker zooitje.
pi_173668402
Jenelle op twitter gevraagd waarom ze blowde tijdens de zwangerschap: ben nu geblocked :'( :o
pi_173668439
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:44 schreef laziness het volgende:
Ik loop achter maar zag van de week kailyn met Jo praten over haar 3e zwangerschap. En Jo zei dat hij er voor haar was en dr steunt waar mogelijk. Dat vond ik een mooi moment. Dat ze inmiddels zoveel jaar later zo met elkaar om kunnen gaan. Ondanks dat Jo ook heus het zijne er vast wel van denkt met kind 3 bij man 3.
Zou fijn zijn als ze met Javi ook tot zo'n verstandhouding kan komen.
Allemaal mooi en aardig, maar is puur eigenbelang van Jo.
Dat is gewoon omdat hij eigenlijk meer alimentatie moet betalen maar als ze goed met elkaar omgaan Kailyn dat laat rusten. Heeft hij zelf eens gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 23:22:21 ]
  roze vrijdag 8 september 2017 @ 23:45:00 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173668865
Jenelle is echt kut. Ik had het tijdje terug al gezegd dat ik me echt kapot ergerde aan haar en ik heb het wel vaker. Soms echt idee dat ik naar een enorm klein kind aan het kijken ben.
Your beauty never ever scared me.
pi_173669192
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:19 schreef Blue_note het volgende:
Jenelle op twitter gevraagd waarom ze blowde tijdens de zwangerschap: ben nu geblocked :'( :o
Haha welkom bij de club :') Ik ben al een aantal jaar geblokkeerd.. Ze beweerde dat haar dokter haar had aangeraden om te blowen tegen de ochtendmisselijkheid.. Toen ik zei dat geen enkele zichzelf respecterende arts dat zou adviseren, heeft ze me geblocked :')
pi_173669231
Jenelle is echt walgelijk.. Wat zij haar kinderen allemaal aandoet :r
pi_173669261
ik zou er zo geld op inzetten dat jenelle nog een vierde koter neemt
  Moderator zaterdag 9 september 2017 @ 00:35:09 #45
382129 crew  Donna
pi_173669513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:13 schreef HyrulePrincess het volgende:
ik zou er zo geld op inzetten dat jenelle nog een vierde koter neemt
Ik ook. Veel geld.
pi_173669704
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:13 schreef HyrulePrincess het volgende:
ik zou er zo geld op inzetten dat jenelle nog een vierde koter neemt
Oh absoluut, zodra het uit is tussen haar en D en ze weer een nieuwe idioot aan de haak heeft geslagen is ze binnen no time weer zwanger..
pi_173690062
Als ik dit zo lees kan ik nog steeds niet bedenken hoe MTV en die producers van hen, deze deelnemers bewust ruineren. En dat allemaal vanwege wat centen.

Over Dr. Drew heb ik ook geen goede woorden. Die man haalt in zijn show soms onderwerpen aan die eigenlijk niet geschikt zijn voor TV of onderwerpen waarmee hij mensen uit elkaar speelt. Als hij de deelnemers echt zou willen helpen, zou hij dit niet op TV willen doen.
pi_173710124
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Oh absoluut, zodra het uit is tussen haar en D en ze weer een nieuwe idioot aan de haak heeft geslagen is ze binnen no time weer zwanger..
Ik denk dat als ze niet met D breekt dat ze met hem ook wel nog een kind neemt
pi_173710201
Ik snap ook niet wat de aantrekkingskracht van zo'n vrouw is, voor die mannen. Je wordt dan gewoon gebruikt als tijdelijke portemonnee en als spermadonor om maar zo snel mogelijk dat mens zwanger te schoppen, zodat jij -en je centen- nog wat langer blijven hangen om voor haar en al die Snow's te zorgen... :N

Ik zou zo iemand als Jenelle met geen stok aan willen raken, laat staan dat ik een levenslange verbinding met haar aan zou gaan. En dat je ook nog weet dat die levenslange verbinding net zo behandeld zal worden, zoals ze haar andere levenslange verbinkjes behandelt :N :N :N

Serieus. Castreeeeeeeeeeer die vrouw :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173710325
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook niet wat de aantrekkingskracht van zo'n vrouw is, voor die mannen. Je wordt dan gewoon gebruikt als tijdelijke portemonnee en als spermadonor om maar zo snel mogelijk dat mens zwanger te schoppen, zodat jij -en je centen- nog wat langer blijven hangen om voor haar en al die Snow's te zorgen... :N

Ik zou zo iemand als Jenelle met geen stok aan willen raken, laat staan dat ik een levenslange verbinding met haar aan zou gaan. En dat je ook nog weet dat die levenslange verbinding net zo behandeld zal worden, zoals ze haar andere levenslange verbinkjes behandelt :N :N :N

Serieus. Castreeeeeeeeeeer die vrouw :@
Veel van die mannen die niet de eerste waren zijn natuurlijk ook een beetje apart. Althans die bij de rare vrouwen.
Math, David, Nathan, die nieuwe van Amber, etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2017 12:08:01 ]
pi_173710540
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook niet wat de aantrekkingskracht van zo'n vrouw is, voor die mannen. Je wordt dan gewoon gebruikt als tijdelijke portemonnee en als spermadonor om maar zo snel mogelijk dat mens zwanger te schoppen, zodat jij -en je centen- nog wat langer blijven hangen om voor haar en al die Snow's te zorgen... :N

Ik zou zo iemand als Jenelle met geen stok aan willen raken, laat staan dat ik een levenslange verbinding met haar aan zou gaan. En dat je ook nog weet dat die levenslange verbinding net zo behandeld zal worden, zoals ze haar andere levenslange verbinkjes behandelt :N :N :N

Serieus. Castreeeeeeeeeeer die vrouw :@
aantrekkingkracht = $$$
je komt met je hoofd op tv, krijgt veel followers op insta en krijgt daar weer geld voor, en t geld dat je meedoet in de show
KASSA
pi_173711122
Jenelle en Farrah zijn wmb allebei niet goed bezig met hun kinderen.
pi_173780573
Farrah gaf weer een showtje |:(
Volgens Simon is het echt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2017 21:31:22 ]
  roze donderdag 14 september 2017 @ 21:28:59 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173780588
Ik zie niks?
Your beauty never ever scared me.
pi_173780652
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie niks?
Klote Imgur link...aangepast ;)
  roze donderdag 14 september 2017 @ 21:32:53 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173780719
Oh mijn god wat heb ik zojuist gezien. 😢
Your beauty never ever scared me.
pi_173780774
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Oh mijn god wat heb ik zojuist gezien. 😢
Vandaar de spoiler.

Zij is echt compleet geschift.
Zal je moeder zijn.

En haar businesses gaan zo goed. Uhuh :')
pi_173780846
quote:
A rejuvenated vagina doesn't come cheap!
As we reported, after documenting her noninvasive vaginal procedure on Instagram at the end of August, Farrah Abraham's fresh lady parts will make their debut on Wednesday for the porn site, CamSoda!
However, the Teen Mom OG star wants to make sure her investment is paying off!

The 26-year-old created a wish list where admirers can send her various gifts. Not surprisingly, she wants expensive shit!
Miz Abraham is requesting:
-Trips to Thailand, Greece, Monaco, and Brazil
-$200 for her nails
-$3000 for her hair
-Louis Vuitton purse, travel bag, and luggage
-$1000 for general shopping
-Size 9 heels
Open your wallets, fellas!
Bron: http://mobi.perezhilton.(...)-vagina#.WbraBR1NeEc

Het mooiste is nog dat ze dit zelf retweet.... _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2017 21:39:47 ]
pi_173780883
-O- -O-
pi_173780929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:38 schreef DonnaRush het volgende:
-O- -O-
Classy hè _O-
  roze donderdag 14 september 2017 @ 21:39:13 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173780942
Ze is echt getikt.
Your beauty never ever scared me.
pi_173781037
Haar promo: na een pot chocopasta?



[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2017 21:42:20 ]
  roze donderdag 14 september 2017 @ 21:42:59 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173781073
Wat is haar hoofd (enz) lelijk nep bruin of ligt dat aan mijn telefoon?
Your beauty never ever scared me.
pi_173781112
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat is haar hoofd (enz) lelijk nep bruin of ligt dat aan mijn telefoon?
Nee, vandaar de pot chocopasta opmerking ;)!

De verlichting op de porno set zal wel fel zijn :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2017 21:45:07 ]
  roze donderdag 14 september 2017 @ 21:44:46 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173781135
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee, vandaar de pot chocopasta opmerking ;)!
Oh ik keek te snel. Wat lelijk.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 14 september 2017 @ 21:45:30 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173781166
Dat rode haar had bij iemand anders wel heel leuk gestaan.
Your beauty never ever scared me.
pi_173781347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Dat rode haar had bij iemand anders wel heel leuk gestaan.
Op een of andere manier doet die foto me aan Chelsea denken :D
  roze donderdag 14 september 2017 @ 22:02:28 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173781773
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Op een of andere manier doet die foto me aan Chelsea denken :D
Oh dat heb ik totaal niet. Chelsea ❤️
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 14 september 2017 @ 22:04:45 #69
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173781849
Ik dacht met snel scrollen ook dat het Chelsea was :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173781865
Tuurlijk is Farrah gek, maar commercieel handig is ze wel.

Dit is een aanname, maar ikdenk dat ze ook een stuk verstandigermet haar geld omgaat dan haar voorkomen doet voorkomen.

Ze melkt haar momentum tot op de laatste druppel uit. En ergens bewonder ik dat wel in haar.

Maar het is en blijft duidelijk de dochter van Debra :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173781935
En ik kan niet geloven dat ze gelukkiger is dan, zeg een caytelin. Ze handelt dat wel een stuk productiever. De compleet debiele standaarden waar ze anderen aanhoudt lijkt ze -op wat flinke blinde vlekken na- ook voor zichzelf te hanteren...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  roze donderdag 14 september 2017 @ 22:08:03 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173781945
Vraag me stiekem wel af wat er van haar dochter terecht gaat komen.
Your beauty never ever scared me.
pi_173782179
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh dat heb ik totaal niet. Chelsea ❤
Eens, maar iets in die foto...
pi_173782212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ze melkt haar momentum tot op de laatste druppel uit. En ergens bewonder ik dat wel in haar.

Niet alleen haar momentum :o
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 00:56:03 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173784638
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:07 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Veel van die mannen die niet de eerste waren zijn natuurlijk ook een beetje apart. Althans die bij de rare vrouwen.
Math, David, Nathan, die nieuwe van Amber, etc.
Wait whut, Amber weer een nieuwe vriend :?

Ik loop echt schandalig achter :@

Ik snap niet dat Farah weer aan porno doet, het verhaal was toch dat er misbruik van haar was gemaakt eerder :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 07:36:28 #76
382129 crew  Donna
pi_173785673
Ja ze zei dat ze niet wist van opnames. Maar ze schijnt behoorlijk vaak in de camera te kijken enzo.
pi_173785816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:36 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ze zei dat ze niet wist van opnames. Maar ze schijnt behoorlijk vaak in de camera te kijken enzo.
Ze deelt het fanatiek op twitter, dus ze zal er (in ieder geval deze keer) zeker vanaf hebben geweten.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:01:39 #78
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173792549
:') :') :')

pi_173823718
Javi wordt afgeluisterd (door Kailyn?)
https://www.google.nl/amp(...)s-twitter-141991.amp

Sowieso als je op twitter de reacties op berichten van Kailyn leest...90% is echt pure haat.
Zou ze daar nou compleet overheen lezen? Waarom blijf je alles op twitter gooien als je zowat om het uur compleet wordt afgebrand?
Ook al trek je je er niks van aan, wat is het doel er dan nog van?
  maandag 18 september 2017 @ 11:59:33 #81
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_173849607
Een potentieel glas wijn classificeren als 'drinking and driving' en er een hele heisa van maken waar kinderen bij zijn terwijl je zelf aan de wiet zit tijdens je zwangerschap 8)7 .

Het zal wellicht per staat verschillen maar met een glas wijn op mag je, net als in NL, gewoon rijden.
Ik ben ook weleens in de VS staande gehouden met de vraag of en hoeveel ik gedronken had, ik antwoordde dat ik 1 glas op had en mocht zo doorrijden.

Dat ze er ook zo heilig van overtuigd waren dat ze hiermee goud in handen hadden en dat hierdoor Barb haar laatste weken met Jace waren aangebroken. Zo onnozel.

Ik vond het trouwens ook echt belachelijk dat Luis doodleuk met een cameraploeg kwam aanzetten op die babyshower zonder vooraf ook maar iets te zeggen/vragen :D
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_173853427
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:10 schreef Blue_note het volgende:
Javi wordt afgeluisterd (door Kailyn?)
https://www.google.nl/amp(...)s-twitter-141991.amp

Sowieso als je op twitter de reacties op berichten van Kailyn leest...90% is echt pure haat.
Zou ze daar nou compleet overheen lezen? Waarom blijf je alles op twitter gooien als je zowat om het uur compleet wordt afgebrand?
Ook al trek je je er niks van aan, wat is het doel er dan nog van?
Op de fb-pagina van Teen Mom wordt ze ook totaal afgebrand.

Moet zeggen dat ik haar ook niet meer tof vind.


Leah ben ik trouwens wel weer meer gaan waarderen :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_173853775
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Op de fb-pagina van Teen Mom wordt ze ook totaal afgebrand.

Moet zeggen dat ik haar ook niet meer tof vind.

Leah ben ik trouwens wel weer meer gaan waarderen :)
Same here! Leah is leuk! En ik hoop stiekem dat ze ooit nog wel weer eens samen komt met Jeremy :@
  maandag 18 september 2017 @ 16:16:35 #84
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173853913
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Same here! Leah is leuk! En ik hoop stiekem dat ze ooit nog wel weer eens samen komt met Jeremy :@
Jeremy is een lul.
pi_173856608
Met Leah, Chelsea en Maci zou ik het kunnen uithouden, met al die andere absoluut niet.

Edit: niet in een sexuele manier :')
pi_173856925
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Same here! Leah is leuk! En ik hoop stiekem dat ze ooit nog wel weer eens samen komt met Jeremy :@
Ja dat hoop ik ook!

Maar als het echt een lul is dan houdt het op :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:45:58 #87
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173868351
Kailyn ziet er raar uit in de aflevering van gister.
pi_173868490
Katelyn vind ik echt nasty, al toen ze haar handen niet kon thuishouden en Javi sloeg.
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 12:27:28 #89
382129 crew  Donna
pi_173869039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:52 schreef Mylene het volgende:
Katelyn vind ik echt nasty, al toen ze haar handen niet kon thuishouden en Javi sloeg.
Kailyn.

Catelynn zit in OG. Maar dat was heftig idd.
Volgt iemand Kailyn op Snapchat? Ze heeft IEDERE DAG het huis vol met vriendinnen en vrienden. IEDERE DAG. :'(
pi_173869396
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Katelyn.

Catelynn zit in OG. Maar dat was heftig idd.
Volgt iemand Kailyn op Snapchat? Ze heeft IEDERE DAG het huis vol met vriendinnen en vrienden. IEDERE DAG. :'(
Kailyn bedoel ik ja, dacht al dat ik het verkeerd had toen ik het invoerde.
pi_173869676
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Kailyn.

Catelynn zit in OG. Maar dat was heftig idd.
Volgt iemand Kailyn op Snapchat? Ze heeft IEDERE DAG het huis vol met vriendinnen en vrienden. IEDERE DAG. :'(
Ja die zullen wel boodschappen doen, op de kinderen passen etc.
Zolang je nuttig bent ben je haar vriend.

Javi was ook nuttig voor de voordelen die zijn Army werk met zich meebrachten.
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 07:19:50 #92
382129 crew  Donna
pi_173924042
Ze heeft trouwens weer een vriendin nu. Kailyn. Als in; girlfriend.

Ze (ik twijfelde eerst nog of het een jongen was) verschijnt al regelmatig op snaps.
pi_173924267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ze heeft trouwens weer een vriendin nu. Kailyn. Als in; girlfriend.

Ze (ik twijfelde eerst nog of het een jongen was) verschijnt al regelmatig op snaps.
En die is lilik :'( voor een vrouw dan.

Kon zo de twin van Tyler zijn btw.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2017 07:53:28 ]
pi_173950612
jenelle heeft gisteren de bruiloft afgezegd, ze zou vandaag trouwen
pi_173950811
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:07 schreef JaneDoe het volgende:
jenelle heeft gisteren de bruiloft afgezegd, ze zou vandaag trouwen
Die zag ik niet aankomen.

Ik zag deze week pas het huwelijksaanzoek, hij in tranen en zij zo blij... Ik vond ze tot nu toe al zo lang bij elkaar blijven. Ben benieuwd naar de reden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173950825
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:07 schreef JaneDoe het volgende:
jenelle heeft gisteren de bruiloft afgezegd, ze zou vandaag trouwen
_O- 8)7

Gister nog volop op twitter dat ze ging trouwen. Na een fikse ruzie ook echt....hoezo impulsief.

Ook fijn voor iedereen die vanuit andere staten komt enzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2017 18:27:25 ]
pi_173950884
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die zag ik niet aankomen.

Ik zag deze week pas het huwelijksaanzoek, hij in tranen en zij zo blij... Ik vond ze tot nu toe al zo lang bij elkaar blijven. Ben benieuwd naar de reden.
wat ik lees is jenelle boos om 2 redenen:
- david gaf haar gisteren niet voldoende aandacht en was alleen maar bezig om hun tuin gereed te maken voor de bruiloft... en dat terwijl zich zo kut voelt, want zijn moeder is er bij en die van haar niet en hij doet geen moeite om har te troosten
- david heeft een interview gegeven zonder overleg met haar
  zaterdag 23 september 2017 @ 18:29:08 #98
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173950893
:')

Jenelle:I said for two hours I wanted him to care about me, talk to me about my mom situation. I don’t have a mom coming tomorrow, he has a mom. I want his attention This is my house, and he does not give a f**k. I’ve been crying all day.

Everyone is going to see the way I feel. I’m not doing this.


David:When I’m out here working constantly, every f**king minute of the day, she’s sitting around. This place looks different every day. It’s all because of me. These people wouldn’t be here if it wasn’t for me.
pi_173951024
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:29 schreef SacreCoeur het volgende:
:')

Jenelle:I said for two hours I wanted him to care about me, talk to me about my mom situation. I don’t have a mom coming tomorrow, he has a mom. I want his attention This is my house, and he does not give a f**k. I’ve been crying all day.

Everyone is going to see the way I feel. I’m not doing this.


David:When I’m out here working constantly, every f**king minute of the day, she’s sitting around. This place looks different every day. It’s all because of me. These people wouldn’t be here if it wasn’t for me.

Borderline much!

Knettergek _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2017 18:38:29 ]
  zaterdag 23 september 2017 @ 18:38:56 #100
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173951037
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Borderline much!

Knettergek _O-
pi_173951126
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoop toch dat David nu genoe gewaarschuwd is en keihard wegrent.

Egoïstischer dat dit kind worden ze niet.

Die reden ook echt :') Dat is zoeken naar aandacht. Als je je slecht voelt en David is in de tuin bezig voor je bruiloft, steek fukkin je handen uit je mouwen i.p.v wat te gaan janken.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2017 18:45:54 ]
pi_173951456
De bruilof gaat gewoon door trouwens.

Zie haar Insta...
pi_173951463
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:07 schreef JaneDoe het volgende:
jenelle heeft gisteren de bruiloft afgezegd, ze zou vandaag trouwen
It’s back on ;)! Er wordt getrouwd. Ze zit in de make-up.
pi_173952169
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:08 schreef Blue_note het volgende:

[..]

It’s back on ;)! Er wordt getrouwd. Ze zit in de make-up.
zou ook behoorlijk duur voor dr worden als t echt niet door gaat
pi_173952420
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zou ook behoorlijk duur voor dr worden als t echt niet door gaat
Niet duurder dan nu ;)! Alleen wel als ze over moest doen ja.

Ik denk dat MTV gewoon lapt overigens.
Dat deden ze bij de andere ook als ze mochten filmen.
  Moderator zaterdag 23 september 2017 @ 21:53:12 #106
382129 crew  Donna
pi_173954875
Oh de bruiloft gaat weer door :X
Hmmpfff..
  zondag 24 september 2017 @ 10:36:46 #107
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173960100
Hihi, net alsof je haar kont ziet.

  Moderator zondag 24 september 2017 @ 10:42:42 #108
382129 crew  Donna
pi_173960197
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 10:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Hihi, net alsof je haar kont ziet.

[ afbeelding ]
Het lijkt wel behoorlijk 'see through' ja.
pi_173960960
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 10:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Hihi, net alsof je haar kont ziet.

[ afbeelding ]
Heeft ze daar nou een plastic glas bier vast?
  zondag 24 september 2017 @ 11:19:10 #110
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173960998
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:16 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Heeft ze daar nou een plastic glas bier vast?
Ja, 'It looks like Jenelle is trying way too hard to be like Chelsea with the rustic, outdoor decor but she just can't pull it off.' las ik ergens in de comments :P
De taart is ook echt heel lelijk, maarja smaken verschillen.



Maar die bril vind ik het mooiste.

pi_173961071
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]


Maar die bril vind ik het mooiste.

[ afbeelding ]
Ey hij heeft Vitiligo ja :N

:o :P
pi_173961086
Sowieso moet je eens nagaan hoe die tuin er nu moet uitzien.

De graszoden hadden ze net een uur liggen ofzo. Dat is nu 1 groene smurrie :7
  zondag 24 september 2017 @ 11:26:57 #113
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173961141
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:23 schreef Blue_note het volgende:
Sowieso moet je eens nagaan hoe die tuin er nu moet uitzien.

De graszoden hadden ze net een uur liggen ofzo. Dat is nu 1 groene smurrie :7
Die loper is ook zo mooi, net een rol karton.
Maar oke, nu moet ik stoppen Sjenel haar bruiloft af te zeiken, dit is echte liefde natuurlijk.
pi_173961200
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die loper is ook zo mooi, net een rol karton.
Maar oke, nu moet ik stoppen Sjenel haar bruiloft af te zeiken, dit is echte liefde natuurlijk.
Aber Natürlich. Was sich Liebt das Neckt sich immers.

Wie was nou de trouwambtenaar eigenlijk? Dat zou zo speciaal worden hypte ze ervoor?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 11:30:47 ]
  zondag 24 september 2017 @ 11:33:08 #115
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173961261
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Aber Natürlich. Was sich Liebt das Neckt sich immers.

Wie was nou de trouwambtenaar eigenlijk? Dat zou zo speciaal worden hypte ze ervoor?
Ik geloof die grote donkere man.
pi_173961274
Foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 11:34:23 ]
pi_173961278
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik geloof die grote donkere man.
En die moeten we kennen?

Kieffers vader?
  zondag 24 september 2017 @ 11:38:15 #118
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173961353
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:34 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En die moeten we kennen?

Kieffers vader?
Haha :'(
'and the wedding officiant, Jenelle’s MTV bodyguard Andre.' _O-
pi_173961816
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Haha :'(
'and the wedding officiant, Jenelle’s MTV bodyguard Andre.' _O-
Wow *O* ^)

:')
pi_173962514
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, 'It looks like Jenelle is trying way too hard to be like Chelsea with the rustic, outdoor decor but she just can't pull it off.' las ik ergens in de comments :P
Dat is ook wel ietwat overdreven. Genoeg trends die er zijn, ook wbt bruiloften. En zij wonen toch ook in een bosrijk gebied.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173963371
De outfit van de bruidegom :')
  Moderator zondag 24 september 2017 @ 13:38:28 #122
382129 crew  Donna
pi_173963759
Ik had het bij Jenelle allemaal wat meer over the top verwacht.
pi_173972442
https://www.instagram.com/p/BZbolJWA_CX/

Heeft Jace een pak van z’n vader aan?
Lijkt trouwens op een jonge Hitler op die foto :@

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 19:20:44 ]
pi_173973156
Kaiser ziet er wel mooi uit.

Ik blijf me wel verbazen dat ze 3 kinderen van 3 jongens heeft en alle 3 hebben ze het uiterlijk van de vader. Jace heeft wel kleine trekken van Jenelle, de mond ofzo.
Ensley is net een beertje, zoals de vader :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173973260
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kaiser ziet er wel mooi uit.

Ik blijf me wel verbazen dat ze 3 kinderen van 3 jongens heeft en alle 3 hebben ze het uiterlijk van de vader. Jace heeft wel kleine trekken van Jenelle, de mond ofzo.
Ensley is net een beertje, zoals de vader :@
Die blote voeten. Ik vind het maar armoe.
pi_173973296
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 19:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Die blote voeten. Ik vind het maar armoe.
Oh dat had ik nog niet gezien. Ik keek naar het overhemd.

Haar doorschijnende jurk vind ik ook wel armoe, maar het had erger gekund.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 24 september 2017 @ 20:44:04 #127
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_173974729
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 19:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Die blote voeten. Ik vind het maar armoe.
mijn kinderen krijg je echt geen schoenen aan hoor op gras, sprietjes moet je voelen O+
  Moderator zondag 24 september 2017 @ 21:00:58 #128
382129 crew  Donna
pi_173975416
Jace lijkt toch als 2 druppels water op Jenelle vind ik. Helemaal als je Jenelle haar kinderfoto's ziet.
  zondag 24 september 2017 @ 21:21:11 #129
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173976233
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 19:20 schreef Blue_note het volgende:
https://www.instagram.com/p/BZbolJWA_CX/

Heeft Jace een pak van z’n vader aan?
Lijkt trouwens op een jonge Hitler op die foto :@
:D _O-

quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:00 schreef DonnaRush het volgende:
Jace lijkt toch als 2 druppels water op Jenelle vind ik. Helemaal als je Jenelle haar kinderfoto's ziet.
Hij ziet er heel erg oost-blokkerig uit ofzo.
pi_173976527
quote:
17s.gif Op zondag 24 september 2017 20:44 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

mijn kinderen krijg je echt geen schoenen aan hoor op gras, sprietjes moet je voelen O+
Op een bruiloft :P ?
  zondag 24 september 2017 @ 21:29:56 #131
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_173976613
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Op een bruiloft :P ?
Waarom niet? als ik trouw en het is op gras zou ik echt niet moeilijk doen over schoenen :')
pi_173977715
quote:
17s.gif Op zondag 24 september 2017 21:29 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Waarom niet? als ik trouw en het is op gras zou ik echt niet moeilijk doen over schoenen :')
Ieder z’n smaak *;
  maandag 25 september 2017 @ 09:07:39 #133
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173982320
Ik vind de taart juist leuk!
En Kaiser heeft een leuke outfit. Jace wat minder :P
Ennuh ik zou op mijn bruiloft liever mijn kind met blote voetjes hebben dan een toddler tantrum. Pick your battles :+
Raar om dat te bestempelen als armoe. Ik kan wel betere voorbeelden van armoe noemen bij andere teen moms.
Maar ik vind het dan ook niet nodig alles van Jenelle af te zeiken. Ik hoop eerder voor haar dat ze eens gelukkig wordt. Ze is al heel lang ongelukkig.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173985532
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:07 schreef laziness het volgende:
Ik vind de taart juist leuk!
En Kaiser heeft een leuke outfit. Jace wat minder :P
Ennuh ik zou op mijn bruiloft liever mijn kind met blote voetjes hebben dan een toddler tantrum. Pick your battles :+
Raar om dat te bestempelen als armoe. Ik kan wel betere voorbeelden van armoe noemen bij andere teen moms.
Maar ik vind het dan ook niet nodig alles van Jenelle af te zeiken. Ik hoop eerder voor haar dat ze eens gelukkig wordt. Ze is al heel lang ongelukkig.
Volgens mij zet ze met de keuzes die ze nu aan het maken is, eerder weer stappen van geluk af dan er naar toe...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174053177
Being Nathan special! Wat een naar mannetje, hoe hij met zijn moeder omgaat die alles ook maar weer goedpraat en op de PTSS afschuift.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 22:29:03 #137
382129 crew  Donna
pi_174081993
quote:
Ik kan de foto's niet zien, maar de roddels gingen al na 1 van haar trouwfoto's waar ook een buikje zichtbaar was.
  roze vrijdag 29 september 2017 @ 22:30:58 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174082039
Ik zie ook niks. Wat een flut site.
Your beauty never ever scared me.
pi_174083042
Heeft ze gelijk ontkend. Ze heeft een spiraaltje aldus haarzelf.
pi_174087327
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:27 schreef Blue_note het volgende:
Heeft ze gelijk ontkend. Ze heeft een spiraaltje aldus haarzelf.
Dat heeft ze eerder gezegd toch? :7

David was er toch wel heel duidelijk in dat hij meer kinderen met haar wilde?
Aids.
pi_174087524
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:27 schreef Blue_note het volgende:
Heeft ze gelijk ontkend. Ze heeft een spiraaltje aldus haarzelf.
ja, want jenelle kan men op haar woord geloven
pi_174088603
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja, want jenelle kan men op haar woord geloven
Precies :')
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 09:32:07 #143
382129 crew  Donna
pi_174132116
Eennnnn Baby Lo heeft een naam; Lux Russell!
pi_174133988
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:32 schreef DonnaRush het volgende:
Eennnnn Baby Lo heeft een naam; Lux Russell!
Het duurde zolang omdat de deken met de naam op niet eerder gemaakt kon worden _O- :')
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:25:13 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_174308731
Farrah en Sophia tijdens een modeshow.

pi_174338249
Aids.
pi_174338319
En Jenelle gaat helemaal los op IG omdat mtv volgens haar de beelden manipuleert. Ze dreigt volgend seizoen niet meer mee te doen. We weten natuurlijk allemaal hoe dát af gaat lopen :7.

https://instagram.com/p/BaD3S56gSL-/
Aids.
pi_174338380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:31 schreef Mss het volgende:
En Jenelle gaat helemaal los op IG omdat mtv volgens haar de beelden manipuleert. Ze dreigt volgend seizoen niet meer mee te doen. We weten natuurlijk allemaal hoe dát af gaat lopen :7.

https://instagram.com/p/BaD3S56gSL-/
Met Jenelle die echt niet meedoet dit keer?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174338526
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Met Jenelle die echt niet meedoet dit keer?
Ik denk dat zij de inkomsten niet kan missen. Ze werkt ook niet toch?
Aids.
pi_174338584
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:36 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik denk dat zij de inkomsten niet kan missen. Ze werkt ook niet toch?
Dawassarcasme...

Ze had wel een opleiding afgemaakt! Dat verbaasde me ook al zo! Dus mogelijk werkt ze ook in die richting, iets Labbigs. Maar die inkomsten zullen in het niet vallen bij de MTV pay checks gok ik zo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174339473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dawassarcasme...

Ze had wel een opleiding afgemaakt! Dat verbaasde me ook al zo! Dus mogelijk werkt ze ook in die richting, iets Labbigs. Maar die inkomsten zullen in het niet vallen bij de MTV pay checks gok ik zo.
ze was een aantal jaar geleden verpleeghulp/assistente
zal de epische scène waarin ze haar moeder toesnauwde dat ze een belangrijke baan in de medische wereld had nooit vergeten
'i'm saving lives and you're just working at wallmart!'

maar goed, dat baantje heeft ze allang niet meer
pi_174339511
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ze was een aantal jaar geleden verpleeghulp/assistente
zal de epische scène waarin ze haar moeder toesnauwde dat ze een belangrijke baan in de medische wereld had nooit vergeten
'i'm saving lives and you're just working at wallmart!'

maar goed, dat baantje heeft ze allang niet meer
Bwehehehe sounds like Jenelle :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174340306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:31 schreef Mss het volgende:
En Jenelle gaat helemaal los op IG omdat mtv volgens haar de beelden manipuleert. Ze dreigt volgend seizoen niet meer mee te doen. We weten natuurlijk allemaal hoe dát af gaat lopen :7.

https://instagram.com/p/BaD3S56gSL-/
Specifiek ging dat om een still waarvan zij beweert dat iemand die geshopt heeft zodat er een hand/knijp/sla afdruk op te zien is van David.

Bullshit want de live beelden tonen die hand ook. Maar daar reageert ze niet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 23:44:01 ]
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 07:41:21 #154
382129 crew  Donna
pi_174342866
Er komt een seizoen 8B. Dat doet MTV slim, want die kunnen ze niet weigeren, dat is contractbreuk.
pi_174343115
quote:
Wat is zij veranderd :o
pi_174343288
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:26 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Wat is zij veranderd :o
Wat mooie gedoseerde make-up en kapsel ook al niet kan doen.

Ze zien er mooi uit samen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174343531
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat mooie gedoseerde make-up en kapsel ook al niet kan doen.

Ze zien er mooi uit samen.
Maar ook veel afgevallen. Ken haar alleen van 1e serie zeg maar
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:18:59 #158
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174343666
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar goed, dat baantje heeft ze allang niet meer
Mag ook niet meer toch? door haar strafblad.

Maar als ze èèn dag voor haar trouwen niet meer wil en de volgende dag weer wel, geloof ik niet dat ze gaat stoppen met de show.
pi_174347722
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Mag ook niet meer toch? door haar strafblad.

Maar als ze èèn dag voor haar trouwen niet meer wil en de volgende dag weer wel, geloof ik niet dat ze gaat stoppen met de show.
dat strafblad had ze daarvoor ook al volgens mij
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:56:03 #160
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174347784
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:52 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat strafblad had ze daarvoor ook al volgens mij
Klopt, maar daar kwamen weer wat drugs gevalletjes bij volgens mij.
Er was iig iets met haar opleiding en strafblad waarom iets niet kon :P wat weet ik niet meer.
pi_174347807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Klopt, maar daar kwamen weer wat drugs gevalletjes bij volgens mij.
Er was iig iets met haar opleiding en strafblad waarom iets niet kon :P wat weet ik niet meer.
ach maakt ook niet uit verder
we hebben toch niet de illusie dat ze er anders nog zou werken ;)
pi_174347860
quote:
Jenelle Evans Says Appearing On ‘Teen Mom 2’ is “Harming Her Mentally” As Fans React to Shocking Episode
eens even lezen
pi_174362490
Sjenel's twitter weg?
  roze donderdag 12 oktober 2017 @ 02:45:39 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174365551


Ik loop een paar afleveringen achter dus ik heb het nog niet gezien.
Your beauty never ever scared me.
pi_174394871
Er staat me ook iets van bij dat Jenelle haar medical license kwijt is vanwege een drugs/geweld vergrijp.

Maar ze had al geen tijd om te sporten, laat staan om te werken. Ik denk ook dat ze binnen een half jaar weer zwanger is :')
Aids.
pi_174402367
Anon_Mafioso twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 22:42:59 Jenelle seriously this is some scary ass shit. You need to leave. Now. Forget about material shit. https://t.co/JLjPBlrw2M reageer retweet
(Kijk het filmpje in de tweet)

David is echt een creep.. Ze is doodsbang voor hem..
pi_174402438
Wat voor veroordelingen had David op zijn naam staan? Huiselijk geweld of ruzie met een extra oid?

Ik heb nooit alle afleveringen gezien maar ben toch wel verbaasd hoe makkelijk iets op beeld "prima" lijkt.
Elke keer leek hij zo kalm. En nu... Nee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:48:29 #168
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174403213
Ja precies! Ik snapte tot nu toe nooit wat men zo tegen David had :@
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_174403288
Hoe hij Kaiser aan zijn arm weg sleurt.. en Kaiser zat helemaal nergens aan, hij keek gewoon.. :{
pi_174403317
Hadden jullie deze foto al gezien?

pi_174403369
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor veroordelingen had David op zijn naam staan? Huiselijk geweld of ruzie met een extra oid?

Ik heb nooit alle afleveringen gezien maar ben toch wel verbaasd hoe makkelijk iets op beeld "prima" lijkt.
Elke keer leek hij zo kalm. En nu... Nee.
ik weet dat hij iig een contactverbod had voor zijn zoontje en diens moeder
dit omdat hij zijn ex mishandeld heeft tijdens de zwangerschap
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:59:46 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_174403400
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik weet dat hij iig een contactverbod had voor zijn zoontje en diens moeder
dit omdat hij zijn ex mishandeld heeft tijdens de zwangerschap
Fijne jongen :{
Hoe krijgt ze het toch voor elkaar om dit soort kerels aan de haak te slaan.
pi_174403436
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:55 schreef madam-april het volgende:
Hadden jullie deze foto al gezien?

[ afbeelding ]
mede door deze foto heeft jenelle haar twitter verwijderd, volgens haar is de foto geshopt
ze was helemaal klaar met mtv en social media zei ze en kondigde een break aan...maar nog geen 12 uur later postte ze alweer een of ander gesponsord iets op instagram :')
pi_174403522
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

mede door deze foto heeft jenelle haar twitter verwijderd, volgens haar is de foto geshopt
ze was helemaal klaar met mtv en social media zei ze en kondigde een break aan...maar nog geen 12 uur later postte ze alweer een of ander gesponsord iets op instagram :')
Hier zijn de bewegende beelden waarop je de hand afdruk ook kunt zien..
pi_174403560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:53 schreef madam-april het volgende:
Hoe hij Kaiser aan zijn arm weg sleurt.. en Kaiser zat helemaal nergens aan, hij keek gewoon.. :{
jenelle en haar prioriteiten...

kaiser zou regelmatig onder de blauwe plekken zitten, oa om die reden heeft de moeder van nathan een voogdijaanvraag ingediend
pi_174403585
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hier zijn de bewegende beelden waarop je de hand afdruk ook kunt zien..
klopt, daar wezen volgers van de serie ook op, maar jenelle heeft dáár natuurlijk niet op gereageerd
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:11:56 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174403652
Filmpjes werken hier niet. Matig
Your beauty never ever scared me.
pi_174403681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fijne jongen :{
Hoe krijgt ze het toch voor elkaar om dit soort kerels aan de haak te slaan.
Ze is zelf nou ook niet bepaald heilig hè.. In haar vorige relaties was ze minimaal net zo schuldig aan het geweld wat daarin voorkwam.. In die relaties ging het geweld over en weer.. Dit keer lijkt het echter wel echt anders te zijn, ze lijkt oprecht bang voor hem, en ze ontkent het geweld en dat is iets dat ze in vorige relaties niet deed..
pi_174403689
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Filmpjes werken hier niet. Matig
Ook niet als je op de link klikt?
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:14:59 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_174403696
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze is zelf nou ook niet bepaald heilig hè.. In haar vorige relaties was ze minimaal net zo schuldig aan het geweld wat daarin voorkwam.. In die relaties ging het geweld over en weer.. Dit keer lijkt het echter wel echt anders te zijn, ze lijkt oprecht bang voor hem, en ze ontkent het geweld en dat is iets dat ze in vorige relaties niet deed..
Ja, het is zelf ook een dondersteen die behoorlijk aan de drugs zit.
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:15:49 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174403712
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ook niet als je op de link klikt?
Nee :S Kan zijn omdat ik zelf geen Twitter meer heb? Maar kan ook zijn omdat mijn laptop gewoon dom doet de laatste maanden.
Your beauty never ever scared me.
pi_174403713
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze is zelf nou ook niet bepaald heilig hè.. In haar vorige relaties was ze minimaal net zo schuldig aan het geweld wat daarin voorkwam.. In die relaties ging het geweld over en weer.. Dit keer lijkt het echter wel echt anders te zijn, ze lijkt oprecht bang voor hem, en ze ontkent het geweld en dat is iets dat ze in vorige relaties niet deed..
precies, zowel zijzelf als jace en Kaiser zijn doodsbang voor em
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:16:40 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174403735
Niet alles gelezen hier en op internet maar Jace roept ook altijd tegen Barbara dat hij bang is voor David.
Your beauty never ever scared me.
pi_174403736
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee :S Kan zijn omdat ik zelf geen Twitter meer heb? Maar kan ook zijn omdat mijn laptop gewoon dom doet de laatste maanden.
ik heb zelf ook geen twitter maar kan ze gewoon bekijken
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:17:10 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174403741
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:16 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik heb zelf ook geen twitter maar kan ze gewoon bekijken
Dan is het het laatste. :P
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:17:51 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174403750
Keek eergisteren aflevering 10 en daar was ook drama omdat Jace niet naar Jenelle wou als David er ook was.
Your beauty never ever scared me.
pi_174403790
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Keek eergisteren aflevering 10 en daar was ook drama omdat Jace niet naar Jenelle wou als David er ook was.
barbara is geen geweldige opvoeder maar laat jace maar lekker bij haar wonen tot z'n 18de
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:21:29 #188
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174403820
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

barbara is geen geweldige opvoeder maar laat jace maar lekker bij haar wonen tot z'n 18de
Zal ook wel gebeuren denk ik.
Your beauty never ever scared me.
pi_174404053
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:15 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

precies, zowel zijzelf als jace en Kaiser zijn doodsbang voor em
Klopt en dat is niet zonder reden.. Kijk hoe hij Kaiser bij zijn arm pakt en weg sleurt.. als de camera's er niet zijn is hij waarschijnlijk nog veel erger.. heb je die blauwe plekken op Kaiser's arm gezien een tijdje terug?
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:32:27 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174404062
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:32 schreef madam-april het volgende:
heb je die blauwe plekken op Kaiser's arm gezien een tijdje terug
:o
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:32:57 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174404075
Ik vind het sowieso een vreemd gezin. Jenelle mag ik ook niet. Dat eeuwige gejank steeds van haar.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:33:59 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174404098
Chelsea dat vind ik nou echt een leuke mama O+
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:38:26 #193
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174404193
Mja ik vind dat bij de arm pakken nogal uitvergroten nu hier.
Ik denk dat veel ouders dat wel eens gedaan hebben als hun kind niet luisterde en ergens aan bleef zitten bijvoorbeeld of bij een tantrum midden in een winkel of zo.
En mijn kind speelt dagelijks buiten in de bosjes, stoer doen wie durft er ergens vanaf te springen en is een onhandige dodo en als je hem ziet zou je ook kunnen denken dat we 'm in elkaar rossen :') Altijd blauwe plekken overal.

Het blijven momentopnames die je ziet en er worden een hoop aannames gedaan aan de hand daarvan.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:42:17 #194
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174404276
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Chelsea dat vind ik nou echt een leuke mama O+
Chelsea laat veel te weinig zien om een eerlijk beeld te kunnen vormen.
Wat ik van haar zie vind ik leuk maar het zijn hele korte nikszeggende momenten. Ik vind dat je weinig te zien krijgt van hoe ze nou echt dagelijks met haar kinderen is.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_174404282
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

barbara is geen geweldige opvoeder maar laat jace maar lekker bij haar wonen tot z'n 18de
Weet je wat ik nog het ergste vind, al die ruzies om hem (waar hij vaak zelfs bij is), al die rechtzaken, en het gaat haar (Jenelle) helemaal niet om hem of om wat het beste voor hem is..
pi_174404301
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:o
pi_174404313
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:38 schreef laziness het volgende:
Mja ik vind dat bij de arm pakken nogal uitvergroten nu hier.
Ik denk dat veel ouders dat wel eens gedaan hebben als hun kind niet luisterde en ergens aan bleef zitten bijvoorbeeld of bij een tantrum midden in een winkel of zo.
En mijn kind speelt dagelijks buiten in de bosjes, stoer doen wie durft er ergens vanaf te springen en is een onhandige dodo en als je hem ziet zou je ook kunnen denken dat we 'm in elkaar rossen :') Altijd blauwe plekken overal.

Het blijven momentopnames die je ziet en er worden een hoop aannames gedaan aan de hand daarvan.
maar het is zijn kind niet en kaiser deed niks verkeerd
dit is niet de eerste en enige keer dat hij Kaiser onnodig hardhandig aanpakt op beeld
pi_174404326
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:38 schreef laziness het volgende:
Mja ik vind dat bij de arm pakken nogal uitvergroten nu hier.
Ik denk dat veel ouders dat wel eens gedaan hebben als hun kind niet luisterde en ergens aan bleef zitten bijvoorbeeld of bij een tantrum midden in een winkel of zo.
En mijn kind speelt dagelijks buiten in de bosjes, stoer doen wie durft er ergens vanaf te springen en is een onhandige dodo en als je hem ziet zou je ook kunnen denken dat we 'm in elkaar rossen :') Altijd blauwe plekken overal.

Het blijven momentopnames die je ziet en er worden een hoop aannames gedaan aan de hand daarvan.
Heb je het moment gezien? Kaiser deed helemaal niks..
pi_174404357
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar het is zijn kind niet en kaiser deed niks verkeerd
dit is niet de eerste en enige keer dat hij Kaiser onnodig hardhandig aanpakt op beeld
Precies..
pi_174404370
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Weet je wat ik nog het ergste vind, al die ruzies om hem (waar hij vaak zelfs bij is), al die rechtzaken, en het gaat haar (Jenelle) helemaal niet om hem of om wat het beste voor hem is..
idd, het is haar alleen te doen om wraak op haar moeder
terwijl ze zelf destijds haar de voogdij heeft gegeven omdat ze wilde feesten en beesten

en dan dreigt ze ook nog ermee om jace bij barbara weg te houden als ze daadwerkelijk ooit de voogdij terug krijgt
in wiens belang is dat?
pi_174404444
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

idd, het is haar alleen te doen om wraak op haar moeder
terwijl ze zelf destijds haar de voogdij heeft gegeven omdat ze wilde feesten en beesten

en dan dreigt ze ook nog ermee om jace bij barbara weg te houden als ze daadwerkelijk ooit de voogdij terug krijgt
in wiens belang is dat?
Ze moest de voogdij destijds overdragen aan haar moeder, anders zou CPS Jace bij haar weghalen.. Dat stukje hebben ze niet laten zien in de serie, maar ze heeft de voogdij niet echt 'vrijwillig' overgedragen.


Ze denkt altijd alleen maar aan zichzelf..
pi_174404507
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze moest de voogdij destijds overdragen aan haar moeder, anders zou CPS Jace bij haar weghalen.. Dat stukje hebben ze niet laten zien in de serie, maar ze heeft de voogdij niet echt 'vrijwillig' overgedragen.


Ze denkt altijd alleen maar aan zichzelf..
nou ja, ze had haar gedrag kunnen aanpassen en voor haar kind kunnen kiezen, maar daar was ze niet toe bereid

en nu 8 jaar later nog niet... ze wil hem terug maar heeft hem geen stabiele, veilige thuissituatie te bieden
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:57:13 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_174404543
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:21 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Zal ook wel gebeuren denk ik.
Ik hoop het. Arm joch met zo'n moeder :'(
pi_174404711
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:54 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nou ja, ze had haar gedrag kunnen aanpassen en voor haar kind kunnen kiezen, maar daar was ze niet toe bereid

en nu 8 jaar later nog niet... ze wil hem terug maar heeft hem geen stabiele, veilige thuissituatie te bieden
Ze had geen keuze op dat moment, maar in de maanden en jaren daarna heeft ze daartoe inderdaad alle kans en mogelijkheid gehad.. Barbara had haar 100% zeker de voogdij teruggegeven als ze haar verantwoordelijkheid had genomen en een gezonde en stabiele situatie had gecreëerd waarin ze voor hem kon zorgen.

Maar nu is het gewoon te laat. Hij is gewend om bij Barbara te wonen, hem daar nu weg halen zou echt niet goed voor hem zijn. Zelfs als ze nu een stabiele situatie zou hebben (wat ze niet heeft..)
pi_174404754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoop het. Arm joch met zo'n moeder :'(
Ik heb echt enorm medelijden met alle drie haar kinderen..
pi_174404764
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze had geen keuze op dat moment, maar in de maanden en jaren daarna heeft ze daartoe inderdaad alle kans en mogelijkheid gehad.. Barbara had haar 100% zeker de voogdij teruggegeven als ze haar verantwoordelijkheid had genomen en een gezonde en stabiele situatie had gecreëerd waarin ze voor hem kon zorgen.
maar cps haalt toch niet van de een op de andere dag je kind weg? ze moet destijds meerdere waarschuwingen hebben gehad voor dat punt bereikt was
pi_174404782
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze had geen keuze op dat moment, maar in de maanden en jaren daarna heeft ze daartoe inderdaad alle kans en mogelijkheid gehad.. Barbara had haar 100% zeker de voogdij teruggegeven als ze haar verantwoordelijkheid had genomen en een gezonde en stabiele situatie had gecreëerd waarin ze voor hem kon zorgen.

Maar nu is het gewoon te laat. Hij is gewend om bij Barbara te wonen, hem daar nu weg halen zou echt niet goed voor hem zijn. Zelfs als ze nu een stabiele situatie zou hebben (wat ze niet heeft..)
ook met de laatste toevoeging helemaal eens
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:10:49 #208
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174404785
En toch geloof ik het niet, van die hand...
Dan doe je toch geen t-shirt aan? vooral niet onderweg naar de rechtbank.
pi_174404892
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar cps haalt toch niet van de een op de andere dag je kind weg? ze moet destijds meerdere waarschuwingen hebben gehad voor dat punt bereikt was
Dat was ook het geval maar ze hebben destijds besloten om dat niet op tv te laten zien. Net zoals ze het onderzoek, dat CPS naar haar gedaan heeft na de geboorte van Ensley (Ensley had drugs in haar bloed omdat Jenelle drugs had gebruikt tijdens de zwangerschap), niet in de serie hebben laten zien.
pi_174404907
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:
En toch geloof ik het niet, van die hand...
Dan doe je toch geen t-shirt aan? vooral niet onderweg naar de rechtbank.
Heb je het filmpje ook gezien? Het was gewoon te zien in de aflevering..
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:18:07 #211
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174404939
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heb je het filmpje ook gezien? Het was gewoon te zien in de aflevering..
Ja gezien... dan nog vind ik het moeilijk te geloven.
Ze gaat wel naar de rechtbank om aan andere kind terug te krijgen, dan ga je toch niet met zo'n afdruk lopen?
pi_174404949
Maar die foto met plekken bij Kaiser, het is een stuiterbal van een jongen, daar heb je zes handen voor nodig. Wie zegt dan dat echt de mishandeling van David is niet gewoon door het idee klimmen en vallen?
(als jullie dat zeker weten heb ik niks gezegd, maar is die foto dan exact na een fragment op beeld?)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174404960
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:42 schreef laziness het volgende:

[..]

Chelsea laat veel te weinig zien om een eerlijk beeld te kunnen vormen.
Wat ik van haar zie vind ik leuk maar het zijn hele korte nikszeggende momenten. Ik vind dat je weinig te zien krijgt van hoe ze nou echt dagelijks met haar kinderen is.
Eens.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:20:22 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_174404993
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb echt enorm medelijden met alle drie haar kinderen..
Ik ook.
pi_174405005
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze is zelf nou ook niet bepaald heilig hè.. In haar vorige relaties was ze minimaal net zo schuldig aan het geweld wat daarin voorkwam.. In die relaties ging het geweld over en weer.. Dit keer lijkt het echter wel echt anders te zijn, ze lijkt oprecht bang voor hem, en ze ontkent het geweld en dat is iets dat ze in vorige relaties niet deed..
Nathan is veel kleiner dan David.
Jenelle is net een kindje naast David qua lengte. Daar heeft ze fysiek weinig tegenin te brengen. Dus zal haar nog banger maken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174405079
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze had geen keuze op dat moment, maar in de maanden en jaren daarna heeft ze daartoe inderdaad alle kans en mogelijkheid gehad.. Barbara had haar 100% zeker de voogdij teruggegeven als ze haar verantwoordelijkheid had genomen en een gezonde en stabiele situatie had gecreëerd waarin ze voor hem kon zorgen.

Oh dat zou ik niet 1,2,3 beweren. Dat zij hem 100% had teruggegeven. En dat bedoel ik meer vanwege het gevoel, ze voedt hem op vanaf de geboorte, het is als een eigen kind voor haar. Denk dat afscheid van Jace nog lastig was geweest.

Maar godzijdank woont hij nog bij haar.
Bij Jenelle had hij anders tig nieuwe vriendjes en situaties meegekregen :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174405223
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat was ook het geval maar ze hebben destijds besloten om dat niet op tv te laten zien. Net zoals ze het onderzoek, dat CPS naar haar gedaan heeft na de geboorte van Ensley (Ensley had drugs in haar bloed omdat Jenelle drugs had gebruikt tijdens de zwangerschap), niet in de serie hebben laten zien.
ik bedoel daarmee te zeggen dat ze er dus zelf voor heeft gekozen om na die waarschuwingen niet te veranderen waardoor ze genoodzaakt was de voogdij aan barbara over te dragen

ze heeft dus weldegelijk een keuze gehad en 'vrijwillig' afstand gedaan van de voogdij
pi_174405527
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik bedoel daarmee te zeggen dat ze er dus zelf voor heeft gekozen om na die waarschuwingen niet te veranderen waardoor ze genoodzaakt was de voogdij aan barbara over te dragen

ze heeft dus weldegelijk een keuze gehad en 'vrijwillig' afstand gedaan van de voogdij
Ooh op die manier, ja dan klopt het inderdaad..
pi_174405989
Laten we nou niet gaan doen of Barbra een soort moeder Theresa is... het is niet gek dat jenelle ontspoord is met een moeder als dat. Ik heb geen goed woord voor die dramaspons over. Gatverdamme. Ze is het minst slechte alternatief, maar zeker geen góéd alternatief...

Een groot deel van jenelle is gevormd door haar "opvoeding".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174406021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laten we nou niet gaan doen of Barbra een soort moeder Theresa is... het is niet gek dat jenelle ontspoord is met een moeder als dat. Ik heb geen goed woord voor die dramaspons over. Gatverdamme. Ze is het minst slechte alternatief, maar zeker geen góéd alternatief...

Een groot deel van jenelle is gevormd door haar "opvoeding".
Maar heeft zij ook niet net als Amber een bipolaire stoornis oid? Dat gehuil om dingen en angsten komen toch niet uit Barbara. Dat heeft Jenelle gewoon.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174406113
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar heeft zij ook niet net als Amber een bipolaire stoornis oid? Dat gehuil om dingen en angsten komen toch niet uit Barbara. Dat heeft Jenelle gewoon.
Dan nog, een kind met een stoornis kan ook veel liefdevoller benaderd worden door een ouderfiguur.

Nu is jenelle gewoon een volwassen vrouw, maar op haar 16e was barb al net zo'n cunt tegen haar. Een kind van 16 is precies dat. Een kind.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174406239
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan nog, een kind met een stoornis kan ook veel liefdevoller benaderd worden door een ouderfiguur.

Nu is jenelle gewoon een volwassen vrouw, maar op haar 16e was barb al net zo'n cunt tegen haar. Een kind van 16 is precies dat. Een kind.
Een cunt? Nu klink je net als Jenelle en Barbara ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:21:29 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_174406243
Maar ondanks al haar fouten zorgt Barbara goed voor hem dus dan is de keuze snel gemaakt. Wat is het beste voor die jongen?
pi_174406328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ondanks al haar fouten zorgt Barbara goed voor hem dus dan is de keuze snel gemaakt. Wat is het beste voor die jongen?
Ja? Ik kan daar een hoop op aanmerken. We hebben toch al een paar keer gezien dat ze stookt tussen Jace en Jennelle. En jenelle is nog altijd zijn moeder, wat een klotemoeder ze ook is.

Al haar gedrag zou er op gericht moeten zijn om Jace niet op te laten groeien met de gedachte dat hij niet goed genoeg is om zijn moeder daadwerkelijk een goede
Moeder te laten zijn. Zij voedt het conflict alleen maar omdat de narcistische sfeerspons die ze zelf is er heroïsch bij te laten afsteken. Kijk haaaaar toch eeeeens. De onzelfzuchtige zeeeeelfopofferaar, die als een onbaatzuchtige wonder woman de day safer :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:27:46 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_174406346
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja? Ik kan daar een hoop op aanmerken. We hebben toch al een paar keer gezien dat ze stookt tussen Jace en Jennelle. En jenelle is nog altijd zijn moeder, wat een klotemoeder ze ook is.

Al haar gedrag zou er op gericht moeten zijn om Jace niet op te laten groeien met de gedachte dat hij niet goed genoeg is om zijn moeder daadwerkelijk een goede
Moeder te laten zijn. Zij voedt het conflict alleen maar omdat de narcistische sfeerspons die ze zelf is er heroïsch bij te laten afsteken. Kijk haaaaar toch eeeeens. De onzelfzuchtige zeeeeelfopofferaar, die als een onbaatzuchtige wonder woman de day safer :r
Je mag haar echt niet he? :D
pi_174406384
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja? Ik kan daar een hoop op aanmerken. We hebben toch al een paar keer gezien dat ze stookt tussen Jace en Jennelle. En jenelle is nog altijd zijn moeder, wat een klotemoeder ze ook is.

Al haar gedrag zou er op gericht moeten zijn om Jace niet op te laten groeien met de gedachte dat hij niet goed genoeg is om zijn moeder daadwerkelijk een goede
Moeder te laten zijn. Zij voedt het conflict alleen maar omdat de narcistische sfeerspons die ze zelf is er heroïsch bij te laten afsteken. Kijk haaaaar toch eeeeens. De onzelfzuchtige zeeeeelfopofferaar, die als een onbaatzuchtige wonder woman de day safer :r
dit zou zo een post van jenelle kunnen zijn :D
pi_174406452
Jenelle is imo echt een product van Barb.

Jace is beter af bij haar dan bij Jenelle of "in the system", maar het blijft b kiezen uit 3 kwaden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174406865
Barbara is absoluut geen heilige, het is niet zomaar dat alle 3 haar kinderen totaal zijn ontspoord.. Ze was absoluut een waardeloze moeder voor haar eigen kinderen..


In de 16 and Pregnant aflevering van Jenelle zegt Barbara op een bepaald moment 'if you don't want to raise him, than say it. Then we'll find him a good family that will raise him'.. dat had ze moeten doen.. dat was het beste geweest..
pi_174417099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:59 schreef madam-april het volgende:
Barbara is absoluut geen heilige, het is niet zomaar dat alle 3 haar kinderen totaal zijn ontspoord.. Ze was absoluut een waardeloze moeder voor haar eigen kinderen..


In de 16 and Pregnant aflevering van Jenelle zegt Barbara op een bepaald moment 'if you don't want to raise him, than say it. Then we'll find him a good family that will raise him'.. dat had ze moeten doen.. dat was het beste geweest..
Oh heeft ze er nog 2? Wat is daarmee gebeurd dan?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_174419461
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:18 schreef RipCity het volgende:

[..]

Oh heeft ze er nog 2? Wat is daarmee gebeurd dan?
Ja, Ashleigh en Colin. Ashleigh is eigenlijk precies hetzelfde als Jenelle. Colin heeft een ontwikkelingsachterstand en psychische problemen en werd op zijn 9 uit huis geplaatst nadat hij hun huis had laten afbranden (per ongeluk, hij had een speelgoed autootje in de fik gestoken en op bed gegooid waardoor het huis in de fik vloog..)
pi_174419740
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja, Ashleigh en Colin. Ashleigh is eigenlijk precies hetzelfde als Jenelle. Colin heeft een ontwikkelingsachterstand en psychische problemen en werd op zijn 9 uit huis geplaatst nadat hij hun huis had laten afbranden (per ongeluk, hij had een speelgoed autootje in de fik gestoken en op bed gegooid waardoor het huis in de fik vloog..)
Dat ventje wat er in het begin heel veel bij is is toch de zoon van Ashleigh? Gabriel? Die woont ook full time bij Barb
pi_174422560
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:59 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dat ventje wat er in het begin heel veel bij is is toch de zoon van Ashleigh? Gabriel? Die woont ook full time bij Barb
Gabriel is inderdaad het zoontje van Ashleigh en hij woonde inderdaad bij Barbara.. waar hij nu woont weet ik niet, maar volgens mij niet meer bij Barbara..
  Moderator zondag 15 oktober 2017 @ 19:30:26 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174436826
In de VS weer een paar afleveringen gezien van teen mom 2, ik liep achter! Als ik terug ben maar eens wat oude afleveringen bij kijken :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 15 oktober 2017 @ 21:36:46 #234
16715 Mylene
*schatje*
pi_174439789
Kaiser wordt in de laatste aflevering van MTV US ook best wel hardhandig aangepakt door David. Als hij en Jenelle buiten foto's aan maken zijn voor het aankondigen huwelijk. Kaiser die tussendoor roept dat hij gevoed wilt worden.
pi_174442021
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 21:36 schreef Mylene het volgende:
Kaiser wordt in de laatste aflevering van MTV US ook best wel hardhandig aangepakt door David. Als hij en Jenelle buiten foto's aan maken zijn voor het aankondigen huwelijk. Kaiser die tussendoor roept dat hij gevoed wilt worden.
^^ dit (vanaf 0:37) bedoel je toch?

Die blik in Kaiser's ogen ook als UBT naar hem toe komt lopen, nog voor dat UBT hem vast pakt.. echt pure angst..
pi_174450588
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 21:36 schreef Mylene het volgende:
Kaiser wordt in de laatste aflevering van MTV US ook best wel hardhandig aangepakt door David. Als hij en Jenelle buiten foto's aan maken zijn voor het aankondigen huwelijk. Kaiser die tussendoor roept dat hij gevoed wilt worden.
Dat is dan ook wel een lastige leeftijd. Vaak woede aanvallen etc.
Nee.
pi_174450679
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:39 schreef HeteKoffie het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel een lastige leeftijd. Vaak woede aanvallen etc.
Daarom, gewoon slaan etc. :o
pi_174451679
Ik vind het zo lastig beoordelen. Het lijkt me echt een pittig jongetje. Eentje die met een rustige aanpak doorgaat.
En dat "feed me", het is toch niet dat hij dagen geen eten heeft gehad?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:24:03 #239
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174452523
Ik vind het allemaal maar raar...
Het komt een beetje emotieloos over als je een kind zo aan een arm pakt.

Maar pure angst in de ogen van Kaiser zie ik totaal niet.
Het is gewoon èèn grote chaotische stress bende daar.
pi_174453048
Ik vind uit dat filmpje de totale desinteresse van Jenelle nog wel het stuitends...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174453067
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind uit dat filmpje de totale desinteresse van Jenelle nog wel het stuitends...
Dat doet de prozac ofzo. Of wat ze allemaal niet slikt ?!
pi_174453094
Ik pak mijn dochter nooit bij de arm, maar zie het tig ouders en zelfs leerkrachten doen. Kind uit de situatie halen en een teken dat het klaar is.

Jenelle is gewoon druk bezig, ik heb geen idee hoeveel keer ze dit al overnieuw heeft moeten doen, of is dit poging 1?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174453128
quote:
99s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat doet de prozac ofzo. Of wat ze allemaal niet slikt ?!
Eerder haar prosoonlijkheid denk ik!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 17:00:19 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174454134
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

^^ dit (vanaf 0:37) bedoel je toch?

Die blik in Kaiser's ogen ook als UBT naar hem toe komt lopen, nog voor dat UBT hem vast pakt.. echt pure angst..
Wat bedoel je met UBT :?

Ik vind de reacties hier wat overtrokken eerlijk gezegd, hij pakt kaiser bij de arm maar sleept hem niet mee. Ik zie ook geen angst. Ik vind dat je erg voorzichtig moet zijn met dit soort aantijgingen, mishandeling is niet niks.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_174454678
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:00 schreef MaJo het volgende:

Ik vind de reacties hier wat overtrokken eerlijk gezegd, hij pakt kaiser bij de arm maar sleept hem niet mee. Ik zie ook geen angst. Ik vind dat je erg voorzichtig moet zijn met dit soort aantijgingen, mishandeling is niet niks.
Eens. (Op basis van dit filmpje).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174456039
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met UBT :?

Ik vind de reacties hier wat overtrokken eerlijk gezegd, hij pakt kaiser bij de arm maar sleept hem niet mee. Ik zie ook geen angst. Ik vind dat je erg voorzichtig moet zijn met dit soort aantijgingen, mishandeling is niet niks.
Uncle Bad Touch dat is de bijnaam van David..


Ik zie dat toch echt anders.. Kaiser deed niks en hij grijpt hem bij zijn arm en trekt hem mee.. Ik zie weldegelijk angst in Kaiser's ogen. Het is ook niet de eerste en enige keer dat hij Kaiser onnodig hardhandig aanpakt op beeld..

Jace is ook bang voor David, dat heeft hij meerdere keren verteld.
  roze maandag 16 oktober 2017 @ 18:49:41 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174456096
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:46 schreef madam-april het volgende:
Jace is ook bang voor David, dat heeft hij meerdere keren verteld.
:Y
Your beauty never ever scared me.
  maandag 16 oktober 2017 @ 18:52:32 #248
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174456155
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Uncle Bad Touch dat is de bijnaam van David..

Ik zie dat toch echt anders.. Kaiser deed niks en hij grijpt hem bij zijn arm en trekt hem mee.. Ik zie weldegelijk angst in Kaiser's ogen. Het is ook niet de eerste en enige keer dat hij Kaiser onnodig hardhandig aanpakt op beeld..

Jace is ook bang voor David, dat heeft hij meerdere keren verteld.
Barbara heeft dat meerdere keren verteld toch? Ik heb het Jace niet horen zeggen.

Ik ben het met je eens dat het er niet normaal oogt enzo, maar Kaiser was wel gewoon super irritant eerlijk gezegd.
Daar kunnen de meningen ook weer over verschillen natuurlijk :P

Maarja, verder weet ik het niet. Ik durf nooit zo goed iemand te beschuldigen van mishandeling oid, maar misschien heb je wel gelijk.
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:21:02 #249
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174456851
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met UBT :?

Ik vind de reacties hier wat overtrokken eerlijk gezegd, hij pakt kaiser bij de arm maar sleept hem niet mee. Ik zie ook geen angst. Ik vind dat je erg voorzichtig moet zijn met dit soort aantijgingen, mishandeling is niet niks.
Hear hear
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_174456864
De moeder van Nathan vond anders genoeg redenen om naar de rechter te stappen.

quote:
Davidson told the court that she and Barbara were concerned for Kaiser in the wake of a incident this past May in which she says Jace and Kaiser were locked out of the family home on a 'very hot day'
Davidson said in court docs that social workers determined that Jenelle and fiance David Eason (who she's slated to marry September 23) were both marijuana users in a probe they conducted. Davidson asked the court to drug test Jenelle and evaluate her psychologically 'for the purpose of assisting the Court in determining her fitness to have contact with the minor child.'
Davidson also told the court that she saw 'bruising and markings on the minor child that are unusual and more than normal' on 'several occasions,' noting that Eason incorporates 'inappropriate and excessive discipline' toward Kaiser, including 'very hard' spankings.
bron

Jenelle's verdediging is dat haar moeder achter deze beschuldigingen zit. De zaak zou begin deze maand voor de rechter te komen.
  maandag 16 oktober 2017 @ 19:28:22 #251
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174457005
Mja zowel Nathan's moeder als Barb hebben hun eigen agenda natuurlijk wel..:.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_174473651
Laatste aflevering was wel aardig. Jenelle en Barbara hadden een meningsverschil over Jace. Hij slikt medicijnen tegen woedeaanvallen voorgeschreven door een kinderarts. Nu was er ook een verwijsbrief voor een psychiater. Jenelle was er niet mee eens dat Jace al medicatie slikt terwijl hij nog geen psychiater had gezien. Het gesprek eindigde omdat Barbara aan het schreeuwen was volgens Jenelle wat niet het geval was.
Kailyn op St. Thomas met ineens opgezwollen voeten en handen, angst voor zwangerschapsvergiftiging, wilde daar niet bevallen, bleek niets aan de hand te zijn.
En Chelsea is bezig met de toevoeging van DeBoer bij de achternaam van Aubree. Gaat ook wel lukken.
Briana volg ik niet, spoel ik door.
  roze dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:42:37 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174473697
Ik ga deze week wel even alles kijken. Merk dat sinds Briana erbij is ik niet meer zo snel kijk. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_174487272
farrah gaat met halloween weer een live cam show geven
ze heeft aangekondigd deze keer anaal te gaan met een seksspeeltje

:X :r

http://m.tmz.com/#2017/10(...)l-camsoda-halloween/
pi_174487481


[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2017 07:56:49 ]
pi_174571397
David trok een mes op de TM reunion, nadat ze hem drank weigerde omdat hij te dronken was.
Hij begon random op balonnen in te steken _O-

Niveautje Jenelle weer dit!


http://www.theashleysreal(...)reeped-everyone-out/

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2017 08:52:45 ]
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 09:18:15 #257
382129 crew  Donna
pi_174571567
Hahaha jezus. Ik wou net zeggen dat ze opnames hebben voor de TM2 reunion en dat het er via Instagram en Snapchat allemaal leuk is om te volgen. Heb je dat weer :P
pi_174571590
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 09:18 schreef DonnaRush het volgende:
Hahaha jezus. Ik wou net zeggen dat ze opnames hebben voor de TM2 reunion en dat het er via Instagram en Snapchat allemaal leuk is om te volgen. Heb je dat weer :P
Die reactie van Jenelle ook :').

Oh ja laat hem maar, hij heeft het moeilijk.

Als je dit normaal vindt, what the hell doet 'ie thuis dan :o
pi_174611336
Op Twitter en Instagram een big fight tussen kamp David en Jenelle en aan de andere kant (let op!):
- Papa Randy (van Chelsea)
- Chelsea
- Nathan
- Nathan's vriendin
- Gary Shirley (ex van Amber)
- Leah

Het gaat ploffen volgens mij!
David begon Cole en Randy te beledigen omdat Cole terug ging naar het hotel om op Watson te passen. Volgens David zijn daar opa en oma voor... _O_ _O-
pi_174612192
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:45 schreef Blue_note het volgende:
Op Twitter en Instagram een big fight tussen kamp David en Jenelle en aan de andere kant (let op!):
- Papa Randy (van Chelsea)
- Chelsea
- Nathan
- Nathan's vriendin
- Gary Shirley (ex van Amber)
- Leah

Het gaat ploffen volgens mij!
David begon Cole en Randy te beledigen omdat Cole terug ging naar het hotel om op Watson te passen. Volgens David zijn daar opa en oma voor... _O_ _O-
van mij mogen ze jenelle er wel uit flikkeren zoals ze een paar jaar geleden met farrah hadden gedaan (hadden ze ook zo mogen houden)

afgelopen weekend tijdens de reunion heeft hebben jenelle en david ook ruzie lopen maken met nathan en babara waar een aantal kinderen van andere moms bij waren
is duidelijk dat de rest hun zat is
pi_174612366
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

van mij mogen ze jenelle er wel uit flikkeren zoals ze een paar jaar geleden met farrah hadden gedaan (hadden ze ook zo mogen houden)

afgelopen weekend tijdens de reunion heeft hebben jenelle en david ook ruzie lopen maken met nathan en babara waar een aantal kinderen van andere moms bij waren
is duidelijk dat de rest hun zat is
Dat zou het beste voor iedereen zijn. Behalve voor de kinderen.
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:38:02 #262
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174612710
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:45 schreef Blue_note het volgende:
Op Twitter en Instagram een big fight tussen kamp David en Jenelle en aan de andere kant (let op!):
- Papa Randy (van Chelsea)
- Chelsea
- Nathan
- Nathan's vriendin
- Gary Shirley (ex van Amber)
- Leah

Het gaat ploffen volgens mij!
David begon Cole en Randy te beledigen omdat Cole terug ging naar het hotel om op Watson te passen. Volgens David zijn daar opa en oma voor... _O_ _O-
Waarom is Gary boos dan? die houdt zich meestal wel overal netjes buiten :D


En ik zit nu beetje de rest te lezen :P maar even serieus... "The fight started when Nathan's girlfriend [Ashley Lanhardt -- seen above with Nathan] was walking past the room Barbara [Evans] was in. Barbara hugged Ashley goodbye and Jenelle saw it and came bursting out of the room. She yelled at Barbara that it was wrong for her own mother to hug Nathan's girlfriend." From there, all hell broke loose. _O-
pi_174613225
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Waarom is Gary boos dan? die houdt zich meestal wel overal netjes buiten :D


Vanwege de kinderen die er last van hebben. Hij zegt ook zelf dat hij z'n mond niet veel langer kan dichthouden over die 2.

Papa Randy werd betrokken door:
Hij zat aan een tafeltje met een roulettespel aan Jelly shots. David kwam en wilde drank pakken, Randy gaf aan dat dit niet de bedoeling was ivm een shot dat MTV wilde maken. Dat zinde David niet, en hij dronk 8 Jelly shots.... _O-

Jenelle heeft een nieuw Twitter account gemaakt, zogenaamd onder de naam van haar PR dame. Met de 1e post viel ze al door de mand dat ze het zelf is :')
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:55:29 #264
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174613287
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vanwege de kinderen die er last van hebben. Hij zegt ook zelf dat hij z'n mond niet veel langer kan dichthouden over die 2.

Papa Randy werd betrokken door:
Hij zat aan een tafeltje met een roulettespel aan Jelly shots. David kwam en wilde drank pakken, Randy gaf aan dat dit niet de bedoeling was ivm een shot dat MTV wilde maken. Dat zinde David niet, en hij dronk 8 Jelly shots.... _O-

Jenelle heeft een nieuw Twitter account gemaakt, zogenaamd onder de naam van haar PR dame. Met de 1e post viel ze al door de mand dat ze het zelf is :')
Jezus, van wat ik allemaal lees hebben Sjenel en David de boel daar aardig op zijn kop gezet. :')

Er staat in een artikel ook 'Jenelle and Briana have grown close', zegt ook wel weer genoeg.
pi_174613824
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Jezus, van wat ik allemaal lees hebben Sjenel en David de boel daar aardig op zijn kop gezet. :')

Er staat in een artikel ook 'Jenelle and Briana have grown close', zegt ook wel weer genoeg.
Ja trash zoekt trash. Die lijpe zus er nog bij en dan is de kneuzenkermis compleet.
pi_174614078
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Jezus, van wat ik allemaal lees hebben Sjenel en David de boel daar aardig op zijn kop gezet. :')

Er staat in een artikel ook 'Jenelle and Briana have grown close', zegt ook wel weer genoeg.
tja, jenelle en briana vallen buiten de groep dus zoeken steun bij elkaar
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:24:09 #267
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174621714
Er was geen normale aflevering gister toch?
pi_174624771
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja trash zoekt trash. Die lijpe zus er nog bij en dan is de kneuzenkermis compleet.
Die vind ik op dit moment nog wel het ergste. Wát een grote bek heeft die zus :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174624786
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Waarom is Gary boos dan? die houdt zich meestal wel overal netjes buiten :D

En ik zit nu beetje de rest te lezen :P maar even serieus... "The fight started when Nathan's girlfriend [Ashley Lanhardt -- seen above with Nathan] was walking past the room Barbara [Evans] was in. Barbara hugged Ashley goodbye and Jenelle saw it and came bursting out of the room. She yelled at Barbara that it was wrong for her own mother to hug Nathan's girlfriend." From there, all hell broke loose. _O-
Daar kan ik me nog wel van voorstellen dat dat gevoelig ligt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174625511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar kan ik me nog wel van voorstellen dat dat gevoelig ligt.
die zelfde moeder die ze voor vies en vuil uitmaakt bij iedere gelegenheid die ze krijgt, die net als iedere andere bloedverwant geen uitnodiging voor haar bruiloft kreeg en die ze zelf liever niet zou spreken maar niet omheen kan omdat haar zoon door haar wordt verzorgd

ze zal het niet leuk vinden idd, maar wie is jenelle om te bepalen met wie barbara omgang mag hebben
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 07:18:56 #271
382129 crew  Donna
pi_174642002
Kailyn en Briana schijnen ook een intense woordenwisseling gehad te hebben waarbij Leah er tussen zat en uiteindelijk in tranen de makeup room verliet.

Over Leah gesproken. Als we haar snaps mogen geloven heeft ze (een heel knap) vriendje. O+
pi_174642097
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 07:18 schreef DonnaRush het volgende:
Kailyn en Briana schijnen ook een intense woordenwisseling gehad te hebben waarbij Leah er tussen zat en uiteindelijk in tranen de makeup room verliet.

Over Leah gesproken. Als we haar snaps mogen geloven heeft ze (een heel knap) vriendje. O+
Leah is er dan ook wel heel erg op vooruit gegaan qua alles!
Samen met Chelsea de 2 normale van TM2.
pi_174642131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 07:18 schreef DonnaRush het volgende:
Kailyn en Briana schijnen ook een intense woordenwisseling gehad te hebben waarbij Leah er tussen zat en uiteindelijk in tranen de makeup room verliet.

Over Leah gesproken. Als we haar snaps mogen geloven heeft ze (een heel knap) vriendje. O+
ging zeker over javi?
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 08:54:40 #274
382129 crew  Donna
pi_174642577
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 07:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ging zeker over javi?
Jup. Het schijnt gefilmd te zijn door MTV. >:)
pi_174642882
Damn ik baal echt dat het voor mij gewoon onvindbaar is :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174651918
DIE BENEN VAN BABS :r

Wat lekker overzichtelijk, tis nog net geen foto strip :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:06:40 #278
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174692369
Briana DeJesus and Javi Marroquin are officially dating



Waar the fuck begint die gozer aan dan. :')
pi_174692545
Kail kon schreeuwen. Met Briana heb je een trio schreeuwende vrouwen :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:22:09 #280
382129 crew  Donna
pi_174692634
Braina ontkent het nu toch weer?
pi_174692716
Die zus is op die foto net een waakhond die het niet vertrouwd :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:48:59 #282
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174693041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die zus is op die foto net een waakhond die het niet vertrouwd :')
Heb je family therapy gezien? (met die dr. Jenn)
Dat maakt het allemaal beetje duidelijker waarom die zus zo is.

Wss zou ik ook zo bitter zijn als mijn moeder jaren lang verzwijgt dat ik een andere pa heb dan Briana en blijkt dat het te laat is hem nog te leren kennen want hij is haske dood. :D En ik geloof dat die zus tegelijk zwanger was met Briana tijdens 16 and pregnant, maar zij heeft een abortus gedaan om 'dit' allemaal te voorkomen en nu zit ze er alsnog middenin.
pi_174693412
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 15:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Heb je family therapy gezien? (met die dr. Jenn)
Dat maakt het allemaal beetje duidelijker waarom die zus zo is.

Wss zou ik ook zo bitter zijn als mijn moeder jaren lang verzwijgt dat ik een andere pa heb dan Briana en blijkt dat het te laat is hem nog te leren kennen want hij is haske dood. :D En ik geloof dat die zus tegelijk zwanger was met Briana tijdens 16 and pregnant, maar zij heeft een abortus gedaan om 'dit' allemaal te voorkomen en nu zit ze er alsnog middenin.
Oh dat laatste begreep ik idd al. En na één ongeplande zwangerschap heeft Brianna nu de tweede gehad. :X

Zal het eens opzoeken, de rest wist ik nog niet. Bitter, misschien, maar vast ook een stukje karakter en temperament.

Ze kan ook op zichzelf gaan wonen, geen idee hoe oud ze is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:08:37 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174694468
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 16:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat laatste begreep ik idd al. En na één ongeplande zwangerschap heeft Brianna nu de tweede gehad. :X

Zal het eens opzoeken, de rest wist ik nog niet. Bitter, misschien, maar vast ook een stukje karakter en temperament.

Ze kan ook op zichzelf gaan wonen, geen idee hoe oud ze is.
Ik geloof dat die moeder ongeneeselijk ziek is? en ze daarom allemaal bij elkaar blijven wonen.

Of ik heb dat echt totaal verkeerd begrepen.
pi_174702366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik geloof dat die moeder ongeneeselijk ziek is? en ze daarom allemaal bij elkaar blijven wonen.

Of ik heb dat echt totaal verkeerd begrepen.
Ze heeft lupus inderdaad. Weet alleen niet of dat de reden is dat Brittany niet uit huis gaat.
pi_174702436
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik geloof dat die moeder ongeneeselijk ziek is? en ze daarom allemaal bij elkaar blijven wonen.

Of ik heb dat echt totaal verkeerd begrepen.
Haar moeder heeft lupus dus de meiden kunnen gewoon het huis uit en op zichzelf gaan wonen. Maar denk dat ze er geen geld voor hebben
pi_174702710
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 22:10 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Haar moeder heeft lupus dus de meiden kunnen gewoon het huis uit en op zichzelf gaan wonen. Maar denk dat ze er geen geld voor hebben
Briana heeft daar wel het geld voor, maar die kan niet zonder alle hulp van haar moeder (en zus). Ze hoeft maar een kik te geven en alles wordt voor haar opgelost.

Of Brittany het geld ervoor heeft weet ik niet, goed mogelijk van niet. Zij krijgt lang niet zoveel betaald van MTV als Briana.
pi_174773186
Farrah fired?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_174773193
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 07:16 schreef RipCity het volgende:
Farrah fired?
Bron?
pi_174773205
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_174773321
''Biggest talent'' :') Wees er maar trots op meid..

27 november nieuwe OG! *O*
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:56:22 #292
382129 crew  Donna
pi_174773408
*O*
pi_174773839
quote:
Zijn we daar in ieder geval ook vanaf.
Wel rijkelijk qua reden. Is niet de eerste keer dat ze vanavond weer met d'r kontje richting de camera gaat.
pi_174774019
Dus Farrah niet meer op Teen Mom?

Deze move was toch al eens gemaakt en teruggedraaid?

Ik vind Farrah bizar en haar gedrag naar haar werkgever ook, maar haar ontslaan omdat ze haar vleugels verder spreidt dan de TM franchise...? Naaaah!

Ik heb echt bewondering voor Farrahs ondernemerschap. Dat het een richting op is waar ik persoonlijk mijn bedenkingen bij heb, doet daar niks aan af.

Ik snap het eerdere argument van Macy ook wel hoor, dat zij vindt dat haar zoon niet met plastic vags geassocieerd moet worden, maar kom op, net alsof dat het enige is waar je je kind niet mee moet willen associeren? Wat kwam er niet voorbij? Drugs, mishandeling, drunk driving, vreemdgaan, na 2 minuten gaan samenwonen en vervolgens de nieuwe vaderfiguur weer wegrukken van je kinderen of ze laten mishandelen door je nieuwe partner, gevangenis, on screen banshee bitch fights, you name it.

En dat Farrah dan geldt verdient met dat wat de HWs van deze wereld zich gratis van jonge vrouwen in de industry willen toeeigenen is dan ineens not done? Hou toch op! Ik vind het knap hoe ze het flikt, hoe ze zich echt concentreert om in zo'n kort mogelijke periode zo veel mogelijk geld binnen te harken met allerlei ondernemingen, waarvan sommige succesvoller zijn dan anderen.

Vroeger was ik zo hardcore team kate en tyler, maar kate zit op de bank te janken en tyler bedenkt om de 3 maanden iets nieuws dat hij wil gaan doen :N in die 3 maanden heeft Farrah misschien wel weer een ton binnen gebatst. (Geen idee welke bedragen omgaan in zoiets.) in de 100 jaar dat TM draait heeft iedereen op Chelsea en Farrah (en Kate, maar die is nog samen met BD1) na 100 verschillende "vaderfiguren" geïntroduceerd bij en weggetrokken van die kinderen. Farrah is in dat opzicht een voorbeeld van hoe het ook kan: recht je schouders, tietjes opblazen en doorbuffelen en jezelf omhoogwerken uit de achterstand die je hebt door een kind te krijgen ipv je diploma('s) te halen. Nogmaals, hoe ze het doet kun je over discussieren en het is en blijft een complete whackjob, maar ik kan niet anders dan bewondering hebben voor dat aspect van Farrah. Sekswerk is ook gewoon werk en in 2017 ben je als vrouw vrij daarvoor te kiezen.

(Overigens baseer ik deze rant volledig op farrahs post, dus heel goed mogelijk dat er toch -opnieuw- een andere kant meespeelt :') )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174774193
Kate en Tyler is gewoon jammer. Ze hadden alle kansen en hebben er niks mee gedaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174774883
quote:
good riddance
ze hadden haar nooit terug moeten nemen
pi_174774943
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 08:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus Farrah niet meer op Teen Mom?

Deze move was toch al eens gemaakt en teruggedraaid?

Ik vind Farrah bizar en haar gedrag naar haar werkgever ook, maar haar ontslaan omdat ze haar vleugels verder spreidt dan de TM franchise...? Naaaah!

Ik heb echt bewondering voor Farrahs ondernemerschap. Dat het een richting op is waar ik persoonlijk mijn bedenkingen bij heb, doet daar niks aan af.

Ik snap het eerdere argument van Macy ook wel hoor, dat zij vindt dat haar zoon niet met plastic vags geassocieerd moet worden, maar kom op, net alsof dat het enige is waar je je kind niet mee moet willen associeren? Wat kwam er niet voorbij? Drugs, mishandeling, drunk driving, vreemdgaan, na 2 minuten gaan samenwonen en vervolgens de nieuwe vaderfiguur weer wegrukken van je kinderen of ze laten mishandelen door je nieuwe partner, gevangenis, on screen banshee bitch fights, you name it.

En dat Farrah dan geldt verdient met dat wat de HWs van deze wereld zich gratis van jonge vrouwen in de industry willen toeeigenen is dan ineens not done? Hou toch op! Ik vind het knap hoe ze het flikt, hoe ze zich echt concentreert om in zo'n kort mogelijke periode zo veel mogelijk geld binnen te harken met allerlei ondernemingen, waarvan sommige succesvoller zijn dan anderen.

Vroeger was ik zo hardcore team kate en tyler, maar kate zit op de bank te janken en tyler bedenkt om de 3 maanden iets nieuws dat hij wil gaan doen :N in die 3 maanden heeft Farrah misschien wel weer een ton binnen gebatst. (Geen idee welke bedragen omgaan in zoiets.) in de 100 jaar dat TM draait heeft iedereen op Chelsea en Farrah (en Kate, maar die is nog samen met BD1) na 100 verschillende "vaderfiguren" geïntroduceerd bij en weggetrokken van die kinderen. Farrah is in dat opzicht een voorbeeld van hoe het ook kan: recht je schouders, tietjes opblazen en doorbuffelen en jezelf omhoogwerken uit de achterstand die je hebt door een kind te krijgen ipv je diploma('s) te halen. Nogmaals, hoe ze het doet kun je over discussieren en het is en blijft een complete whackjob, maar ik kan niet anders dan bewondering hebben voor dat aspect van Farrah. Sekswerk is ook gewoon werk en in 2017 ben je als vrouw vrij daarvoor te kiezen.

(Overigens baseer ik deze rant volledig op farrahs post, dus heel goed mogelijk dat er toch -opnieuw- een andere kant meespeelt :') )
Maar mentaal zit zij op z'n minst zeer vreemd in elkaar. Ze heeft op alles en iedereen commentaar, maar zichzelf laat ze voor het gemak maar buiten beschouwing.
Haar kind heeft dezelfde nare trekjes. Daar kan het kind niets aan doen, maar Farrah wel. Als je zo in het leven staat loop je ooit tegen de lamp aan.
Farrah zal het vast ook van haar moeder hebben, want die is ook knettergek.

Het kan haast niet anders dan dat zij ook finaal gaat instorten omdat ze het leven dat ze leeft niet meer aankan. Ze leeft voor de 'limelight' en doet daar alles voor.

Als Kate en Tyler een beetje verstanding met hun geld zijn omgegaan hebben ze een mooie reserve om een vrij zorgeloos leven te lijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 09:56:16 ]
pi_174774980
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:54 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar mentaal zit zij op z'n minst zeer vreemd in elkaar. Ze heeft op alles en iedereen commentaar, maar zichzelf laat ze voor het gemak maar buiten beschouwing.
Haar kind heeft dezelfde nare trekjes. Daar kan het kind niets aan doen, maar Farrah wel. Als je zo in het leven staat loop je ooit tegen de lamp aan.
Farrah zal het vast ook van haar moeder hebben, want die is ook knettergek.

Het kan haast niet anders dan dat zij ook finaal gaat instorten omdat ze het leven dat ze leeft niet meer aankan. Ze leeft voor de 'limelight' en doet daar alles voor.

Als Kate en Tyler een beetje verstanding met hun geld zijn omgegaan hebben ze een mooie reserve om een vrij zorgeloos leven te lijden.

Ook daar is ze niet exclusief in. Kom er maar in Jenelle
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174774992
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ook daar is ze niet exclusief in. Kom er maar in Jenelle
Nee zeker niet. Maar dat is ook niet de reden voor ontslag geweest. Bijna elke TM heeft een discutabel leven.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 09:58:25 ]
pi_174775023
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Maar dat is ook niet de reden voor ontslag geweest. Bijna elke TM heeft een discutabel leven.

Als je een beetje een lijn hanteert zou alleen Maci, Leah en Chelsea nog aanwezig zijn zo'n beetje.
Nou ja dat is mn punt, het sekswerk is het enige wat haar echt onderscheidt van alle anderen. En ik vind het idioot om haar daarvoor te ontslaan.

Ik vind dat de producers Farrah en Jenelle al lang geleden hadden moeten ontslaan toen ze zich agressief opstelden naar MTV personeel. Of iedereen die on stage fysiek een ander heeft aangevallen. Niet omdat iemand haar geld verdient in een legale industrie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174775045
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja dat is mn punt, het sekswerk is het enige wat haar echt onderscheidt van alle anderen. En ik vind het idioot om haar daarvoor te ontslaan.

Ik vind dat de producers Farrah en Jenelle al lang geleden hadden moeten ontslaan toen ze zich agressief opstelden naar MTV personeel. Of iedereen die on stage fysiek een ander heeft aangevallen. Niet omdat iemand haar geld verdient in een legale industrie.
Dat ben ik met je eens.
Ik vind de reden van ontslag ook discutabel, maar ben er niet rouwig om ;).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')