abonnement Unibet Coolblue
pi_173674719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:51 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ze is al gestopt.

Mannen en vrouwen voetbal kan je niet vergelijken, vrouwen trainen minder en hebben minder wedstrijden.
'Je kan het niet vergelijken' en dan in de volgende zin twee vergelijkingen _O_
Grapje :P

Die Anouk gooit het denk ik op een media-carriere nu, een jaartje bij Arsenal bankzitten is niet genoeg om je pensioen veilig te stellen.
-nee-
pi_173687373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:43 schreef zoem het volgende:
Het Fatima trio was heel slim en slagvaardig. Achteraf gezien een domme zet geweest van de programmamakers mbt spelneutraliteit. Dat trio werd helemaal uitgekotst door de kijker. Maar misschien leverde dit juist extra kijkers op.
Uitgekotst door de casual kijker die vindt dat iemand in Robinson vooral een survivalist moet zijn, en pas als laatste een harteloze strateeg. Ik vond het juist een keer mooi om openlijk naar spelers te kijken die over elke stemronde nadenken en een plan in uitvoering brengen.
Er zijn twee soorten kijkers: mensen die kijken om de proeven/overleven en hen die kijkt om het spel en het sociale aspect hierbinnen
pi_173687787
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

'Je kan het niet vergelijken' en dan in de volgende zin twee vergelijkingen _O_
Grapje :P

Die Anouk gooit het denk ik op een media-carriere nu, een jaartje bij Arsenal bankzitten is niet genoeg om je pensioen veilig te stellen.
:D tja, kan gebeuren.
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 13:55:51 #79
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173692862
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:00 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Uitgekotst door de casual kijker die vindt dat iemand in Robinson vooral een survivalist moet zijn, en pas als laatste een harteloze strateeg. Ik vond het juist een keer mooi om openlijk naar spelers te kijken die over elke stemronde nadenken en een plan in uitvoering brengen.
Er zijn twee soorten kijkers: mensen die kijken om de proeven/overleven en hen die kijkt om het spel en het sociale aspect hierbinnen
3 soorten: mensen die om allebei de redenen kijken aangezien dat de hele essentie van het spel is
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 13:58:04 #80
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173692921
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat de onbekenden bij een kamp verdedeling snel bij team geel of rood komen. Dat het zo als nu een soort afvallers eiland is zonder games kunnen ze niet maken weten ze bij RTL hopelijk zelf ook wel.
Ja precies.
Of op z'n minst dat ze dit hebben gedaan zodat de ON'ers er iig nog een paar afleveringen langer in zitten (anders waren ze misschien in afl 2 al weggestemd), en ze er zsm in terugkomen wanneer óók kamp noord en zuid gehusseld worden, dus iedereen weer vanaf onderaan begint in de groepshierarchie.

Want als ze zo hoppa 2 in rood en 2 in geel verdeeld worden zijn het de 1e 2 die eruit liggen bij verloren proeven.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173693155
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat de onbekenden bij een kamp verdedeling snel bij team geel of rood komen. Dat het zo als nu een soort afvallers eiland is zonder games kunnen ze niet maken weten ze bij RTL hopelijk zelf ook wel.
De opdracht die ze krijgen is wel "hou vol". Ik vermoed dat ze binnen het ON-kamp opdrachten doen en er uiteindelijk 1 of 2 samensmelten.
pi_173697472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:35 schreef June. het volgende:
Alweer reclame :r Als het zo doorgaat neem ik het wel op en kijk ik een dag later, alles doorspoelen.
Doe ik al jaren :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173697538
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:31 schreef Moira. het volgende:
Zo, ook ff bijgekeken.

Toch jammer dat de ON'ers gelijk al van de BN'ers gescheiden worden. Zodra die eenmaal met de BN'ers mee gaan doen worden die er dan als eerste uitgestemd omdat ze geen onderdeel waren van de groepsbinding.

En ik vind het rode kamp nu al leuker dan het gele kamp.
Heel eerlijk, van al die BN'ers ken ik er maar 3 of 4 vaag
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 18:32:04 #84
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173697837
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Heel eerlijk, van al die BN'ers ken ik er maar 3 of 4 vaag
Ja same :') Heel seizoen ON'ers *O*

Kwam er wel achter dat ik Roeland Fernhout 'ken' van het 1e seizoen van All Stars :@
Maar die zit gelukkig in het leuke rode team O+ Het ON-team is ook wel leuk.

Shelly ken ik ook wel vaag van gezicht, toen zij besefte dat ze eigenlijk het verkeerde team (van 'druktemakers') had gekozen begon ik haar ook wel leuk te vinden :P

Tot zo ver vind ik 't wel leuke mensen iig. Alle matige tv-aandachtshoeren lijken zich te hebben geconcentreerd in team geel.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 18:32:26 #85
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173697843
Brace is trouwens ook fatty geworden zeg, damn :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173697860
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja same :') Heel seizoen ON'ers *O*

Kwam er wel achter dat ik Roeland Fernhout 'ken' van het 1e seizoen van All Stars :@
Maar die zit gelukkig in het leuke rode team O+

Shelly ken ik ook wel vaag van gezicht, toen zij besefte dat ze eigenlijk het verkeerde team (van 'druktemakers') had gekozen begon ik haar ook wel leuk te vinden :P

Tot zo ver vind ik 't wel leuke mensen iig. Alle matige tv-aandachtshoeren lijken zich te hebben geconcentreerd in team geel.
Dat ontploft al héél snel.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 18:34:00 #87
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173697875
Ik voorzie trouwens Henk en Herold als sympathieke eindbazen van dit seizoen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 18:34:28 #88
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173697884
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat ontploft al héél snel.
Ja ik vind 't dan toch sneu voor mensen als Shelly die daarmee opgescheept zitten :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173697900
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:34 schreef Moira. het volgende:
Ik voorzie trouwens Henk en Herold als sympathieke eindbazen van dit seizoen.
Die door hun inzet en enthousiasme er bar rap uit worden gestemd. :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173697904
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja ik vind 't dan toch sneu voor mensen als Shelly die daarmee opgescheept zitten :P
Leuke TV dus :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 18:38:00 #91
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173697936
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Die door hun inzet en enthousiasme er bar rap uit worden gestemd. :')
Zou kut zijn ;( Ik hoop dat ze er samen met Roeland nog wel tot de samensmelting in zitten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173697947
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zou kut zijn ;( Ik hoop dat ze er samen met Roeland nog wel tot de samensmelting in zitten.
Het is vaak kut dat spel :Y
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 18:40:21 #93
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173697977
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is vaak kut dat spel :Y
True _O-

Zal ook niet de eerste keer zijn dat ik me iedere week weer kapot erger en er uiteindelijk een of andere onsympathieke kutspeler wint :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173697993
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

True _O-

Zal ook niet de eerste keer zijn dat ik me iedere week weer kapot erger en er uiteindelijk een of andere onsympathieke kutspeler wint :')
We hebben nog wat weken, wat we wel weten dat iedereen nog leeft ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173698078
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

True _O-

Zal ook niet de eerste keer zijn dat ik me iedere week weer kapot erger en er uiteindelijk een of andere onsympathieke kutspeler wint :')
Fatima
Vlaamse bitch (Dexter?)
RTL-weervrouw
:+
SOONY
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 18:49:20 #96
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173698143
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Fatima
Vlaamse bitch (Dexter?)
RTL-weervrouw
:+
Ik weet niet precies wie je met die laatste 2 bedoelt maar het zijn ongetwijfeld personen die voldoen aan mijn omschrijving _O-

Was er niet 2 jaar terug ook nog zo'n kutwinnaar?
Edit: ohja Amara, dat was die weervrouw toch? _O- Die de hele expeditie maar wat onsympathiek op d'r reet zat te klagen en te zuchten :') fucking onterechte winnaar was dat
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173698207
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wie je met die laatste 2 bedoelt maar het zijn ongetwijfeld personen die voldoen aan mijn omschrijving _O-

Was er niet 2 jaar terug ook nog zo'n kutwinnaar?
Edit: ohja Amara, dat was die weervrouw toch? _O- Die de hele expeditie maar wat onsympathiek op d'r reet zat te klagen en te zuchten :') fucking onterechte winnaar was dat

Tanja Dexters

En Amara inderdaad _O-

Fatima won wel, daarom waren veel mensen over de zeik :D _O-
SOONY
  PR en moderator zondag 10 september 2017 @ 18:52:58 #98
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173698222
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tanja Dexters

En Amara inderdaad _O-
ohja goddamn _O-

Zo veel jarenlange ER-frustraties in dat lijstje winnaars :')

Ja had 'm al weggeëdit :@ had fayah niet ook een keer gewonnen dan? Of hebben mijn hersens dat gewoon herschreven omdat fayah > fatima?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173698259
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

ohja goddamn _O-

Zo veel jarenlange ER-frustraties in dat lijstje winnaars :')

Ja had 'm al weggeëdit :@ had fayah niet ook een keer gewonnen dan? Of hebben mijn hersens dat gewoon herschreven omdat fayah > fatima?
Fayah stond in de finale, maar ze redde het net niet :D
SOONY
pi_173698360
Mr. Polska }:|
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')