quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:06 schreef sacha het volgende:
cholesterolspiegel, suikerspiegel, zeespiegel
spiegel spiegel spiegel spiegel
. raar woord
quote:In Nederland is het aantal gescheiden personen sinds 2010 onophoudelijk gestegen: toen waren het er 1,1 miljoen, ofwel 8,7 procent.
Aan het begin van dit jaar telde Nederland in totaal ruim 1,3 miljoen gescheiden personen, wat neerkomt op 9,5 procent van alle volwassenen.
Medeverantwoordelijk voor de stijging.quote:
Wat is er ongewoon aan singlesquote:Op vrijdag 8 september 2017 13:34 schreef chufi het volgende:
Straks zijn er meer singles dan gewone mensen....
Dat zeker.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
We worden overal benadeeld met altijd maar voordeel familie verpakkingen
dan flikker je de rest toch in de vriezert?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
We worden overal benadeeld met altijd maar voordeel familie verpakkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sommige maar niet veelquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het heeft overigens ook voordelen hoor.
Ik heb nog wat Opperdoesjes die op moeten.. met wat broccoli en Spaanse worstjesquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga vanavond voor verse krieltjes, die bak ik lekker met wat knoflookolie in de pan, en voor daarbij heb ik een stevig gevulde goulash.
Zie het net. leuk.quote:
Ga erbij staan met je eigen ouwe shit, misschien levert het nog iets op.quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:22 schreef chufi het volgende:
Het is weer "Get rid of all your old Shit" braderie....
das een mooi mottoquote:Op zaterdag 9 september 2017 11:22 schreef chufi het volgende:
Het is weer "Get rid of all your old Shit" braderie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |