Maar de gewone burger hoeft daarvan niet het slachtoffer te worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Eén grote corrupte bende daar. Godfather Maffia uit de film is er niets bij.
Precies, dit is HET moment om de boel at te stoten onder het mom van onafhankelijkheid. Worden ze eindelijk niet meer onderdrukt en hoeven ze ook niet meer jaarlijks Sinterklaas met z'n pieten te zien.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:17 schreef Oud_student het volgende:
Nederland had naar de PVV moeten luisteren en de Antillen op Marktplaats t.e.a.b. moeten zetten.
twitter:FranceNews24 twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 09:00:13🔴 EN DIRECT - #SaintMartin: En attendant les renforts de @Gendarmerie les pilleurs se servent ." (Video -… https://t.co/Y4JptJ7coo reageer retweet
Alleen gaat zo iets achterlijks niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:51 schreef Toga het volgende:
[..]
Precies, dit is HET moment om de boel at te stoten onder het mom van onafhankelijkheid. Worden ze eindelijk niet meer onderdrukt en hoeven ze ook niet meer jaarlijks Sinterklaas met z'n pieten te zien.
Ik ben van mening dat na eerste hulp veel mankracht moet worden besteed aan actieve opsporing en berechting van de plunderaars. Laat ze hier niet mee wegkomen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gelukkig zijn de bewoners zelf ook al begonnen, vooral het redden van mulitimedia heeft de prioriteit zo te zien:
[ afbeelding ]twitter:FranceNews24 twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 09:00:13🔴 EN DIRECT - #SaintMartin: En attendant les renforts de @Gendarmerie les pilleurs se servent ." (Video -… https://t.co/Y4JptJ7coo reageer retweet
Klopt, maar zie het niet gebeuren, Nederland zal wel weer miljoenen schenken om de kosten te dekken, en die criminelen hebben inmiddels hun garage volstaan met hi-tech stuff. Velen zullen er na de opbouw van hun huizen flink op vooruit gegaan zijn na het plunderen van al die zaken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat na eerste hulp veel mankracht moet worden besteed aan actieve opsporing en berechting van de plunderaars. Laat ze hier niet mee wegkomen.
twitter:sanderphilipse twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 09:23:16Implicatie: mensen die niet willen verhongeren zijn een dreiging ipv hulpbehoevenden https://t.co/rnOfw7cOcR reageer retweet
Yep, met kapmessen en wapens huizen, juweliers en elektronica winkels leegplunderen zorgt voor een lekkere gevulde maag. Let wel op, zo'n Samsung flatscreen kan zwaar op de maag liggen.twitter:manjureijmer twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 09:31:19Las 'm laatst uit Amerika maar geldt ook voor ons: PLUNDEREN 👏🏾 NA 👏🏾EEN👏🏾RAMP👏🏾HEET👏🏾GEWOON👏🏾OVERLEVEN👏🏾 https://t.co/4CHFfnMU54 reageer retweet
Nee , natuurrampen zijn uitgesloten net zoals hier overstromingen zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:02 schreef rutger05 het volgende:
Ik vraag mij af hoe de bevolking en bedrijven daar verzekerd zijn. Is dit gedekt?
Precies.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:22 schreef Perox het volgende:
Mensen die vinden dat we maar niet moeten helpen
![]()
Plunderaars inrekenen en berechten. Verder zo snel mogelijk hulp naar Sint Maarten!
Dat is wel bijzonder vervelend. Je zou dan als burgers samen een coöperatief spaarfonds moeten opzetten om de grote financiële consequenties van dit soort niet verzekerde rampen op te vangen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:16 schreef machtpen het volgende:
[..]
Nee , natuurrampen zijn uitgesloten net zoals hier overstromingen zijn.
Pffff, waarom dat racisme er weer bij halen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Klopt, maar zie het niet gebeuren, Nederland zal wel weer miljoenen schenken om de kosten te dekken, en die criminelen hebben inmiddels hun garage volstaan met hi-tech stuff. Velen zullen er na de opbouw van hun huizen flink op vooruit gegaan zijn na het plunderen van al die zaken.
Hoe anders was het in Japan of Nieuw Zeeland, waar de bewoners na een natuurramp gingen helpen voor de wederopbouw. Maar als je feiten vermeld ben je natuurlijk weer een racist.
Oke, dan trek ik de racisme kaart niet en doe ik de constatering dat mensen van een bepaalde afkomst zich wel inzetten voor hun land en samenleving waarbij mensen van een andere afkomst veelal grijpen naar criminaliteit en plunderingen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:34 schreef FYazz het volgende:
[..]
Pffff, waarom dat racisme er weer bij halen.
Iedereen in dit topic veroordeelt de plunderingen en vindt het onbegrijpelijk dat mensen niet samenwerken maar elkaar nog meer leed aandoen, dus ga nou niet in een slachtofferrol kruipen door te doen alsof jij dit niet mag zeggen, want dan ben je racist.
Hou er mee op. Je trekt zelf die 'racisme-kaart' net zo vaak als de mensen die vinden dat alles racistisch is.
Voegt ook niets toe aan dit topic.
Oké, hoop dat het je wat heeft opgelucht door dit mee te delen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Oke, dan trek ik de racisme kaart niet en doe ik de constatering dat mensen van een bepaalde afkomst zich wel inzetten voor hun land en samenleving waarbij mensen van een andere afkomst veelal grijpen naar criminaliteit en plunderingen.
Je bent dus een racist?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Oke, dan trek ik de racisme kaart niet en doe ik de constatering dat mensen van een bepaalde afkomst zich wel inzetten voor hun land en samenleving waarbij mensen van een andere afkomst veelal grijpen naar criminaliteit en plunderingen.
Ik ben al een racist sinds ik mij afvroeg hoe onze kinderen de sociale voorzieningen in de toekomst in stand zouden moeten houden voor de hordes gelukszoekers.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:19 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
Je bent dus een racist?
Maar het is vreselijk
NL blijft verantwoordelijk voor defensie en buitenlandse zaken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:09 schreef Vallon het volgende:
Nederlandse overheid zichzelf zo geroepen voelt om hulp te verlenen, dit even los van de de medemenselijkheid die voor elk getroffen (mens)gebied geldt of het nu wel of
Gelukkig maar. Ik geef graag mijn geld aan mensen die binnen een jaar weer de middelvinger naar je uitsteken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
NL blijft verantwoordelijk voor defensie en buitenlandse zaken.
Voor wederopbouw echter is men zelf verantwoordelijk. Maar ik hoorde alweer geluiden dat we er miljarden in gaan steken.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:08 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Bron AD
Wat voor mensen wonen daar eigenlijk?
Ik weet niet of ik die noodhulp zou willen geven
Ja dat steekt mij ook enigsinds. Elke keer een grote mond maar als er problemen zijn (natuurrampen, te hoge staatschuld, etc.) dan mogen we weer schuiven zonder iets te zeggen te hebben over het bestuur want dan zijn we koloniaal bezig.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik geef graag mijn geld aan mensen die binnen een jaar weer de middelvinger naar je uitsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |