Lekker in de regen hip doen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:11 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog mensen die er heengaan of er zijn geweest?
Het is gewoon kutweer, dat weet je zelf ook. Wel dramatisch voor zo'n festival maar goed dat heb je in Nederland.quote:
jammer tochquote:Op zaterdag 16 september 2017 14:34 schreef MCH het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week dit, ook met kutweer![]()
Ach, tis ook al bijna herfst. Je ziet nu steeds meer geel achtige bladeren overal liggen. Maar..er zijn wel steeds meer activiteiten in onze mooie stad, dus ach, zo een zoveelste borrel is toch alleen maar goed? Herinner mij de tijd dat als je iets wilde beleven je maar naar Antwerpen of Amsterdam ging omdat hier toch niks te beleven was.quote:
quote:Schiedam krijgt drive-in bioscoop
Het is maar voor twee dagen. Maar in Schiedam kun je eind oktober op z'n Amerikaans vanuit je auto naar films kijken. Voor het goede doel.
De drive-in bioscoop komt op de Buitenhavenweg, met de Nolet Molen als achtergronddecor. De opbrengst gaat naar Stichting Sailing Kids, die zeilweken organiseert voor chronisch zieke kinderen en hun familie.
Op vrijdag 27 oktober zijn De Grote Vriendelijke Reus en Silver Linings Playboek te zien. Een dag later staan Verschrikkelijke Ikke en Drive op het programma.
RTV Rijnmond 2017.
Paar jaar terug een keer geweest. Ik vond het niets.quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:11 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog mensen die er heengaan of er zijn geweest?
quote:Op donderdag 28 september 2017 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kom mijn afscheid hier melden. Na bijna 8 jaar Rotterdam vind ik het leuk geweest en ga ik verhuizen.
Terug naar Brabantquote:
quote:
Dat laatste zeker. Maar ik krijg nu de kans om tof te gaan wonen en dichter bij familie en vriend dus die kans pak ik met beide handen aan.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:03 schreef Tem het volgende:
Maar serieus, veel geluk in braboland en hopelijk heb je hier een leuke 8 jaar gehad.
Nog mensen van hier die er heengaan?quote:
en
Marcherende militaire muziekkorpsen dwars door het centrum van Rotterdam. Van de Grotemarkt naar het Binnenwegplein elke middag om 12.30 uur. Deze week marcheert dagelijks een van de regimentsfanfares van Defensie via een aantal bezienswaardigheden naar het Binnenwegplein.
Alle orkesten van Defensie, zoals de Marinierskapel der Koninklijke Marine, doen mee aan de taptoe in Ahoy (september 2016),Onderweg geven ze 4 korte shows:
Aan zijkant Markthal;
Op het open gedeelte van de Hoogstraat (bij brug over water);
Voor het Beursgebouw;
Op het Binnenwegplein
Nationale Taptoe Ahoy Rotterdam 2017.
:’)__!!! Wat een intense anusquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:40 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Pleur dan lekker op, grachtengordelmongool
Stuk voor stuk van die pleurisventjesquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:42 schreef Tem het volgende:
Ik zag een stukje van die bijeenkomst op youtube. Joost Eerdbril liep ook weer de enorme Calimero uit te hangen. Alliantie van Leefbaar met FvD is natuurlijk ook om te kotsen.
Ik denk morgen wel even bij 't Kralingse Bos langs te gaanquote:Op vrijdag 29 september 2017 07:42 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nog mensen van hier die er heengaan?
Merk dat het de laatste tijd een stuk rustiger is bij de Vapiano dan wat jaren terug. De ‘hype’ lijkt een beetje voorbij (buiten dat zijn er de laatste jaren een hoop goede betaalbare restaurants erbij gekomen in de stad).quote:Op vrijdag 15 september 2017 09:48 schreef Breuls het volgende:
Ik vind Vapiano heerlijk. En goed te betalen. Het wachten is alleen vervelend. Sta je daar in de rij of aan de counter terwijl je lekker wil zitten. Maar ja, dat is nou eenmaal het concept.
Klopt toch ook gewoonquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:40 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft toch gelijk? Kijk naar Zuidquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:40 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Zuid Rotterdam?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Kijk naar Zuid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |